problem po vymene tesnení pod hlavou

Simos 2P
135M, 136M
karlosus
Příspěvky: 4
Registrován: pon 23. čer 2014 9:50:03
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

problem po vymene tesnení pod hlavou

Příspěvek od karlosus »

Zdravim panové chtěl jsem se zeptat. ted mi měnily těsnění pod hlavou ale ted jak jezdim tak jednak když stojim na mistě tak když mam puštěné topení tak jde takový zapach do interieru po zhořelem oleji a druhý problém je ten že při volnoběhu to jakoby prdí z vyfuku. nevim jestli se tam štelovaly ventily a hlavně mohli by se rozhodit po ujetí 10 km? děkuji moc za odpověd

Ps. je to lpg 1.3 mpi, po přepnutí na BA se to trosku zlepší ale neustane
Kuladmin
Příspěvky: 1751
Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: problem po vymene tesnení pod hlavou

Příspěvek od Kuladmin »

Tak chce zkontrolovat ty ventily jinak tezko rict. A co se tyce vyfuku jde o to jak dobre to delaly - zda vymenil i tesneni mezi hlavou a svody, pripadne nekde musely ten vyfuk rozpojit tak zda to spravne slozily. Jed jim to reklamovat.
karlosus
Příspěvky: 4
Registrován: pon 23. čer 2014 9:50:03
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem po vymene tesnení pod hlavou

Příspěvek od karlosus »

No měnily tam všechna tesnění, výfukového brýle. Sani.kroužek tesnění výfuku atd.měnily mi tam svíčky za nějaké na lpg prý jsem tam měl obyčejný. A taky termostat. Jinak hlava byla srovnavana. Uvažuji ze tam pojedu v patek
Jozefj
Příspěvky: 782
Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
Bydliště: Kaznějov
Kontaktovat uživatele:

Re: problem po vymene tesnení pod hlavou

Příspěvek od Jozefj »

To,že srovnaly hlavu,tak se zvýšila komprese, jelikož musely ufrézovat nějakou setinu plochy a tím motor může dostat trochu jiný zvuk. Pokud motor nebo jeho části nebyly polity olejem a olej se nepálil,tak v topení by nemělo být nic cítit. Jestli auto prdí,může to dělat neusazený kroužek ve spojce mezi katíkem a svodem se sondou,nebo vadný výfuk. Nutno poslechnout pod autem.
Paulie
Příspěvky: 282
Registrován: stř 29. čer 2011 17:57:27
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem po vymene tesnení pod hlavou

Příspěvek od Paulie »

Ono to je těžko.....Někdy taky na svojí feldě pozoruji určité změny..v detailech. a to mi vlastně komplikuje a bude komplikovat celý život asi :D.
Prostě bych to neřešil. Jestli to není enormní zápach. tak to snad časem zmizí. - nebo bych umyl motorový prostor, třeba to zmizí :) .
Jinak bych řešil: Ztratilo to výkon? Jede hůře, lépe? hlídal bych vodu, olej, sem tam bych koukl na svíčky.
Pokud nic z toho nemizí a auto jede jak má, tak bych to vůbec neřešil.
Já si říkám, že tomu autu se po těch letech prostě vyvinul charakter a teď má svůj osobitý zvuk a chování :D ;)

Na druhou stranu. Může být taky problém u frézaře, který tu hlavu srovnával.....Jenže to se už nikdo nedozví
Taky ty svody můžou být někde prasklé, proto to tak prdí a projeví se to jenom za tepla....fakt těžko říct.
Ale jak říkám, nikdy to nebude mít zvuk jako nové auto a pokud fakt nějak šíleně nevybočuje z průměru, tak bych si z toho těžkou hlavu nedělal :) .
karlosus
Příspěvky: 4
Registrován: pon 23. čer 2014 9:50:03
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem po vymene tesnení pod hlavou

Příspěvek od karlosus »

No zapach tam byl protože byl motor trošku od oleje ale už je to v pohodě. jinak to prdění bylo hodně na lpg a navic to moc netahlo tak jsme sundali katalizator ptž na emisich mi řekli že je asi přicpaný nebo vysypaný ale je v pohodě a pruchozí tak jsme ho dali zpátky, pak mi šteloval ventily ale bohužel na teplem motoru takže štelovaní na dvě věci... další den jsem stim zajel na lpg seřizení kde mi to seřidily a už to skoro vubec neprdí a poté jsem si sám ještě sešteloval ventily tak jak maji byt a hlavně za STUDENA :D takže bych čekl že problém je vyřešen :) jinak voda se neztrací akorat přes čidlo ventilatoru na chladiči mi to prolina přes těsnění tak si to musim hlidat ale nic strašneho. hadice netlakují a olej taky v pohodě. PS: jediné co ještě budu muset udělat je vyčistit klapku, reset a opětovné nastavení.
Odpovědět