Bezpečnost vozu

pokec o všem možném i nemožném
FUBAR - FK

Bezpečnost vozu

Příspěvek od FUBAR - FK »

Zdravím všechny Felináře. Předem se omlouvám pokuď zde už je podobné téma ale nic jsem nenašel. Taktéž si nejsem jistje jestli je to vhodný příspěvek do "Exteriéru" ale nejspíš ano ...nebo je to alespoň nejblíže toho na co se chci zeptat. (Kdyžtak to přesuntě)
Takže abych se dostl k samotnému dotazu. Co jsem tak brouzdal na internetu, okoukával fotky apod. Všiml jsem si, že Felicie je v případě nehody (berme v potaz vážnější) skoro vždy totálně na plech. Tudíž většinou končí smrtí posádky. Nehledě na to jestli má model vozidla Airbagy, připoutaní osob atd. Jde o to, že sem objevil názory, které prostě tvrdili, že auto je z "papíru", že stačí náraz při 50 km/h a auto je na odpis apod. Tudíž se chci zeptat jak to ve skutečnosti je s Feliciema? Je to vážne auto s konstrukcí z "papíru" jde mi hlavně o srovnání s vozy stejné kateogire téže doby. Docela by mě zajímalo jestli mám v takovém autě vůbec šanci přežít vážnější nehodu, nebo jsou to jen mýty. Po dálnici si to většinou lítám mezi 130-140 což by podle toho co jsem četl znamenalo, že by mi v plné rychlosti po nehodě z auta zbylo ...no moc by toho nebylo... Jde mi o názory lidí co už toho maj s Feldou trochu zažito. Případně i nějáké ty zkušenosti s nehodami těchto vozidel. Budu rád ža každej názor, díky :)
lord_sef - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od lord_sef - FK »

felda je konstrukcne auto starsiho data... takze si vem jaky byl vyvoj a pokrok tehdy a co je ted. Nesmis nad takovyma vecma uvazovat, nebo pokud nad tim chces uvazovat a trapi te, ze v pripade nehody by byla felda na hadry (i s tebou) kup si neco noveho... dalsi vec co s timhle souvisi si myslim je i to, v jakem je auto stavu - jestli je prorezle, tak to ochrane posadky taky moc neprida.
Uživatelský avatar
SatandaS
Příspěvky: 1553
Registrován: pon 11. srp 2008 16:45:56
Bydliště: Frýdek-Místek / Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od SatandaS »

přesně tak, dále pokud se majitel o auto nestará tak to potom tak vypadá. Řekl bych že 90% feld mají dost shnilé nosníky a i když o tom vědí je jim to vlastně jedno. Pak je jasný že při nárazu je to jako papír.
FUBAR - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od FUBAR - FK »

Jasný :) No jako stav vozdial je určitě důležitej. Je mi jasný že Felicie v perfektním stavu na tom bude při nehodě asi líp než nějáká rezavá rachotina ale chtěl jsem se dozvědět spíš o tom jak je na tom auto obecně...stav nebrat v potaz. Alespoň moje auto bych řekl, že je v dobrém stavu rok 96 ale prorezlý není a podvozek je taky si myslím slušný. Člověk předemnou se o auto staral. Ty "čočky" mu dávám spíš až já jakožto mladej kluk musím se přiznat ale je to moje první auto, nemám ho ani rok čímž vlastně chci odpovědět na to co psal lord_sef. Samozřejmě, kdybych měl možnost si hned pořídit nové Volvo tak to udělám :)
Matuhsch
Příspěvky: 1116
Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
Bydliště: Modřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Matuhsch »

No kdysi proběhl crashtest feldy, bylo to popsaný na jedněch polskejch stránkách a v případě zesílené kastle s airbagama bys měl přežít čelní náraz v 60km/h do pevné překážky bez úhony... jenže většina nehod je buď čelní střet s protijedoucím autem nebo strom atd a tam už je to daleko horší... Už při tady tom crashtestu se vytrhly sedačky z uchycení a podobný věci. Testováním NCAP felicie nikdy neprošla ale co sem se tak dočet měla by být někde na úrovni VW Polo.. Obecně auta z této doby na tom nejsou nijak zvlášť dobře co se týká bezpečnosti .. Já osobně sem zažil jeden ťukanec z boku kdy baba vyletěla v zatáčce a nabrala mi dveře a blatník a moc příjemný to nebylo...
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Jura_Favorit »

Paní Pohlová v tom má jasno :mrgreen:

Obrázek
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

Felda je opravdu celkem papírová. Neřekl bych že je to množstvím plechu, ale spíš jeho kvalitou a tvarovým zpracováním. Největší problém feldy je náraz bokem, to je na roztržení celýho auta. A pokud dojde ke konfrontaci s nějakým BMW, který bych řekl je navržený na co největší masakrování okolí jen aby to přežila posádka, tak to je konec.
Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 1196
Registrován: úte 19. srp 2008 14:12:32
Bydliště: Mladá boleslav/ Žatec

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Vasek »

Matuhsch píše:No kdysi proběhl crashtest feldy, bylo to popsaný na jedněch polskejch stránkách a v případě zesílené kastle s airbagama bys měl přežít čelní náraz v 60km/h do pevné překážky bez úhony... jenže většina nehod je buď čelní střet s protijedoucím autem nebo strom atd a tam už je to daleko horší... Už při tady tom crashtestu se vytrhly sedačky z uchycení a podobný věci. Testováním NCAP felicie nikdy neprošla ale co sem se tak dočet měla by být někde na úrovni VW Polo.. Obecně auta z této doby na tom nejsou nijak zvlášť dobře co se týká bezpečnosti .. Já osobně sem zažil jeden ťukanec z boku kdy baba vyletěla v zatáčce a nabrala mi dveře a blatník a moc příjemný to nebylo...


jen krátká reakce: sedačky se o určitou míru "vytrhávají" schválně, svim způsobem je to deformační zóna (slouží k pohlcení energie).
ad2: čelní náraz do protijedoucího auta jedoucího "stejnou energií" (tzn. m x a =konst.) má pro auto úplně stejný následky, jako náraz do pevný překážky stejnou rychlostí. Oni se totiž ty rychlosti nesčítají (pokud platí výše uvedená podmínka). Chápu, že pro většinu populace je tohle nepřijatelná myšlenka, když už paní učitelky na základní škole nám říkají něco jinýho...
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat ;-)
Talla2xlccv
Příspěvky: 228
Registrován: pon 18. črc 2011 18:36:26
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Talla2xlccv »

Paní Pohlová vám bych zakázal mluvit a žít duchodkyně co se nudí dělá a kecá blbosti
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od straca »

Přesně tak,je to o stavu vozidla,atd... taky si vezměmě že felda je u nás hodně častý uto a je tak videt snad v každý 4tý bouračce ve zprávách,otázkou je kolik lidí se taky připoutalo jak rychle jeli atd..nová auta jsou samo bezpečnější,ale do určité míry co je platný že v nějakém SUV v 70km se to do interiéru téměř nedostane,když člověk je pak vystaven takovému přetížení že to stejně nepřežije,slyšel jsem spoutu takových řečí jako felda je jen kulatý favorit,jednou jsem viděl čelně sraženou feldu s favoritem,felda byla tedy zesílená kastle,zatímco posádka z feldy vylezla pro řidiče favoritu letěl vrtulník a rozdím ve zdeformování obou auto byl dost velký
lord_sef - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od lord_sef - FK »

zalezi taky na stesti jaka je havarie, jak je auto trefene atd... ja kdyz boural s feldou od nasich - rv 96 zesilena karoserie, stav prumerny... sem tam rez ale nic co by bylo skrz nebo tak... uvezla se me krajnice asi v 50kmh, vzal jsem betonovy mostek, letel 3x pres strechu... kdybych jel se spolujezdcem, tak je tuhy na miste, to misto melo vrazeny podbeh do nohou ridice, sedacka vyrvana, sloupek zarazeny ke spolujezdci... ja vylezl z auta po nejake chvili sam kufrem potluceny pobouchany... dalsi vec je ta, ze auto melo airbag ridice... a vzpominku na to mam doted, sedim porad za volantem nabouraneho auta rozhlizim se a prask... airbag mel zpozdeni mozna pul minuty. Cim to bylo nevim, takze i tohle muze byt u starsich aut nebezpecne
Uživatelský avatar
TIW
Příspěvky: 2784
Registrován: úte 25. zář 2007 18:20:50
Bydliště: Valašské Mezi?í?í
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od TIW »

Ve vysoké rychlosti je už jedno, v čem sedíte http://www.youtube.com/watch?v=6dI5ewOmHPQ Falda byla na svou dobu docela dobrý průměr, třeba o dost lepší než fáčko a fáčko bylo úplně jinde, než škoda 120 :lol: Fóbie je zase jinde, než Felda atd... prostě vývoj, ani prd nezastavíš :lol: Dnešní auta sice po nehodě vypadají ok, ale zase mají doktoři problém s tím, že při takovém přetížení, kterému je tělo při nárazu vystaveno, se trhají vnitřní orgány jako igelitové pytlíky plné vody, ale alespoň tě pak dají do pytle v celku a nemusí tě vyškrabávat z pomuchlané konzervy ;)
ObrázekObrázek
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od straca »

tak tak
RAIMMI
Příspěvky: 4502
Registrován: stř 09. črc 2008 19:53:13
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od RAIMMI »

ve vysoké rychlosti ano, ale při 90km/h už Ti třeba jiné auto zachraní život... Felicie nějak bezpečná není a ani nikdy nebude, není to jen vývojem, ale v roce kdy se vyráběly Feldy se vyráběli i jiná auta, bezpečnější auta. Samozřejmě taky tenkrát za jinou cenu...
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

No nevím, při nárazu v 90ti bych o tom pochyboval i v superbu. Třeba tady jak je zničenej a to je jen v 64km/h a ten bok je v 50ti. http://www.youtube.com/watch?v=8MPwh9bI-kA
Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 1196
Registrován: úte 19. srp 2008 14:12:32
Bydliště: Mladá boleslav/ Žatec

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Vasek »

tak víš jak, on ani neni problém udělat auto, který "by se moc při bouračce neničilo", umění je ho ale udělat pevný akorát a se správnýma deformačníma zónama, který budou úspěšně pohlcovat energii při různě velkých nehodách.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat ;-)
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Jura_Favorit »

TIW píše:Felda byla na svou dobu docela dobrý průměr, třeba o dost lepší než fáčko a fáčko bylo úplně jinde, než škoda 120

Bych tě jenom doplnil, že to, co jsi napsal, platí jen pro zesílenou kastli - nezesílená Felda je kromě dveří úplně stejná jako Favorit 93+...
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od straca »

Také jsem tenkrát viděl ten polský test jak auta tehdejší vw polo,fiat punto a feldu pustili v 60km/h na ten betonový kvádr,všechny vozy dopadly +- strejně ,jen u feldy šly po nárazu bezproblémů otevřít přední dveře
to sou fotky z toho testu
ObrázekObrázekObrázek





ona spousta lidí stále přemýšlí tak že felicia = favo... a ono ne.... http://www.chcizit.cz/foto-nehody/resized/695-5.jpg
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Jura_Favorit »

...takže to samé, co jsem připomenul TIWovi, připomínám i Tobě... ;)
Když už srovnávat/vyvracet, tak konkrétně, ty kastle se fakt liší dost zásadně a je potřeba to rozlišovat, ikdyž těch nezesílených FEL je zlomek... Stejně tak u Favoritů jsou ne úplně malé rozdíly. Jsme na Feliciaklubu, ne na fóru pěstitelů žampionů, takže se dá předpokládat nějaká elementární znalost problematiky :cyclops:
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 1196
Registrován: úte 19. srp 2008 14:12:32
Bydliště: Mladá boleslav/ Žatec

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Vasek »

Jura_Favorit píše:Bych tě jenom doplnil, že to, co jsi napsal, platí jen pro zesílenou kastli - nezesílená Felda je kromě dveří úplně stejná jako Favorit 93+...


nevim, zda ty dveře náhodou nezmiňuješ kvůli těm výztuhám (trubkám), co jsou uvnitř. Já jen, že v našem formanovi (1993+) byly stejný výztuhy, jako mam já ve Feldě (99). Forman byl dovezenej z Německa a měl jiný papíry, takže datum výroby neznáme. Ale určitě to byl jeden z úplně posledních, protože měl motor 136B se stejnym vzduchovim filtrem, jako měly feldy.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat ;-)
Uživatelský avatar
TIW
Příspěvky: 2784
Registrován: úte 25. zář 2007 18:20:50
Bydliště: Valašské Mezi?í?í
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od TIW »

Jura_Favorit:Máš recht, měl jsem i nezpevněnou feldu a ten předek byl opravdu hodně podobný, pravda je, že škodovka se holedbala, že jsou zesílené sloupky a podobně, ale zesílená kastle je zesílená kastle 8-) nechcu kecat, ale mám pocit že fáčko ještě nemělo horní profil pod blatníkem uzavřený, jako první felda a podobně, ale ruku do ohně za to nedám :oops:

U dveří Fáčka byly rozdíly, to je fakt, první Fáčka v nich neměla skoro nic, můj ObrázekObrázek (r.v.92) už měl ve dveřích vevnitř několikrát lomený profil, tvarově připomínajíci zmenšené svodidlo, ale že poslední Fáčka měla ve dveřích trubky jako felda jsem nevěděl :shock:
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Jura_Favorit
Příspěvky: 2415
Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Jura_Favorit »

TIW: jo, torpéda pod blatníkem neměly, to máš pravdu, ale zase tam bylo nahoře víc prolisů a širší vzpěry mezi domkem a podběhem.. ale to jsou už takové spíš drobnosti.. Ono to tam je stejně hlavně kvůli pantům kapoty, protože ty jsou u Feldy řešené úplně jinak, žejo, a bylo potřeba s tím rohem něco udělat.. to je důvod, proč to konči už tak "divně" a není to v celé délce podběhu (a pak už tam zase zavazí kapsa na blinkr). Sloupky jsou zesílené u 93+ stejně (předtím to bylo horší)... Místy dvojitý rám dveří + podokenní výztuha + šroubované trubky, to u Favoritů nikdy nebylo, to jen Vašek přehnal množství toho, co šňupe, kouří nebo si píchá :lol: Nevím, co to je, ale bude to evidentně kvalitní materiál, odkoupil bych si kdyžtak malé množství na Silvestr :lol: 8-)
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi) MOTOR EXCEL - profil, rajče.net
Škoda Favorit Pick-up 135 LX
Škoda Favorit 135 L
Škoda Octavia combi 1.9 TDI elegance
Škoda Superb combi 2.0 TDI 4x4 SCOUT - daily car
Uživatelský avatar
PetrMPI
Příspěvky: 565
Registrován: stř 02. led 2008 22:45:42
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od PetrMPI »

Řešíte zbytečně pasivní bezpoečnost. Tu vylepšíte jen minimálně. U Felicie je mnohem důležitější ta aktivní. Jestli mám v pořádku tlumiče, brzdy, hodně pomůže ABS... Pasivní jde vylepšit třeba rozpěrou, dveřma s výztuhama, sedačkama s vyšším opěradlem.
Uživatelský avatar
TIW
Příspěvky: 2784
Registrován: úte 25. zář 2007 18:20:50
Bydliště: Valašské Mezi?í?í
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od TIW »

Nejlepší je nebourat a nebo pověsit si na zrcátko růženec a věřit v sílu vyšší moci :lol:
ObrázekObrázek
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od straca »

to jo aktivní bezpečnost,je u feldy lepší než u nových vozů co se týká výhledu,některá auta maj přední sloupky že je dost spatně vidět
MIC_BJUKENEN - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od MIC_BJUKENEN - FK »

ahoj toje pravd az felicie vidim lepe nez z tranzportera co take vlastnim ty sloupk yjsou ohodne sirsi a zabranujou vyhledu.to v tomto je felinka zlata!
Honza9007 - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza9007 - FK »

hihi, nechci vám do toho kecat, ale právě ty širší A-sloupky zajistím i tužší skelet klece pro posádku ;) A proto jsou pak ta auta i bezpečnější. Ale to jen tak na okraj a asi zcela :ot:

:lol: :lol: :lol:
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od straca »

to je jasný ,že jo,my jsme mluvili o aktivní bezpečnosti ted
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

Honza9007: No nevím, větší neznamená tužší. Všechno je to v kvalitě a tvarování plechu, v množství ani tak ne. Felda nemá ani jedno...
Honza9007 - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza9007 - FK »

Honza_t: tak jsem asi něco propásl nebo co... tvá informace je pro mě absolutní novinka :roll:

V konstrukci nás učili, že víc materiálu může přenést a roznést více sil
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

Tak to jsi mě nepochopil. Samozřejmě že může (a taky nemusí, záleží na konstrukci), ale jak víš že je v tom sloupku víc materiálu?
Honza9007 - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza9007 - FK »

viděl jsem to v řezu ;)
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

OK :) ;)
Honza9007 - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza9007 - FK »

1:0

:lol: :lol: :lol:
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

řekni mi to z profilu :pr:
:lol:
Honza9007 - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza9007 - FK »

:pr: 1:0 :pl:

:albino:
Uživatelský avatar
Arkis
Příspěvky: 1373
Registrován: pát 13. dub 2012 12:38:51
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Arkis »

Jenom taková vsuvka: V roce 2008 měl děda nehodu s felicií combi OF dovezená z itálie, technicky ve perfektním stavu. Když vyjížděl z T křižovatky na hlavní silnicí, tak v půlce vyjíždění se z horizontu vyvalila Fábie v rychlosti nejméně 120km. Došlo k čelnímu střetu s tím, že felicie byla nabraná z levé strany a Fabie čelně. Celý motor i s "kastlí kolem" uletěl a felda se 2x otočila než zůstala v příkopu. Tehdy doktoři řekli,že nebýt toho, že se motor oddělil, tak by byli oba cestující na místě mrtví. Fabie nedopadla nejlíp, každopádně obě auta na odpis a dement s Fábií platil nové auto.

Výsledek? Každé aut je papírové, když ho řídí hňup ve vysoké rychlosti.
Uživatelský avatar
00Inferno00
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
Bydliště: Dolní BenešoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od 00Inferno00 »

Honza9007 píše:hihi, nechci vám do toho kecat, ale právě ty širší A-sloupky zajistím i tužší skelet klece pro posádku ;) A proto jsou pak ta auta i bezpečnější. Ale to jen tak na okraj a asi zcela :ot:

:lol: :lol: :lol:



Nechci tu rozdmýchat flame, ale to bychom pak mohli všichni jezdit BVPčkem. Vidět z něj moc není, ale tuhé je až až :? :roll:
Vici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogbone
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Honza9007 - FK

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza9007 - FK »

Inferno: a ty nemáš civilní verzi BVP? :lol:

BVP - bytelná volkswagen produkce :mrgreen:
Uživatelský avatar
Nosferat
Příspěvky: 564
Registrován: pát 21. říj 2011 16:53:19
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Nosferat »

Využijí tohohle tématu. Ve škole klempíři vždy u Felda a facek vvyrábějí nosníky beatniků z 1mm plechu. Jsou to kousky holý do pravého úhle, asi 10cm dlouhý a navazují je za sebe. Tak mě zajímá, jestli je to bezpečný....
Renault Clio Generation 90TCe 56kw
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw


https://www.instagram.com/hrabe.official/
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

To jsem nějak nepochopil. Ještě jednou pro blbce?
Uživatelský avatar
Nosferat
Příspěvky: 564
Registrován: pát 21. říj 2011 16:53:19
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Nosferat »

Ve skole, klempiri, si vyrábějí nosníky blatniků jen ohýbáním plechu do tvaru nosníku, L profil. Tak mě zajímá, zda je to bezpečný, kdyby auto bouralo

Jo, promiň automaticky opravování textu neumí některý slova....
Renault Clio Generation 90TCe 56kw
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw


https://www.instagram.com/hrabe.official/
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Honza_t »

No že to vyrobí je celkem jedno, jestli je to obdobnej materiál obdobný tloušťky a má to pak stejnej tvar. Ale z toho předchozího příspěvku mám pocit že vyrobí pěknou splácaninu :)
Uživatelský avatar
Nosferat
Příspěvky: 564
Registrován: pát 21. říj 2011 16:53:19
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnost vozu

Příspěvek od Nosferat »

Jo, to je, dělají to po kouskách zhruba 10cm. Připadá mi to jak lego. Nejhorší je napasovat blatník, kdyz neseději nosníky. A s materiálem nevím, je to asi obyčejných 1mm plech.
Renault Clio Generation 90TCe 56kw
Škoda Fabia II Family 1.2HTP 12v 51kw


https://www.instagram.com/hrabe.official/
Odpovědět