Stačí alarm odpojit, rozebrat konektor a podle barev a připojení na konektor identifikovat jednotlivé vodiče.
V dílenské dokumentaci je u některých vodičů jiná barva než na obrázku výše.
1 - modrý, 2 - rudý, 3 - černý - jsou to vodiče od ultrazvukové jednotky, kterou můžeš využít (pokud bude funkční) u nového alarmu, pokud má vyveden samostatný výstup aktivovaný přikostřením.
4 - rudo/bílý, 18 - rudý - LEDKA nalepená na čelním skle - tu můžeš taky ponechat (pochybuju, že bude vadná)
5 - hnědo/bílý - spínače dveří (většinou 4 + zadní vrata)
6 - šedý - spínač kapoty
9 - hnědý - kostra vozidla
17 - rudý - na + baterie (12V)
19 - rudo/bílý - na + baterie (12V)
21 - černý - je to anténa alarmu (můžeš využít, ale některé alarmy mají anténu přímo z krabičky - lze ufiknout a napojit)
22 - žlutý - zamykací impuls k jednotce centrálu
23 - hnědo/rudý - odběrový snímač (vede na větrák chladiče), nejspíš nebude využit (zaizolovat a ponechat ve svazku)
24 - černo/rudý - +12V po zapnutí zapalování (tzv. "15")
25 - černý - odemykací impuls k jednotce centrálu
26 - černo/bílý - jedna strana směrových světel
28 - černo/zelený - druhá strana směrových světel
Nevím jak se liší rozměry Laserline a META M94, ale nový alarm, jsem zabudoval to téhle krabice:
http://www.hensel-electric.cz/cat_hense ... uct&bPDF=y
a využil jsem i původní držák (po alarmu META), který ke krabici celkem dobře pasoval. Krabice má dobré krytí (IP65 s novou vývodkou M25),
http://www.elima.cz/obchod/50003-p-11089.html takže není potřeba se obávat vlhkosti v motorovém prostoru.
Pokud máš známého, který trochu pochopí funkci nového alarmu a není barvoslepý, tak se to dá zmáknout doma.
Stačí alarm odpojit, rozebrat konektor a podle barev a připojení na konektor identifikovat jednotlivé vodiče.
V dílenské dokumentaci je u některých vodičů jiná barva než na obrázku výše.
1 - modrý, 2 - rudý, 3 - černý - jsou to vodiče od ultrazvukové jednotky, kterou můžeš využít (pokud bude funkční) u nového alarmu, pokud má vyveden samostatný výstup aktivovaný přikostřením.
4 - rudo/bílý, 18 - rudý - LEDKA nalepená na čelním skle - tu můžeš taky ponechat (pochybuju, že bude vadná)
5 - hnědo/bílý - spínače dveří (většinou 4 + zadní vrata)
6 - šedý - spínač kapoty
9 - hnědý - kostra vozidla
17 - rudý - na + baterie (12V)
19 - rudo/bílý - na + baterie (12V)
21 - černý - je to anténa alarmu (můžeš využít, ale některé alarmy mají anténu přímo z krabičky - lze ufiknout a napojit)
22 - žlutý - zamykací impuls k jednotce centrálu
23 - hnědo/rudý - odběrový snímač (vede na větrák chladiče), nejspíš nebude využit (zaizolovat a ponechat ve svazku)
24 - černo/rudý - +12V po zapnutí zapalování (tzv. "15")
25 - černý - odemykací impuls k jednotce centrálu
26 - černo/bílý - jedna strana směrových světel
28 - černo/zelený - druhá strana směrových světel
Nevím jak se liší rozměry Laserline a META M94, ale nový alarm, jsem zabudoval to téhle krabice:
http://www.hensel-electric.cz/cat_hensel_cz/index.php?encrypt=0&&ID_O_TREE_GROUP=2325&ID_O_PRODUCT=1724&sTemplateFile=pdf_templates.php&sLanguage=Czech&sTemplate=product&bPDF=y
a využil jsem i původní držák (po alarmu META), který ke krabici celkem dobře pasoval. Krabice má dobré krytí (IP65 s novou vývodkou M25), http://www.elima.cz/obchod/50003-p-11089.html takže není potřeba se obávat vlhkosti v motorovém prostoru.
Pokud máš známého, který trochu pochopí funkci nového alarmu a není barvoslepý, tak se to dá zmáknout doma.