Sacie potrubie 1.3

Bosch Mono-Motronik
135B, 136B

Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod VAN3R » stř 08. zář 2021 10:29:41

Nazdar..... Vie tu niekto povedať či je rozdiel v sacom potrubí medzi 40kW a 50kW u 1.3 BMM?
VAN3R
Palec nahoru! 0 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 109
Registrován: stř 07. bře 2012 16:28:06
Bydliště: Lučenec

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod ferdamravenec » stř 08. zář 2021 18:32:35

40kw nemá na pravým blatníku tzv rezonátor
ferdamravenec
Palec nahoru! 15 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 4110
Registrován: čtv 13. led 2011 7:18:25
Bydliště: Horní Podluží

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod VAN3R » čtv 09. zář 2021 11:36:32

To som si už aj všimol, že to má len 50kW a to sacie potrubie pod vstrekovacou jednotkou? líši sa v niečom?
VAN3R
Palec nahoru! 0 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 109
Registrován: stř 07. bře 2012 16:28:06
Bydliště: Lučenec

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod ferdamravenec » čtv 09. zář 2021 20:47:00

Nee , o ničem jiném nevím,
ferdamravenec
Palec nahoru! 15 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 4110
Registrován: čtv 13. led 2011 7:18:25
Bydliště: Horní Podluží

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod Petan.sv » čtv 09. zář 2021 22:08:53

Ahoj, myslím, že na Felicii už rozdíl nebyl a pokud tak pouze na prvních verzích. Lišilo se na Favoritech, kdy 40 kw mělo na spojení mezi potrubím a vstřikovací jednotkou gumový těsnící silenblock a 50 kW mělo již pouze tvrdou plastovo-bakelitovou podložku z každé strany těsněnou těsněním. Jinak je ale záměnné, jen pokud by to byla ta starší verze se silntblokem, jak popisuji, tak je nutné doplnit tu tvrdou podložku a dlouhé šrouby.
Petan.sv
Palec nahoru! 0 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 3
Registrován: ned 25. črc 2021 8:03:04
Bydliště: Praha

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod ferdamravenec » čtv 09. zář 2021 22:23:20

Gumový silentblok byl u favorita/felicií s karburátorem
A sací potrubí je jiné .
ferdamravenec
Palec nahoru! 15 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 4110
Registrován: čtv 13. led 2011 7:18:25
Bydliště: Horní Podluží

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod Petan.sv » čtv 09. zář 2021 22:52:59

Gumový silentblok byl i u BMM, ale u prvních kusů, tedy opravdu spíš i Favoritů rád se "trhal" a několik jsem jich vyměnil, ve své době stál docela nesmysl. Tak jsem to potom předělával na novou verzi potrubí a byl klid. Koukal jsem do Partslinku a podle čísel dílů je mezi 40 a 50 kW rozdíl, ale opravdu pouze díky tvaru příruby pro upevnění vstřikovací jednotky. Pokud máš přírubu na sacím potrubí čtvercovou na 4 šrouby, tak už je stejné....
Petan.sv
Palec nahoru! 0 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 3
Registrován: ned 25. črc 2021 8:03:04
Bydliště: Praha

Re: Sacie potrubie 1.3

Příspěvekod Petan.sv » čtv 09. zář 2021 22:57:15

...ještě si myslím, že potrubí na karburátor a BMM bylo v podstatě stejné, jen tam nebyl ten vývod na předehřev sytiče u karburátoru a ta gumová podložka (siletnblok) byla redukce jestli karburátor, nebo jednotka BMM.
Petan.sv
Palec nahoru! 0 / Palec dolů! 0
Příspěvky: 3
Registrován: ned 25. črc 2021 8:03:04
Bydliště: Praha


Zpět na 1,3 BMM

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník