Stránka 1 z 1

TLAKY VALCU 1,6 AEE

PříspěvekNapsal: ned 02. kvě 2021 17:43:52
od drabis
Nepravidelny chod na volnobeh 1.valec 15baru--2.valec 15baru--3.valec 11baru--4.valec 15baru
Voda se neztraci a olej to taky nezere je to po vymene komplet rozvodu a svicek+kabely,vicko,palec,civka,vzduchovy filtr-nepomohlo.
Diagnostika nehlasi nic,vycistena klapka+cidlo tlaku
V sani je sucho a z diry pro merku oleje nic nefouka asi vyfukovy ventil??.....najeto 95.000Km------- RESIT/NERESIT?

Re: TLAKY VALCU 1,6 AEE

PříspěvekNapsal: ned 02. kvě 2021 19:32:56
od Skury
Nezda se mi nejak, ze tam natlacis 15baru... Normalni je 11-12baru.

Jinak pokud je tam rozdil v tlacich, tak je problem bud ve ventilech nebo pistnich krouzcich.

Re: TLAKY VALCU 1,6 AEE

PříspěvekNapsal: ned 02. kvě 2021 21:04:47
od drabis
Mechanik co to meril svojim tlakomerem na to taky hledel a rikal ze to nema ani novy motor.vsechny vstriky byly odpojene svicky vymontovane.Jinak vpodstate rikal to same.......rozdelat

Re: TLAKY VALCU 1,6 AEE

PříspěvekNapsal: pon 03. kvě 2021 5:15:47
od Maty
nepravidelný chod u 1.6 může mít taky na svědomí škrtící klapka ... .ráda se se*e u 1.6

Re: TLAKY VALCU 1,6 AEE

PříspěvekNapsal: pon 10. kvě 2021 23:28:10
od vlastovka
Ahoj. Já jsem laik, ale četl jsem, že vyšší tlaky mohou být způsobeny velkým zakarbonováním spalovacího prostoru.
Jinak v 2016 jsem musel opravit těsnění pod hlavou (asi 150k km najeto) a 3 válce měly mezi 10-11 a ten 4. nejmíň chlazený pouhých 8.
V 2020 byla potřeba další oprava motoru (naštěstí jen jeden druh pístních kroužků), ale tlaky se už neměřily a auto jede jak z praku.