od Rob » úte 29. zář 2020 9:11:57
Přispěju také svou troškou do mlýna. Závada může být ve špatném kontaktu, klidně v konektoru jak píše Ferda. Začal bych kontrolou vodičů a svorkovnic, změřit a svorkovnice prostříknout kontaktsprejem a případně očistit piny. Připojení na VAG a kontrola zobrazené teploty je základ. Jinak jsi nenapsal, zda věci, které jsi vyměnil, jsou nové nebo odněkud z vrakáče apod. To může být další kámen úrazu. Pokud není ověřené, že věci předtím fungovaly bez problémů, nelze je brát jako spolehlivé.
Co se týká ručního spínače sahary nebo termospínače s nižší teplotou sepnutí, sám jsem ho u všech svých felicií provozoval. Poté, co mi odešlo těsnění pod hlavou u mé felicie na LPG, instaloval jsem spínač od Metra Šumperk TH 470.1 s teplotou sepnutí 85°C, teplota rozepnutí >77°C (chladič). Při popojíždění v kolonách šla ručička teploměru s původním feldím termospínačem hodně nahoru, než sepnula sahara, odhaduji že tak 105°C to mohlo mít. Pokud se to stane občas, asi o nic nejde, pokud se to děje pravidelně a auto už má něco za sebou, což mají všechny feldy, myslím, že pro těsnění pod hlavou to není pravé ořechové. Každopádně s novým spínačem spíná sahara cca při 95°C na budíku, spíná samozřejmě častěji, jak zde bylo zmíněno, ale problémy s těsněním ani žádné jiné jsem od té doby nezaznamenal. Prostě teplota se drží blíže ideální provozní teploty 90°C, což považuji za smysluplné a žádoucí.
Přispěju také svou troškou do mlýna. Závada může být ve špatném kontaktu, klidně v konektoru jak píše Ferda. Začal bych kontrolou vodičů a svorkovnic, změřit a svorkovnice prostříknout kontaktsprejem a případně očistit piny. Připojení na VAG a kontrola zobrazené teploty je základ. Jinak jsi nenapsal, zda věci, které jsi vyměnil, jsou nové nebo odněkud z vrakáče apod. To může být další kámen úrazu. Pokud není ověřené, že věci předtím fungovaly bez problémů, nelze je brát jako spolehlivé.
Co se týká ručního spínače sahary nebo termospínače s nižší teplotou sepnutí, sám jsem ho u všech svých felicií provozoval. Poté, co mi odešlo těsnění pod hlavou u mé felicie na LPG, instaloval jsem spínač od Metra Šumperk TH 470.1 s teplotou sepnutí 85°C, teplota rozepnutí >77°C (chladič). Při popojíždění v kolonách šla ručička teploměru s původním feldím termospínačem hodně nahoru, než sepnula sahara, odhaduji že tak 105°C to mohlo mít. Pokud se to stane občas, asi o nic nejde, pokud se to děje pravidelně a auto už má něco za sebou, což mají všechny feldy, myslím, že pro těsnění pod hlavou to není pravé ořechové. Každopádně s novým spínačem spíná sahara cca při 95°C na budíku, spíná samozřejmě častěji, jak zde bylo zmíněno, ale problémy s těsněním ani žádné jiné jsem od té doby nezaznamenal. Prostě teplota se drží blíže ideální provozní teploty 90°C, což považuji za smysluplné a žádoucí.