nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém programu
nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém programu
Zdar, máte někdo zkušenost s nastavením hodnot pro ŘJ STAG 100 v diagnostickém programu AC LPG v.1.81 ? Některé hodnoty jako "obroty przelaczania" jsou jasné, ale např. v nastavení a typu TPS tápu a netuším, jaké by měly být hodnoty. Někde jsem přečetl, že nastavení TPS je u feldy zbytečné, ale jsou i jiné hodnoty, u kterých si nevím rady. Např. "rychlost motorku nad prahem TPS", "rychlost motorku pod prahem TPS","sonda studená", "maximální pozice motorku", "pozice motorku při 3000 ot/min" , "pozice motorku při 900 ot/min", "minimální pozice motorku" atd. Na škrťák mi vše funguje OK, ale na krokáč se mi to dusí, takže jsem koupil diagn. kabel a zkouším laborovat. Budu rád, pokud s tím zde někdo máte zkušenosti, když mi poradíte. díky...
Re: nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém progr
...tak nikdo neví? stačilo by mi, jestli máte někdo diagnostiku a ŘJ STAG 100/150 a udělali byste příležitostně prinscreen nastavených hodnot v ŘJ LPG, zejména nastavení minimálních/maximálních hodnot krokového motorku, případně rychlost krokáče+jeho pozici při přepnutí. díky...
-
- Příspěvky: 242
- Registrován: pon 25. bře 2013 17:11:43
- Bydliště: Habartice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém progr
každý auto má nastavený úplně jiný hodnoty, celej printscreen ti je k prdu. navíc podtlak nikdy nevyladíš aby běžel za všech
okolností. Na studeným motoru to nikdy nepoběží ideálně. a když to obohatíš aby to jelo a nedusilo se to tak to zase nepůjde
pořádně na ohřátým motoru.
okolností. Na studeným motoru to nikdy nepoběží ideálně. a když to obohatíš aby to jelo a nedusilo se to tak to zase nepůjde
pořádně na ohřátým motoru.
Re: nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém progr
...no alespoň orientačně myslím, že by bylo dobré mít se čeho chytit. jinak chápu, že jisté rozmezí v nastavení bude. dušení zastudena jsem odstranil, zvedl jsem hodnotu "pozycja minimalna aktuatora" a problém byl vyřešen. Nicméně teď právě řeším podobný problém, který nastal při současných nízkých ranních teplotách - po startu a přepnutí na LPG se rozjedu a po vyřazení rychlosti otáčky velmi rychle padají otáčky až hodnotě 500 ot/min se snahou zdechnout. Pokud nezdechne rovnou, zdechne i při velmi jemném následném sešlápnutí akceleračního pedálu při dalším rozjezdu. Zkusil jsem znovu posunout nahoru hodnotu pro "pozycja minimalna aktuatora" , prodloužil čas "sonda zimna" na 90 vteřin, zvýšil hodnotu "Pozycja przelaczenia" a zkusil i ručne obohatit obtokovým šroubem i povolit předepnutí membrán. Vše bez výsledku... Přitom vím, že vyladit to jde, protože už jsem to tak už dříve vyladěné měl... pak do toho ale šáhnul plynař a bylo po legraci. Jinak díky LPG.habartice za diagnostický kabel, vše funguje bez problémů, jen ještě vědět, jaké hodnoty tam nastavit, aby to konečně fungovalo bez problémů. ... pokud byste měli někdo diagnostický program pro AC STAG 100 v češtině a ne v polštině, bylo by to fajn, i když i na tu polštinu už jsem si pomalu zvyknul...
-
- Příspěvky: 242
- Registrován: pon 25. bře 2013 17:11:43
- Bydliště: Habartice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém progr
to že to fungovalo neznamená že to bylo vyladěný dobře. Kdyby si změřil emise tak by ses asi divil.
Většina aut na plyn má adaptace benzínový jednotky na dorazu, na plyn emise úplně v hajzlu, buď chudá směs nebo je to zase ulitý....
Neznám žádnýho plynaře kterej by dokázal vyladit podtlak aby fungoval 100% vždycky.
Většina aut na plyn má adaptace benzínový jednotky na dorazu, na plyn emise úplně v hajzlu, buď chudá směs nebo je to zase ulitý....
Neznám žádnýho plynaře kterej by dokázal vyladit podtlak aby fungoval 100% vždycky.
Re: nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém progr
... věřím, že emise mohly být problém, pokud bych tenkrát nebo i dnes změřil. ale to pro mě není vůbec důležité, hlavní je bezproblémová funkčnost a rozumná spotřeba, kterou jsem tenkrát s vyladěným plynem jezdil v létě i za 6,8 LPG. Ale to taky mohlo být tím, že to bylo nové, auto mělo najeto 70 kkm atakdále. Zkusím ještě asi vyměnit ty membrány od tebe, jestli to nepomůže, ale bojím se, že to bude zbytečná práce, protože jiné negativní projevy nepozoruji.
Re: nastavení hodnot v ŘJ STAG 100/150 v diagnostickém progr
zdar, má někdo ponětí, od kterého okamžiku se začíná odpočítávat u ŘJ STAG 100 ignorace sondy lambda pro studený motor? Zda je to od okamžiku startu, případně od okamžiku přepnutí na LPG? díky...