Jasný no, ten černej je na regulaci předpětí membrány a ten malej co je nahoře mosaznej je by-pass na regulaci volnoběhu,
takovej obtok plynu v komorách, většinou je z výroby nebo po zásahu domácího kutila úplně zašroubovanej na doraz a pak to chcípe.
seřizuje se následovně:
popis čím a jak točit:
1) černej a lesklej mosaznej šroub na splynovači (to je ta kulatá hliníková věc do který vede hodně hadic a jedno měděný potrubí potažený plastem

)
tím černým šroubem se nahrubo nastavuje bohatost na volnoběh...... a tím menším mosazným škrtícím obtokovým šroubem už se pak jen jemně dolaďuje bohatost na volnoběh.
Natoč motor, zahřej ho na provozní teplotu a až bude vše ok povol si tak od zatažení o 2otáčky ten malý obtokový mosazný škrtící šroub
(ten budeš pak potřebovat na to aby jsi ním pak za chodu motoru nakonec přitahováním nebo povolováním doladil na jemno hladký chod motoru na volnoběh)
pokud ti teď motor i nadále drží nějak i trhaně volnoběh.....šahni potom černým šroubu na splynovači a ním otáčej např na utažení pomalu tak dlouho až motor začne jít lehčeji na volnoběh...
(prostě otáčením tím černým šroubem na splynovači nastavíš bohatost směsi ve volnoběžným režimu nahrubo)
musíš jednoduše najít otáčením tohoto šroubu mez u které motor poběží lehce bez škubání ....jakmile se ti to povede a motor bude reagovat na otáčení tímto šroubem.......najdi nejhladší možný chod motoru na volnoběh jak jen to bude možné........u toho černýho šroubu se musíš hlídat a točit pak fakt už jen jemně, protože jakmile najdeš místo kdy motor běží lehce, tímto šroubem je to dost hrubý seřízení a stačí pak jen např. čtvrt otáčky a už si mimo oblast kdy motor na otáčení tím šroubem reaguje a bude na volnoběh pak už jen škubat.
takže základní hrubý nastavení by bylo.......a pak na jemno si ten nejhladší chod motoru na volnoběh seřidíš už tím malým obtokovým šroubem....ten je na takový to jemnější donastavení a právě když si mimo nastavení tím větším šroubem, tak ten malý vůbec nereaguje a mužeš s ním točit a nic se neděje.
2) A teď základní nastavení bohatosti směsi při zátěži motoru = když jedeš a šlapeš na pedál plynu a dáváš tomu čouda, to se nastavuje tím škrtícím šroubem na hadici co vede LPG od splynovače do sání motoru k mixeru.
Na běžícím zahřátým motoru za chodu na LPG utahuj ten škrtící šroub tak dolouho dokud ti motor na prudký přidání pedálem plynu půjde bez prodlevy hned ostře do otáček. Utahuj ten šroub vždy tak o půl otáčky a prudkým přidáním plynu sleduj, zda jde motor hned do otáček, jakmile se utahováním toho šroubu dostaneš na mez, kdy jak prudce přidáš plyn, motor se do otáček bude dostávat poměrně neochotně, tak s utahovaním přestaň...... toto to je mez kdy víc už neutahuj a pak ten šroub povol zhruba o půl otáčky zpět a znovu se vrať k jemnému znovudonastavení bohatosti LPG na volnoběh....pač tímto seřizováním bohatosti LPG pro zátěž motoru se dostanou trochu jinam hodnoty podtlaku pro volnoběžný chod motoru.
pokud to zvládneš vše až sem......skoč do auta za volant a jeď to projet.....pokud ucítíš že auto pojede líně a nebude chtít jet hlavně ve vyšších otáčkách.....povol pak ještě např. o čtvr až půl otáčky ten škrtící šroub na té hadici
a pokud zase opačně auto pojede dost dobře můžeš tím škrtícím šroubem na hadici o kousek např. o čtvrt otáčky utáhnout, až najdeš mez která ti bude vyhovovat tak, aby auto jelo podobně možná trochu líněji než na BA.
Snad je to srozumitelný a nějak se s tím popereš, víc ti asi nepomůžu
