Vyčištění a reset klapky 1.3MPI - jak na to?
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Zkus preventivne prostrikat kontoxem a parkrat zasunout a vysunout konektor lambdy u termostatu. Ja si ji tak opravil. Pokud mas hodnoty v norme, neobjevi se Ti lambda v chybach.
surmi: vagcom to opravdu umi. je ovsem lepe pred tim udelat reset simos managerem.
surmi: vagcom to opravdu umi. je ovsem lepe pred tim udelat reset simos managerem.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Kde najdu přímo ten postup jak nastavit tu škrtíci klapku? a na jaky vag-com je to?
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Ahoj. Postup je odtud:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14560
Dělal jsem to v vag-con 304 cz
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14560
Dělal jsem to v vag-con 304 cz
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
surmi: tady asi provedu mirne SEO. tak jsem postupoval ja. http://lugosy.smirci-krize.cz/index.php#simos2p
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Surmi píše:Jaksto nastavoval? mě bylo řečeno že pres vagcom to nejde nastavit..
VAGom nespravíš reset (vymazanie adaptačných hodnôt). Základné nastavenie ním spravíš.
- holy
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv 30. srp 2007 19:18:30
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Přesně tak. VAG Com samozřejmě umí nastavit klapku, ale reset Simosu uděláš jen se softem od Motordiagu
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 01. srp 2007 17:28:41
- Bydliště: havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
je nejakej profik v havířově kterej čistí klapu
škrtiaca klapka
Kolko stupňov ma mať uhol škrtiacej klapky v meraných hodnotach pri volnobežnych otáčkach?
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Ahoj, jednou jsem zde psal,že jsem chtěl zkontrolovat Felicii přes VAG COM. Ale bohužel mi to psalo,že jednotka nekomunikuje.
Tak jsem se rozhodl problém nějak vyřešit.U mechanika jsem nechal vše překontrolovat-kabeláž vozu je v pořádku,řídící jednotka v jiném autě normálně komunikuje,takže je taky v pořádku,přeměřeny všechny pojistky a taky v pořádku.
Když ŘJ dám zpět do mého auta, jednotka přestane s VAGem komunikovat.
Nevíte, v čem může být ještě problém?
Tak jsem se rozhodl problém nějak vyřešit.U mechanika jsem nechal vše překontrolovat-kabeláž vozu je v pořádku,řídící jednotka v jiném autě normálně komunikuje,takže je taky v pořádku,přeměřeny všechny pojistky a taky v pořádku.
Když ŘJ dám zpět do mého auta, jednotka přestane s VAGem komunikovat.
Nevíte, v čem může být ještě problém?
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
jinej kabel na jiným pc nebo jiném vagu s ní komunikuje?
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Vyzkoušeli jsme dvě PC a dva káble a nic.Dokonce i originál diagnostika pro Škoda auto,který se v servisech používá,taky nekomunikoval.
Už mě to jako celkem štvalo. Zkoušel jsem opravdu vše.
Mám k felicii dva klíčky.Použiju první klíček,připojím PC, dám VAG a řídící jednotka nekomunikuje.Jsem opět zklamán.Takže zase přemýšlím.
Použiju druhý klíček,připojím PC,dám VAG a najednou opravdu milé překvapení,felina komunikuje!!Nevěřím tomu.Navíc nalezeno 0 chyb,takže o to ještě větší radost!
Takže nechápu, jak je to možné,že felicie s jedním klíčkem nekomunikuje a s druhým ano.Třikrát jsem to zkoušel a je to opravdu tak!
A tak je problém vyřešen,taková hovadina.
Už mě to jako celkem štvalo. Zkoušel jsem opravdu vše.
Mám k felicii dva klíčky.Použiju první klíček,připojím PC, dám VAG a řídící jednotka nekomunikuje.Jsem opět zklamán.Takže zase přemýšlím.
Použiju druhý klíček,připojím PC,dám VAG a najednou opravdu milé překvapení,felina komunikuje!!Nevěřím tomu.Navíc nalezeno 0 chyb,takže o to ještě větší radost!
Takže nechápu, jak je to možné,že felicie s jedním klíčkem nekomunikuje a s druhým ano.Třikrát jsem to zkoušel a je to opravdu tak!
A tak je problém vyřešen,taková hovadina.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Zdarvim, je mozne tento postup na zakladni nastaveni skrtici klapky pouzit i u 1.6 motoru??
Kdy totiz tak koukam na tohle http://lugosy.smirci-krize.cz/detailwm.php?791-simos/10 tak ja tam mam uplne neco jineho. Nejake hodnoty bez jednotek, ktere se opakuji uz od pozice cca 8.
Nevim jestli na to má vliv i to že tam není (asi) ten simos, protože mi jednotku měnily za jinou tady http://www.cimbu.cz a VAG mi ji hlásí jako :
Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 030 AJ
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AV
Diky za odpoved
Kdy totiz tak koukam na tohle http://lugosy.smirci-krize.cz/detailwm.php?791-simos/10 tak ja tam mam uplne neco jineho. Nejake hodnoty bez jednotek, ktere se opakuji uz od pozice cca 8.
Nevim jestli na to má vliv i to že tam není (asi) ten simos, protože mi jednotku měnily za jinou tady http://www.cimbu.cz a VAG mi ji hlásí jako :
Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 030 AJ
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AV
Diky za odpoved
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
1.6 ma Magnetti Marelli. Osobne znam jen Simos2P pro 1.3, k nemuz se vztahuje uzivatelem jval zmineny odkaz.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
custe hodne ldii už to asi tady řešilo po vyčištění klapky zvyšené otaček kolisající, při prošlapnutí plynu mirně spadnou na nějakých 1100ot/min, provedlo se zakladni nastaveni přes vaga a nestačí to, chci se zeptat v pondělí budu mit pujčeny kabel na diagnostiku a jestli funguje dobře ten simos manager na reset řidici jednotky, aby to pomohlo sam jsem to ještě nedělal.....
- MartinB
- Příspěvky: 661
- Registrován: pon 15. zář 2008 17:31:55
- Bydliště: Opava/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
SISU nemusíš se bát. Tady je návod od člena Lugosyho, zvládneš ho i ty
http://lugosy.smirci-krize.cz/index.php#simos2p
http://lugosy.smirci-krize.cz/index.php#simos2p
MartinB a jeho Felí 50 kiloWattová kráska v kombajnu
Můžeš se mrknout
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... 16&t=15025
Můžeš se mrknout
http://feliciaklub.cz/forum_new/viewtop ... 16&t=15025
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Ahoj,
předem bych chtěl říci že nevím, jestli takový dotaz už v tomto vláknu padl. Každý tu píšete o "kolísání volnoběhu"
Moje Felda jezdí v pohodě, vytáčet de hezky. Hodně se mi ale stává (auto mám chvíli) že se mi za jízdy najednou propadne plyn (prostě je cítit že pedál klesne k podlaze) a otáčky vyletí (na neutrál) až k 3000 ot/min. Když zastavím a čekám, jestli to nepřejde, tak se ty otáčky houpou, třeba 1000-3000ot, cože je něco děsnýho. Když vypnu motor a chvíli počkám, tak to někdy dělá znova a někdy ne, taky pomáhá že šlápnu na podlahu, protočím motor do omezovače a přejde to.
Jde mi o to jestli tohle tady dělá klapka Pořizovací cena auta byla nízká (nižší než cena nové klapky) - kupovat novou určitě nebudu a nechce se mi zdát že by to ona špinavá klapka dokázala takhle rozhasit. Jinak se jedná o Feldu 1,3MPi, klapka má najeto 200tis. km a motor 100tis. km.
Předem díky za rady, pokud jste se setkali i s takovým problémem.
David
předem bych chtěl říci že nevím, jestli takový dotaz už v tomto vláknu padl. Každý tu píšete o "kolísání volnoběhu"
Moje Felda jezdí v pohodě, vytáčet de hezky. Hodně se mi ale stává (auto mám chvíli) že se mi za jízdy najednou propadne plyn (prostě je cítit že pedál klesne k podlaze) a otáčky vyletí (na neutrál) až k 3000 ot/min. Když zastavím a čekám, jestli to nepřejde, tak se ty otáčky houpou, třeba 1000-3000ot, cože je něco děsnýho. Když vypnu motor a chvíli počkám, tak to někdy dělá znova a někdy ne, taky pomáhá že šlápnu na podlahu, protočím motor do omezovače a přejde to.
Jde mi o to jestli tohle tady dělá klapka Pořizovací cena auta byla nízká (nižší než cena nové klapky) - kupovat novou určitě nebudu a nechce se mi zdát že by to ona špinavá klapka dokázala takhle rozhasit. Jinak se jedná o Feldu 1,3MPi, klapka má najeto 200tis. km a motor 100tis. km.
Předem díky za rady, pokud jste se setkali i s takovým problémem.
David
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Ahoj, dle popisu chovani se klapka snazi vyrovnat parazitni prisavani a servomotoricky si nastavuje polohu. Zkus vymenit tesneni pod klapkou a tesneni mezi hlavou a sacim potrubim. U toho jeste vycisti nebo zkontroluj kombinovane cidlo tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Nebude-li to ono, tak nevim.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Díky za radu, určitě to vyzkouším a dám vědět
EDIT: Jen mi teď ale vrtá hlavou, že kdyby nasávala faleš, tak by si to měla servomotoricky upravovat stále, jenže stále to nedělá.
EDIT: Jen mi teď ale vrtá hlavou, že kdyby nasávala faleš, tak by si to měla servomotoricky upravovat stále, jenže stále to nedělá.
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Reset ŘJ s čipem CIMBU
Už jste někdo resetoval adaptační hodnoty v řj s čipem cimbu??? Jde to tím to? http://www.motordiag.cz/msm/index.php
- Tweety
- Příspěvky: 1433
- Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reset ŘJ s čipem CIMBU
Jde to normálně ve VAGu. Jako základní nastavení jednotky. Můžeš to zkusit i přes ten motordiag maximalně ti to napíše, že to neumí
Moje zkušenost je, že to přes VAG jde a není to nic složitého.
Moje zkušenost je, že to přes VAG jde a není to nic složitého.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reset ŘJ s čipem CIMBU
Vagem adaptace nesmažeš.
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reset ŘJ s čipem CIMBU
Tak ted mám problemek s vagem-přesneji mám-VAG-COM IHR 304.0 ,našte mi to řj,pak zadám 01-motor,tam se také dostanu,tam mě to pustí pouze do zakladních běžních funcí-já potřebuji do rozšířeních funcí,ale to chce po mě aktivační kod??? ten nemám -tudiš nemohu zadat 04-zakladní nastavení..... poradí někdo????
- Tweety
- Příspěvky: 1433
- Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reset ŘJ s čipem CIMBU
Ivarek píše:Vagem adaptace nesmažeš.
Nevím co přesně znamená adaptace, ale základní nastavení jsem dával už u dvou cimbu jednotek a i obič nečiplejch a šlo to.
I ve VISce je to popsané.
[IMG=http://img248.imageshack.us/img248/802/vagd.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
fidlas:
to je divný, že tě to nepustí, normálně by tě to tam mělo pustit, jen by jsi třeba neměl mít k dispozici nějaký kanály, který jsou až po zadání kódu.
Máš aktivovaný ten VAG aktivačním klíčem v nastavení programu?
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reset ŘJ s čipem CIMBU
Tak už mám hotovo-řj přehozená za čiplou od Cimbu,vyresetovaná řj,škrtící klapka nastavena. Díky panové za pomoc. Jinak řj s čipem od cimbu jde zresetiovat pomocí motordiagu-potvrdil to i p.ing.Janda-viz jeho odpovět....
Dobrý den,
ADH můžete tímto SW smazat, je dobré před tím vyčistit do stříbrného lesku
škrtící klapku a zároveň pak udělat základní nastavení. Stejného efektu
dosáhnete, když cca 40x ( může to být i dříve, záleží na tom, jak hodně se
rozcházely údaje potenciometru škrtící kapky mezi oběma motory ) před
startem nejprve zapnete zapalování, 20s počkáte a teprve potom nastartujete.
Tímto způsobem postupně ADH přemažete rovněž.
Mr. Cimbu
Dobrý den,
ADH můžete tímto SW smazat, je dobré před tím vyčistit do stříbrného lesku
škrtící klapku a zároveň pak udělat základní nastavení. Stejného efektu
dosáhnete, když cca 40x ( může to být i dříve, záleží na tom, jak hodně se
rozcházely údaje potenciometru škrtící kapky mezi oběma motory ) před
startem nejprve zapnete zapalování, 20s počkáte a teprve potom nastartujete.
Tímto způsobem postupně ADH přemažete rovněž.
Mr. Cimbu
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Dotaz: mam original sadu VAG-COM profi + HEX-CAN kabel do USBcka jde pres nej rozchodit Motordiag? Rikam dobre ze nejde? nebo neco delam spatne? Nejde mi rozchodit ten imaginarni com pres usb. Visty vubec a ani XP a ani 98.
Predem dik za odpovedi. (Potrebuji zresetovat jednu klapku u jedne Mpi feldy - klapka byla hooodne mirne spinava sem na to sahl vycistil a ejhle uz je to v p... a je treba nove nastaveni).
Pripadne je tu nekdo z okoli Teplice a Usti nad Labem kdo to umi spachat? Dik
Predem dik za odpovedi. (Potrebuji zresetovat jednu klapku u jedne Mpi feldy - klapka byla hooodne mirne spinava sem na to sahl vycistil a ejhle uz je to v p... a je treba nove nastaveni).
Pripadne je tu nekdo z okoli Teplice a Usti nad Labem kdo to umi spachat? Dik
Naposledy upravil(a) Kuladmin dne sob 13. lis 2010 19:28:40, celkem upraveno 1 x.
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Kdyby si bydlel blíž tak ti to udělam-dneska jsem dělal 1,3mpi a 1,6 mpi,čištění klapek i nastevení přes vag-u 1,3 i reset řj.... -mam obyč kabel z aukra za 600kč...
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Pls doporucte mi nejaky zaruceny kablik se kterym by sel ten reset a zakladni nastaveni a klidne tedy i ta diagnostika pro starsi vozy.(Takovy co opravdu funguje) Predem diky.
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Tady je ten samí za super cenu.........http://aukro.cz/item1307311389_diagnost ... aruka.html
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Lugosy píše:Ahoj, dle popisu chovani se klapka snazi vyrovnat parazitni prisavani a servomotoricky si nastavuje polohu. Zkus vymenit tesneni pod klapkou a tesneni mezi hlavou a sacim potrubim. U toho jeste vycisti nebo zkontroluj kombinovane cidlo tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Nebude-li to ono, tak nevim.
Tak dávám vědět... Klapku jsem vyčistil nějakým acetonem, nebo co to bylo za sračku... Je čistá jak dětská prdelka.
Složil jsem to zpět tak se to tvářilo ok, po projížďce jsem zjistil že to OK neni a že to dělá to stejné co předtím. Zajel jsem na VAG, tam mi bylo řečeno že to nebylo nastaveno, takže klapka nastavena a mělo to být OK...
Ještě jsem nedojel domů (asi 5km) a zase ta stejná písnička Tak sem se na*ral a jal se přetěsnit celé sání, jestli to foukalo, jak moc to foukalo a kde to foukalo nevím...
Každopádně jsem dnes na zkoušku najel asi 100km a problém se neobjevil Tak doufám že tento stav přetrvá...
Takže, díky za pomoc
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Ahoj,dělal si i reset řj pomocí programu od motordiagu?? Pokud ne tak se ti to bude stále opakovat dokut to z té řj nevymažeš... pak až vag...a zakladní nastavení klapky.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
čaute. vyčistil som klapku aj dosadacie plochy benzínom!
Pogramom Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free som urobil reset
ALE! Chcel som zapisat pomocou VAG 304cz aj hodnotu 000 ale nešlo sa my spojit z jednotkou. Kábel som nastavil na COM 2 a kabel odpovedal v Test. ale ako nahle som dal možnost 01 Motor tak my vypisalo po chvilke že spojenie z RJ nebolo navazano (opakovat/prerušit)
Chcem sa spitat kde by mohol byt problem
Použitý kábel bol VAG-K+CAN
Pogramom Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free som urobil reset
ALE! Chcel som zapisat pomocou VAG 304cz aj hodnotu 000 ale nešlo sa my spojit z jednotkou. Kábel som nastavil na COM 2 a kabel odpovedal v Test. ale ako nahle som dal možnost 01 Motor tak my vypisalo po chvilke že spojenie z RJ nebolo navazano (opakovat/prerušit)
Chcem sa spitat kde by mohol byt problem
Použitý kábel bol VAG-K+CAN
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Zkus nastavit jiné číslo portu - musí být 1 až 4.To že ti naspalo test nic neznamená,provedl spojení s nějakým jiným zařízením,ne s tvojím kabelem.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
no v tento počitač/spracovat/porty som nastavil aby tne moj konkretny kabel mal COM2 a ostatne porty cu v tom PC niečim inym použivane. no a cez ten istý COM som to resetol talže nechapem
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Hmmm....tak ještě zkus změnit komunikační rychlost v tom vagu.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
myslíš to start Bund? a nakolko to mam dat?
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Zkus to změnit na jinou hodnotu.Já tam mám tuším 9600.Co máš za verzi toho vagu?
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
mam tu istu rýchlost a VAG-COM IHR 304 cz
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Zdravim prosim moze mi niekto poradit? Menil som skrtiacu klapku daval som novu v servise mi robili nastavenie no nenastavili nic ze vraj je vadna stale to pise ze je tam skrat no to iste pisalo aj pedtym ked som tam mal starsiu teda dve som skusal a vzdy to napisalo ze tam je skrat a teraz znovu. Nemoze to bit niecim iny ako napriklad ci nie ja vadny snimac nasavaneho vzduchu a preto tam moze bit skrat. Skusal som premerat draty medzi sebou potom voci kostre a prave na kontakte 6 kde je pripojeny ten snimac tak to ukazuje ze by tam mohol bit skrat. Moc tomu nerozumiem ale nevie niekto ako odstranit tuto chybu? Dik
Re: Otáčky motoru zvláštně kolísají.
Romisek píše:Ahoj kolegové řidiči.
Nedávno jsem si koupil vcelku pěknou Feldu 1.3 MPI kombika rv. 1999....Včera jsem musel vyměnit termostat. Při tom jsem vyměnil i chladící kapalinu a klíňák....Ráno při jízdě vše v pohodě. Když jsem jel odpoledne trasu 50km, tak když jsem nastartoval, otáčky vyběhly na 2700 a když jsem prošlápl rázněji pedál, tak spadly na cca volnoběh. Po rozjetí jsem přeřadil na 2. stupeň a po vyšlápnutí spojky se otáčky zvyšlovaly ke 3000....dělalo to pořád...Jakmile jsem jel a zkusil vyšlápnout spojku, tak se motor vytořil do otáček kolem 2400...3000. I za tepla. Pokud jsem prošlápl plyn, tak se motor potom dostal do menších otáček, ale byly vyšší, jak volnoběh ...900-950.
Když jsem pustil plyn se zařazenou rychlostí, tak velmi pomalu zpomaloval...jako bych plyn velmi pomalu pouštěl...Až se dostal na 1500 otáček a pak nastalo klasické brždění motorem...dělá si co chce....nevím, kde hledat chybu...Je to velice nepříjemná jízda Moc děkuji za pomoc.
Měl jsem stejnou závadu, vyzkoušel jsem všechno možný (samozřejmě hlavní podezřelá byla šktr. klapka).
Nakonec byla ale závada ve snímači teploty chladící kapaliny. Na palubce sice ukazoval jakžtakž dobře, ale kdoví co
posílal do řídící jednotky...
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky motoru zvláštně kolísají.
Cidlo je sice jen jedno ale je deleny jedna cast je pro budik a druha cast je pro RJ a bezne se stava ze odejde jen jedna cast apod.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Nemáte někdo MPI škrtící klapku po ruce aby ste změřili její nenkovní průměr. Myslím to místo kam dosedá gumové těsnění plastového krytu MPI. Díky
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
55mm vonkajsi rozmer
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Dobrý den, prosím není někdo okolo Jablonce nad Nisou kdo by mi udělal základní nastavení klapky na 1,3 MPI ?
Vyčistil jsem klapku, která asi nebyla od výroby čištěná a klasika volnoběžné otáčky jsou na 2 tis.
Vyčistil jsem klapku, která asi nebyla od výroby čištěná a klasika volnoběžné otáčky jsou na 2 tis.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Nazdar chlapi, tak po přečtení téměř celého vlákna jsem se rozhodl, že si taky vyčistím klapku. Tak jsem si pořídil sprej na čištění klapek a karburátorů, klapku jsem demontoval z auta a již zmíněným sprejem vyčistil - Felda má najeto téměř 128 000 km a nevím, jestli byla už dřív čištěna, protože špinvá sice byla, ale ten nános zespod nebyl zase tak strašnej, i tak mi čištění zabralo asi 1 hodinu . Takže po vyčištění jsem klapku namontoval zpět do auta, napojil včechny hadičky a připojil konektor a ještě připojil baterii, protože jsem ji před demontáží klapky raději odpojil (nevím, jestli je to dobře nebo ne ?). Po té jsem připojil kabel do diag. zásuvky a do notebooku. Po návodech jsem provedl reset řídící jednotky programem Motordiag AutoComSoft SIMOS Manager 1.51 Free a po té jsem nastavil základní hodnoty přes program VAG-COM IHR 3.04 CZ, vypnul jsem zapalování tak na minutku a potom nastartoval - otáčky při startu vylítly (normálka) akorát padaly trochu pomaleji než před tím, spadly na něco přes 800 a pak začali kolísat mezi 800 - 1000. Projel jsem to a žádné velké problémy nebyly, jen při řazení se jakoby na zlomek sekundy zasekly a pak začaly padat (zase ale pomaleji než dřív), dojel jsem, zhasl motor, napíchl kabel, zkontroloval chyby - nebyla žádná. Teď po dvou dnech mám najeto 200 km a otáčky občas zakolísají při volnoběhu, při řazení padají pomaleji o stalo se i, asi 4x, že při příjezdu do křižovatky a sešlápnutí spojky otáčky spadly téměř na nulu (už zdechala), tak při drcnutí do plynu zase naskočila. Snad se to tedy, jak někteří píší, po nějákých km ještě srovná do normálu
To jsou moje skušenosti s prvním čištěním klapdky a resetem EŘJ
To jsou moje skušenosti s prvním čištěním klapdky a resetem EŘJ
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Najlepšie je udržovať klapku stále čistú. Klapku čistím preventívne, cca každý polrok a za ten čas tie usadené nánosy sú tak malé, že po vyčistení to riadiaca jednotka ani nezistí a voľnobežné otáčky sa nijako nezmenia. Baterku neodpájam, aby sa nevymazalo základné nastavenie.
Riadiaca jednotka má dosť nešťastne napísaný softvér. "Okno" adaptácie je príliš úzke a stane sa, že keď sú nánosy na klapke príliš veľké, adaptácie sa posunú mimo "okno" a po vyčistení sa voľnobeh len veľmi ťažko dostáva do normálneho stavu.
Riadiaca jednotka má dosť nešťastne napísaný softvér. "Okno" adaptácie je príliš úzke a stane sa, že keď sú nánosy na klapke príliš veľké, adaptácie sa posunú mimo "okno" a po vyčistení sa voľnobeh len veľmi ťažko dostáva do normálneho stavu.
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne ned 06. úno 2011 22:04:13, celkem upraveno 1 x.
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Jak se ti mohou vymazat adaptační hodnoty ,když odpojíš baterii ,tak samo nevymažete chyby z řj pouhým odpojením baterie
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Párkrát sa to tu písalo, že po odpojení batérie začali kolísať voľnobežné otáčky. Predpokladám, že preto, lebo sa z pamäte stratili adaptácie a základné nastavenie.
- Fidlla
- Příspěvky: 1236
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění klapky 1.3MPI - jak na to?
Baterie ti nepomuže vymazat z řj chyby-na to musíš mít motordiag a na nastavení zakladního nastavení škrtící klapky vag....už se to tu psalo a mockrát....