


Tholis píše:SobiM: já nemůžu oni mi to pak smažoudo očí ti to neřeknou ani kolegové, takže předpokládám že si ranař, kór po tvé reakci pod textem
![]()
Ty voe senzor opotřebení a EDS na feldě? No fuj to by nám soudruzi ze škody neudělali aby z feldy udělali elektronickou obluduJinak u nás na severu ty silnice tak hrozný nejsou, teda krom hlavní v ústí u Tesca...
Kein píše: ale jako sportovní auto ?? NIKDY!
luke.bean píše:AUDI V12 TDi LeMans
VW RaceTuareg TDi - Dakar
Cestovní vozy TDi ( okruhy)
...
....
...
.
.
![]()
![]()
v naftě je síla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a když jsem teď slyšel octavii II RS TDi s common railem,tak už to má krásnej tichej klidnej chod narozdíl od PD...prostě budoucnost
kejzi1 píše:Macman:No ono pokud si koupíš něco novějšího v benzínu a nebo v naftě a po**re se ti to,tak si můžeš vzpomenout tak akorát na feldu a nebo 120-ky,protože u modernějších aut je to jedno
kejzi1 píše:REX:Neboj už se o ně budu starat,to někdo zanedbal už přede mnouJá kupoval felis a měla na lemech bublinku
Ať žije nafta,já ji budu určitě kupovat,ale ještě si chvíli musím počkat.A k tý čistotě uvnitř motoru,no jak říká Luke,asi bych ti měl vyfotit víčko od oleje u Passata,je tam krásně čisto
VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
luke.bean píše:kein: jdi si koupi vstřiky,turbo apod.. a hle,co jsi zjistil? že do benzínu jsou ty ceny trošku jinde taky.. a o tom to je![]()
saabtuning máš určitě prolezlej,tak musíš vědět o čem mluvím
![]()
tady na TDi se válí mraky věcí na prodej na internetu i po vrakáčích a jsi v tom fakt za pár korun..
se spotřebou u 1.8T se bavím o verzi 132kW v sérii a po nějakých úpravách.. ta spotřeba taková je - vlastní zkušenost
VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Kein píše:
Na co vstřiky, turbo apod? abych měl 500 koní ??? Za 14 000,- mám z mého motoru 202kw a 380nm! čistě softwarově. Pokud bych do auta hodil silnější trubo a vstřiky + silnější palivové čerpadlo, výkon by stoupl někde k nebesům!! Ano na turbodízl je uprava levnější, ale nikdy nedosáhne na hodnoty, co je schopný vzniknout z turbobenzínu! Samozřejmě se bavíme o motorech, které něco vydrží né o MPi... prostě nechápu proč si koupit dízl a toho stunit na urověn turbobenzínu, když si můžu rovnou koupit turbo benzín... ?? A pokud dáš větší vstřiky tak věř, že spotřeba ti taky nezůstane u 5L...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník