Zdravím, mám problém se startem.
Normálně je všechno v pohodě, naskočí hned. Ale, kdykoliv, když je vlhko, tak naskočí třeba až na potřetí.. Problém je, když prší.. to kolikrát nenaskočí vůbec.. Někdo nějaký tipy po čem jít?
1.3 mpi 50kW hb (1995)
Problém se startem
- Brnenska_odchytova
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 18. srp 2020 16:11:32
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Problém se startem
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
Re: Problém se startem
Vypadá to na problém se zapalováním, sundej zapalovací lištu, sundej z ní gumové návleky na svíčky a zkontroluj jestli nejsou rezavé pružinky. Každopádně doporučuji prostříknout kontaktsprejem, jak pružinky, tak svorkovnici. Co svíčky, jaké tam jsou a jak jsou staré/kolik mají najeto?
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
Máš v tom nějaký zmatek, píšeš motor MPi, ale pak zase rok 1995. MPI se montovaly až od 07/96.
Tak jakej máš motor?
Jak už zde padlo bude to někde v elektrice, když tomu škodí vlhkost, jestli je to BMM tak určiitě cívka, zkusil bych si půjčit jinou zda se to zlepší. Pak ještě proměřit kabely ke svíčkám jaký mají odpor, při měření jeden měří, druhý s kabelama hýbe. Když máš MPi, tak zkouknout tu lištu na svíčkách.
Tak jakej máš motor?
Jak už zde padlo bude to někde v elektrice, když tomu škodí vlhkost, jestli je to BMM tak určiitě cívka, zkusil bych si půjčit jinou zda se to zlepší. Pak ještě proměřit kabely ke svíčkám jaký mají odpor, při měření jeden měří, druhý s kabelama hýbe. Když máš MPi, tak zkouknout tu lištu na svíčkách.
- Brnenska_odchytova
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 18. srp 2020 16:11:32
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
Díky moc, zkusím a rovnou vyměním aji ty svíčky. Jak to rozeberu, tak se ozvu dálRob píše:Vypadá to na problém se zapalováním, sundej zapalovací lištu, sundej z ní gumové návleky na svíčky a zkontroluj jestli nejsou rezavé pružinky. Každopádně doporučuji prostříknout kontaktsprejem, jak pružinky, tak svorkovnici. Co svíčky, jaké tam jsou a jak jsou staré/kolik mají najeto?
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
- Brnenska_odchytova
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 18. srp 2020 16:11:32
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
Jo, tak zmatek v tom mám.. to rozhodně..103457 píše:Máš v tom nějaký zmatek, píšeš motor MPi, ale pak zase rok 1995. MPI se montovaly až od 07/96.
Tak jakej máš motor?
Jak už zde padlo bude to někde v elektrice, když tomu škodí vlhkost, jestli je to BMM tak určiitě cívka, zkusil bych si půjčit jinou zda se to zlepší. Pak ještě proměřit kabely ke svíčkám jaký mají odpor, při měření jeden měří, druhý s kabelama hýbe. Když máš MPi, tak zkouknout tu lištu na svíčkách.
datum první registrace je 1995, stejně tak jak modelový rok.. dle VINka je to GLXi.. je možný, že je to jenom GLX s BMM..
zkusím, kouknu, napíšu.
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
Nahoře najdeš Typy a technické údaje, tam najdeš foto tvého motoru i s popisem. Nebo to máš napsané v tvém TP. není to až takový problém zjistit, co mám za motor
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
GLX označuje stupeň výbavy (ve výsledku to neoznačuje nic neboť tot am sekali ve fabrice jak baťa cvičky ) ... to "i" na konci označuje 50kw verzi ...Brnenska_odchytova píše: Jo, tak zmatek v tom mám.. to rozhodně..
datum první registrace je 1995, stejně tak jak modelový rok.. dle VINka je to GLXi.. je možný, že je to jenom GLX s BMM..
zkusím, kouknu, napíšu.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- Brnenska_odchytova
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 18. srp 2020 16:11:32
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
nojo, máte pravdu.. je to BMM. Asi můžete téma přesunout do správné sekce.103457 píše:Nahoře najdeš Typy a technické údaje, tam najdeš foto tvého motoru i s popisem. Nebo to máš napsané v tvém TP. není to až takový problém zjistit, co mám za motor
Vycházel sem trochu z možností v profilu, kde nebyla možnost GLXi s 1,3BMM O:-)Maty píše:GLX označuje stupeň výbavy (ve výsledku to neoznačuje nic neboť tot am sekali ve fabrice jak baťa cvičky ) ... to "i" na konci označuje 50kw verzi ...
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/
https://www.youtube.com/BrnenskaOdchytova/