Svíčky a nastavení vzdálenosti elektrod u 1.3 na LPG
-
pepiv - FK
Svíčky a nastavení vzdálenosti elektrod u 1.3 na LPG
-
pepiv - FK
Re: Svíčky a nastavení vzdálenosti elektrod u 1.3 na LPG
Já nyní používám zapalovací svíčky NGK BKR6E, u nichž jsem na doporučení odborníků zmenšil vzdálenost elektrod na hodnotu 0,55 mm.
Oproti předchozím svíčkám Bosch, které měly najeto cca 25 tisíc km (taky sklepnuté ale vzdálenost elektrod se za ty kilometry sama zvětšila z 0,5 na 0,7 mm), pozoruji citelné zlepšení startu na plyn při plnně zahřátém i vlažném motoru.
Oproti předchozím svíčkám Bosch, které měly najeto cca 25 tisíc km (taky sklepnuté ale vzdálenost elektrod se za ty kilometry sama zvětšila z 0,5 na 0,7 mm), pozoruji citelné zlepšení startu na plyn při plnně zahřátém i vlažném motoru.
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pát 28. kvě 2010 13:12:44, celkem upraveno 2 x.
Doporučuju upravit nadpis, jde o vzdálenost elektrod. Odtrh je max.vzdálenost kontaktů přerušovačů - pamětníci starých aut znají. Ať se to někomu neplete.
Naposledy upravil(a) Ivarek dne čtv 20. kvě 2010 7:44:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Je to lepší?
Důvod: Je to lepší?
-
pepiv - FK
Dík, admin to už opravil, takže dík i jemu.
- Tomas6
- Kontaktovat uživatele:
Já používám Bosch jednobody.Číslo nevím.Je to to co je předepsané pro BMM bez plynu se vzdáleností elektrod 0,7 a nemám problém.Ale startuju na BA.
-
West - FK
mam 1.3 mpi s podtlakovym Lovtec splynovacom s riadenim lambdou.
zprvu som jazdil na origo Championkach, neupravenych, ale strielalo mi to do sania. (som jazdil ako kavaleria)
tak prisli na rad BRISK DR15TC - trojbodove. uz pri prvom nastartovani som ich vymenil naspat za stare. neslo to ani na plyn, ani na benzin.
potom som nahodil dvojbodove NGK BKR5EK - super, najazdil som na nich asi 30tis. km bez problému
pred asi mesiacom som ich vymenil za origo Championy stlacenymi na 0.5 a ide to rovnako bezproblemovo ako na NGK.