od Ksanda » čtv 26. bře 2009 21:32:02
peleech:
teoreticky s tím studeným vzduchem máš pravdu, ale jestli si dobře pamatuju co nám říkal učitel tak pak z toho studenýho vzduchu kondenzuje na stěnách válce voda, porušuje olejovej film a to už je blbý..taky nevim jestli se studenym vzduchem směs prohoří jak má..proto existuje nějaká optimální teplota vzduchu kterou hlídá ta klapka cos "tuningově" přivázal[/quote]
Cím je vzduch studenejsi, tim se ho tam vic vleze, cim vic vzduchu tim vic kysliku a cim vic kysliku tim to lepe pojede. U vsech novych aut co se vyrabi uz to neni a saje to jen studeny vzduch.... A motor se zahriva stejne rychle tak i tak..... A jak jsem to kdysi privazal aby to salo jen z narazniku tak se mi zdalo ze to lepe tahlo ten motor....
peleech:
teoreticky s tím studeným vzduchem máš pravdu, ale jestli si dobře pamatuju co nám říkal učitel tak pak z toho studenýho vzduchu kondenzuje na stěnách válce voda, porušuje olejovej film a to už je blbý..taky nevim jestli se studenym vzduchem směs prohoří jak má..proto existuje nějaká optimální teplota vzduchu kterou hlídá ta klapka cos "tuningově" přivázal[/quote]
Cím je vzduch studenejsi, tim se ho tam vic vleze, cim vic vzduchu tim vic kysliku a cim vic kysliku tim to lepe pojede. U vsech novych aut co se vyrabi uz to neni a saje to jen studeny vzduch.... A motor se zahriva stejne rychle tak i tak..... A jak jsem to kdysi privazal aby to salo jen z narazniku tak se mi zdalo ze to lepe tahlo ten motor....