škubání motoru

AEF
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

to me se stava ze kdyz jedu a pustim plyn a pridam tak me to nakopne to auto, prisuzoval bych to zachytu reakce a taky kdyz jedu na pul plynu a auto se dostane do otacek odpovidaji poloze plynu tak to skube, ale takovym stylen ze naklon motoru se nemuze rozhodnout zda bude brzdit nebo pridavat a co hlavne, nezahuli :(
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Když je reakční vzpěra v pohodě, nemělo by to škubat a pak by jsi neměl poznat ani to cukání při určité poloze plynu jak píšeš, kdy je to v poloze, kde fakt motor neví jestli akcelerovat, nebo decelerovat, protože mu ty nastavuješ najkou hodnotu a on si podle otáček myslí, že by ještě přidat neměl.
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

No menit se mi ji nechce, i kdyz to zas tak hrozny neni, zase ale na pohled tam vule velka neni, jen takovy lehky paprsek tam tam prosvita, ale ten mozna bude stacit kdyz tomu prictu co propruzi pryz
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Lehký paprsek průsvit? O kterém silentbloku se bavíš? Já mám na msysli reakční vzpěru převodovky (spermie dole) a podle toho průsvitu se ty bavíš o kostce nahoře na převodovce, která dělá bordel jedině, když je tam tak půl centimetru mezera.
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

mozna jsem to spatne napsal, myslim ten spodni, je sanad na 3 sroubech a skr oko je jeden dlouhej sroub v pouzdru,ten horni nad prevodovkou mam novej, ten nemyslim :)
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

No, tak to se bavíme správně oba o toms tejném, tedy o reakční vzpěře převodovky. Ta dělá hlavně bordel, když se klepe moc motor a dává rázy-.
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

No ono kdyby videli jak ja jezdim mustky a prejezdy tak by se mozna stydeli i na svetovem sampionatu ve skoku do dalky na lyzich :D takze RIP silentblokum :D
Tibi

Re: škubání motoru

Příspěvek od Tibi »

Ďakujem v šetkým čo sem písali a tým aj vyriešili môj problém! Vyčistil som sánie a je to good!!! :D :D :D
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Jen jsi to sání vyčistil a nezaslepil egr, nebo i to? Bez egr off to je za chvíli to samé zase.
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Kovi »

Jak už tu bylo dříve napsáno, egr zanáší sání hlavně jízdou na velmi nízké otáčky, tzv, podtáčení. A při nedokonalém spalování nafty.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

pote se vse zanasi i vyfuk a pak kdyz budete chvilku abstinovat a pak to osolite tak to ZAHULI :twisted: :D
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Kovi »

Diablo, ty si tím hulením posedlej! Přinesu ti z práce uhlí, dej si do vejfucku. To mostecký hulí jak svin.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

topime snim v kotli na dilne, to jsou orgie :D to je dym, takovej zluto-hnedo-bilo-cernej, tim by neproletela ani kulka :D to je ono :D
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Kovi »

A chceš kostku ořech 1 nebo ořech 2 nebo moury?? :lol: :lol:
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
G.O.N.K. - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od G.O.N.K. - FK »

Caute hosi, mam tokovy problem skube mi motor na dvojku a na trojku kdyz jde z nizkych otacek.
Zkube at uz za tepla ci za studena.
Nevite cim to muze byt? Cerpadlo? neco ucpane? nevim
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Stačí si to tu pročíst, na vše už bylo zodpovězeno. Škubání lze řešit přenastavením potenciometru nebo samotného čerpadla. Vždy to pomůže. Samozřejmě musí být v pořádku palivová soustava, filtry a sání. Ale pokud to dělá stále v těch stejných otáčkách, ač na jiné rychlosti, tak jde o špatně nastavený předvstřik, tedy řeší to právě potenciometr a čepadlo.
G.O.N.K. - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od G.O.N.K. - FK »

ok mrknu na to a dik
pak reknu jak jsem uspel
vanplus - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od vanplus - FK »

Zbysek píše:Půl plynu a občasné samovolné přidání je příznak lehce vyběhané oblasti v čerpadle.

no hlavně že mi tu někdo radil že to je vzduchem v palivové soustavě :) když mám furt plnou,prostě jedu pak trochu uberu a má to efekt jeko bych přidal...egr off trumpety out...takže koupim nový čerpadlo a je to....
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Pokud ti to po ubrání jen jede lépe, tak to je tím, že motor v té fázi dostává ideální poměr směsi a není obohacován příliš naftou. Tedy logicky jede lépe. Zkušený řidič tyhle stavy pozná a jezdí v nich a ne na více plynu zbytečně, kdy tam teče moc nafty a přesto to lépe nejede.
Pokud ti ale při stejné poloze plynu kolísají otáčky, pak je to čerpadlem a jeho vyběháním.
Diablo - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Diablo - FK »

´mno a pokud ti to nehuli tak mas transexualniho diesla co si hraje na benzin :lol:
icestring

Re: škubání motoru

Příspěvek od icestring »

Zbysek píše:Pokud to dělá opravdu jen v té jedné oblasti (nejčastěji samozřejmě v té nejpoužívanější poloze plynu, kde se s tím pořád hrká), tak to není tak tragické. Horší je když už si to pak přidává celkově jak chce a celé čerpadlo už je vyběhané. Přinejhorším tam hodíš nějakého Boscháka, které se dají sehnat všude za pár kaček.


Zbysek,

za kolko cca sa da zohnat Boschak a kde?
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Cenovka záleží vždy na kontaktech a kde to člověk shání. Dá se sehnat od 2 tisíc, ale klidně i méně, když je to přes známé. Sehnat buď na vrakáči samozřejmě, nebo nejlépe nějaký repas či prodej od někoho, kdo to jen mění na svém autě za jiný typ například.
Petron19

Re: škubání motoru

Příspěvek od Petron19 »

Zdravím všechny,mám takový problém s mojí dehtovou feldou,ráno když nastartuji a jedu cca 5 kilometrů než se motor ohřeje,tak mi felda škube a to tak,že když šlápnu víc na plyn a držím ho tak felda po chvilce úplně přestane jet,otáčky klesnou na 1500 a pak se zas chytne a jede (poškubává).Jakmile se ohřeje vše je O.K.Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky.
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

Pokud máš v pořádku palivovou soustavu (především filtr), pak jde o špatně nastavený předvstřik. Je to taková klasická závada diesel feld a chce to o vlásek pohnout předvstřikem nejlépe na čerpadle. Lze to řešit i laděním potenciometru, ale není to tak efektní.
Uživatelský avatar
Jojin
Příspěvky: 295
Registrován: pát 05. čer 2009 12:26:47
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Jojin »

Zbysek píše:Pokud to dělá opravdu jen v té jedné oblasti (nejčastěji samozřejmě v té nejpoužívanější poloze plynu, kde se s tím pořád hrká), tak to není tak tragické. Horší je když už si to pak přidává celkově jak chce a celé čerpadlo už je vyběhané. Přinejhorším tam hodíš nějakého Boscháka, které se dají sehnat všude za pár kaček.

Měl jsem něco podobného ... při ustálené rychlosti cca 90km/h si motor jakoby lehce ubral, při korekci plynem ochotně vyběhl ke 100km/h a po ubrání na 90km/h chvíli rychlost držel a potom vše zopakoval. Bylo to v době kdy se Felišová dostala ke mně, takže první co jsem udělal byl EGR a kupodivu to pomohlo. Později jsem si toto ověřil že to tím bylo a ještě později jsem tuto zhůvěřilost"zelených Khmérů"zaslepil definitivně. :D
FELICIA 1,9D GLX cca 300 000 km
Obrázek

Velké závady mívají banální příčiny. (můj otec)
Je těžké být debilem, protože konkurence je veliká. (Miroslav Horníček)
Moudrost přichází s věkem. Někdy však věk přijde sám.
Chavier - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Chavier - FK »

Zdravím, po studeném startu mi začnou kolísat otáčky nahoru, dolu. Na otačkoměru ručička skáče nad a pod 1000ot cca o 200ot. Po ujetí par km to přestane ale motor má stále přerušovaný chod, pak se to ustálí do normálu. Čim by to mohlo být? dělá mi to krátce, cca týden.

Jednou mi to tak dělalo při zavzdušnění, což teď není ono. Filtr mám nedávno kupovaný. EGR zaslepený.
Dagl87 - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Dagl87 - FK »

Ahoj všichni. Tady se člověk dozví , co potřebuje. Zaujal mě poslední příspěvek (poslední, co se mi zobrazil) o kolísání obrátek motoru. Tento problém mám asi tak poslední 3 týdny, ještě jsem s tím nic nedělal, ale mám za to, že asi není dobré to jen tak nechávat. Víte někdo,čím by to mohlo být? Předem dík. :geek:
KORAKORA
Příspěvky: 3
Registrován: stř 03. úno 2010 11:46:43

škubání motoru

Příspěvek od KORAKORA »

Zdravim, uz nevim, na koho se mam obratit. Sem z toho uz zoufaly. Snad mi zde nekdo poradi...

Mam nasledujici problem:

Pri jizde mi zacnou kolisat otacky, az do te doby, nez se mi vypne motor. Rozsviti se mi kontrolka oleje a baterky. Kdyz se mi to stane za jitdy, hodim tam nizsi rychlost, auto parkrat cukne a motor zase naskoci. Deje se mi to porad dokola. Pokud se mi to nestane za jizdy, tak po zastaveni nemuzu nastartovat. Kdyz motor chyti, hned se rozsviti opet obe kontrolky a motor zhasne. Kdyz to zopakuju cca 20 krat, motor naskoci. Nicmene za jizdy zacne opet blbnout. V autech se moc nevyznam, tak sem objizdel vsechny mozne servisy. V jednou menili lambda sondu, v dalsim ridici jednotku, ostatni nevedeli... Pokud mel nekdo podobny problem a podarilo se mu ho odstranit, prosim, dejte mi vedet cim to bylo. Nechci uz cpat penize do neceho, kdyz si nejsem jisty tim, zda to zbusobuje prave tato soucastka... Dekuji za odpovedi.
nebulus - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od nebulus - FK »

Mal by si sa vrátiť do toho servisu kde menili lambda sondu, to sú najlepší odborníci. :D
KORAKORA
Příspěvky: 3
Registrován: stř 03. úno 2010 11:46:43

Re: škubání motoru

Příspěvek od KORAKORA »

nebulus píše:Mal by si sa vrátiť do toho servisu kde menili lambda sondu, to sú najlepší odborníci. :D


To prave moc odbornici nejsou. Prej, at jim tam auto necham, ze v nem budou jezdit a casem na to prijdou. To je sice hezky, ale ja to auto potrebuju. Celkove uz sem k servisum ztratil duveru, proto sem se pokusil obratit na zdejsi uzivatele. Nevis, cim by to mohlo byt?
nebulus - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od nebulus - FK »

Myslel som to ironicky, lebo lebo v tomto aute žiadna lambda sonda nie je... :lol:
Zbysek - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Zbysek - FK »

KORAKORA co to máš vůbec za auto a s jakým motorem?
KORAKORA
Příspěvky: 3
Registrován: stř 03. úno 2010 11:46:43

Re: škubání motoru

Příspěvek od KORAKORA »

Zbysek píše:KORAKORA co to máš vůbec za auto a s jakým motorem?


Mam Felicia 1.3 BMM. R.V. 1995 50kw. Uz fakt nevim co s tim... Nekdo mi rika cerpadlo, nekdo kabelaz. V servise jsou taky nejaky marny. Nevis, cim by to mohlo byt? Diky
mikka
Příspěvky: 915
Registrován: čtv 18. led 2007 21:04:23
Bydliště: Olomouc

Re: škubání motoru

Příspěvek od mikka »

Tady jsi u naftových 1,9D, podívej se raději do sekce 1,3BMM.
kubula - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od kubula - FK »

Zdravim, ja jen dodam ze moje naftova felda taky zacala skubat pri ohratem motoru a otackach kolem 1500/min, a nechci to teda zakriknout, ale snad to bylo jen naftou... nalil jsem do ni naftu od OMV, prvni nadrz vyjezdena (ted v zime jen 700 km:)) a skubnuti ani jedno...
Dagl87 - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Dagl87 - FK »

Zdravím všechny, co řeší neustálé škubání motoru. Já se tímto nešvarem u svého auta zabývám už od ledna a řešní je v nedohlednu. Vyzkoušel jsem snad všechno mimo výměny pumpy a nic a nic a nic! No nic, sice to škube, ale jezdí. Přeju Vám všem víc štěstí, než mám já. :alien:
nebulus - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od nebulus - FK »

U mňa zabral až repas čerpadla, bolo opotrebené dopravné čerpadlo. Potom som iba o chlp pohol potenciometrom a je to OK.
xshrek80 - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od xshrek80 - FK »

zdravím pánové.... potřebavola bych poradit :? někdy mě klesají otáčky na volnoběch a poslední dobou mě to párkrát při sundání nohy s plyny zdechlo ale hned to jde nastartovat :( :?: naftovej filtr mam novej,trumpetky jsou fuč a EGR ventyl je taky zaslepenej... tak jsem s toho v pasti :scratch:
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Kovi »

Já si myslím, že bude problém s přesuvníkem předvstřiku. Ten upravuje a vyrovnává otáčky volnoběhu a také se stará o to aby to nezdechlo po ubrání plynu, když byl motor v otáčkách. Pokud funguje, můžete po ubrná plynu z otáček vidět, jak ručička klesne někam pod osmset, vzápětí lehce vyskočí nad tisic a pak se to ustálí na volnoběžkách....to vše trvá jen vteřinku, ale jde si toho všimnout. Takže podle mě je to přesuvník....
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
erozim
Příspěvky: 3
Registrován: úte 16. úno 2010 10:01:05

škubání motoru - jen v nízkých otáčkách na 2.3.4

Příspěvek od erozim »

obracím sem k Vám s konkrétním dotazem - čím to může být

Auto jezdí celkem normálně, studený startování v mrazech není na drc ale vždy na poprvé nastartuje i když párkrát otočí startér má to tendenci chytat a až za chvilku chytne a ok - taky nevím jestli tohle je normální, ale chci dát všechny ingredience :-), nicméně když se rozjíždí z nižších otáček, celkem hodně škube, ať teplá tak studená, začalo to dělat postupně se zhoršovat snad během pár dnů. jednička rozjezd v pohodě, dá se dvojka a než se dostane z malých otáček tak škube, to samý 3ka, 4ka už bych řekl méně. Když chci po měste třeba jet v klidu na 3ku pomalu, v nižších otáčkách tak celkem porod :( Jinak když se jede třeba na 5ku 90kou tak úplně bez broblémů. Jinak Felda rok 2000, najeto 270 tis., čerpadlo už asi měněné
DjTommy - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od DjTommy - FK »

Zkusil bych naftový filtr... Diagnostika by asi taky nebyla od věci
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Alpinet »

Taky bych si moh myslet,že to máš moc přeforovaný (horší starty v zimě),zkusil bych pohnout s předvstřikem na čerpadle (ne potenciometr),pokud vše ostatní selže Dehet-Power
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
nebulus - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od nebulus - FK »

Predvstrek ( potenciometer, alebo samotné čerpadlo ), keď to nepômože tak podávacia časť čerpadla môže byť vybehaná.
jirikubiss

Re: škubání motoru

Příspěvek od jirikubiss »

Dobrý den. Felici jsem koupil a dva měsíce škubala jak tu popisujete. Při dodrženi určitých otáček. Měl jsem venku vztřiky, zaslepenej ten slavnej ventil a zavařil jsem prasklý katalizátor. Nakonec se zjistilo že celej problém byl v čidle teploty vody. Jestli to někomu pomůže tak at mi napise na e-mail: jirikubis@seznam.cz
Návštěvník

Re: škubání motoru

Příspěvek od Návštěvník »

je mozne taketo cukanie aj na felici s lpg ? Bude to ten predstrek ci nieco ine ?
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Kovi »

Kolego, mícháš jablka s hruškami :) Tady se řeší diesel a ty se ptáš na LPG, respektive benzín. :)
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
RappiN - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od RappiN - FK »

Ahoj,
mám také problém se škubáním. Mám Felicii 1,9D r.v.1998 (nová maska). Volnoběh je v pořádku, motor šlape jako hodinky. Jde pěkně za plynem. Ale když držím konstantní rychlost a otáčky, tak prostě občas sem tam škubne a někdy škube docela dost. Když přidám plyn, tak neškube. A škube v rozmezí 1500-2500 ot./min. Mám nový naftový i olejový filtr (dělalo to před výměnou i po). Vyčistil jsem nádrž i trubky od nádrže k filtru. Stejně to pořád cukne. Známý říkal, že by to mohlo být čerpadlem? Jo a mám nové svíčky od února originál od BOSCH.
Díky za radu.


A co se týče rady změny benzinky, tak tankuju někdy u Globusu, někdy u SHELL, někdy u OMV v Plzni.
Hunter551 - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od Hunter551 - FK »

Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání motoru

Příspěvek od Kovi »

Zřejmě vydřená dráha potenciometru v ooblasti RPM kterou popisuješ... . tudiž sehnat někde potencimetr, nebo rovno ucelé čerpadlo....
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
nebulus - FK

Re: škubání motoru

Příspěvek od nebulus - FK »

No neviem či ten vydratý potenciometer nie je len fáma. To by malo ísť ľahko odmerať, buď multimetrom alebo Vagom. Skôr by som povedal že to môže byť predvstrek, skús doladiť potenciometer, alebo pohnúť čerpadlom.
Odpovědět