od Honzis » čtv 10. říj 2013 16:08:20
OK, neco chapu, neco jeste stale ne.
S tou rychlosti. Ve Felde prece zadne cidlo rychlosti neni. Tachometr je mechanicky a v zakladu na nem zadne cidlo neni, to jde dodat "jen" s palubakem. Z ceho jsou tedy data o rychlosti? Budu mit tedy na tachu 2 cidla, nebo si jen nerozumine...
Corner funkce.. Situace. Stojim na parkovisti, sviti slunce a ja mam jen denni svetla. Dam blinkr, ze vyjizdim. Co dela mlhovka? Predpokladam, ze nic, ale z fotek to neni zrejme, naopak to vypada, ze nebylo s moznosti jizdy bez svetel pocitano...
Ovladani mlhovek. Jaky je vystup? Musi pres vystupy prochazet proud? Predpokladam, ze to funguje jako spinany + nejakym FETem. Tedy pro "oblbnuti" dennich svetel bych si to musel invertovat. (mozna je to blbost, ale prijde mi, ze nektery denni svetla jsou pro tohle vhodnejsi. Prisviti to celkem dobre, to uz jsem zkousel
)
Rozsviceni svetel je tedy odvozene od palubniho napeti? Nektere systemy maji detekci "bordelu" v napajeni, neb takovy "binec" je spolehlivou znamkou cinnosti alternatoru. Pokud mate "jen" detekci urovne, dalo by se to snadno upravit na ty moje vymysly s okolnim svetlem. Ani by mi nevadilo, ze to meri vlastni napajeni. To se da vsechno par soucastkama oblbnout
(Sorry ze do toho stouram, libi se mi to, nejspis to od vas v dohledne dobe i koupim, ale chci vedet, ze to budu moct pouzit. Mam celkem netypicke auto, takze se netypicky ptam
navic naroubovat neco, co je hotove na svuj ucel je min casove narocne, nez to vyrabet sam. Mit volnej vikend, tak ubastlim kram, nadratuju ho do auta a pod volant vytahnu programovaci konektor a budu doladovat. Ale nejni cas.. Momentalne je navic na programu pokusu s autem "elektrohdyraulicky" posilovac...)
OK, neco chapu, neco jeste stale ne.
S tou rychlosti. Ve Felde prece zadne cidlo rychlosti neni. Tachometr je mechanicky a v zakladu na nem zadne cidlo neni, to jde dodat "jen" s palubakem. Z ceho jsou tedy data o rychlosti? Budu mit tedy na tachu 2 cidla, nebo si jen nerozumine...
Corner funkce.. Situace. Stojim na parkovisti, sviti slunce a ja mam jen denni svetla. Dam blinkr, ze vyjizdim. Co dela mlhovka? Predpokladam, ze nic, ale z fotek to neni zrejme, naopak to vypada, ze nebylo s moznosti jizdy bez svetel pocitano...
Ovladani mlhovek. Jaky je vystup? Musi pres vystupy prochazet proud? Predpokladam, ze to funguje jako spinany + nejakym FETem. Tedy pro "oblbnuti" dennich svetel bych si to musel invertovat. (mozna je to blbost, ale prijde mi, ze nektery denni svetla jsou pro tohle vhodnejsi. Prisviti to celkem dobre, to uz jsem zkousel :-) )
Rozsviceni svetel je tedy odvozene od palubniho napeti? Nektere systemy maji detekci "bordelu" v napajeni, neb takovy "binec" je spolehlivou znamkou cinnosti alternatoru. Pokud mate "jen" detekci urovne, dalo by se to snadno upravit na ty moje vymysly s okolnim svetlem. Ani by mi nevadilo, ze to meri vlastni napajeni. To se da vsechno par soucastkama oblbnout :-)
(Sorry ze do toho stouram, libi se mi to, nejspis to od vas v dohledne dobe i koupim, ale chci vedet, ze to budu moct pouzit. Mam celkem netypicke auto, takze se netypicky ptam :-) navic naroubovat neco, co je hotove na svuj ucel je min casove narocne, nez to vyrabet sam. Mit volnej vikend, tak ubastlim kram, nadratuju ho do auta a pod volant vytahnu programovaci konektor a budu doladovat. Ale nejni cas.. Momentalne je navic na programu pokusu s autem "elektrohdyraulicky" posilovac...)