Sacie potrubie 1.3
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: stř 07. bře 2012 15:28:06
- Bydliště: Lučenec
- Kontaktovat uživatele:
Sacie potrubie 1.3
Nazdar..... Vie tu niekto povedať či je rozdiel v sacom potrubí medzi 40kW a 50kW u 1.3 BMM?
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sacie potrubie 1.3
40kw nemá na pravým blatníku tzv rezonátor
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: stř 07. bře 2012 15:28:06
- Bydliště: Lučenec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sacie potrubie 1.3
To som si už aj všimol, že to má len 50kW a to sacie potrubie pod vstrekovacou jednotkou? líši sa v niečom?
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sacie potrubie 1.3
Nee , o ničem jiném nevím,
Re: Sacie potrubie 1.3
Ahoj, myslím, že na Felicii už rozdíl nebyl a pokud tak pouze na prvních verzích. Lišilo se na Favoritech, kdy 40 kw mělo na spojení mezi potrubím a vstřikovací jednotkou gumový těsnící silenblock a 50 kW mělo již pouze tvrdou plastovo-bakelitovou podložku z každé strany těsněnou těsněním. Jinak je ale záměnné, jen pokud by to byla ta starší verze se silntblokem, jak popisuji, tak je nutné doplnit tu tvrdou podložku a dlouhé šrouby.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sacie potrubie 1.3
Gumový silentblok byl u favorita/felicií s karburátorem
A sací potrubí je jiné .
A sací potrubí je jiné .
Re: Sacie potrubie 1.3
Gumový silentblok byl i u BMM, ale u prvních kusů, tedy opravdu spíš i Favoritů rád se "trhal" a několik jsem jich vyměnil, ve své době stál docela nesmysl. Tak jsem to potom předělával na novou verzi potrubí a byl klid. Koukal jsem do Partslinku a podle čísel dílů je mezi 40 a 50 kW rozdíl, ale opravdu pouze díky tvaru příruby pro upevnění vstřikovací jednotky. Pokud máš přírubu na sacím potrubí čtvercovou na 4 šrouby, tak už je stejné....
Re: Sacie potrubie 1.3
...ještě si myslím, že potrubí na karburátor a BMM bylo v podstatě stejné, jen tam nebyl ten vývod na předehřev sytiče u karburátoru a ta gumová podložka (siletnblok) byla redukce jestli karburátor, nebo jednotka BMM.
Re: Sacie potrubie 1.3
Ahoj, tak to si úplně nemyslím. Gumová redukce, respektive plastová podložka. která se umisťuje mezi sací potrubí a zařízením pro přípravu směsí (ať už klapka BMM nebo karburátor) neredukuje vstup do sání samotného. Sání BMM má "kulatou díru" na klapku, sání pro karburátor má díru oválnou, aby se dokázali otvírat obě klapky karburátoru. Tolik můj názor. Ale zpět k prvotnímu dotazu - mezi 40 a 50kW netuším, zda jsou na sání rozdíly. Pokud se nepletu, určitá sání měla kanály pro oběh vody, jiné už ne, ale netuším čím to bylo podmíněné - zda 135 x 136, rok výroby.... to netuším. Nicméně mám pocit, že toto bylo pouze na sáních pro karburátor (resp. favorit). U BMM sání jsem "vodní hospodářství" už neviděl.