Přestavba na 1.4 MPi

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Přestavba na 1.4 MPi

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Metiu » čtv 20. lis 2014 12:52:31

nič v zlom chlapi, ale pozerám, že máte lepší prehľad než ja sám.. :lol:

je to 1.4 16V 74kW z vw polo 6N1

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Mufik84 - FK » pát 06. čer 2014 20:01:21

Díky za info. Jen sháním něco pod kapotu Bo jestě dva měsíce a auto jde do garáže tak sháním co nejvíce informací k věcem které chci změnit.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Matuhsch » sob 31. kvě 2014 20:11:21

to vim, proto mu na to pasuje i převodovka a tak, ale myslel sem že je to aspoň vzdáleně podobný tomu co je ve fabii..

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Nosferat » sob 31. kvě 2014 19:59:21

Promin že tě opravuju, ale to co má Metiu v autě, je 1,4 16v 55kw z pola, a blok je "schodný" s 1,6

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Matuhsch » sob 31. kvě 2014 19:51:16

ale podle mě to jde bez větších problémů napasovat, problém bude v elektrice atd.. Metiu má v autě 1,4 16v ale ne 74kw, a ma to na motorkovych karbecech... viewtopic.php?f=16&t=11594&p=554875&hilit=metiu#p554875

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Nosferat » sob 31. kvě 2014 19:43:19

Jen je to úplně jinej motor, z dílny VW... (těch 74kw)

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od favo » sob 31. kvě 2014 19:42:24

Nepleť si motor 1.4 MPi a 1.4 16V

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Mufik84 - FK » sob 31. kvě 2014 19:31:57

Hele kdyz se tu tak bavite o te prestavbe na 1,4mpi. Myslize ze by bylmoc velky problem do feldy napasovat celou 1,4mpi 74kw ??? Mam pocit ze 1,4 blok vychazi z 1,3. Ale nevim jak je to s uchytama atd atd atd. BO znamy ma prave fabii 1,4 74kw v servisu jako totalku (sla pres strechu a vypada jak maluch) ale motor je pry ok.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od dufikudlak » ned 21. říj 2012 8:47:36

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od favo » sob 20. říj 2012 23:17:14

On motor 1.4 MPi ve fábii je dóóóst podobný motoru 1.3 z felicie a laik rozdíl nepozná.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od hromyblesky » úte 16. říj 2012 20:33:40

nebylo by nejlepsi ten motor parkrat nafotit a vlozit tady fotky?

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od dufikudlak » úte 16. říj 2012 16:14:52

Chcel by som vedieť či sa do posledných Felícií 1,3 mpi nemontovali motory podobné fábii 1,4 mpi s obsahom 1,3 lebo po dnešnej návšteve servisu sa ma už 2 mechanik spytoval že taký motor vo Felícií 1,3 mpi ešte nevidel .

Re: Z 1.3 MPI na 1.4 MPI

od Doda - FK » úte 29. kvě 2012 13:00:03

Návštěvník píše:Zdravím chlapy. Chtěl bych se zeptat jestli tato sada obsahuje vše co je potřeba k přestavbě na 1.4 MPI a jestli to tedy půjde dát do mého motoru který je nyní 1.3 MPI. Jestli je tato sada kvalitní a na co si případně dát pozor při montáži. Díky za Vaše reakce.
Zde je odkaz na tu přestavbovou sadu:
http://motor-prevodovka.sbazar.cz/sada- ... 61886.html


Jenom doplním že to bylo kompletní a šlape to jako hodinky :-D Teda alespoň zatím.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Fiddy24 - FK » stř 25. dub 2012 21:16:41

Tak jak to vypadá s motorem Fávo ? ;)
Jsem zvědavej :D

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Ivarek » pát 13. dub 2012 21:06:36

Nevím čemu se oba divíte.Mě to dělá taky....nápor vzduchu ten ventilátor roztočí,na svorkách se generuje napětí a kontrolka začne "žhavit".

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od keenworth - FK » čtv 12. dub 2012 17:43:07

ventilátor začne vyrábět proud... super :lol:

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od franci13 » čtv 12. dub 2012 15:18:29

Vaclave,kolik Ti dává RWE za kilovatu vyrobeného proudu? Dobrý nápad,asi to taky udělám. :o :D :o :D

Re: Felda 1.4/58 kW?!

od Vaclav » čtv 12. led 2012 3:56:19

favo píše:Do felicii se montovaly jen zmiňované motory 1.3 , 1.6 a 1.9. Firma MTX pak dále do svých upravených felicii motntovala motory se zvýšeným obsahem na 1345 ccm. Žádná policejní felicie neměla motor upravovaný a dokonce tuším, že v policejních řadách tuším jezdili jen motory 1.3 ale na 100 % to nepotvrdím. Co se týká výkonu 58kw tak to je celkem běžný výkon dobře zajeté felicie 1.3 MPi 50kw. Nikdy škodovka nemontovala motory 1.4 do felicii seriově. Bylo pár prototipů s vyším obsahem, ale do prodeje se nikdy nedostali. Takže příbuzný kecá jen aby byl zajimavý. Teoreticky může mít obsah 1.4 ale né legalně zapsaný v TP.


Zapojil sem si kontrolku ventilátoru za chladičem. Kontrolku sem použil na zapnutý pásy v palubovce. Svítí červeně.
Přepínač sem koupil na vyhřívání zadního skla a symbol sem použil ze spínače na vyhřívání sedaček.
Raději sem si ještě přidělal další dva přepínače, když bych chtěl mít jistotu, že nemám zapnutý přepínač na chlazení chladiče a druhý přepínač tak tím vypnu kontrolku, protože sem zjistil, když fouká vítr, nebo jedu rychleji tak ventilátor začne vyrábět proud.

Vlákno sem pročítal asi tři hodiny.
Před rokem sem kupoval originální chladič a u něho už byly příchytky na ventilátor z 1,6.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

od Marty_pv - FK » čtv 01. zář 2011 16:50:15

Přesunuto do správného vlákna - jak píše fávo, 1.4 ve feldě oficiálně těžko, 58 kW je takový divný číslo, do oktávek se sice 1.4 dávaly ale o výkonu 44kW/60ps
Ať bratranec dodá třeba fotku TP, zatím je to takový podezřelý až nereálný :)

Re: Felda 1.4/58 kW?!

od Sumix » čtv 01. zář 2011 15:59:33

Jo, asi tak nějak, jak píšeš... myslím, že nekecá, protože chce být zajímavý, buď si jenom nepamatuje, co má v TP, nebo to tam má blbě (i to se může stát - viděl jsem třeba TP k motorce, kde byly uvedený 2 místa k sezení a 2 ke stání :D ). Až se tu bratranec zase objeví a bude vhodná příležitost, tak se na tu feldu přímo mrknu a uvidím, jestli mi ten motor přijde (mým laickým okem) jako nějaká 1.3 nebo 1.6 nebo ne.

Re: Felda 1.4/58 kW?!

od favo » čtv 01. zář 2011 15:52:39

Do felicii se montovaly jen zmiňované motory 1.3 , 1.6 a 1.9. Firma MTX pak dále do svých upravených felicii motntovala motory se zvýšeným obsahem na 1345 ccm. Žádná policejní felicie neměla motor upravovaný a dokonce tuším, že v policejních řadách tuším jezdili jen motory 1.3 ale na 100 % to nepotvrdím. Co se týká výkonu 58kw tak to je celkem běžný výkon dobře zajeté felicie 1.3 MPi 50kw. Nikdy škodovka nemontovala motory 1.4 do felicii seriově. Bylo pár prototipů s vyším obsahem, ale do prodeje se nikdy nedostali. Takže příbuzný kecá jen aby byl zajimavý. Teoreticky může mít obsah 1.4 ale né legalně zapsaný v TP.

Felda 1.4/58 kW?!

od Sumix » čtv 01. zář 2011 15:16:09

Ahoj, vrtá mi v hlavě jedna věc. Nedávno jsem se bavil s bratrancem, který má taky feldu, a během diskuze jsme se dostali k motorům. Tvrdil mi, že má ve svojí feldě motor 1.4 s výkonem 58 kW, aspoň to že má v techničáku, a že šlo o nejslabší motor, co se montoval jednu dobu do oktávek. Obsahově by téhle teorii ten motor odpovídal, ale výkonově už potom ne. Bohužel neměl ani feldu ani techničák zrovna u sebe, tak jsem se nemohl podívat, jak to je.
Je teda fakt, že tu feldu koupil po někom (sám na tom rozhodně žádné upravy nedělal) a že šlo o policejní auto (ne ta bílá verze se zeleným pruhem, ale tmavě zelená metalíza - "civilní" provedení), navíc má oproti sérii úpravu podvozku (kvůli větší světlé výšce) a snad i úpravu karoserie (někde vepředu navařené trubky - asi tam byl předtím rám).
Neslyšel jste někdo o takovým motoru ve feldě? Nedalo mi to spát a všemožně jsem googloval, ale s motory mimo sérii (1.3 BMM/MPI, 1.6, 1.9D) jsem našel tak akorát zmínku o KitCarech... A pokud by to byl motor 1.4 z oktávky, pak by měl výkon 44 kW, aspoň v sérii teda.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od Marty_pv - FK » stř 19. led 2011 14:38:38

Kvalitní - vypadá to na origo upravený díly, v tom problém nebude
Chybí tomu vložky Fabia (mají kratší spodní část pro usazení do bloku)

Veškerý info je v tomhle vlákně, stačí si ho přečíst od začátku

Z 1.3 MPI na 1.4 MPI

od Návštěvník » stř 19. led 2011 14:28:44

Zdravím chlapy. Chtěl bych se zeptat jestli tato sada obsahuje vše co je potřeba k přestavbě na 1.4 MPI a jestli to tedy půjde dát do mého motoru který je nyní 1.3 MPI. Jestli je tato sada kvalitní a na co si případně dát pozor při montáži. Díky za Vaše reakce.
Zde je odkaz na tu přestavbovou sadu:
http://motor-prevodovka.sbazar.cz/sada- ... 61886.html

Re: dotaz ohledne upravy objemu

od bitmap - FK » stř 19. srp 2009 19:14:34

Stredovej tlumic bych nedaval, tim ten motor uplne udusis.
Svody z Fava ano, ale za ne cistou trubku a na konec treba serii, pokud to nechces mit moc hlucny. Sice je to proti absorbcnimu tlumici o neco linejsi, ale to na prvni tri kvalty stejne nepoznas a pokud pravidelne nevytacis ctyrku a petku k 6000 otackam, rozdil ve vykonu nepoznas a nebude to delat tak ukrutnej kraval.

Re: dotaz ohledne upravy objemu

od favo » stř 19. srp 2009 19:02:03

Udělej to co já, kup první a druhý díl výfuku z karbec favorita, nech navařit na jednu větvi matici pro lambda sondu a u druhýho dílu upravit závěs výfuku a máš klid. Stojí to pár koruna funguje to ;)

Re: dotaz ohledne upravy objemu

od Stollby » ned 16. srp 2009 19:25:32

jj 1.3 mpi,vacku chci ze sportparts,akorat ted nevim jakou a jestli je lepsi koupit od nich nebo zaslat na prebrouseni ,jedna se o vlozky co nabizeji na svych strankach,jinak mohl by jsi mi nejak konkretne poradit jak na vyfuk? mam koncovy dil soieta a ten bych chtel zachovat..

Re: dotaz ohledne upravy objemu

od favo » ned 16. srp 2009 19:19:09

Předpokládám že je řeč o motoru 1.3 V podstatě záleží zda je tento průměr vybroušen ze seriových vložek. Pokud ano tak jde čistě jen o výměnu kus za kus. Klikovka samozřejmě zůstává původní. Řídící jednotka může zůstat původní ale když už někdo strká prachy do zvýšení objemu tak předpokládám že nezůstane jen u pístů a koupí zrovna i vačku , nějaký čip ME nebo Cimbu a třeba nechá udělat i hlavu a výfuk aby to stálo za to ;)

dotaz ohledne upravy objemu

od Stollby » ned 16. srp 2009 19:11:07

zdravim,amma dotaz co vse je potreba prispusobit kdyz koupi pisty a vlozky valcu pripravene na 77 mm pisty,co musim upravit?klikovku mohu nechat seriovou,co RJ vstrik paliva atd?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » pon 22. čer 2009 19:13:37

A co by mě takový měření stálo abych věděl zda ještě přidávat či nikoliv ?
(otvor pro další lambdu je to nejmenší)

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od Dedla » pát 19. čer 2009 21:31:37

Favo: Samozřejmě je možný všechno... Ale bez měření hodnoty lambdy za jízdy stejně nikdy nic nenaladíš,protože nezjistíš co,jak a proč vlastě děláš...

Obrázek

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » stř 17. čer 2009 9:43:46

No uvažuji o ném hodně vážně protože až pojedu na STK tak bych rád měl tlak paliva zpět na 3,0 baru. A to nemluvím o tom že je 1000x lepší otočit šroubkem a hlavně hned vědět kolik tam je než to celý rozebírat , lisovat dávat do přípravku měřit tlak a zase pod lis a vše dokola než to dám zpět do auta. A hlavně u seriovýho nemám ani ánung otom zda čerpadlo tlačí co má.
Jenom teď to musím odložit, protože řeším koupi nové vačky 270/278 a hlavně syn dostal nějaký nový léky co mě asi pěkně zrujnují takže budu rád když dořeším aspoň tu vačku. Asi budu muset začít dělat přesčasy :(

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od Metiu » úte 16. čer 2009 22:16:14

Vyprdni sa na nastavovanie pod lisom a kup si nastavitelny regulator :) .
Ak by si s cimkolvek okolo regulatora potreboval pomoct, staci sa ozvat.
Celkovo (rozdvojka, fitingy, regulator, hadice..) by ta to mohlo vyjst na okolo 1600-1800kc.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » úte 16. čer 2009 20:42:51

Tak felda už podstoupila i VAg a vše je kupodivu OK :? Zvýšení tlaku paliva se projevilo pozitivně mám už za sebou pár stovek km a mohu potvrdit že to funguje dobře . Jen se peru s myšlenkou jak by to jelo kdybych přidal ještě trochu. Přeci jen když na 1.3 je v ME nastavují na 3,5 tak si myslím že bych na této hodnotě měl začínat takže asi ještě o víkendu zkusím trošičku přidat.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » sob 23. kvě 2009 13:36:54

Tak dnes se mi na druhý pokus povedl nastavit na posledním tlakovém ventilu tlak 3.4 baru. Zkušební jízda byla jen 12km a navíc s rodinou a plným kufrem, ale zdá se, že to něco málo pomohlo. Ovšem zhodnotit to budu moc až pojedu úsek, který dobře znám a budu moc porovnat, jak to jede když jsem v autě sám a vím jak v těchto místech felda jela. Jen se obávám, že po posledním vpláchnutí výfuku chladicí kapalinou a zrovna větve, ve které byla lambda sonda už tato neplní svojí funkci úplně nejlépe . Při studených rozjezdech si auto opět trošku zaškytá. Není to nic hrozného ,ale nevěstí to že by bala lambda 100% OK. Ještě budu muset mrknout na VAG už jsem se k tomu dlouho nedostal , tak by bylo na čase. Od umělého zadýmování jsem feldu na VAGu neměl ze strachu co po té spoušti všechno objevím. :D Jen jsem zvědav, zda se tato úprava tlaku paliva nějak negativně projeví na emisích :?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od Mexikan » ned 17. kvě 2009 17:23:03

S tím cucáním jsem to nemyslel nijak špatně, jen jsem prostě nenašel vhodnější slovo.
Já myslel regulátor tenhle: http://www.highperformanceparts.cz/product/610-regulator-tlaku-paliva-mp-racing--7bar
Každopádně se tuto úpravu nechystám provádět, jen mě zajímala technická stránka úpravy origo regulátoru. Teorie a důvod úpravy je mi jasný.
Díky.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » ned 17. kvě 2009 15:05:43

Tak věř že už mi dávno není 16 nebo 18 abych si cucal s prstu cokoliv co se úprav týče. Když o něčem něco nevím tak se zaptám zkušenějších. Jsem už dost starej na to abych si přiznal, že něco nevím i když se kolem toho motám dost dlouho. Navíc jsem v situaci kdy mě rady od zkušených chodí samy, s tím zkus toto nebo tamto. Je tu dokonce jeden člen, který mě stále přesvědčuje abych se na to vyprd a cpal prachy raději do rodiny, ale zároveň druhým dechem poradí co by udělal on nebo co on měl a fungovalo to. Jak se upravuje tlakový ventyl jsem tu už někde psal a psalo to tu víc členů. Sklidil jsem za to také oprávněnou kritiku, že prozrazuji cenné informace zadarmo, ale taky se tu mockrát psalo, že na seriový motor to nemá smysl, že to spíš ublíží než pomůže. To nemluvím o skutečnosti, že stačí drobná chybyčka a ventil v ceně 1200,- kč je na vyhození. Já se do této úpravy pustil proto, že si každy umí spočítat, že změnou zdvihu dojde ke změně obsahu a tím pádem i k nasátí většího množství vzduchu. A ikdyž jde o nepatrný rozdíl tak původní palivový systém byl navržen na menší množství vzduchu a proto už neplní svoji funkci na 100 % a já nejsem z těch, kteří se spokojí s větším zátahem v nízkých a středních otáčkách, ale vyžaduji aby motor jel na plno až po omezovač. No a to bohužel nyní není možný, protože motor na omezovač se mi podaří vytočit jen max na třetí rychlostní stupeň , potom už to bohužel není možný a dochází k efektu kterému já říkám "diesel" protože třeba vytočená čtverka už nemá sílu se dál rozjet, ale po zařazení pětky motor začne zase pěkně zabírat a zrychlovat. :D

Chtěl jsem použít třeba tento výrobek, ale byl jsem ujištěn, že do feldy 1.3 MPi bohužel nepasuje. Nepasuje stejně jako spousta dalších, který jsou velice podobný originálním kouskům. Prý sedne do feldy 1.6 ale do 1.3 nee.
http://www.highperformanceparts.cz/prod ... ove-motory

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od Mexikan » ned 17. kvě 2009 8:36:21

To by mě zajímalo, jak upravuješ origo regulátor tlaku aby dával víc?
Někde jsem viděl regulátor stavitelný i s tlakoměrem okolo 2000 a vypadal, že by se i nechal přemluvit do Feldy.
A když už jsem u těch tlaků, kolik tam chceš mít ve finále a odkud sis ten požadovaný tlak "vycucal" (vycházíš z tlaku pro 1,4 Fa nebo ze zkušeností zkušenějších) ? :)

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » ned 17. kvě 2009 8:05:50

Zatím jezdím serii protože obětovat poslední ventil se mi nechtělo. Budu muset koupit nový a potom to risknu na tom starým. Ale momentálně se mi nechce do auta strkat žádný prachy. Mám prostě takový období kdy do auta sypu prachy horem spodem a potom příjde depka a o autě nechci ani slyšet. A zrovna teď o autě nechci ani slyšet. :D

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od bitmap - FK » sob 16. kvě 2009 19:58:14

Tak co, jak se jezdi se zvysenym tlakem paliva?
Jede to lip, spotreba sla nahoru?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » ned 10. kvě 2009 19:24:49

A nebo kdyby mi to v tom sání chytlo, tak bych flusal plameny jak drakster a potom bych musel hodně rychle utíkat. :D

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od Raceman » ned 10. kvě 2009 9:51:31

třeba by to byla taková forsáž že by si vyhrál i Darwinovu cenu :D

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » ned 10. kvě 2009 9:41:17

Tak jsem udělal další úpravu na feldě a to úpravu palivového tlakového ventilu. Jakou jsem měl radost když se mi na třetí pokud podařilo dosáhnout potřebného tlaku. Samou radostí jsem ventil hned nasadil do auta a těšil se na jízdu domů ovšem radost mě hned přešla ve chvíli kdy jsem otočil klíčkem zapalovaní a z podlatkové hadičky začal stříkat benzín rovnou do sání :( Myslím že to už bylo moc paliva i na motor 1.4 a takovou forsáž by nemusel zvládnout :D :D :D

Foto toho co se stalo:
Obrázek

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od eddie.ber - FK » ned 03. kvě 2009 20:56:30

To s tim tesnennim by me taky zajimalo, urcite je nejaky kvalitni plechovy, ale kde...

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od favo » ned 03. kvě 2009 8:36:19

Tak to zkusím popořadě:
Kolik má motor koní si opravdu netroufám odhadnout, ale o proti serii to jede o něco líp. Podstatnější je tam nárůst krouťáku. Ovšem myslím, že Hromy nebude daleko od pravdy. Vycházím z toho že Dedla měl v podobné sestavě sice menší obsah zato však měl svody a hlavu, ale zase měl servo a dostal se na 99 koní tak si myslím ,že ta realita někde kolem 85 koní může být, ale to by potvrdila a nebo vyvrátila jen brzda. Jenže na brzdu se mi jít nechce dokud nebude motor hotovej a to znamená ještě hlavu , vačku 278/270, svody a zvýšený tlak paliva a to bude ještě na dlouho :D

Těsnění používám pouze Temac, ale zda je na trhu něco lepšího netuším, kupuji to nejlepší co má kamarád v obchodě na pultě.

Palach, na HP a kolech 13" 165/70 se ta zatáčka s pískáním dá vzít kolem 100 km/h víc jsem nezkoušel, protože se i v této zatáčce najdou kokoti co v ní musí předjíždět. Konec koncu jeden takový tu i zařval a kvůli němu je tam daná ta 70ka. Jel jsem kolem když tuto nehodu policajti vyšetřoval a z toho pick-upu opravdu moc nezbylo . Ovšem záleží i na tom, kterým směrem jí jedeš . Směrem na Šebrov se dá vzít 100kou, ale směrem na Blansko se dá vzít i o něco rychleji. Ještě jsem jí naplno nezkoušel s pneu 185/55R14 :twisted: Jo ale hodně dělají i gumy , jezdil jsem i pneu se kterými bych si víc jak 90 netroufnul.

Co se týká rozílu mezi 1.4 a 1.6 tak nemohu soudit protože jsem ještě netestoval která jede líp ono hlavně nebylo s kým tady moc postižených řidičů jako já není :D Navíc jsem nikdy feldu 1.6 neřídil takže ani nevím jak jede v serii :( Jinak jsem tento lesní úsek jel jednou z práce a nijak extra jsem nechvátal a dojíždím nějakou stříbrnou feldu, která najednou začala ujíždět tak jsem se za ní pustil a během chvilky jí dojel a všimnul jsem si, že měla vzda na kufru nalepený nápis 100HP tak jsem chvíli jel za ní a za Hradeckým mostem jsem podřadil a ujel jí i když se moc snažil tak jsem se mu strácel, takže to s jeho 100 koníky asi nebylo tak horký :D a to jsem měl na motoru namotáno něco kolem 2000 km a mohu potvrdit že nyní ten motor jede o dost lépe.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od stef99 » sob 02. kvě 2009 23:10:09

jo jo jasne tesneni sehant jde...
na feldu jde sehnat vse, jediny s cim jsou uz problemy tak zacina byt prislusenstvi priplatkovy,tak to uz moc nemaj jinak vse

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od kejzi1 » sob 02. kvě 2009 22:26:15

Nevím já se sériovou 1,6 kou párkrát jel a že by to jelo nějak o moc líp než 1,3 ka se říct nedá.

Jinak s Favovým autem jsem nejel,takže nevím,ale mám slíbenou testovací jízdu :-)

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od palach - FK » sob 02. kvě 2009 22:18:14

kejzi1 píše:palach:Věř že mu to jede o hodně líp než sériová 1,6 ka

co je o hodně líp, pokud tam je co píše hromyblesky 80-85hp, sériovka 1.6 má 75hp, dobře ježděná o něco víc, a mě když jede pěkně, tak snad tam mám víc než 75hp. Určitě mu to jede líp nahoře, ale snad mám aspon větší krouták, takže v konečným dúsledku by mě asi o moc neujel. V zatáčkách samo sebou asi na HP, ale i sériovej podvozek si nechá dost líbit, jakože jezdím po tankodromech docela rychle, a taky bydlým kde se v zimě nesolí, jezdím po sněhu, myslím, že ty HP by se mě na něm utrhly dřív než série. Favo, kolik se dá na těch HP jet nekončná zatáčka, bk směr lipůvka za tim jak opravují ten most?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od bitmap - FK » sob 02. kvě 2009 21:38:37

RedmeX píše: So zvodmi a zrobenou hlavou verím, že sa motor dostane cez 100 koní :P

Ja mam zrobenou hlavu, aji svody jsem s nedavno poridil, ale ty kone se mi do toho motoru nejak ne a ne nastehovat :D
Kdo by mel zajem, tak tady je videjko hruzne kvality jak jede 1,4 s upravenou hlavou, krmena karburatorem a osazena seriovym vyfukem ve Favoritu -> http://www.youtube.com/watch?v=SMvrih_oRpA

Re: Motor 1.4 MPi felicie

od RedmeX - FK » sob 02. kvě 2009 21:01:58

favo: tak to teda s tým olejom naserie a o odídenom tesnení ani nehovorím. Dúfam, že to vplyv na životnosť iných komponentov nemalo :) Tak nech motor a felda lieta bez problémov ďalej.
Aspoň vieme prečo nikdy nevariť motor :D

Ja by som výkon videl podobne ako hromy. Niekde okolo tých 85k. So zvodmi a zrobenou hlavou verím, že sa motor dostane cez 100 koní :P

Nahoru