Adler: chytre knihy jsou jedna vec, praxe je dost mozna jina.
Nez jsem se do toho zacal vrtat, procetl jsem snad vsechny dostupne diskuse na US forech, kde se prestavba na E85 a nasledne zkusenosti z provozu probiraly.
Jsou tam lidi, co na karburatorovych motorech E85 jezdi uz leta a nezda se, ze by to s korozi cehokoli bylo nejak extra horke, nebo ze by obzvlaste rychle odchazely membrany.
Kdo se boji, nesmi do lesa, a kdybychom nezkouseli nezname veci, dodnes bychom viseli za ocasy na stromech

Az to nejak naladim, tak pro jistotu vymenim vsechny palivove hadicky, ale tim pro mne upravy konci.
Membran na karburator i palivovou pumpu mam v zasobe dostatek a jejich ceny jsou vic nez lidove, takze i kdybych to mel menit kazdy rok, zily mi to trhat nebude, ale pochybuju, ze by E85 byla zas tak agresivni svinstvo.
A co se tyce koroze cehokoli - uvidime. Zkusenosti z praxe rikaji, ze ani po peti letech provozu se zadna koroze neprojevuje (nepocitame-li pripady, kdy auto stalo rok bez pohnuti venku pod plachtou a lih si pres odvetrani natahl vlhkost), takze snad to bude taky Ok.
Ted me spis zajima spotreba pri normalnim jezdeni, jestli me to nahodou nevyjde draz nez benzin, ale doufam, ze ne, protoze se na to jezdi fakt prijemne

Niko: podrobnosti k motoru viz zde ->
./viewtopic.php?f=16&t=14150Na motoru se musi upravit, resp. zvetsit vsechno, co ma nejakym zpusobem na starosti dodavku paliva a pripravu smesi. Idealni by bylo upravit i motor, ale to bohuzel neni na poradu dne, protoze v zime zas budu muset jezdit na nejaky 95 oktanovy patok, protoze na E85 bych to nenastartoval.
Dal jsem vetsi palivove cerpadlo, prevrtal jehlovy ventil, zcela zmenil osazeni trysek a vzdusniku, prevrtal jsem trysku akceleracni pumpicky a taky jsem musel prevrtat kanal od tela karburatoru k rozprasovaci, protoze 2,5mm bylo malo

Az to zacne nejak rozumne jezdit, chci jeste vyzkouset jine rozprasovace 1. a 2. stupne, jestli by se tam nedala nahnat nejaka spotreba/vykon.