Bezpečnost vozu
Bezpečnost vozu
Zdravím všechny Felináře. Předem se omlouvám pokuď zde už je podobné téma ale nic jsem nenašel. Taktéž si nejsem jistje jestli je to vhodný příspěvek do "Exteriéru" ale nejspíš ano ...nebo je to alespoň nejblíže toho na co se chci zeptat. (Kdyžtak to přesuntě)
Takže abych se dostl k samotnému dotazu. Co jsem tak brouzdal na internetu, okoukával fotky apod. Všiml jsem si, že Felicie je v případě nehody (berme v potaz vážnější) skoro vždy totálně na plech. Tudíž většinou končí smrtí posádky. Nehledě na to jestli má model vozidla Airbagy, připoutaní osob atd. Jde o to, že sem objevil názory, které prostě tvrdili, že auto je z "papíru", že stačí náraz při 50 km/h a auto je na odpis apod. Tudíž se chci zeptat jak to ve skutečnosti je s Feliciema? Je to vážne auto s konstrukcí z "papíru" jde mi hlavně o srovnání s vozy stejné kateogire téže doby. Docela by mě zajímalo jestli mám v takovém autě vůbec šanci přežít vážnější nehodu, nebo jsou to jen mýty. Po dálnici si to většinou lítám mezi 130-140 což by podle toho co jsem četl znamenalo, že by mi v plné rychlosti po nehodě z auta zbylo ...no moc by toho nebylo... Jde mi o názory lidí co už toho maj s Feldou trochu zažito. Případně i nějáké ty zkušenosti s nehodami těchto vozidel. Budu rád ža každej názor, díky
Takže abych se dostl k samotnému dotazu. Co jsem tak brouzdal na internetu, okoukával fotky apod. Všiml jsem si, že Felicie je v případě nehody (berme v potaz vážnější) skoro vždy totálně na plech. Tudíž většinou končí smrtí posádky. Nehledě na to jestli má model vozidla Airbagy, připoutaní osob atd. Jde o to, že sem objevil názory, které prostě tvrdili, že auto je z "papíru", že stačí náraz při 50 km/h a auto je na odpis apod. Tudíž se chci zeptat jak to ve skutečnosti je s Feliciema? Je to vážne auto s konstrukcí z "papíru" jde mi hlavně o srovnání s vozy stejné kateogire téže doby. Docela by mě zajímalo jestli mám v takovém autě vůbec šanci přežít vážnější nehodu, nebo jsou to jen mýty. Po dálnici si to většinou lítám mezi 130-140 což by podle toho co jsem četl znamenalo, že by mi v plné rychlosti po nehodě z auta zbylo ...no moc by toho nebylo... Jde mi o názory lidí co už toho maj s Feldou trochu zažito. Případně i nějáké ty zkušenosti s nehodami těchto vozidel. Budu rád ža každej názor, díky
Re: Bezpečnost vozu
felda je konstrukcne auto starsiho data... takze si vem jaky byl vyvoj a pokrok tehdy a co je ted. Nesmis nad takovyma vecma uvazovat, nebo pokud nad tim chces uvazovat a trapi te, ze v pripade nehody by byla felda na hadry (i s tebou) kup si neco noveho... dalsi vec co s timhle souvisi si myslim je i to, v jakem je auto stavu - jestli je prorezle, tak to ochrane posadky taky moc neprida.
- SatandaS
- Příspěvky: 1553
- Registrován: pon 11. srp 2008 16:45:56
- Bydliště: Frýdek-Místek / Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
přesně tak, dále pokud se majitel o auto nestará tak to potom tak vypadá. Řekl bych že 90% feld mají dost shnilé nosníky a i když o tom vědí je jim to vlastně jedno. Pak je jasný že při nárazu je to jako papír.
Re: Bezpečnost vozu
Jasný No jako stav vozdial je určitě důležitej. Je mi jasný že Felicie v perfektním stavu na tom bude při nehodě asi líp než nějáká rezavá rachotina ale chtěl jsem se dozvědět spíš o tom jak je na tom auto obecně...stav nebrat v potaz. Alespoň moje auto bych řekl, že je v dobrém stavu rok 96 ale prorezlý není a podvozek je taky si myslím slušný. Člověk předemnou se o auto staral. Ty "čočky" mu dávám spíš až já jakožto mladej kluk musím se přiznat ale je to moje první auto, nemám ho ani rok čímž vlastně chci odpovědět na to co psal lord_sef. Samozřejmě, kdybych měl možnost si hned pořídit nové Volvo tak to udělám
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
No kdysi proběhl crashtest feldy, bylo to popsaný na jedněch polskejch stránkách a v případě zesílené kastle s airbagama bys měl přežít čelní náraz v 60km/h do pevné překážky bez úhony... jenže většina nehod je buď čelní střet s protijedoucím autem nebo strom atd a tam už je to daleko horší... Už při tady tom crashtestu se vytrhly sedačky z uchycení a podobný věci. Testováním NCAP felicie nikdy neprošla ale co sem se tak dočet měla by být někde na úrovni VW Polo.. Obecně auta z této doby na tom nejsou nijak zvlášť dobře co se týká bezpečnosti .. Já osobně sem zažil jeden ťukanec z boku kdy baba vyletěla v zatáčce a nabrala mi dveře a blatník a moc příjemný to nebylo...
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Paní Pohlová v tom má jasno
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Felda je opravdu celkem papírová. Neřekl bych že je to množstvím plechu, ale spíš jeho kvalitou a tvarovým zpracováním. Největší problém feldy je náraz bokem, to je na roztržení celýho auta. A pokud dojde ke konfrontaci s nějakým BMW, který bych řekl je navržený na co největší masakrování okolí jen aby to přežila posádka, tak to je konec.
Re: Bezpečnost vozu
Matuhsch píše:No kdysi proběhl crashtest feldy, bylo to popsaný na jedněch polskejch stránkách a v případě zesílené kastle s airbagama bys měl přežít čelní náraz v 60km/h do pevné překážky bez úhony... jenže většina nehod je buď čelní střet s protijedoucím autem nebo strom atd a tam už je to daleko horší... Už při tady tom crashtestu se vytrhly sedačky z uchycení a podobný věci. Testováním NCAP felicie nikdy neprošla ale co sem se tak dočet měla by být někde na úrovni VW Polo.. Obecně auta z této doby na tom nejsou nijak zvlášť dobře co se týká bezpečnosti .. Já osobně sem zažil jeden ťukanec z boku kdy baba vyletěla v zatáčce a nabrala mi dveře a blatník a moc příjemný to nebylo...
jen krátká reakce: sedačky se o určitou míru "vytrhávají" schválně, svim způsobem je to deformační zóna (slouží k pohlcení energie).
ad2: čelní náraz do protijedoucího auta jedoucího "stejnou energií" (tzn. m x a =konst.) má pro auto úplně stejný následky, jako náraz do pevný překážky stejnou rychlostí. Oni se totiž ty rychlosti nesčítají (pokud platí výše uvedená podmínka). Chápu, že pro většinu populace je tohle nepřijatelná myšlenka, když už paní učitelky na základní škole nám říkají něco jinýho...
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18. črc 2011 18:36:26
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Paní Pohlová vám bych zakázal mluvit a žít duchodkyně co se nudí dělá a kecá blbosti
Re: Bezpečnost vozu
Přesně tak,je to o stavu vozidla,atd... taky si vezměmě že felda je u nás hodně častý uto a je tak videt snad v každý 4tý bouračce ve zprávách,otázkou je kolik lidí se taky připoutalo jak rychle jeli atd..nová auta jsou samo bezpečnější,ale do určité míry co je platný že v nějakém SUV v 70km se to do interiéru téměř nedostane,když člověk je pak vystaven takovému přetížení že to stejně nepřežije,slyšel jsem spoutu takových řečí jako felda je jen kulatý favorit,jednou jsem viděl čelně sraženou feldu s favoritem,felda byla tedy zesílená kastle,zatímco posádka z feldy vylezla pro řidiče favoritu letěl vrtulník a rozdím ve zdeformování obou auto byl dost velký
Re: Bezpečnost vozu
zalezi taky na stesti jaka je havarie, jak je auto trefene atd... ja kdyz boural s feldou od nasich - rv 96 zesilena karoserie, stav prumerny... sem tam rez ale nic co by bylo skrz nebo tak... uvezla se me krajnice asi v 50kmh, vzal jsem betonovy mostek, letel 3x pres strechu... kdybych jel se spolujezdcem, tak je tuhy na miste, to misto melo vrazeny podbeh do nohou ridice, sedacka vyrvana, sloupek zarazeny ke spolujezdci... ja vylezl z auta po nejake chvili sam kufrem potluceny pobouchany... dalsi vec je ta, ze auto melo airbag ridice... a vzpominku na to mam doted, sedim porad za volantem nabouraneho auta rozhlizim se a prask... airbag mel zpozdeni mozna pul minuty. Cim to bylo nevim, takze i tohle muze byt u starsich aut nebezpecne
- TIW
- Příspěvky: 2784
- Registrován: úte 25. zář 2007 18:20:50
- Bydliště: Valašské Mezi?í?í
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Ve vysoké rychlosti je už jedno, v čem sedíte http://www.youtube.com/watch?v=6dI5ewOmHPQ Falda byla na svou dobu docela dobrý průměr, třeba o dost lepší než fáčko a fáčko bylo úplně jinde, než škoda 120 Fóbie je zase jinde, než Felda atd... prostě vývoj, ani prd nezastavíš Dnešní auta sice po nehodě vypadají ok, ale zase mají doktoři problém s tím, že při takovém přetížení, kterému je tělo při nárazu vystaveno, se trhají vnitřní orgány jako igelitové pytlíky plné vody, ale alespoň tě pak dají do pytle v celku a nemusí tě vyškrabávat z pomuchlané konzervy
Re: Bezpečnost vozu
tak tak
-
- Příspěvky: 4502
- Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
- Bydliště: Uničov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
ve vysoké rychlosti ano, ale při 90km/h už Ti třeba jiné auto zachraní život... Felicie nějak bezpečná není a ani nikdy nebude, není to jen vývojem, ale v roce kdy se vyráběly Feldy se vyráběli i jiná auta, bezpečnější auta. Samozřejmě taky tenkrát za jinou cenu...
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
No nevím, při nárazu v 90ti bych o tom pochyboval i v superbu. Třeba tady jak je zničenej a to je jen v 64km/h a ten bok je v 50ti. http://www.youtube.com/watch?v=8MPwh9bI-kA
Re: Bezpečnost vozu
tak víš jak, on ani neni problém udělat auto, který "by se moc při bouračce neničilo", umění je ho ale udělat pevný akorát a se správnýma deformačníma zónama, který budou úspěšně pohlcovat energii při různě velkých nehodách.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
TIW píše:Felda byla na svou dobu docela dobrý průměr, třeba o dost lepší než fáčko a fáčko bylo úplně jinde, než škoda 120
Bych tě jenom doplnil, že to, co jsi napsal, platí jen pro zesílenou kastli - nezesílená Felda je kromě dveří úplně stejná jako Favorit 93+...
Re: Bezpečnost vozu
Také jsem tenkrát viděl ten polský test jak auta tehdejší vw polo,fiat punto a feldu pustili v 60km/h na ten betonový kvádr,všechny vozy dopadly +- strejně ,jen u feldy šly po nárazu bezproblémů otevřít přední dveře
to sou fotky z toho testu
ona spousta lidí stále přemýšlí tak že felicia = favo... a ono ne.... http://www.chcizit.cz/foto-nehody/resized/695-5.jpg
to sou fotky z toho testu
ona spousta lidí stále přemýšlí tak že felicia = favo... a ono ne.... http://www.chcizit.cz/foto-nehody/resized/695-5.jpg
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
...takže to samé, co jsem připomenul TIWovi, připomínám i Tobě...
Když už srovnávat/vyvracet, tak konkrétně, ty kastle se fakt liší dost zásadně a je potřeba to rozlišovat, ikdyž těch nezesílených FEL je zlomek... Stejně tak u Favoritů jsou ne úplně malé rozdíly. Jsme na Feliciaklubu, ne na fóru pěstitelů žampionů, takže se dá předpokládat nějaká elementární znalost problematiky
Když už srovnávat/vyvracet, tak konkrétně, ty kastle se fakt liší dost zásadně a je potřeba to rozlišovat, ikdyž těch nezesílených FEL je zlomek... Stejně tak u Favoritů jsou ne úplně malé rozdíly. Jsme na Feliciaklubu, ne na fóru pěstitelů žampionů, takže se dá předpokládat nějaká elementární znalost problematiky
Re: Bezpečnost vozu
Jura_Favorit píše:Bych tě jenom doplnil, že to, co jsi napsal, platí jen pro zesílenou kastli - nezesílená Felda je kromě dveří úplně stejná jako Favorit 93+...
nevim, zda ty dveře náhodou nezmiňuješ kvůli těm výztuhám (trubkám), co jsou uvnitř. Já jen, že v našem formanovi (1993+) byly stejný výztuhy, jako mam já ve Feldě (99). Forman byl dovezenej z Německa a měl jiný papíry, takže datum výroby neznáme. Ale určitě to byl jeden z úplně posledních, protože měl motor 136B se stejnym vzduchovim filtrem, jako měly feldy.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
- TIW
- Příspěvky: 2784
- Registrován: úte 25. zář 2007 18:20:50
- Bydliště: Valašské Mezi?í?í
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Jura_Favorit:Máš recht, měl jsem i nezpevněnou feldu a ten předek byl opravdu hodně podobný, pravda je, že škodovka se holedbala, že jsou zesílené sloupky a podobně, ale zesílená kastle je zesílená kastle nechcu kecat, ale mám pocit že fáčko ještě nemělo horní profil pod blatníkem uzavřený, jako první felda a podobně, ale ruku do ohně za to nedám
U dveří Fáčka byly rozdíly, to je fakt, první Fáčka v nich neměla skoro nic, můj (r.v.92) už měl ve dveřích vevnitř několikrát lomený profil, tvarově připomínajíci zmenšené svodidlo, ale že poslední Fáčka měla ve dveřích trubky jako felda jsem nevěděl
U dveří Fáčka byly rozdíly, to je fakt, první Fáčka v nich neměla skoro nic, můj (r.v.92) už měl ve dveřích vevnitř několikrát lomený profil, tvarově připomínajíci zmenšené svodidlo, ale že poslední Fáčka měla ve dveřích trubky jako felda jsem nevěděl
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
TIW: jo, torpéda pod blatníkem neměly, to máš pravdu, ale zase tam bylo nahoře víc prolisů a širší vzpěry mezi domkem a podběhem.. ale to jsou už takové spíš drobnosti.. Ono to tam je stejně hlavně kvůli pantům kapoty, protože ty jsou u Feldy řešené úplně jinak, žejo, a bylo potřeba s tím rohem něco udělat.. to je důvod, proč to konči už tak "divně" a není to v celé délce podběhu (a pak už tam zase zavazí kapsa na blinkr). Sloupky jsou zesílené u 93+ stejně (předtím to bylo horší)... Místy dvojitý rám dveří + podokenní výztuha + šroubované trubky, to u Favoritů nikdy nebylo, to jen Vašek přehnal množství toho, co šňupe, kouří nebo si píchá Nevím, co to je, ale bude to evidentně kvalitní materiál, odkoupil bych si kdyžtak malé množství na Silvestr
- PetrMPI
- Příspěvky: 565
- Registrován: stř 02. led 2008 22:45:42
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Řešíte zbytečně pasivní bezpoečnost. Tu vylepšíte jen minimálně. U Felicie je mnohem důležitější ta aktivní. Jestli mám v pořádku tlumiče, brzdy, hodně pomůže ABS... Pasivní jde vylepšit třeba rozpěrou, dveřma s výztuhama, sedačkama s vyšším opěradlem.
- TIW
- Příspěvky: 2784
- Registrován: úte 25. zář 2007 18:20:50
- Bydliště: Valašské Mezi?í?í
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Nejlepší je nebourat a nebo pověsit si na zrcátko růženec a věřit v sílu vyšší moci
Re: Bezpečnost vozu
to jo aktivní bezpečnost,je u feldy lepší než u nových vozů co se týká výhledu,některá auta maj přední sloupky že je dost spatně vidět
Re: Bezpečnost vozu
ahoj toje pravd az felicie vidim lepe nez z tranzportera co take vlastnim ty sloupk yjsou ohodne sirsi a zabranujou vyhledu.to v tomto je felinka zlata!
Re: Bezpečnost vozu
hihi, nechci vám do toho kecat, ale právě ty širší A-sloupky zajistím i tužší skelet klece pro posádku A proto jsou pak ta auta i bezpečnější. Ale to jen tak na okraj a asi zcela
Re: Bezpečnost vozu
to je jasný ,že jo,my jsme mluvili o aktivní bezpečnosti ted
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Honza9007: No nevím, větší neznamená tužší. Všechno je to v kvalitě a tvarování plechu, v množství ani tak ne. Felda nemá ani jedno...
Re: Bezpečnost vozu
Honza_t: tak jsem asi něco propásl nebo co... tvá informace je pro mě absolutní novinka
V konstrukci nás učili, že víc materiálu může přenést a roznést více sil
V konstrukci nás učili, že víc materiálu může přenést a roznést více sil
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Tak to jsi mě nepochopil. Samozřejmě že může (a taky nemusí, záleží na konstrukci), ale jak víš že je v tom sloupku víc materiálu?
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
řekni mi to z profilu
- Arkis
- Příspěvky: 1373
- Registrován: pát 13. dub 2012 12:38:51
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Jenom taková vsuvka: V roce 2008 měl děda nehodu s felicií combi OF dovezená z itálie, technicky ve perfektním stavu. Když vyjížděl z T křižovatky na hlavní silnicí, tak v půlce vyjíždění se z horizontu vyvalila Fábie v rychlosti nejméně 120km. Došlo k čelnímu střetu s tím, že felicie byla nabraná z levé strany a Fabie čelně. Celý motor i s "kastlí kolem" uletěl a felda se 2x otočila než zůstala v příkopu. Tehdy doktoři řekli,že nebýt toho, že se motor oddělil, tak by byli oba cestující na místě mrtví. Fabie nedopadla nejlíp, každopádně obě auta na odpis a dement s Fábií platil nové auto.
Výsledek? Každé aut je papírové, když ho řídí hňup ve vysoké rychlosti.
Výsledek? Každé aut je papírové, když ho řídí hňup ve vysoké rychlosti.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Honza9007 píše:hihi, nechci vám do toho kecat, ale právě ty širší A-sloupky zajistím i tužší skelet klece pro posádku A proto jsou pak ta auta i bezpečnější. Ale to jen tak na okraj a asi zcela
Nechci tu rozdmýchat flame, ale to bychom pak mohli všichni jezdit BVPčkem. Vidět z něj moc není, ale tuhé je až až
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Re: Bezpečnost vozu
Inferno: a ty nemáš civilní verzi BVP?
BVP - bytelná volkswagen produkce
BVP - bytelná volkswagen produkce
- Nosferat
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 21. říj 2011 16:53:19
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Využijí tohohle tématu. Ve škole klempíři vždy u Felda a facek vvyrábějí nosníky beatniků z 1mm plechu. Jsou to kousky holý do pravého úhle, asi 10cm dlouhý a navazují je za sebe. Tak mě zajímá, jestli je to bezpečný....
Renault Clio Generation 90TCe 56kw
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw
https://www.instagram.com/hrabe.official/
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw
https://www.instagram.com/hrabe.official/
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
To jsem nějak nepochopil. Ještě jednou pro blbce?
- Nosferat
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 21. říj 2011 16:53:19
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Ve skole, klempiri, si vyrábějí nosníky blatniků jen ohýbáním plechu do tvaru nosníku, L profil. Tak mě zajímá, zda je to bezpečný, kdyby auto bouralo
Jo, promiň automaticky opravování textu neumí některý slova....
Jo, promiň automaticky opravování textu neumí některý slova....
Renault Clio Generation 90TCe 56kw
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw
https://www.instagram.com/hrabe.official/
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw
https://www.instagram.com/hrabe.official/
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
No že to vyrobí je celkem jedno, jestli je to obdobnej materiál obdobný tloušťky a má to pak stejnej tvar. Ale z toho předchozího příspěvku mám pocit že vyrobí pěknou splácaninu
- Nosferat
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 21. říj 2011 16:53:19
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnost vozu
Jo, to je, dělají to po kouskách zhruba 10cm. Připadá mi to jak lego. Nejhorší je napasovat blatník, kdyz neseději nosníky. A s materiálem nevím, je to asi obyčejných 1mm plech.
Renault Clio Generation 90TCe 56kw
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw
https://www.instagram.com/hrabe.official/
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw
https://www.instagram.com/hrabe.official/