[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 8143
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
FeliciaKlub • Přestavba na 1.4 MPi - Stránky 3
Stránka 3 z 4

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: úte 10. úno 2009 23:09:20
od eddie.ber - FK
snizeni hlavy je presne, jak rikas(1mm)... jinak to cidlo jsem menil hned, jak to zacalo, ale zbytecne... mazat to maze zcela normalne a bylo mi to divny, pac predtim se tam lil olej 5W40 a ted 10W40... presahy na valcich jsou udelany velice peclive, jsou vsechny stejne - co se udava vyrobcem, tj. myslim 0,07-0,12 - ja tam mam 0,11 :D ja uz ani nevim, ale vim, ze to se delalo dlouho... a navic by to pak slo citit i pres chladici kapalinu. Ale uz se na to konecne vrhnu, zkousky uz skoncili.... tak chvilku pohov... kazdopadne ten bordel tam byt muze taky

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 15:18:32
od favo
Už se tu dlouho nic nenapsalo, tak to změním.

Jestlipak poznáte, který válec nepapal co měl ? :D

Obrázek

I na hlavě je poznat ona očistná kůra :D

Obrázek

No a tady je příčina ;)

Obrázek Obrázek

A tohle to svinstvo ten motor mazalo, obsah náplně byl asi 7 litrů :D :D :D

Obrázek

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 15:45:54
od Mexikan
Kolik jsi s tím stihnul najet, než se ti to přihodilo?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 17:22:23
od hromyblesky
ze se to prihodilo je vec jedna ale me zajima pro se to prihodilo?nejaky sileny kompres?nebo smejd tesneni?ja mel na motoru hlavu stahlou o 1.7 mm (myslim ale urcite 1.5 mm tam bylo)a najel sem s tim 30 tisic a pk jsem auto odstavil a myslim ze to bude v pohode



jinak hlavu jsem tam dal proto ze sem ji sundal z auta a byla strasne proznana,takze aby byla rovna musela se o tolik snizit,tak sem dal zakaznikovi druhou a tuple sem si nechal sprasit a rekl si proc to nezkusit vymenenou sem ji mel za 1.5hodiny

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 18:10:18
od palach - FK
pokud to bude jen těsnení, tak vymeníš a lítáš zase. Snad se tam nestalo něco kvůli většímu tlaku, kvůli více litrů emulze. Asi před měsícem si mě předjížděl za Šebrovem směr na Lipůvku do kopce, myslím se 3 spolujezdcama a upalovalo ti to móóc, to śem ještě něvěděl co máš pod kapotou, jen sem si říkal, že jeden z mála na předjíždění využívá potenciál motoru, protože občac ti lidi před předjížděním snad i zařadí kvalt nahoru a myslí si že je to lepší. Jinak sem tě poznal podle HP, né že sem je viděl, ale ta feda jela jako bez pružení :lol: přeji rychlé vyléčení ;)

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 18:31:54
od hromyblesky
myslim ze moc dobre vi co s tim delaat,a vi ze to ma nelegalni, ale spis je otazkou proc se to stalo

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 18:45:12
od Vici
je videt ze tolikrat probirane cisteni spalovaciho prostoru vodou za jizdy funguje :lol:

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 19:22:00
od favo
No jedna varianta proč se tak stalo mě napadá a to že jsem poslední měsíc a něco měl problémy s termostatama a dost často jsem vařil. No a nejspíš se to podepsalo na těsnění a nevydrželo. No ale nejvíc mě sere to že jsem minulý týden vyměnil olej v motoru a najel sotva 300 km a musel jsem jej vylít a koupit nový a sere mě to proto že během týdne olej zdražili :D Koupil jsem 5 litrů za 650,- kč a teď jsem musel koupit jen 4 litry za 720,-

Koukám Palch, že tu mám spoluobčana :D Tak doufám, že jsem Tě při předjíždění nijak neomezil ;) Jinak minulý týden jsem na parkovišti u Kauflandu viděl ještě stříbrnou feldu se samolepkou klubu s poznávací značkou BKE 6x 4x tak mě tak napadlo kdo to asi byl ;) Jsem si až do nedávna myslel, že jsem tu na Blanensku jediný člen a přitom felicií jsou tu mraky :D

Jinak motor je opravený a opět plný síly :lol:

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 20:08:14
od stef99
a kolik ma ten motor tak cca koni?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 20:22:24
od hromyblesky
jaky davas tesneni?ja vzdy to co mi prijde pod ruku od 80 - 120 kc nikdy sem s zadnym zatim nemel problem,ale jen na serii,chtel bych neco lepsiho na mou feldu,,co origo?


steffe da se jesta sehnat origo tesneni pod hlavu?popr za kolik?

muj tip v jeho sestave cca realnych 80-85 koni a ne vycucanych z prstu 110

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 20:55:32
od palach - FK
tak je tu skoro 4. t. členů, tak náké minimum musí být z bk :D A v tom kopcu sem se plazil s dodávkou s platákem, a bylo to bez omezení a ohrožení. Bohužel se to nedá říct o ostatních řidičích so předjíždí, a čím víc na západ tím je to horší. Kdybych měl jen 1.3 taky bych šel asi do podobný úpravy, naštěstí sem pořídil ale 1.6, a staré dobré "objemem nic nenahradíš" zde platí, jako nikde. Ale ta 1.4 ti jede asi o kapku líp, hlavně nahoře :(

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 20:57:26
od kejzi1
palach:Věř že mu to jede o hodně líp než sériová 1,6 ka

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 21:01:58
od RedmeX - FK
favo: tak to teda s tým olejom naserie a o odídenom tesnení ani nehovorím. Dúfam, že to vplyv na životnosť iných komponentov nemalo :) Tak nech motor a felda lieta bez problémov ďalej.
Aspoň vieme prečo nikdy nevariť motor :D

Ja by som výkon videl podobne ako hromy. Niekde okolo tých 85k. So zvodmi a zrobenou hlavou verím, že sa motor dostane cez 100 koní :P

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 21:38:37
od bitmap - FK
RedmeX píše: So zvodmi a zrobenou hlavou verím, že sa motor dostane cez 100 koní :P

Ja mam zrobenou hlavu, aji svody jsem s nedavno poridil, ale ty kone se mi do toho motoru nejak ne a ne nastehovat :D
Kdo by mel zajem, tak tady je videjko hruzne kvality jak jede 1,4 s upravenou hlavou, krmena karburatorem a osazena seriovym vyfukem ve Favoritu -> http://www.youtube.com/watch?v=SMvrih_oRpA

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 22:18:14
od palach - FK
kejzi1 píše:palach:Věř že mu to jede o hodně líp než sériová 1,6 ka

co je o hodně líp, pokud tam je co píše hromyblesky 80-85hp, sériovka 1.6 má 75hp, dobře ježděná o něco víc, a mě když jede pěkně, tak snad tam mám víc než 75hp. Určitě mu to jede líp nahoře, ale snad mám aspon větší krouták, takže v konečným dúsledku by mě asi o moc neujel. V zatáčkách samo sebou asi na HP, ale i sériovej podvozek si nechá dost líbit, jakože jezdím po tankodromech docela rychle, a taky bydlým kde se v zimě nesolí, jezdím po sněhu, myslím, že ty HP by se mě na něm utrhly dřív než série. Favo, kolik se dá na těch HP jet nekončná zatáčka, bk směr lipůvka za tim jak opravují ten most?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 22:26:15
od kejzi1
Nevím já se sériovou 1,6 kou párkrát jel a že by to jelo nějak o moc líp než 1,3 ka se říct nedá.

Jinak s Favovým autem jsem nejel,takže nevím,ale mám slíbenou testovací jízdu :-)

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 02. kvě 2009 23:10:09
od stef99
jo jo jasne tesneni sehant jde...
na feldu jde sehnat vse, jediny s cim jsou uz problemy tak zacina byt prislusenstvi priplatkovy,tak to uz moc nemaj jinak vse

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 03. kvě 2009 8:36:19
od favo
Tak to zkusím popořadě:
Kolik má motor koní si opravdu netroufám odhadnout, ale o proti serii to jede o něco líp. Podstatnější je tam nárůst krouťáku. Ovšem myslím, že Hromy nebude daleko od pravdy. Vycházím z toho že Dedla měl v podobné sestavě sice menší obsah zato však měl svody a hlavu, ale zase měl servo a dostal se na 99 koní tak si myslím ,že ta realita někde kolem 85 koní může být, ale to by potvrdila a nebo vyvrátila jen brzda. Jenže na brzdu se mi jít nechce dokud nebude motor hotovej a to znamená ještě hlavu , vačku 278/270, svody a zvýšený tlak paliva a to bude ještě na dlouho :D

Těsnění používám pouze Temac, ale zda je na trhu něco lepšího netuším, kupuji to nejlepší co má kamarád v obchodě na pultě.

Palach, na HP a kolech 13" 165/70 se ta zatáčka s pískáním dá vzít kolem 100 km/h víc jsem nezkoušel, protože se i v této zatáčce najdou kokoti co v ní musí předjíždět. Konec koncu jeden takový tu i zařval a kvůli němu je tam daná ta 70ka. Jel jsem kolem když tuto nehodu policajti vyšetřoval a z toho pick-upu opravdu moc nezbylo . Ovšem záleží i na tom, kterým směrem jí jedeš . Směrem na Šebrov se dá vzít 100kou, ale směrem na Blansko se dá vzít i o něco rychleji. Ještě jsem jí naplno nezkoušel s pneu 185/55R14 :twisted: Jo ale hodně dělají i gumy , jezdil jsem i pneu se kterými bych si víc jak 90 netroufnul.

Co se týká rozílu mezi 1.4 a 1.6 tak nemohu soudit protože jsem ještě netestoval která jede líp ono hlavně nebylo s kým tady moc postižených řidičů jako já není :D Navíc jsem nikdy feldu 1.6 neřídil takže ani nevím jak jede v serii :( Jinak jsem tento lesní úsek jel jednou z práce a nijak extra jsem nechvátal a dojíždím nějakou stříbrnou feldu, která najednou začala ujíždět tak jsem se za ní pustil a během chvilky jí dojel a všimnul jsem si, že měla vzda na kufru nalepený nápis 100HP tak jsem chvíli jel za ní a za Hradeckým mostem jsem podřadil a ujel jí i když se moc snažil tak jsem se mu strácel, takže to s jeho 100 koníky asi nebylo tak horký :D a to jsem měl na motoru namotáno něco kolem 2000 km a mohu potvrdit že nyní ten motor jede o dost lépe.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 03. kvě 2009 20:56:30
od eddie.ber - FK
To s tim tesnennim by me taky zajimalo, urcite je nejaky kvalitni plechovy, ale kde...

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 10. kvě 2009 9:41:17
od favo
Tak jsem udělal další úpravu na feldě a to úpravu palivového tlakového ventilu. Jakou jsem měl radost když se mi na třetí pokud podařilo dosáhnout potřebného tlaku. Samou radostí jsem ventil hned nasadil do auta a těšil se na jízdu domů ovšem radost mě hned přešla ve chvíli kdy jsem otočil klíčkem zapalovaní a z podlatkové hadičky začal stříkat benzín rovnou do sání :( Myslím že to už bylo moc paliva i na motor 1.4 a takovou forsáž by nemusel zvládnout :D :D :D

Foto toho co se stalo:
Obrázek

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 10. kvě 2009 9:51:31
od Raceman
třeba by to byla taková forsáž že by si vyhrál i Darwinovu cenu :D

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 10. kvě 2009 19:24:49
od favo
A nebo kdyby mi to v tom sání chytlo, tak bych flusal plameny jak drakster a potom bych musel hodně rychle utíkat. :D

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 16. kvě 2009 19:58:14
od bitmap - FK
Tak co, jak se jezdi se zvysenym tlakem paliva?
Jede to lip, spotreba sla nahoru?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 17. kvě 2009 8:05:50
od favo
Zatím jezdím serii protože obětovat poslední ventil se mi nechtělo. Budu muset koupit nový a potom to risknu na tom starým. Ale momentálně se mi nechce do auta strkat žádný prachy. Mám prostě takový období kdy do auta sypu prachy horem spodem a potom příjde depka a o autě nechci ani slyšet. A zrovna teď o autě nechci ani slyšet. :D

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 17. kvě 2009 8:36:21
od Mexikan
To by mě zajímalo, jak upravuješ origo regulátor tlaku aby dával víc?
Někde jsem viděl regulátor stavitelný i s tlakoměrem okolo 2000 a vypadal, že by se i nechal přemluvit do Feldy.
A když už jsem u těch tlaků, kolik tam chceš mít ve finále a odkud sis ten požadovaný tlak "vycucal" (vycházíš z tlaku pro 1,4 Fa nebo ze zkušeností zkušenějších) ? :)

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 17. kvě 2009 15:05:43
od favo
Tak věř že už mi dávno není 16 nebo 18 abych si cucal s prstu cokoliv co se úprav týče. Když o něčem něco nevím tak se zaptám zkušenějších. Jsem už dost starej na to abych si přiznal, že něco nevím i když se kolem toho motám dost dlouho. Navíc jsem v situaci kdy mě rady od zkušených chodí samy, s tím zkus toto nebo tamto. Je tu dokonce jeden člen, který mě stále přesvědčuje abych se na to vyprd a cpal prachy raději do rodiny, ale zároveň druhým dechem poradí co by udělal on nebo co on měl a fungovalo to. Jak se upravuje tlakový ventyl jsem tu už někde psal a psalo to tu víc členů. Sklidil jsem za to také oprávněnou kritiku, že prozrazuji cenné informace zadarmo, ale taky se tu mockrát psalo, že na seriový motor to nemá smysl, že to spíš ublíží než pomůže. To nemluvím o skutečnosti, že stačí drobná chybyčka a ventil v ceně 1200,- kč je na vyhození. Já se do této úpravy pustil proto, že si každy umí spočítat, že změnou zdvihu dojde ke změně obsahu a tím pádem i k nasátí většího množství vzduchu. A ikdyž jde o nepatrný rozdíl tak původní palivový systém byl navržen na menší množství vzduchu a proto už neplní svoji funkci na 100 % a já nejsem z těch, kteří se spokojí s větším zátahem v nízkých a středních otáčkách, ale vyžaduji aby motor jel na plno až po omezovač. No a to bohužel nyní není možný, protože motor na omezovač se mi podaří vytočit jen max na třetí rychlostní stupeň , potom už to bohužel není možný a dochází k efektu kterému já říkám "diesel" protože třeba vytočená čtverka už nemá sílu se dál rozjet, ale po zařazení pětky motor začne zase pěkně zabírat a zrychlovat. :D

Chtěl jsem použít třeba tento výrobek, ale byl jsem ujištěn, že do feldy 1.3 MPi bohužel nepasuje. Nepasuje stejně jako spousta dalších, který jsou velice podobný originálním kouskům. Prý sedne do feldy 1.6 ale do 1.3 nee.
http://www.highperformanceparts.cz/prod ... ove-motory

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: ned 17. kvě 2009 17:23:03
od Mexikan
S tím cucáním jsem to nemyslel nijak špatně, jen jsem prostě nenašel vhodnější slovo.
Já myslel regulátor tenhle: http://www.highperformanceparts.cz/product/610-regulator-tlaku-paliva-mp-racing--7bar
Každopádně se tuto úpravu nechystám provádět, jen mě zajímala technická stránka úpravy origo regulátoru. Teorie a důvod úpravy je mi jasný.
Díky.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: sob 23. kvě 2009 13:36:54
od favo
Tak dnes se mi na druhý pokus povedl nastavit na posledním tlakovém ventilu tlak 3.4 baru. Zkušební jízda byla jen 12km a navíc s rodinou a plným kufrem, ale zdá se, že to něco málo pomohlo. Ovšem zhodnotit to budu moc až pojedu úsek, který dobře znám a budu moc porovnat, jak to jede když jsem v autě sám a vím jak v těchto místech felda jela. Jen se obávám, že po posledním vpláchnutí výfuku chladicí kapalinou a zrovna větve, ve které byla lambda sonda už tato neplní svojí funkci úplně nejlépe . Při studených rozjezdech si auto opět trošku zaškytá. Není to nic hrozného ,ale nevěstí to že by bala lambda 100% OK. Ještě budu muset mrknout na VAG už jsem se k tomu dlouho nedostal , tak by bylo na čase. Od umělého zadýmování jsem feldu na VAGu neměl ze strachu co po té spoušti všechno objevím. :D Jen jsem zvědav, zda se tato úprava tlaku paliva nějak negativně projeví na emisích :?

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: úte 16. čer 2009 20:42:51
od favo
Tak felda už podstoupila i VAg a vše je kupodivu OK :? Zvýšení tlaku paliva se projevilo pozitivně mám už za sebou pár stovek km a mohu potvrdit že to funguje dobře . Jen se peru s myšlenkou jak by to jelo kdybych přidal ještě trochu. Přeci jen když na 1.3 je v ME nastavují na 3,5 tak si myslím že bych na této hodnotě měl začínat takže asi ještě o víkendu zkusím trošičku přidat.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: úte 16. čer 2009 22:16:14
od Metiu
Vyprdni sa na nastavovanie pod lisom a kup si nastavitelny regulator :) .
Ak by si s cimkolvek okolo regulatora potreboval pomoct, staci sa ozvat.
Celkovo (rozdvojka, fitingy, regulator, hadice..) by ta to mohlo vyjst na okolo 1600-1800kc.

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: stř 17. čer 2009 9:43:46
od favo
No uvažuji o ném hodně vážně protože až pojedu na STK tak bych rád měl tlak paliva zpět na 3,0 baru. A to nemluvím o tom že je 1000x lepší otočit šroubkem a hlavně hned vědět kolik tam je než to celý rozebírat , lisovat dávat do přípravku měřit tlak a zase pod lis a vše dokola než to dám zpět do auta. A hlavně u seriovýho nemám ani ánung otom zda čerpadlo tlačí co má.
Jenom teď to musím odložit, protože řeším koupi nové vačky 270/278 a hlavně syn dostal nějaký nový léky co mě asi pěkně zrujnují takže budu rád když dořeším aspoň tu vačku. Asi budu muset začít dělat přesčasy :(

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: pát 19. čer 2009 21:31:37
od Dedla
Favo: Samozřejmě je možný všechno... Ale bez měření hodnoty lambdy za jízdy stejně nikdy nic nenaladíš,protože nezjistíš co,jak a proč vlastě děláš...

Obrázek

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: pon 22. čer 2009 19:13:37
od favo
A co by mě takový měření stálo abych věděl zda ještě přidávat či nikoliv ?
(otvor pro další lambdu je to nejmenší)

dotaz ohledne upravy objemu

Napsal: ned 16. srp 2009 19:11:07
od Stollby
zdravim,amma dotaz co vse je potreba prispusobit kdyz koupi pisty a vlozky valcu pripravene na 77 mm pisty,co musim upravit?klikovku mohu nechat seriovou,co RJ vstrik paliva atd?

Re: dotaz ohledne upravy objemu

Napsal: ned 16. srp 2009 19:19:09
od favo
Předpokládám že je řeč o motoru 1.3 V podstatě záleží zda je tento průměr vybroušen ze seriových vložek. Pokud ano tak jde čistě jen o výměnu kus za kus. Klikovka samozřejmě zůstává původní. Řídící jednotka může zůstat původní ale když už někdo strká prachy do zvýšení objemu tak předpokládám že nezůstane jen u pístů a koupí zrovna i vačku , nějaký čip ME nebo Cimbu a třeba nechá udělat i hlavu a výfuk aby to stálo za to ;)

Re: dotaz ohledne upravy objemu

Napsal: ned 16. srp 2009 19:25:32
od Stollby
jj 1.3 mpi,vacku chci ze sportparts,akorat ted nevim jakou a jestli je lepsi koupit od nich nebo zaslat na prebrouseni ,jedna se o vlozky co nabizeji na svych strankach,jinak mohl by jsi mi nejak konkretne poradit jak na vyfuk? mam koncovy dil soieta a ten bych chtel zachovat..

Re: dotaz ohledne upravy objemu

Napsal: stř 19. srp 2009 19:02:03
od favo
Udělej to co já, kup první a druhý díl výfuku z karbec favorita, nech navařit na jednu větvi matici pro lambda sondu a u druhýho dílu upravit závěs výfuku a máš klid. Stojí to pár koruna funguje to ;)

Re: dotaz ohledne upravy objemu

Napsal: stř 19. srp 2009 19:14:34
od bitmap - FK
Stredovej tlumic bych nedaval, tim ten motor uplne udusis.
Svody z Fava ano, ale za ne cistou trubku a na konec treba serii, pokud to nechces mit moc hlucny. Sice je to proti absorbcnimu tlumici o neco linejsi, ale to na prvni tri kvalty stejne nepoznas a pokud pravidelne nevytacis ctyrku a petku k 6000 otackam, rozdil ve vykonu nepoznas a nebude to delat tak ukrutnej kraval.

Z 1.3 MPI na 1.4 MPI

Napsal: stř 19. led 2011 14:28:44
od Návštěvník
Zdravím chlapy. Chtěl bych se zeptat jestli tato sada obsahuje vše co je potřeba k přestavbě na 1.4 MPI a jestli to tedy půjde dát do mého motoru který je nyní 1.3 MPI. Jestli je tato sada kvalitní a na co si případně dát pozor při montáži. Díky za Vaše reakce.
Zde je odkaz na tu přestavbovou sadu:
http://motor-prevodovka.sbazar.cz/sada- ... 61886.html

Re: Motor 1.4 MPi felicie

Napsal: stř 19. led 2011 14:38:38
od Marty_pv - FK
Kvalitní - vypadá to na origo upravený díly, v tom problém nebude
Chybí tomu vložky Fabia (mají kratší spodní část pro usazení do bloku)

Veškerý info je v tomhle vlákně, stačí si ho přečíst od začátku

Felda 1.4/58 kW?!

Napsal: čtv 01. zář 2011 15:16:09
od Sumix
Ahoj, vrtá mi v hlavě jedna věc. Nedávno jsem se bavil s bratrancem, který má taky feldu, a během diskuze jsme se dostali k motorům. Tvrdil mi, že má ve svojí feldě motor 1.4 s výkonem 58 kW, aspoň to že má v techničáku, a že šlo o nejslabší motor, co se montoval jednu dobu do oktávek. Obsahově by téhle teorii ten motor odpovídal, ale výkonově už potom ne. Bohužel neměl ani feldu ani techničák zrovna u sebe, tak jsem se nemohl podívat, jak to je.
Je teda fakt, že tu feldu koupil po někom (sám na tom rozhodně žádné upravy nedělal) a že šlo o policejní auto (ne ta bílá verze se zeleným pruhem, ale tmavě zelená metalíza - "civilní" provedení), navíc má oproti sérii úpravu podvozku (kvůli větší světlé výšce) a snad i úpravu karoserie (někde vepředu navařené trubky - asi tam byl předtím rám).
Neslyšel jste někdo o takovým motoru ve feldě? Nedalo mi to spát a všemožně jsem googloval, ale s motory mimo sérii (1.3 BMM/MPI, 1.6, 1.9D) jsem našel tak akorát zmínku o KitCarech... A pokud by to byl motor 1.4 z oktávky, pak by měl výkon 44 kW, aspoň v sérii teda.

Re: Felda 1.4/58 kW?!

Napsal: čtv 01. zář 2011 15:52:39
od favo
Do felicii se montovaly jen zmiňované motory 1.3 , 1.6 a 1.9. Firma MTX pak dále do svých upravených felicii motntovala motory se zvýšeným obsahem na 1345 ccm. Žádná policejní felicie neměla motor upravovaný a dokonce tuším, že v policejních řadách tuším jezdili jen motory 1.3 ale na 100 % to nepotvrdím. Co se týká výkonu 58kw tak to je celkem běžný výkon dobře zajeté felicie 1.3 MPi 50kw. Nikdy škodovka nemontovala motory 1.4 do felicii seriově. Bylo pár prototipů s vyším obsahem, ale do prodeje se nikdy nedostali. Takže příbuzný kecá jen aby byl zajimavý. Teoreticky může mít obsah 1.4 ale né legalně zapsaný v TP.

Re: Felda 1.4/58 kW?!

Napsal: čtv 01. zář 2011 15:59:33
od Sumix
Jo, asi tak nějak, jak píšeš... myslím, že nekecá, protože chce být zajímavý, buď si jenom nepamatuje, co má v TP, nebo to tam má blbě (i to se může stát - viděl jsem třeba TP k motorce, kde byly uvedený 2 místa k sezení a 2 ke stání :D ). Až se tu bratranec zase objeví a bude vhodná příležitost, tak se na tu feldu přímo mrknu a uvidím, jestli mi ten motor přijde (mým laickým okem) jako nějaká 1.3 nebo 1.6 nebo ne.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

Napsal: čtv 01. zář 2011 16:50:15
od Marty_pv - FK
Přesunuto do správného vlákna - jak píše fávo, 1.4 ve feldě oficiálně těžko, 58 kW je takový divný číslo, do oktávek se sice 1.4 dávaly ale o výkonu 44kW/60ps
Ať bratranec dodá třeba fotku TP, zatím je to takový podezřelý až nereálný :)

Re: Felda 1.4/58 kW?!

Napsal: čtv 12. led 2012 3:56:19
od Vaclav
favo píše:Do felicii se montovaly jen zmiňované motory 1.3 , 1.6 a 1.9. Firma MTX pak dále do svých upravených felicii motntovala motory se zvýšeným obsahem na 1345 ccm. Žádná policejní felicie neměla motor upravovaný a dokonce tuším, že v policejních řadách tuším jezdili jen motory 1.3 ale na 100 % to nepotvrdím. Co se týká výkonu 58kw tak to je celkem běžný výkon dobře zajeté felicie 1.3 MPi 50kw. Nikdy škodovka nemontovala motory 1.4 do felicii seriově. Bylo pár prototipů s vyším obsahem, ale do prodeje se nikdy nedostali. Takže příbuzný kecá jen aby byl zajimavý. Teoreticky může mít obsah 1.4 ale né legalně zapsaný v TP.


Zapojil sem si kontrolku ventilátoru za chladičem. Kontrolku sem použil na zapnutý pásy v palubovce. Svítí červeně.
Přepínač sem koupil na vyhřívání zadního skla a symbol sem použil ze spínače na vyhřívání sedaček.
Raději sem si ještě přidělal další dva přepínače, když bych chtěl mít jistotu, že nemám zapnutý přepínač na chlazení chladiče a druhý přepínač tak tím vypnu kontrolku, protože sem zjistil, když fouká vítr, nebo jedu rychleji tak ventilátor začne vyrábět proud.

Vlákno sem pročítal asi tři hodiny.
Před rokem sem kupoval originální chladič a u něho už byly příchytky na ventilátor z 1,6.

Re: Přestavba na 1.4 MPi

Napsal: čtv 12. dub 2012 15:18:29
od franci13
Vaclave,kolik Ti dává RWE za kilovatu vyrobeného proudu? Dobrý nápad,asi to taky udělám. :o :D :o :D

Re: Přestavba na 1.4 MPi

Napsal: čtv 12. dub 2012 17:43:07
od keenworth - FK
ventilátor začne vyrábět proud... super :lol:

Re: Přestavba na 1.4 MPi

Napsal: pát 13. dub 2012 21:06:36
od Ivarek
Nevím čemu se oba divíte.Mě to dělá taky....nápor vzduchu ten ventilátor roztočí,na svorkách se generuje napětí a kontrolka začne "žhavit".

Re: Přestavba na 1.4 MPi

Napsal: stř 25. dub 2012 21:16:41
od Fiddy24 - FK
Tak jak to vypadá s motorem Fávo ? ;)
Jsem zvědavej :D

Re: Z 1.3 MPI na 1.4 MPI

Napsal: úte 29. kvě 2012 13:00:03
od Doda - FK
Návštěvník píše:Zdravím chlapy. Chtěl bych se zeptat jestli tato sada obsahuje vše co je potřeba k přestavbě na 1.4 MPI a jestli to tedy půjde dát do mého motoru který je nyní 1.3 MPI. Jestli je tato sada kvalitní a na co si případně dát pozor při montáži. Díky za Vaše reakce.
Zde je odkaz na tu přestavbovou sadu:
http://motor-prevodovka.sbazar.cz/sada- ... 61886.html


Jenom doplním že to bylo kompletní a šlape to jako hodinky :-D Teda alespoň zatím.