od Gaaspi » sob 03. dub 2021 14:53:17
Predpokladám že ceny áut aj servisu sú podobné aj v ČR aj SR tak budete mať predstavu. Ide o to že v Júli treba na STK+EK. Felda je už v takom stave že karóseria bola neodborne zaplátaná t.j. žiadne zváranie len také kolotočárske laminovanie. Nejde dole okno na strane šoféra (čo je najpoužívanejšie, keby to bolo na strane spolujazdca alebo zadné dvere neriešim), nejde kúrenie (topení), štrajkovali svetlá ale žiarovkami to nebolo lebo nesvietili tlmené ani na jednej strane, ale parkovačky aj dialkové ide, takže to bude nejaké relátko alebo kontakt za palubovkou čo by muselo k autoelektrikárovi a rozobrať palubovku a hladať chybu (zatiaľ som to vyriešil tak neodborne že som + z parkovačiek napojil na H4 časť tlmené takže parkovačky nejdú a namiesto toho ide tlmené), poškodený zámok na strane spolujazdca (to ani neni taký problém lebo je tam centrál ale keď chcem dať nákup na sedadlo spolujazdca tak by bolo pohodlnejšie keby šlo odomknúť aj z tej strany), neukazuje stav paliva (čo je opäť buď rozobratie čidla, alebo palubovky, chyba môže byť tam aj tam, a ešte neviem v akom stave je výfuk lambda sonda atď. Keby som chcel ísť na STK musel by som to dať všetko porobiť. Teraz mi skúste odhadom vyčísliť koľko by ma to stálo všetko dať spraviť a či už za takú sumu nezoženiem druhú feldu kde to všetko bude fungovať?
Čo nie je dôležité: ten zámok u spolujazdca, a ten radiátor možno spraví ocet... Ale tie svetlá musí normálne spraviť elektrikár, ukazovateľ benzínu je dôležitý (keby to bol otáčkomer neriešim), a samozrejme spraviť brzdy lebo to najviac pozerajú. Nakoľko by takýto servis vyšiel v takom bežnom autoservise? Odhadom?
Predpokladám že ceny áut aj servisu sú podobné aj v ČR aj SR tak budete mať predstavu. Ide o to že v Júli treba na STK+EK. Felda je už v takom stave že karóseria bola neodborne zaplátaná t.j. žiadne zváranie len také kolotočárske laminovanie. Nejde dole okno na strane šoféra (čo je najpoužívanejšie, keby to bolo na strane spolujazdca alebo zadné dvere neriešim), nejde kúrenie (topení), štrajkovali svetlá ale žiarovkami to nebolo lebo nesvietili tlmené ani na jednej strane, ale parkovačky aj dialkové ide, takže to bude nejaké relátko alebo kontakt za palubovkou čo by muselo k autoelektrikárovi a rozobrať palubovku a hladať chybu (zatiaľ som to vyriešil tak neodborne že som + z parkovačiek napojil na H4 časť tlmené takže parkovačky nejdú a namiesto toho ide tlmené), poškodený zámok na strane spolujazdca (to ani neni taký problém lebo je tam centrál ale keď chcem dať nákup na sedadlo spolujazdca tak by bolo pohodlnejšie keby šlo odomknúť aj z tej strany), neukazuje stav paliva (čo je opäť buď rozobratie čidla, alebo palubovky, chyba môže byť tam aj tam, a ešte neviem v akom stave je výfuk lambda sonda atď. Keby som chcel ísť na STK musel by som to dať všetko porobiť. Teraz mi skúste odhadom vyčísliť koľko by ma to stálo všetko dať spraviť a či už za takú sumu nezoženiem druhú feldu kde to všetko bude fungovať?
Čo nie je dôležité: ten zámok u spolujazdca, a ten radiátor možno spraví ocet... Ale tie svetlá musí normálne spraviť elektrikár, ukazovateľ benzínu je dôležitý (keby to bol otáčkomer neriešim), a samozrejme spraviť brzdy lebo to najviac pozerajú. Nakoľko by takýto servis vyšiel v takom bežnom autoservise? Odhadom?