od Honza_t » stř 08. úno 2012 16:23:33
Že je BMM a MPi rozdíl je jasný, ale že by byl rozdíl mezi MPi 40 a 50kw zanedbatelnej, to bych se teda hádal. Už ta kratší převodovka je podstatnej rozdíl ve zrychlení a když k tomu připočteme nižší krouťák a výkon, je jasno.
40kw bych koupil a nechal jak je, jen za předpokladu, že jsem kolenovrt a potřebuju za každou cenu o půl litru nižší spotřebu.
raději bych porovnával ve stejných otáčkách, to je podstatnější a zajímavější:
40kw: 4500 ot. - 40kw
50Kw: 4500 ot. - 46kw
Nm nevím, ale počítám že někde do 2400 ot. bude mít 40kw lehce navrch, tak o 3-5Nm, od 2500 ot. 50kw až do omezovače. Ale když započítáme převodovku, která ten náskok zabije...
straca: a pak ještě 10 000 a proháníme TDI
Že je BMM a MPi rozdíl je jasný, ale že by byl rozdíl mezi MPi 40 a 50kw zanedbatelnej, to bych se teda hádal. Už ta kratší převodovka je podstatnej rozdíl ve zrychlení a když k tomu připočteme nižší krouťák a výkon, je jasno.
40kw bych koupil a nechal jak je, jen za předpokladu, že jsem kolenovrt a potřebuju za každou cenu o půl litru nižší spotřebu.
raději bych porovnával ve stejných otáčkách, to je podstatnější a zajímavější:
40kw: 4500 ot. - 40kw
50Kw: 4500 ot. - 46kw
Nm nevím, ale počítám že někde do 2400 ot. bude mít 40kw lehce navrch, tak o 3-5Nm, od 2500 ot. 50kw až do omezovače. Ale když započítáme převodovku, která ten náskok zabije...
straca: a pak ještě 10 000 a proháníme TDI :D