Jurka píše:No přes léto možná ne, ale v zimě to musí dost ujíždět třeba na sněhu...asi jako když zatáhneš ručku třeb v mírné zatáčce.... jinak jak to teda brzdí bez těch omezovačů je to poznat? Jo a taky se ty bubny musí fest hřát
Ber to asi tak. Teď se zahřívají pouze předky potom se to rozdělí. Je to blbé přirovnání, ale je to tak. Pokud chceš jezdit sportovněji dej tam kotouče. Na normální ježdění, když máš zatížené auto nákladem si myslím, že to pomůže. Máš pravdu v tom, že člověk neví jak se to bude na sněhu chovat, ale na druhou stranu kotouče budou vždy brzdit líp než bubny, teď je otázka jak moc se poměrově rozloží brzdný účinek, když se dají pryč ty omezovací ventilky.
Nevím, zatím to nemám, ale udělám to. Napřed to zkusím někde na parkoviští po dešti ať nikoho neohrozím, pokud to bude dobré nechám to tak. Potom udělám ještě jeden test v zimě na sněhu. Ono není nad vlastní zkušenost.