od 103457 » sob 26. úno 2022 9:15:42
Jestli tam není termostat, tak může být zanešený chladič, jak psal maty. Poznáš podle zakalené chladící kapaliny, znamená to, že je chladící soustava zanešená vodním kamenem, protože tam nějaký jouda lil jen vodu.
Zavzdušnění je hloupost, nad 3000 otáček se motor odvzdušní. Navíc, kdyby ti tlakoval, jak píšeš, tak ten tlak rovněž vytlačí vzduch
A za další píšeš, že máš už třetí hlavu a že hlava byla srovnaná, bože to je co za firmu, která se sere se srovnáním hlavy a prvně neudělá tlakovou zkoušku?? To je přece první co se dělá, než se s tím začnou repasovat. Musí zjistit, zda je díl vůbec v pořádku ne? Tlakovou zkouškou by se projevila vlasová trhlina.
Hele jednoduchá věc, sežeň si jiný motor, ideálně z něčeho co shnilo a je to ještě v cajku, aby jsi ten motor mohl slyšet, projet, ideálně změřit tlaky. To bude u tebe nejjednodušší.
A za další jedná se o přetlakovou chladící soustavu, takže musí být hermeticky uzavřená a musíš mít správně naředěnou chladící kapalinu.
Jestli tam není termostat, tak může být zanešený chladič, jak psal maty. Poznáš podle zakalené chladící kapaliny, znamená to, že je chladící soustava zanešená vodním kamenem, protože tam nějaký jouda lil jen vodu.
Zavzdušnění je hloupost, nad 3000 otáček se motor odvzdušní. Navíc, kdyby ti tlakoval, jak píšeš, tak ten tlak rovněž vytlačí vzduch
A za další píšeš, že máš už třetí hlavu a že hlava byla srovnaná, bože to je co za firmu, která se sere se srovnáním hlavy a prvně neudělá tlakovou zkoušku?? To je přece první co se dělá, než se s tím začnou repasovat. Musí zjistit, zda je díl vůbec v pořádku ne? Tlakovou zkouškou by se projevila vlasová trhlina.
Hele jednoduchá věc, sežeň si jiný motor, ideálně z něčeho co shnilo a je to ještě v cajku, aby jsi ten motor mohl slyšet, projet, ideálně změřit tlaky. To bude u tebe nejjednodušší.
A za další jedná se o přetlakovou chladící soustavu, takže musí být hermeticky uzavřená a musíš mít správně naředěnou chladící kapalinu.