Jarous píše:Co se stane když odstraním ty omezovací válečky co jsou na brzdovej pumpě? Bude mi zadek brzdit víc?
Dedla píše:Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!![]()
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
Jurka píše:Tak tak..... a díky tomu ,že to nikdo takto nemá seštelovaný brzdy, tak říká jak dlouho vydrží zadní pakny, ale životnost bude kratší jak u destiček asi..... Ono ted to fakt bzdí a zadek se nefláká!!!! Já sem z toho taky fakt nadšenej.... prostě nádhera
borlan píše:Kua lidi, já vám teda věřím, že to líp brzdí...ale nějak se mě nezdá přikládat význam seřízení ručky zlepšení brzdění pedálem. Já teda Feldu neměl rozdělanou, ale předpokládám, že to tak nějak bude jako u Škodovek dřívějších. Přece brzdí prasátko a je mu šumafuk jak jsou volný lanka ručky? A vůle paken od bubnu se seřizuje sama při brždění pomocí samostavěcího mechanismu nezávisle na velikosti sjetí obložení...sjížděním obložení se právě jen "rozštelovává" postupně ta ručka, ne? Vidím to leda tak, že extrémním utažením ručky ještě zmenšíte tu vůli, co standartně nastavuje ten samostav, nebo z nějakýho důvodu nemaká ten mechanismus samostavu a suplujete ho utažením ručky, jinak si nedovedu vysvětlit...
Sigy píše:Takže stači svednou zadek nahoru (kola do vzduchu) a zevnitř dotahovat ty šrouby do te doby než začnou drhnout brdzy? Ručku zatahnout na druhý zub (na prvni by to bylo pro mě moc)
Lumpo píše:to jak dobře to je seštelované se nechá zjistit i za jízdy - dupněte na brzdu - pokud se auto zhoupne na čumák, je to špatně a zadek se fláká... Já mám regulátor a je to nastavený řekl bych suprově - ručka na 2 zoubky a při brždění žádný zadek ve vzduchu a přední tlumiče zaražené v blatníku... prostě auto se ani nehne... doporuču seřídit všem... PS: se starejma gumama jsem dělal test na suchým asfaltu - kamarád se posadil na obrubník a já to u něj v 60ti zašlápnul - téměř všechny 4 kola šli naráz do floku... několikrát jsme to opakovali... myslím, že tak by to mělo bejt.
kvalt píše:A kde jsou ty šrouby na štolování ruční brzdy?
Jurka píše:Jaký válečky si vytáhnul?
llugosy píše: a projel to bez odvzdusneni.
JoS píše:Jurka píše:Jaký válečky si vytáhnul?
Píše,že je to krátká felda,takže to jsou omezovače brzdného účinku na zadek.Jsou dva, jsou to šestihrany a jsou namontovány na hlavním válci na výstupu pro trubičky,co vedou na zadek.
ciki píše:JoS píše:Jurka píše:Jaký válečky si vytáhnul?
Píše,že je to krátká felda,takže to jsou omezovače brzdného účinku na zadek.Jsou dva, jsou to šestihrany a jsou namontovány na hlavním válci na výstupu pro trubičky,co vedou na zadek.
To su tie rozdelovacie ventiy na hlavnom brzdovom valci(podla diel. prirucky cislo 15?). To ich mam len jednoducho vykrutit? Cim ich mam potom nahradit?
Dedla píše:Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!![]()
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
Dedla píše:Dedla píše:Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!![]()
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
Tak takhle to vypadá po demontáži omezovačů u Favorita. U Felicie je to míň pracnější a jednodušší.
smolik píše:Prosímvás štelovat jenom ručkou brzdy je hovadina.Zkuste nejdřív nahodit brzy bez ručky,vyšroubuj jeden šroub a koukni do bubnu /směrem dopředu/,oběvíš tam plocháček s očkem a pérkem.Kámoš ať ti šlápne na brzdu a drží ty dírou prostrč trn a zatáhni směrem dolů,né moc aby kolo nedrhlo.Teprve potom našteluj ručku. Protože když nahodiš brzdy ručkou brzdí jenom jedna pakna.čus
Kaliban123 píše:Jednu dobu jsem taky blbnul s brzdama na fáčku omezovače tlaku přišli z formana (o něco jiné než favo) dozadu se daly prasátka s větším průměrem no a výsledek? Na mokru to bylo dle mě o hubu zadek šel hned do smyku.
Sigy píše:No zní to lakavě, ale moc se mi do brzd vrtat nechce, řekl bych že mi to brzdí vyborně (i na STK mi to pochvalil) a oproti jiným feliciim ktere jsem měl možnost zkoušet to je nebe a dudy... ale větší brzdný účinek se vždycky hodí
![]()
Sigy píše:
hehe, už vím proč mi felda brzdí lépe, než co jsem předtím zkoušelJá tam totiž ty omezovače nemám
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník