Tak ten forichtung mám vymyšlený a na zkušební desce odzkoušený. Jenomže nemůžu sehnat firmu, která by mi udělala plošák (vrtaný, s potiskem a nepájivou maskou). Tady v HK už volám 14 dní na jednu firmu, ale asi vymřeli.
Pro ilustraci přikládám řešení.
a zapojení do auta:
Na světla jsou udělány dva výstupy oddělené diodami. Je to proto, aby bylo možné připojit třeba tlumené a k tomu couvačky.
Nebo na každou větev jednu mlhovku. Pokud se to nevyužije, je možné diody D5 a D6 nahradit drátovými propojkami.
Délka svícení se dá nastavit trimrem v rozsahu 2 až 30 sekund. Zařízení je napájeno ze spínací skříňky, vývod P, který podle příspěvků na fóru a zapojení v dokumentaci, je pod napětím pouze při vypnutém zapalování a vytaženém klíčku.
Napětí na světla je přiváděno ze svorky 30b, kde je volný konektor.
Spouští se zamykacím nebo odemykacím impulzem DO centrálu. U alarmů, které zamykají dveře za jízdy to nevadí, protože zařízení po zapnutí zapalování nepracuje. U vozidel bez DO (centrálu) lze využít alespoň funkci coming home (při odchodu od vozidla) a zařízení spustit páčkou předních ostřikovačů, které při vypnutém zapalování nefachají.
Pořizovací cena součástek (včetně DPS) je do 200,- Kč.
Pokud by měl někdo nějaký nápad, pokusím se ho ještě do řešení zapracovat.
Tak ten forichtung mám vymyšlený a na zkušební desce odzkoušený. Jenomže nemůžu sehnat firmu, která by mi udělala plošák (vrtaný, s potiskem a nepájivou maskou). Tady v HK už volám 14 dní na jednu firmu, ale asi vymřeli.
Pro ilustraci přikládám řešení.
[url=http://sklad.obrazku.cz/obr151881_CH2.png][img]http://sklad.obrazku.cz/t151881_CH2.png[/img][/url]
a zapojení do auta:
[url=http://sklad.obrazku.cz/obr151883_CH4.png][img]http://sklad.obrazku.cz/t151883_CH4.png[/img][/url]
Na světla jsou udělány dva výstupy oddělené diodami. Je to proto, aby bylo možné připojit třeba tlumené a k tomu couvačky.
Nebo na každou větev jednu mlhovku. Pokud se to nevyužije, je možné diody D5 a D6 nahradit drátovými propojkami.
Délka svícení se dá nastavit trimrem v rozsahu 2 až 30 sekund. Zařízení je napájeno ze spínací skříňky, vývod P, který podle příspěvků na fóru a zapojení v dokumentaci, je pod napětím pouze při vypnutém zapalování a vytaženém klíčku.
Napětí na světla je přiváděno ze svorky 30b, kde je volný konektor.
Spouští se zamykacím nebo odemykacím impulzem DO centrálu. U alarmů, které zamykají dveře za jízdy to nevadí, protože zařízení po zapnutí zapalování nepracuje. U vozidel bez DO (centrálu) lze využít alespoň funkci coming home (při odchodu od vozidla) a zařízení spustit páčkou předních ostřikovačů, které při vypnutém zapalování nefachají.
Pořizovací cena součástek (včetně DPS) je do 200,- Kč.
Pokud by měl někdo nějaký nápad, pokusím se ho ještě do řešení zapracovat.