Stránka 1 z 1

Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: stř 08. zář 2021 10:29:41
od VAN3R
Nazdar..... Vie tu niekto povedať či je rozdiel v sacom potrubí medzi 40kW a 50kW u 1.3 BMM?

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: stř 08. zář 2021 18:32:35
od ferdamravenec
40kw nemá na pravým blatníku tzv rezonátor

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 09. zář 2021 11:36:32
od VAN3R
To som si už aj všimol, že to má len 50kW a to sacie potrubie pod vstrekovacou jednotkou? líši sa v niečom?

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 09. zář 2021 20:47:00
od ferdamravenec
Nee , o ničem jiném nevím,

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 09. zář 2021 22:08:53
od Petan.sv
Ahoj, myslím, že na Felicii už rozdíl nebyl a pokud tak pouze na prvních verzích. Lišilo se na Favoritech, kdy 40 kw mělo na spojení mezi potrubím a vstřikovací jednotkou gumový těsnící silenblock a 50 kW mělo již pouze tvrdou plastovo-bakelitovou podložku z každé strany těsněnou těsněním. Jinak je ale záměnné, jen pokud by to byla ta starší verze se silntblokem, jak popisuji, tak je nutné doplnit tu tvrdou podložku a dlouhé šrouby.

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 09. zář 2021 22:23:20
od ferdamravenec
Gumový silentblok byl u favorita/felicií s karburátorem
A sací potrubí je jiné .

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 09. zář 2021 22:52:59
od Petan.sv
Gumový silentblok byl i u BMM, ale u prvních kusů, tedy opravdu spíš i Favoritů rád se "trhal" a několik jsem jich vyměnil, ve své době stál docela nesmysl. Tak jsem to potom předělával na novou verzi potrubí a byl klid. Koukal jsem do Partslinku a podle čísel dílů je mezi 40 a 50 kW rozdíl, ale opravdu pouze díky tvaru příruby pro upevnění vstřikovací jednotky. Pokud máš přírubu na sacím potrubí čtvercovou na 4 šrouby, tak už je stejné....

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 09. zář 2021 22:57:15
od Petan.sv
...ještě si myslím, že potrubí na karburátor a BMM bylo v podstatě stejné, jen tam nebyl ten vývod na předehřev sytiče u karburátoru a ta gumová podložka (siletnblok) byla redukce jestli karburátor, nebo jednotka BMM.

Re: Sacie potrubie 1.3

PříspěvekNapsal: čtv 23. zář 2021 6:01:22
od zdeny10
Ahoj, tak to si úplně nemyslím. Gumová redukce, respektive plastová podložka. která se umisťuje mezi sací potrubí a zařízením pro přípravu směsí (ať už klapka BMM nebo karburátor) neredukuje vstup do sání samotného. Sání BMM má "kulatou díru" na klapku, sání pro karburátor má díru oválnou, aby se dokázali otvírat obě klapky karburátoru. Tolik můj názor. Ale zpět k prvotnímu dotazu - mezi 40 a 50kW netuším, zda jsou na sání rozdíly. Pokud se nepletu, určitá sání měla kanály pro oběh vody, jiné už ne, ale netuším čím to bylo podmíněné - zda 135 x 136, rok výroby.... to netuším. Nicméně mám pocit, že toto bylo pouze na sáních pro karburátor (resp. favorit). U BMM sání jsem "vodní hospodářství" už neviděl.