Ano má, jen je treba mit to tahlo a ten plastovy zacvakavaci mechanizmus - v tom plisku do ktereho se zacvakava tahlo, je dirka i pro tahlo k motorku...
Díky. Vím jak tam je motůrek a táhlo připevněný. Jenom jsem si nebyl jistý, jestli náhodou škodovka nedělala dva druhy zámků. Oni jsou na to dost velcí šílenci.
Asi pozdě, ale montoval jsem to do total socline 10/95 a všechno bylo OK až na chybějící středovej kab. svazek mimořáných výbav a nebyl na něj ani odbočovací konektor
Krátká 1.3MPi GLXi rally red Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza Tady na foru
Kamarád počítá s tím, že dráty natahá nové. Chce origoš centrál, aby nemusel řešit upevnění motůrků ve dveřích. Jsem zvědavý, na jaké nesnáze narazí. Nikdy jsem Felicii bez centrálu neviděl, tak ani netuším co ho může potkat. Předpokládám, že třeba gumové harmoniky co jsou mezi sloupkem a dveřmi tam taky nejsou.
Atnarfus: Pokud vemeš ten origo centrál a bude komplet, tak nemáš za hodinku do čeho rejpnout. Jen vycvakáš původní věci a naplácáš tam nový. Ideálně pokud bude komplet včetně káblů průchodky budou na nich
Krátká 1.3MPi GLXi rally red Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza Tady na foru
Já teda na zámcích nemám ty plechové držáky motorků.Pozor na to.Jinak je to vše stejný.Našroubovat a natahat dráty je otázka hodinky.už jsem to montoval.
Ideální by bylo, když by to mělo kabely za palubkou pro centrál připravené. Pravděpodobně to ale bude ultra socka kde si to bude muset natahat všechno komplet nové. Mechanicky ve dveřích to znám, v tom se se vrtal mnohokrát a pomůžu mu s tím. Jestli tam budou dráty za palubkou, to teprve uvidíme.
Nepřítomnosti držáků na zámcích se právě obávám. Nikdy jsem Felicii bez centrálu neviděl, tak nevím co mne čeká.
Jsou dva druhy zamku - jeden ma přinytovanej držák na motorek a druhej ne... Jak jsem měnil dveře musel jsem prohodit komplet zámek.. vlevo dole je ten zámek - je vidět, že nemá ten dlouhej kus plechu na motorek.. můžu vyfotit detailněji
Atnarfus ... třebo z odkazu co jsem dal .... budeš to mít naprosto bez problémů .. akorát natahat kabely, motorky přišroubuješ na ty plechy co u toho budou a ty plechy pasujou přesně do děr v autě
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!! Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže--->ZDE<--- Je ... Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná Český pravopis je freeware, ale v žádném připadě není open source!Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Já jsem pro změnu netušil, že se Felicie bez centrálu vůbec prodávala V první chvíli jsem si myslel, že má kamarád nějaký problém v elektrice a centrál mu pouze nefunguje. Přes první zjištění že tam není jsem se dostal až tak daleko, že tam nejsou ani držáky.
všichni dobčí lidé, prosím o nějaký návod nebo podrobnější radu, jak namontovat centrál do feldy, kde nic není... Dorazí mi poštou v nějbližších dnech a nechci se dočkat, že rozdělám auto a nebudu vědět, jak na to... Nemá někdo fotku, jak to vypadá složený bez tapecu? a co kabely, kam s nima? Možná nebudu mít kabel mimořádných výbav, to jsem ještě nekoukal, jak ho vůbec poznám?
Zdravím Páni. Dnes som si kúpil Centrál do mojej felície, a pri študovaní manuálu som objavil niečo, čo mi nieje celkom jasné, to čo som označil na obrázku ktorý prikladám. Neviem kde mám zapojiť vodiče Vstup ODOMKNUTIA - hnedý a Vstup ZAMKNUTIA - biely Tak neviem či majú niekde byť zapojené alebo nie. Lebo manuál je robený univerzálne na verziu z Diaľkovým a bez Diaľkového ovládania. moja verzia je bez DO. http://img190.imageshack.us/img190/3888/beznzvujo.jpg
Ahoj mám dotaz pořídil sem si od místního člena sadu centrálu z jeho auta (rozprádal na díly) a chtěl bych se zeptat kde najdu konektor pro připojení ř.j centrálu ? Elektroinstalaci mam rotahanou nový táhla taky.Odmontoval jsem i přístrojovku,ale za budíkama nic není.
novaz pokud tomu dobře rozumím, koupil jsi jen serva s kabeláží bez řj a myslíš si, že řj máš v autě. To ovšem nemusí být prvada, pokud v autě nikdy před tím centrál nebyl, tak řj. nenajdeš. Ta se montoval komplet i se servama a kabeláží za příplatek. Nikoliv, že řj centrálu byla standardně montována do vozu z výroby a stačilo jen dokoupit serva a kabeláž. Pokud jsi koupil jen část budeš mít problém sehnat ř.j. aby ti pasoval konektor kabeláže. CZ se kupuje a montuje komplet.
Mám i ř.j jen přišla mi kabelář,ř.j,táhla se servama, ale né konektor pro napájení ř.j , Kdyby jsem věděl od čeho jsou jednotlivé vodiče tak si to udělám přeš čokoládu, ale myslel jsem, že za přístrojovkou bude z výroby konektor pro připojení.A je to originál systém od škodovky.
Jo takhle, to jsi ovšem nenapsal Pokud vůz měl z výroby CZ, má na to ve svazku vodič na napájení připraven, pokud vůz z výroby CZ neměl, nemá nic. Musíš sám napojit do pojistkové skříně.
Není univerzální schema, jelikož dle výbavy jednotlivých vozů se zapojení pojistkovky lišilo. V dílenské příručce najdeš jednotlivá schemata a najdeš tam určitě i svoje podle výbavy, jakou ve vozidle máš. Můžeš zapojit i rovnou na baterku přes samostatné pojistkové pouzdro.
Taky jsem dodělával do červené Maliny origo centrál na klíč-1,3MPi -LXi 1998-napojil na zasuvku mimořádních vybav-je za spínací skříkou - a připojil kostru-hnědý vodič-centrál máká jak má..... mám 10 pinovou řj centrálu-byly snad jen 6 a 10 pinové ne?
Zdary teď sem odmontoval znovu přístrojovku a vyfotil si to za ní.Tu svorkovnici jsem nenašel takže byl by někd otak hodný a označil by mi do fotky kde jí najdu ?
nee , to jsou kadely na konektoru mimořádných výbav co jsou vkabeláži vozu , do protikusu z zapojí ten +centrálu 2 a 4 mají stejnou barvu ale jiný průřez
také uvažuji o tom, že si do Felicie dodatečně namontuji centrální zamykání, protože když chci někoho svézt a musím mu ručně vytahovat kolíček u dveří, tak je to podle mě trapné. Které verze Felicií měly centrální zamykání už z výroby a které ho neměly? Jak je to rozdělené? Mám 1,6 LX z roku 96 a ta centrální zamykání nemá. Díky za odpověď
ahojte, taky budu domontovávat CZ a tak jsem koupil celý svazek kabeláže a 4 zámky se servy. Jenže doma jsem zjistil, že mám dva druhy zámků - s krátkou a dlouhou páčkou na táhlo. Mám LXi 1996 a předpokládám, že na zámcích nebude přinýtována příprava na serva. dostanu tam oba druhy zámků nebo jen jeden? chci mít na výměnu připraveny všechny komponenty ať to jde rychle. V nejhorším případě tržáky na servo odvrtám a přišroubuji na stávající zámky. Díky za každou odpověď
Ahoj, to jsou zámky, k nim musíš mít serva, která se našroubují do těch plechových držáků. Potřebuješ 2 serva 5-ti drátové do předních dveří a 2 2-ou drátové do zadních dveří. Pak potřebuješ do každých dveří kabelový svazek s průchodkou a dále svazek do palubky s řídící jednotkou centrálu. Osobně mě se lépe montuje univerzální centrál, jsou tam motorky chycené do plechu dveří pouze 2 vrutama, takže se nemusí měnit zámky ve dveřích.
díky za info, vše mám včetně svazku a a serv, které byly součástí vyfocených zámků. Sundal jsem je, abych mohl zámky vyčistit, proto nejsou na fotce. Co mě ale zajímá: na každé fotce jsou dva zámky - levý a pravý, jedna fotka přední zámky, druhá fotka zadní zámky. Ovšem každé dva zámky se od sebe liší délkou packy pro táhlo - předpokládám, že jsou z jiných modelových řad. Vejdou se mi oba do auta? proč je každá packa (nemyslím přední a zadní, ale levá a pravá) jinak dlouhá? díky za pomoc. joch