Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Ahoj uvažuji o tomhle. Chci se zeptat jestli to někdo máte a jak se s tím dá jezdit běžně po silnici. Moje silentbloky už jsou nic moc a při jednom bych dal tohle. Díka za radu.
http://www.kolarmotorsport.eshop-zdarma ... gory_id=23
http://www.kolarmotorsport.eshop-zdarma ... gory_id=23
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Na motor bych to nedával, tam to nadělá strašnou paseku - hrozně to řve. Na nápravy bez problému, tam jsem si žádnýho zhoršení nevšiml, zato snížení gumovosti při pohybu volantem, lepšího držení v zatáčkách a větší poslušnosti při brždění jsem si všiml hned.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
mam tvrdě uloženej motor (až na silent převodovky) a nějakej extra kravál to nedělá
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Tak to seš první od koho to slyším Nějakej konkrétní výrobce? Jestli něco takovýho co nedělá randál existuje, tak to chci
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Jsou kupovaný v Plzni ve speedpru http://www.speedpro.eu/ .. mam tvrdej na reakci a vodní pumpě. Na Jaře budou i na celém podvozku (taktéž Speedpro).
Randál možná dělaj puky od Pemita Nebo dělaj randál i ty moje a nepříjde mě to
Randál možná dělaj puky od Pemita Nebo dělaj randál i ty moje a nepříjde mě to
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Tak na speedpru mají to samé co jsem tady poslal. No o ten motor mi jde. Pokud to bude cítit v kastli tak to kašlu,ale jestli to nebude rezonovat do karoserie tak bych to vzal. A máte někdo na podvozku zrovna tyhle co jsem poslal?
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Přo volnoběhu to lehce rozenuje do kastle
.... nevim z toho tvého odkazu co je to zač .. všechny vypadaj stejně, ale každý má jinej materiál a jinou tvrdost ..
.... nevim z toho tvého odkazu co je to zač .. všechny vypadaj stejně, ale každý má jinej materiál a jinou tvrdost ..
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Měl jsem originál silentbloky z plné gumy co se dělali pro škodu motorsport (guma, žádný silentblok či polyuretan) a než jsem dal i reakční vzpěru tak to byla katastrofa, ale po namontování i plné reakční vzpěry se to zklidnilo. Randál to žádný nedělalo, ale vibrace třásly celým autem. Při všech třech silentblokách to na volnoběh jen lehce chvělo, ale po přidání plynu a překročení cca 1000 ot/min se to krásně zklidnilo.
V kombinaci s plnými gumovými silentbloky v ramenou, strmím řízením, 14" koly s 185/55 pneu a MOMO volantem, byla radost s tou feldou jezdit v zatáčkách.
Sakra mě to chybí.
V kombinaci s plnými gumovými silentbloky v ramenou, strmím řízením, 14" koly s 185/55 pneu a MOMO volantem, byla radost s tou feldou jezdit v zatáčkách.
Sakra mě to chybí.
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
tie silentbloky od Kolmara nie sú tie isté ako od Speedpro. Ja mám celé auto so silentblokmi od Speedpra až na vodnú pumpu, tá je Pemit, ale predtým bol aj tam Speedpro.
Na podvozok to daj, tam ma ziadna nevýhoda nenapadá. Na motor by som dal iba na reakciu prevodovky, zvyšok séria. Je to dosť hlučné. Vybrácie by som nebral za problém, to je len na voľnobeh a chladnom motore. Ale hluk vnímam slušný, hlavne v nižších otáčkach a potom s podlahou. Na druhej strane mám 1.4 s úpravami a favo zvody, na 1,3 to bolo lepšie a bez favo zvodov, by to možno bolo prežiteľné, ale takto je veľká otrava pri dlhších trasách s posádkou. Ísť 200km diaľnicou 140, tak ti to pôjde riadne na nervy Pri cca 180 je zase fajn, hluk od vzduchu je tak veľký, že to nevnímaš
Na podvozok to daj, tam ma ziadna nevýhoda nenapadá. Na motor by som dal iba na reakciu prevodovky, zvyšok séria. Je to dosť hlučné. Vybrácie by som nebral za problém, to je len na voľnobeh a chladnom motore. Ale hluk vnímam slušný, hlavne v nižších otáčkach a potom s podlahou. Na druhej strane mám 1.4 s úpravami a favo zvody, na 1,3 to bolo lepšie a bez favo zvodov, by to možno bolo prežiteľné, ale takto je veľká otrava pri dlhších trasách s posádkou. Ísť 200km diaľnicou 140, tak ti to pôjde riadne na nervy Pri cca 180 je zase fajn, hluk od vzduchu je tak veľký, že to nevnímaš
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Ok takže na motor je slyšet větší hluk. A na podvozku se to projevuje jak co se týče řízení? Nemáš problém s občasným vrzáním těch silendbloku? Jsem našel na jednom foru, že např polyuretany občas vržou tak je borci mažou olejem.
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
tak speedpro nevržou, Pemitove občas hej. Inak nejaký veľký rozdiel som necítil, auto lepšie ide za volantom, ale podvozok som nemal v sérii, tak neviem ako je to cítiť bežne.
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Udělal jsem si plný silentblok z Emfimastic PU50 pro reakci. K tomu jsem dvěma šrouby vyztužil sb pumpy a přesným dřevěným klínem vrch sb převodovky. Když už jsem to dělal, lépe jsem přeusadil celý pohon nastavením co nejmenšího pnutí v sb. Stálo mě to pár kaček, motor drží jak přibitý, zmizelo kopání do volantu, které jsem přisuzoval šišatě sjetým zimním kolům, v zatáčkách se pohon nehne a nezasahuje tak negativně do geometrie, lépe jde řadit, a co hlavně, hluk se vůbec nezvýšil. Takže se toho rozhodně neboj, a jdi do toho. PU50 má tvrdost 50 Shore A, ty speedpro mají snad mít kolem 70, "puky od pemita " nevím, ale asi budou dost tvrdé, origoš prý 55. Tady je úprava, co mě inspirovala http://tech.mirage-performance.com/enginemounts.html a tady jsem to celé popsal http://lugosy.smirci-krize.cz/clanky-sk ... tbloky.php. Jinak ty tvrdé sb ramen mě lákají dlouho, ale zatím je mám bohužel oba ok
- Skury
- _________________
- Příspěvky: 2854
- Registrován: pon 19. led 2004 13:28:54
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
To je starý jak tenisáky do pružin... Lepidlo na sklo do silentbloků.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun 1̶.̶8̶T̶ - bude update
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Otevřu téma: včera jsem namontoval tvrdé silentbloky ramen a silentblok víka převodovky od Kolar Motorsport. Ty ramenní jsou super, jízdní vlastnosti perfektní, ve volantu nejdou cítit skoro žádné parazitní síly, a výhoda je, že se dají lehce montovat jen ve svěráku. Víko převodovky jde trošičku slyšet na volnoběh u studeného motoru a ani tehdy nic nevibruje, jinak se mi nezdá, že by to bylo hlučnější. Reakci mám z PU50, pumpu origo, vyztuženou třemi šrouby. Pumpa je teď paradoxně nejměkší, ale mám strach kvůli hluku tam dávat kolarův plný sb, tak dva horní šrouby spojím plechem, aby se guma tak nedeformovala a tím vlastně ztvrdne. Jak Kolar, tak Speedpro mají tvrdost 80 Shore A. Když hýbu motorem, hýbe se to akorát v pumpě, převodovka i reakce je jak přibitá, řazení jde krásně, a nejde cítit žádný kopanec motoru při řazení.
- kybrex
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon 27. dub 2009 22:27:18
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Zdravím,
tak jsem nechal vyměnit silentbloky za tvrdé. Asi jsme se s mechanikem špatně pochopili, vyměnil mi jen u vodní pumpy a ten u převodovky (ne reakci, ale ten úplně na straně).
Tvrdej na reakci mi zbyl v kufru. Jo a mechanik mi taky říkal, že ten na vodní pumpě šel dost lehce nalistovat.
Rezonuje celá kastle hlavně na volnoběh a v nižších otáčkách.
Otázky:
1. je to tím, že nemám stejně tvrdý i ten silentblok reakce?
2. nemůžu zrušit něco v autě (uklepat, zbytečně brzo unavit, prasknout) těma vibracema?
Přemýšlím, jestli se s tím takhle dá jezdit bez prasknutí hlavy. (myslím mojí hlavy)
tak jsem nechal vyměnit silentbloky za tvrdé. Asi jsme se s mechanikem špatně pochopili, vyměnil mi jen u vodní pumpy a ten u převodovky (ne reakci, ale ten úplně na straně).
Tvrdej na reakci mi zbyl v kufru. Jo a mechanik mi taky říkal, že ten na vodní pumpě šel dost lehce nalistovat.
Rezonuje celá kastle hlavně na volnoběh a v nižších otáčkách.
Otázky:
1. je to tím, že nemám stejně tvrdý i ten silentblok reakce?
2. nemůžu zrušit něco v autě (uklepat, zbytečně brzo unavit, prasknout) těma vibracema?
Přemýšlím, jestli se s tím takhle dá jezdit bez prasknutí hlavy. (myslím mojí hlavy)
Felicia r.v. 2000 1.3 MPI 50kW http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=21226
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Dej i reakci a budeš mít klid, tedy v rámci možností. Jako se serií to nebude, ale zlepší se to o 100%
Vodní pumpa mi šla taky dost lehce, nejlepší je vzít vrtačku, vrták a závitník a pumpu v některým místě provrtat skrz silentblok (obvodový plech) vyříznout závit a zašroubovat šroubek, který zabrání posunutí silentbloku.
Vodní pumpa mi šla taky dost lehce, nejlepší je vzít vrtačku, vrták a závitník a pumpu v některým místě provrtat skrz silentblok (obvodový plech) vyříznout závit a zašroubovat šroubek, který zabrání posunutí silentbloku.
- kybrex
- Příspěvky: 225
- Registrován: pon 27. dub 2009 22:27:18
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Tak ještě aktualizace. Reakce je vyměněná, ale ten silentblok u víka převodovky úplně na boku je původní.
A jak s tím uklepáním, prasknutím nebo zničením něčeho vlivem přenosu těch vibrací? Není tu nějaký velký riziko?
A jak s tím uklepáním, prasknutím nebo zničením něčeho vlivem přenosu těch vibrací? Není tu nějaký velký riziko?
Felicia r.v. 2000 1.3 MPI 50kW http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=21226
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
tak vybrácie sú dané tvrdým uložením motora, to tak musí byť. Je to štvorvalec bez vyvažovacích hriadeľov, takže nič divného. Ak by ti nasadili tvrdy silentblok aj na prevodovke, tak rozdiel v hluku nebude, len budeš počuť prevodovku a diferenciál pri jazde s miernym plynom na pozadí. Krásny pocit, skoro ako ostré závodné auto
Inak vybrácie samozrejme škodia. Ako auto sa ti nerozpadne, ale zvýši sa namáhanie celej kasne v okolí motora. Ja mám tvrdé uloženie motora dva roky a nič sa nerozpadá, ale najazdil som feldou max 10 000 km za ten čas. Čo som si všimol je rozklepaný interiér. Vydáva všetky existujúce pazvuky a rezonujú pod palubkou a vo dverách podivné veci, ale tak sa dá očakávať, aj bez tvrdého uloženia len treba najazdiť oveľa viac
Inak vybrácie samozrejme škodia. Ako auto sa ti nerozpadne, ale zvýši sa namáhanie celej kasne v okolí motora. Ja mám tvrdé uloženie motora dva roky a nič sa nerozpadá, ale najazdil som feldou max 10 000 km za ten čas. Čo som si všimol je rozklepaný interiér. Vydáva všetky existujúce pazvuky a rezonujú pod palubkou a vo dverách podivné veci, ale tak sa dá očakávať, aj bez tvrdého uloženia len treba najazdiť oveľa viac
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Tak dnes jsem konečně vyměnil k té své tvrdé převodovce i tvrdou reakci a pumpu. Motor se ani nehne. Co mě nejvíc překvapilo, tak svinský přínos jízdním vlastnostem, protože nad nápravou neskáče neřízeně 150 kg masy sem a tam. Kvalty tam padají lehčeji a lépe a řadit zpátečku už nemusím na 2x. Zvuková stránka věci je pro mě podružná, leč rozdíl tam je Je to o cosi hlučnější studené a pak okolo 1000-1500 otáček. Jinak mi to nijak zvlášť hlučnější nepřipadlo, protože prostě je to skvělé a pokud někdo nepreferuje tišší pohon, určitě si to udělejte. Můj interiér rezonuje u studeného motoru, pak nijak moc ne. Nejvíce drnčela geokešingová tužka a nějaké blbosti ve schránce, tak jsem je dal na hadřík a už je to v poho.
Kybrex - namáhání uložení podle mě větší nebude, protože motor neskáče. Rázy při skákání musely být větší terno hlavně pro držák převodového silentbloku, ale ty už máš nový model a držák s větší pevností, takže toho bych se nijak nebál.
Kybrex - namáhání uložení podle mě větší nebude, protože motor neskáče. Rázy při skákání musely být větší terno hlavně pro držák převodového silentbloku, ale ty už máš nový model a držák s větší pevností, takže toho bych se nijak nebál.
- HeavySmoker
- Příspěvky: 165
- Registrován: sob 10. led 2009 23:19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Dnes jsem namontoval tvrdé silentbloky na 1.3 ze speedpro (pumpa,převodovka,reakce). Při startu jakoby motor kope, jak kdy bych do něj bouchal 5kgpalicí. Volnoběh je v pohodě, ale pak to začne všechno rezonovat,až se chvěje celé auto, cca do 3000ot, pak už je to jen hlučnější než série...Že rezonuje interier ještě beru (plasty ve dveřích jsou volné...), ale to chvění auta je hrozné, hlavně při zátahu motoru. Co by to mohlo způsobovat? Třeba ten malý silent reakce, nebo vnitřní homoklouby? Je nějaký vyzkoušený způsob správného usazení motoru (kam posunout držák pumpy nebo ten čtverec).
Díky za rady, dnes jsem s tím jel 100km a úplně mi z toho hučelo v hlavě.
Díky za rady, dnes jsem s tím jel 100km a úplně mi z toho hučelo v hlavě.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
To je úděl tvrdých silentů
Že všechno rezonuje a dělá hluk je tím, že máš tvrdý silent co netlumí motor, ale drží ho tam kde má být.
Většinou se začíná na reakci převodovky ... pak vodní pumpa a konec je u převodovky.
Že všechno rezonuje a dělá hluk je tím, že máš tvrdý silent co netlumí motor, ale drží ho tam kde má být.
Většinou se začíná na reakci převodovky ... pak vodní pumpa a konec je u převodovky.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- HeavySmoker
- Příspěvky: 165
- Registrován: sob 10. led 2009 23:19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Nejvíc mě zaráží to klepání se celým autem od 2 do 3tis ot, to pak ani nevidím nic v zrcátku. A taky to bouchání při startu. Ten obdélník jsem nastavil na střed kostky,cca 1-2mm mezera po stranách,je to správně?
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Ahoj, u těch tvrdých silentů je nejdůležitější co nejmenší pnutí. Řešil jsem to tak, že u pumpy povolil středový šroub i všechny tři šrouby konzoly. U reakce středový šroub malého i velkého silentbloku, u převodovky středový i oba šrouby na těch elkách. Pak zařadil jedničku a s odbržděným autem cloumal tam a zpět. Potom zatáhl ručku a cloumal s pohonem v karosérii tam zpět i do stran co to šlo. Nakonec zase cloumal s celým autem. Doporučuje se ještě s autem kousek popojet, ale to jsem nedělal. Pak to dotáhl a jel projet. Pak bylo ještě potřeba udělat korekci pumpy, posunul se držák na těch třech šroubech tak, aby sb nebyl vyboulený do strany. Ten příložný silentblok na převodovce seřizuj až nakonec. Už si přesně nevzpomenu, ale jeho optimální polohu jsem taky nějakou dobu hledal, nakonec to bylo tak, aby se na volnoběh nedotýkala guma víka převodovky, a aby byl posunutý spíše k řidičovi, tedy aby na volnoběh byla větší mezera k řidičovi. Při záběru se celý pohon natáčí právě dozadu, tak aby měl kam jít, protože i ty tvrdé se trošičku stlačí, ale není to na centimetry jako sériové bahno, spíš tak 2-3 mm. Pokud se seřízení povede, tak bys při dobře prohřátém celém pohonu měl mít hluk jen o něco málo vyšší. Ony ty silenty s teplotou měknou, takže třeba jedeš 20 km, auto necháš na 15 minut stát, takže teplo se pěkně rozloží do všech částí, a pak ani nepoznáš, že je máš plné, protože to je hlukově úplně v pohodě. Na rapidu jsem měl taky ty tvrdé, a nepoznal jsem to na hluku vůbec, poněvadž tam je sofistikovaná poloha pohonu i provedení jejího uložení.
Zkus kuknout tady, popsal jsem tam kdysi začerstva vše, co ohledně toho bylo. http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... tbloky.php
Mmch, pumpa s plným silentblokem z toho článku leží doma v krabici a je k mání, tak kdyby někdo chtěl, pošlete SZ, určitě se domluvíme k oboustranné spokojenosti.
Ohledně vibrací, nepomůže-li seřízení, zkontroluj silentbloky ramen, můžou být zteřelé a vymačkané, hlavně ta zadní bahýnka. Kloub by to dělat mohl, ne však v takové míře. A pokud máš sb ramen hin, je nejvyšší čas tam taky dát plné, budeš překvapený, jak to autu pomůže k lepší stopě a kratšímu brzdění díky neměnné geometrii.
Zkus kuknout tady, popsal jsem tam kdysi začerstva vše, co ohledně toho bylo. http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... tbloky.php
Mmch, pumpa s plným silentblokem z toho článku leží doma v krabici a je k mání, tak kdyby někdo chtěl, pošlete SZ, určitě se domluvíme k oboustranné spokojenosti.
Ohledně vibrací, nepomůže-li seřízení, zkontroluj silentbloky ramen, můžou být zteřelé a vymačkané, hlavně ta zadní bahýnka. Kloub by to dělat mohl, ne však v takové míře. A pokud máš sb ramen hin, je nejvyšší čas tam taky dát plné, budeš překvapený, jak to autu pomůže k lepší stopě a kratšímu brzdění díky neměnné geometrii.
- HeavySmoker
- Příspěvky: 165
- Registrován: sob 10. led 2009 23:19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Ahoj, moc děkuji za rady, už jsem to zkusil a je to určitě o hodně lepší, vesměs už jen rezonují plasty, ale při zrychlování se to pořád klepe, pokud jen udržuju rychlost tak je klid, jak přidám tak se rozklepe , a přestane nad 3tis ot. Ještě zkusím kouknout na ty vnitřní klouby, jsou sice zánovní ale Starline, protože jsem nesehnal jiné na ten počet zubů co mají poloosy. Mají i trochu vůli v ložisku mi příde....
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvrdé silentbloky motoru a náprav.
Nemáš zač, jsem rád, že to pomohlo Vůli vnitřního kloubu v diferáku jsem měl na jedné poloose taky, a taky nebyl origoš, zřejmě je to drážkování o něco nižší, a pak ta poloosa lítá v planetovém kole. Nicméně, s autem to po výměně silentbloků ramen nevibrovalo, a nevěřím, že by u Tebe ty poloosy lítaly tak, že bys to poznal až tak mocně. Vibrace by se krom poškozených silentbloků ramen (můj případ) mohly dostavovat také při povoleném zadním uložení ramene (jedna felda v Bukurešti, když týpek vlítl do díry tak nešťastně, že ohnul řídící tyč), případně při vybitém spodním čepu nebo horním uložení tlumiče či obojím (otcův fazol). Anebo, ale tomu moc nevěřím, nevyvážená kola.