Výměna analogových hodin za otáčkoměr
Re: výměna budíků
Promiň za ten motor , to víš sobotní shon tak se stratilo z 1.3mpi do 1.3 mpi . A díky za radu jenom ještě dotaz jaká je tak dobrá cena za budíky s otáčkoměrem ? K tomu přehození tacháče -nefunguje mi podsvícení, ale když to osadím do nové přístrojovky tak předpokládám že osvětlení je na ní.
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
osvětlení je pomocí žároviček ze zadu přístrojovky, když to budeš přehazovat tak si zkontroluj žárovičky na té nové přístrojovce, ušetříš si práci
Dobrá cena je 300 maximálně 400.. A hledej z newface modelu - mají inverzní kontrolky světel takže narozdíl od těch starejch aspoň vidíš jestli svítíš nebo ne. Teda pokud už to tak nemáš na těhhle, to je pak jedno stejně to budeš přeskládávat
Dobrá cena je 300 maximálně 400.. A hledej z newface modelu - mají inverzní kontrolky světel takže narozdíl od těch starejch aspoň vidíš jestli svítíš nebo ne. Teda pokud už to tak nemáš na těhhle, to je pak jedno stejně to budeš přeskládávat
Re: výměna budíků
Díky za radu narazil jsem na tyhle http://auto.bazos.cz/inzerat/8971454/Sk ... -50-KW.php , tak se chci zeptat jestli je to new face model asi to není moc poznat, ale což ps : dík za typ s invezrníma kontrolkama .
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
to na nerozsvícenejch z fotky nemáš šanci poznat, jedině dotyčnému napsat a zeptat se.. nevím přesně jestli se ty budíky motovali až do novýho xichtu nebo už dříve... to ti řekne člen 103457.. nebo marty_pv
každopádně tohle je starej model feldy.. nejlíp se zeptat..
každopádně tohle je starej model feldy.. nejlíp se zeptat..
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
nové lišty kontrolek se montovaly až od r.v. 98→
Ovšem pokud ti jde jen o ty lišty, tak kvůli nim nemusíš kupovat celé budíky, kup si ve škodovce jen tu lištu za 60,-Kč.
Ovšem pokud ti jde jen o ty lišty, tak kvůli nim nemusíš kupovat celé budíky, kup si ve škodovce jen tu lištu za 60,-Kč.
Re: výměna budíků
Díky za návod Dokonce i já šikovný jak hrábě do kapsy jsem to zvládl
EDIT : Tak jsem objevil problém : Jakmile připojím bilí kabel co vede k teploměru tak mi začne na přístrojovce svítit ikonka hladina brzdové kapaliny ( v poloze klíčku kdy je zamknutý volant, jinde to nedělá) .Začalo to dělat až po výměně za novou přístrojovku. Nevíte někdo co je příčinou ? (Kromě toho že je vada na přístrojovce )
EDIT : Tak jsem objevil problém : Jakmile připojím bilí kabel co vede k teploměru tak mi začne na přístrojovce svítit ikonka hladina brzdové kapaliny ( v poloze klíčku kdy je zamknutý volant, jinde to nedělá) .Začalo to dělat až po výměně za novou přístrojovku. Nevíte někdo co je příčinou ? (Kromě toho že je vada na přístrojovce )
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Nedělal jsi něco se spínací skříňkou?
Re: výměna budíků
to Ivarek Vůbec nic pouze jsem sundal palubovku a přehodil přístrojovku , teď jsem to sundal a na richlo připojil oroginál a ten tímto přoblémem netrpí takže uvažuju že bych přehodil do původní přístrojovky jenom otáčkoměr . Předpokládám že to půjde, nebo se pletu ?
Re: výměna budíků
u fáčka to šlo, ja ted budu prehazovat palivoměr a teploměr bo to sou asi budíky z Mpi a ja mam zbytek elektriky z bmm a ukazujou mi hamotiny
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
U feldy to nejde protože deska je úplně jiná - jsou na ní digi hodiny a otáčkoměr je připojen jinak než hodiny atd.. Je to prostě jiný
Re: výměna budíků
Měl bych otázku, jestli jdou budíky přehodit z 1,9D do 1,3 benzínu ?
Re: výměna budíků
Jeden cerstvy poznatek z kamosove feldy 1.6. Menili jsme tacho a otackomer, neb to nejak zlobilo. Ma newface, ale sehnali jsme budiky ze stare. Ze stare pristrojivky do nove sly, naopak to nejde, zavazi tam kus svetlovodiveho plastu a muselo by se rezat. Taky ty ze stare min sviti, proti zbylym 2 budikum dost velky rozdil...
Re: výměna budíků
Ani když bych přehodil tacho, benzín a teploměr z 1,3 do 1,9, kde bych nechal otáčkoměr, a dal tam tyhle ? Vůbec by to nešlo ? žádná možnost ?
Jde mi o to, že chci nahradit hodiny otáčkoměrem
Jde mi o to, že chci nahradit hodiny otáčkoměrem
Re: výměna budíků
Otáčkoměr a dps (plošný spoj) je právě pro benzín a diesel úplně jiný, sežeň si budíky s otáčkoměrem z 1.3 nebo 1.6
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Hlavně ještě takovej detail, že diesel má na otáčkoměru menší rozsah otáček než benzín
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: výměna budíků
Marty_pv: Nikdy by mně nenapadlo, že je taková informace třeba říc, ale tak člověk to musí brát s nadhledem
I když bylo by to zajímavé kdyby si to někdo osadil a nadával že má otáčky jak
I když bylo by to zajímavé kdyby si to někdo osadil a nadával že má otáčky jak
Re: výměna budíků
ahoj mam feldu 1.3 BMM s otáčkoměrem v přístrojovce. Otáčkoměr je asi rozbytej protože při otáčkách motoru pod 3800ot/min
neukazuje nic v otáčkách nad zase ukazuje. Doma mam ještě jeden "externí" otáčkoměr (asi ze škody 120) který má tři vstupy ( plus , minus , impuls) a chci se zeptat kam mam zapojit impuls na otáčkoměr ?
neukazuje nic v otáčkách nad zase ukazuje. Doma mam ještě jeden "externí" otáčkoměr (asi ze škody 120) který má tři vstupy ( plus , minus , impuls) a chci se zeptat kam mam zapojit impuls na otáčkoměr ?
Re: výměna budíků
stačí pohledat v už existujících vláknech, neřeš nějaký otáčkoměr ze š120 - proletuj kontakty otáčkoměru na DPS, očisti a dotáhni zadní matku - pokud problém zůstane tak může být chyba přímo v samotným budíku který se ale dá vyměnit
viewtopic.php?f=30&t=21122&p=359683&hilit=ot%C3%A1%C4%8Dkom%C4%9Br+4000#p359683
viewtopic.php?f=30&t=21122&p=359683&hilit=ot%C3%A1%C4%8Dkom%C4%9Br+4000#p359683
Re: výměna budíků
tak mam vyndanou přístrojovku, matice co drží otáčkoměr je utáhlá a otáčkoměr stále zlobí
jiný origo otáčkoměr schánět nechci, chci zapojit externí otáčkoměr a nevim kam mam zapojit impuls .
kdyz sem skousel kabelem od impulsu omotat kabel z cívky k rozdělovači tak otáčkomer (externí) ukazoval 850 ot/min a byl přesný do 3000ot/min. takže kam mam zapojit impuls na otáčkoměr? na cívku ? a k kterýmu kabelu
jiný origo otáčkoměr schánět nechci, chci zapojit externí otáčkoměr a nevim kam mam zapojit impuls .
kdyz sem skousel kabelem od impulsu omotat kabel z cívky k rozdělovači tak otáčkomer (externí) ukazoval 850 ot/min a byl přesný do 3000ot/min. takže kam mam zapojit impuls na otáčkoměr? na cívku ? a k kterýmu kabelu
Re: výměna budíků
hoši, ignorujte moje předchozí příspěvky. mam tu feldu 1.3 BMM s analogovýma hodinama a chci do ní dát otáčkoměr ze Š120
když otáčkoměr připojím na plus, mínus, a třetí (impuls) kabel omotám okolo "vysokonapěťového" kabelu z indukční cívky do rozdělovače tak otáčkoměr na volnoběh ukazuje 850 ot/min. když přidám plyn tak ukazuje jen do 3000 ot/min a pak spadne na nulu a když mam 2500 ot/min a pustim plyn tak taky spadne na nulu do chvíne než má motor volnoběh, to pak zase ukazuje 850 ot/min.
skoušel sem připojit impuls(od otáčkoměru) na mínus kabel co jde do indukční cívky jak má být a otáčkoměr neukazuje nic a když na plus kabel co jde do indukční cívky tak se taky nic nedělo
poradíte kam mam zapojit impuls otáčkoměru aby skutečně fungoval ?
když otáčkoměr připojím na plus, mínus, a třetí (impuls) kabel omotám okolo "vysokonapěťového" kabelu z indukční cívky do rozdělovače tak otáčkoměr na volnoběh ukazuje 850 ot/min. když přidám plyn tak ukazuje jen do 3000 ot/min a pak spadne na nulu a když mam 2500 ot/min a pustim plyn tak taky spadne na nulu do chvíne než má motor volnoběh, to pak zase ukazuje 850 ot/min.
skoušel sem připojit impuls(od otáčkoměru) na mínus kabel co jde do indukční cívky jak má být a otáčkoměr neukazuje nic a když na plus kabel co jde do indukční cívky tak se taky nic nedělo
poradíte kam mam zapojit impuls otáčkoměru aby skutečně fungoval ?
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
asi takto : ve voze je zapalovací modul , nikoli (jen) indučka
u š xxx dává impuls indučce kladívko v rozdělovači
u fav karbec dává impuls indučce elektonický modul
fav ú fel bmm dává impuls indučce el.modul ale ten je již součástí zapaloacího modulu
u modulu z fav bmm jsou mezi svorkovnicí a vývodem vysokonapěťového kabelu dvířka po otevření matice M5 a u nich čísla 1 a 15 , otáčkoměr se dá na č 1
u fel bmm je na stejném místě víčko po otevření je tam spojení el modulu a indučky (čísla jsem neviděl , je to ve voze)
takže to přiletuj na spojení blíž pinu jedna ve voze je to ten nahoře
u š xxx dává impuls indučce kladívko v rozdělovači
u fav karbec dává impuls indučce elektonický modul
fav ú fel bmm dává impuls indučce el.modul ale ten je již součástí zapaloacího modulu
u modulu z fav bmm jsou mezi svorkovnicí a vývodem vysokonapěťového kabelu dvířka po otevření matice M5 a u nich čísla 1 a 15 , otáčkoměr se dá na č 1
u fel bmm je na stejném místě víčko po otevření je tam spojení el modulu a indučky (čísla jsem neviděl , je to ve voze)
takže to přiletuj na spojení blíž pinu jedna ve voze je to ten nahoře
Re: výměna budíků
moc díky připojil sem to jak si napsal a funguje bezvadně
("u modulu z fav bmm jsou mezi svorkovnicí a vývodem vysokonapěťového kabelu dvířka po otevření matice M5 a u nich čísla 1 a 15 , otáčkoměr se dá na č 1")
jen ještě na skoda-virt.cz psaly ze je to přítěž pro řídící jednotku a že ji to ničí tak jaký na to máte názor ... ?
asi budu schánět origo otáčkoměr
("u modulu z fav bmm jsou mezi svorkovnicí a vývodem vysokonapěťového kabelu dvířka po otevření matice M5 a u nich čísla 1 a 15 , otáčkoměr se dá na č 1")
jen ještě na skoda-virt.cz psaly ze je to přítěž pro řídící jednotku a že ji to ničí tak jaký na to máte názor ... ?
asi budu schánět origo otáčkoměr
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
geralt: Ty jsi blázen. Dneska celé budíky seženeš za 200 a vymýšlíš tu nesmysly apod. a nakonec stejně napíšeš, že chceš to co ti všichni psali už dřív
Sežeň si budíky a máš po starostech
Sežeň si budíky a máš po starostech
Re: výměna budíků
Jeden dotaz, než se v tom začnu hrabat a zkoušet (jestli má cenu to zkoušet). Shořela mi žárovička v podsvícení ciferníků, doma mám ale jen velkou zelenou patici 2W, v autě jsou malé zelené patice 2W, bude to fungovat i s tou velkou paticí ? Díky.
" Když jí miluješ, není co řešit "
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
moc nechapu co máš doma ale jaké žárovky tam patří víš ne? http://www.feliciaklub.cz/?id=mie_zarovky
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Bude to fungovat bez problémů. Jirka myslí patici o stejném průměru, akorát po faceliftu se na osvětlení budíku dávala vzhledově nižší patice než je na osvětlení kontrolek. Průměr a bajonetový zavit je však u obou stejný, takže jsou navzájem záměnné.
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Deacon - pasuje , už sa vyrába asi len ten jeden nižší typ
Re: Hodiny => Otackomer
Ja by som mal otázku tiež. Mám 1.9D a tam chcem otáčkomer. Musím si asi zohnať z dieselovej felicie otáčkomer alebo môžem aj celé budíky?
Re: výměna budíků
Měl bych dotaz, kam napojit otáčkoměr měnim za analog. mam 1,3 bmm a komplet budíky z 1,3bmm s otáčkoměrem, jen nevim jak to napojit, může mi někdo popsat jak na to díky
Re: výměna budíků
Pokud máš komplet budíky z bmm, tak plug and play. Vyhodíš starý, nasadíš nový.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Přesně, jak píšou kluci přede mnou. ikdyž pro neznalce trochu zmateně.
Auto již z vžroby má přípravu pro otáčkoměr, ikdyž máš jen analog hodiny. Elektrika v autě je univerzální, tudíž jdou nasadit budíky s analog hodinama bez otáčkoměru a i budíky s digitálníma hodinama a otáčkoměrem.
Takže rozebereš přístrojovku, odpojíš náhon rychloměru a 3 svorkovnice budíků, budíky celé vyndáš a zpětně složíš s tvýma novýma budíkama s otáčkoměrem.
Všechno by mělo fungovat normálně. Jen malé procento feld mělo trochu rozdílnou elektriku, takže by teoreticky mohl špatně ukazovat palivoměr nebo teploměr. Ovšem není to nic hrozného, pak se z těch dvou budíků musí složit jedny, které pojedou správně.
Auto již z vžroby má přípravu pro otáčkoměr, ikdyž máš jen analog hodiny. Elektrika v autě je univerzální, tudíž jdou nasadit budíky s analog hodinama bez otáčkoměru a i budíky s digitálníma hodinama a otáčkoměrem.
Takže rozebereš přístrojovku, odpojíš náhon rychloměru a 3 svorkovnice budíků, budíky celé vyndáš a zpětně složíš s tvýma novýma budíkama s otáčkoměrem.
Všechno by mělo fungovat normálně. Jen malé procento feld mělo trochu rozdílnou elektriku, takže by teoreticky mohl špatně ukazovat palivoměr nebo teploměr. Ovšem není to nic hrozného, pak se z těch dvou budíků musí složit jedny, které pojedou správně.
Re: výměna budíků
aha, takže jestli tomu dobře rozumim kabel na otáčkoměr je už nataženej A já jen napojim původní 3 svorkovnice do novýho budíku a v tý svorkovnici je i kabel na otáčkoměr ... Tak to dík chlapy, myslel jsem že musim táhnout kabel k indkučce nebo ŘJ...
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Správně si to pochopil, elektrika je v autě připravená. Jediný rozdíl mezi autem s otáčkoměrem a autem bez otáčkoměru je jen a pouze v samotném budíku otáčkoměru a tišťákem pod ním.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Otáčkoměr je jen budík, funguje pouze s příslušnou DPS (deska plošných spojů). Hodiny v otáčkoměru nejsou součástí otáčkoměru, ale právě DPS pod ním a právě DPS rozpohybuje točkoměr.
Re: výměna budíků
Jasně, takže na dps s otáčkoměrem jsou i digi. hodiny a ty poběžej taky normálně
- a13sh
- Příspěvky: 2071
- Registrován: ned 20. pro 2009 22:54:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Tak Vasku dik za vysvetleni
djmarek - jestli budes menit cele budiky,tak pokud jsou ty nove v poradku,tak ti vsechno pojede jak ma,nemusis mit strach
djmarek - jestli budes menit cele budiky,tak pokud jsou ty nove v poradku,tak ti vsechno pojede jak ma,nemusis mit strach
Re: výměna budíků
Ještě jeden dotaz, co když dam do 1,3 bmm otáčkoměr bud z 1,3 mpi nebo z 1,6mpi
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Uvidíš sám, někdy to šlape, někdy ne, záleží na datu výroby a typu elektriky. Na dálku ti to nikdo nepoví přesně. Zkusto a uvidíš, nic tím nezkazíš.
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Sežeň si hlavně z newface kde je střední lišta s ikonkama inverzní - nesvítí celé políčko tak jak u staré ale jen symbol. Je jedno jestli 1.3 nebo 1,6 akorat 1.6 má jinak červený spektrum a nemá naznačený zelený - otáčkoměr vypadá jinak, ale fungovat ti bude. Z dízla nepasují. Prohodíš si akorát tacho ze svýho, a v případě že ti bude blbě ukazovat teploměr nebo palivoměr tak dáš z původních budíků....
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
lišta s ikonkama stojí ve škodovce 60,-Kč kvůli tomu přece nebude shánět jiné budíky.
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
To máš sice pravdu Vašku, ale pak ještě musíš odpájet odpory z DPS jinak to svítí slabě....( četl sem tady na foru) tímpádem mi přijde jednodušší koupit už s novou lištou.. a on evidentně ještě žádný nemá takže nevidím problém.. budíků sou mraky
Re: výměna budíků
Otáčkoměry jsou pro všechny benzínový budíky (tj. 1.3 bmm/mpi i 1.6) funkčně stejný, 1.6 se liší jen a pouze grafikou polepu
DPS se dělí od MR 98 (newface), starší nemají signalizaci otevřených dveří v budících ale v pojistkovce, novější verze má krom toho i jinou logiku kontrolky airbagů, na funkci otáčkoměru to ale vliv nemá
DPS se dělí od MR 98 (newface), starší nemají signalizaci otevřených dveří v budících ale v pojistkovce, novější verze má krom toho i jinou logiku kontrolky airbagů, na funkci otáčkoměru to ale vliv nemá
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna budíků
Matuhsch píše:To máš sice pravdu Vašku, ale pak ještě musíš odpájet odpory z DPS jinak to svítí slabě....( četl sem tady na foru) tímpádem mi přijde jednodušší koupit už s novou lištou.. a on evidentně ještě žádný nemá takže nevidím problém.. budíků sou mraky
mám feldu z 97 roku, dále mám spodní i horní lištu pouze s ikonkama a svítí mi to jasně a krásně. Stačí vyndat staré očouzené žárovky a dát nové. Nic jsem neodletovával a svit jako polární záře to ti potvrdí nejeden zdejší člen, který v mé feldě seděl.
za šera
za světla
Re: Výměna panelu přístrojů, dodatečná montáž otáčkoměru
V pohodě, sehnal sem od 2mak za 400 přímo z 1.3bmm a navíc je z Prahy. Takže paráda. Jinak díky, lištičky s kontrolkama budu měnit až s novejma polepama budíku. Jinak Vašku, máš hoodně zajímavý budíky. Zatim díky, pak napíšu jak výměna dopadla
Re: Výměna panelu přístrojů, dodatečná montáž otáčkoměru
Tak budíky od 2mak jsou namontovaný, všechno je paráda Jen teplota blbne...
Re: Výměna analogových hodin za otáčkoměr
kucí , rychlý dotaz, dáváme dohromady jednoho pickupa, 1.9d, dneska sem dával palubku a přístrojovku měl dostat s otáčkoměřem-sehnány komplet naftové budíky, ale po zapojení konektorů si blikaly všechny kontrolky na světla, jak barevná hudba, otačkoměr mrtev, digi hodiny mrtvé, po zkoumání různých koster na autě, se na nic nepřišlo, poslední možnost sem zkusil dát zpět budíky původní s kukačkama, a vše funguje, kde jest problém? pujde to vůbec nějak přezapojit, Auto je 1997, budíky s otáčkoměrem nevím jakej jsou rok
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna analogových hodin za otáčkoměr
Apple: a jsi si jistý, že jsou ty budíky v pořádku, že to na tom dárcovském autě fungovalo ok? Protože jestli původní budíky jdou v pořádku, nehledal bych závadu v tom Pick-upu.... Podle Etky se to jako celek nijak dle roku výroby nerozlišuje (v rozborce ovšem rozdíly jsou), jen podle otáčkoměru/analogových hodin, km/h nebo MPH a s barevným podkladem do Color-line... Co třeba nějaký zkrat na tišťáku?