od PetrNovotny » stř 18. kvě 2016 14:27:53
Díky za snahu. Já jsem včera po dlouhém a útrpném čtení našel k relátkům stěračů s ostřiky toto:
od Zazi78 » čtv 05. čer 2014 11:25
Ahoj, včera jsem psal přímo do firmy AEV - výrobce cyklovačů pro škoda Felicia a žádal o porovnání cyklovačů 2032 a 2062 a zde je jejich vyjádření, snad někomu pomůže:
Dobrý den,
Oba uvedené cyklovače mají rozdílně zapojenou patici. V příloze Vám zasílám historické listy, AEV 2032 má stejné rozmístění vývodů jako AEV 2062, je to jejeho analogový předchůdce. Pro správnou funkci na místě AEV 2012 musíte přemístit původní vodič vedoucí na pozici“ 15“ na vývod „I“ (je to signál od páčky stěrače pozice Interval) a na pozici „15“ musíte přivést signál od klíčku zapalování pro napájení cyklovače. Pro funkci setření po ostřiku musíte zapojit ještě signál „T“ od motoru ostřikovače.
s přáním hezkého dne
Zdeněk Mlčák
Sice nevím jak to myslí analogový, ale budiž mám tedy v podstatě jeden z lepších modelů i když v historickém provedení.
Díky za snahu. Já jsem včera po dlouhém a útrpném čtení našel k relátkům stěračů s ostřiky toto:
od Zazi78 » čtv 05. čer 2014 11:25
Ahoj, včera jsem psal přímo do firmy AEV - výrobce cyklovačů pro škoda Felicia a žádal o porovnání cyklovačů 2032 a 2062 a zde je jejich vyjádření, snad někomu pomůže:
Dobrý den,
Oba uvedené cyklovače mají rozdílně zapojenou patici. V příloze Vám zasílám historické listy, AEV 2032 má stejné rozmístění vývodů jako AEV 2062, je to jejeho analogový předchůdce. Pro správnou funkci na místě AEV 2012 musíte přemístit původní vodič vedoucí na pozici“ 15“ na vývod „I“ (je to signál od páčky stěrače pozice Interval) a na pozici „15“ musíte přivést signál od klíčku zapalování pro napájení cyklovače. Pro funkci setření po ostřiku musíte zapojit ještě signál „T“ od motoru ostřikovače.
s přáním hezkého dne
Zdeněk Mlčák
Sice nevím jak to myslí analogový, ale budiž mám tedy v podstatě jeden z lepších modelů i když v historickém provedení.