od Revasol » pon 28. pro 2020 18:50:09
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně demontáži držáku zapalovací cívky u motoru 1.3MPi. Hlava drží prakticky na 10 šroubech (viz dílenská příručka-> šrouby 1-10). Šrouby (resp. matky) 11/12 které drží lištu jsou společně s dvěma krajními šrouby 13/14 "venku" pod cívkou. Těsnění pod hlavou bylo měněno nedávno. Obávám se, zda povolením 11-14 nemůžu porušit uložení hlavy. I když se jedna o poslední čtveřici a utáhl bych je ve stejném pořadí, jak praví příručka (od středu na kraje na moment a úhel). Další možnost prostě povolit jen prostřední dva (11/12), co drží držák cívky a na krajní prostě nehrabat. Tady se obávám abych povolením jen dvou a mimo pořadí nepoškodil hlavu.
Budu vděčný za každou praktickou zkušenost.
Děkuji mockrát a Šťastný Nový rok.
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně demontáži držáku zapalovací cívky u motoru 1.3MPi. Hlava drží prakticky na 10 šroubech (viz dílenská příručka-> šrouby 1-10). Šrouby (resp. matky) 11/12 které drží lištu jsou společně s dvěma krajními šrouby 13/14 "venku" pod cívkou. Těsnění pod hlavou bylo měněno nedávno. Obávám se, zda povolením 11-14 nemůžu porušit uložení hlavy. I když se jedna o poslední čtveřici a utáhl bych je ve stejném pořadí, jak praví příručka (od středu na kraje na moment a úhel). Další možnost prostě povolit jen prostřední dva (11/12), co drží držák cívky a na krajní prostě nehrabat. Tady se obávám abych povolením jen dvou a mimo pořadí nepoškodil hlavu.
Budu vděčný za každou praktickou zkušenost.
Děkuji mockrát a Šťastný Nový rok.