Netopi..
Netopi..
Mam vazdy problem.. nedavno sa mi stalo ze mi auto s ničoho nič prestalo kurit (topit).. Najskor topilo ale ked som zastal prestalo.. vyfukal sa teply vzduch a fukal len vlazny.. ale ako nahle som sa pohol.. po par km to začalo znova topit.. takto to bolo asi stale az po cca 500km to prestalo topit aj počas jazdy.. aj ked občas sa to zapne a topi to ale malo kedy... Termostat mam ok (hadica ku chladiču zimna pokial nevyjde ručička teplomeru na 90) hadice k radiatoru mam obe horuce ale stale ide zimny vzduch .. myslim ze to bude radiator.. us som sa dal aj na jeho demontaz lenze ma ide slak trafit.. nemozem ho vytiahnut nakolko to robim sam.. vymontoval som baterku, rozperu, vytiahol horny kryt topenia.. motor topenia.. v motorom priestore je to priskrutkovane dvoma maticami na 11ku kluč.. tie som odšroboval ale kdesi to este drzi.. potrebujem to kurenie cele podvihnut a pak radiator vytiahnut.. kamos vravel ze to este drzi na 2 srobkoch kdesi v palubovke,, to treba demontovat palubovku??
este jedna otazka.. ked sa mi podari ten radiator vymontovat tak čo s nim? da sa nejako vyčistit? alebo rovno hodit do koša a zainvestovat do druheho?
pozn. mam uz druhy motor, a pri vymene motora mi to kurilo lepsie.. az teraz sa to pokašlalo..
este jedna otazka.. ked sa mi podari ten radiator vymontovat tak čo s nim? da sa nejako vyčistit? alebo rovno hodit do koša a zainvestovat do druheho?
pozn. mam uz druhy motor, a pri vymene motora mi to kurilo lepsie.. az teraz sa to pokašlalo..
Re: Netopi..
Ještě se musí uvnitř vozu uvolnit ovládání topení a koleno, co přivádí vzduch k nohám.
K tomu je podle dílenské příručky nutné vyndat přístrojovku, aby byl přístup ke šroubům, co to ovládání topení drží.
Já jsem u 1,3 MPI to topení vyndával úplně a zdálo se mi lepší sundat i těleso klapky, je to tam dost natěsno.
Ta vložka topení (radiátor) může mít díravou přepážku ve vstupní komoře, takže horká voda teče hned pryč do odvodní hadice. Můžeš to vyzkoušet tak, že do vložky napustíš vodu, ucpeš nátrubky a otočíš ji vývody dolů. Každým nátrubkem by mělo vytéct přibližně 50% vody.
K tomu je podle dílenské příručky nutné vyndat přístrojovku, aby byl přístup ke šroubům, co to ovládání topení drží.
Já jsem u 1,3 MPI to topení vyndával úplně a zdálo se mi lepší sundat i těleso klapky, je to tam dost natěsno.
Ta vložka topení (radiátor) může mít díravou přepážku ve vstupní komoře, takže horká voda teče hned pryč do odvodní hadice. Můžeš to vyzkoušet tak, že do vložky napustíš vodu, ucpeš nátrubky a otočíš ji vývody dolů. Každým nátrubkem by mělo vytéct přibližně 50% vody.
Re: Netopi..
Zdravím, taky mám problém, mám felicii rok 2000, 1.3 topení jde přepínat 1,2,3,4 ale fouká vlažný, ručička na teplotu neukazuje, pouze když déle stojím vyleze na 90 a pomalu zase klesá, při jízdě opět spadne dolů, ale spíš mě štve že to netopí.dík za rady
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
no jestli to nebude termostat
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Měl jsem úplně to samé.. byl to termostat.. vyměnil jsem ho a je klid
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Re: Netopi..
Také se přidám,
vyjedu, 15km ujeto, teplota motoru v pořádku, ventilátor fouká ale netopí. Začalo to topit až když jsem začal předjíždět a musel jsem vyhnat otáčky hodně vysoko - okamžitě začal jít horký vzduch a zbytek jízdy topení funguje tak, jak má. Kde soudruzi z NDR dělají chybu? Stalo se mi to během roku víckrát...
R.
vyjedu, 15km ujeto, teplota motoru v pořádku, ventilátor fouká ale netopí. Začalo to topit až když jsem začal předjíždět a musel jsem vyhnat otáčky hodně vysoko - okamžitě začal jít horký vzduch a zbytek jízdy topení funguje tak, jak má. Kde soudruzi z NDR dělají chybu? Stalo se mi to během roku víckrát...
R.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
1,6ka netopí nebo málo topí, když je nízká hladina chladící kapaliny nebo, když špatně funguje víčko expanzky. Systém musí být natlakovaný a mít dostatek kapaliny. V opačném případě to začne topit až od 3000 ot. vejš.
Dále by mohl být zanesený radiátor topení či málo tlačit vodní pumpa, ale to by se ti to v létě hřálo.
Dále by mohl být zanesený radiátor topení či málo tlačit vodní pumpa, ale to by se ti to v létě hřálo.
Re: Netopi..
Zdravím,
děkuji za odpověď. Pro upřesnění, netopí jenom někdy. Ale vždy topí, pokud se otáčky zvednou nad cca 3000
Kapaliny mám dost, víčko je dva roky staré - jak poznat jestli je dobré?
tlak tam je (byl), ale zkontroluji to. Předpokládám, že kdyby tam tlak nebyl, tak nejspíš netěsní víčko.
Pumpa je tři roky stará - v létě se motor nepřehřívá. (prasknul mi chladič, tak je tam nový + pumpa)
Radiátor je původní. Můj servisák doporučuje vyčistit octem, aby se uvolnil vodní kámen. Trochu se ale bojím, jestli náhodou vodní kámen nedrží radiátor pohromadě...
Protože jinak nevidím jinou zjevnou příčinu, zbývá prozkoumat tlak+víčko a radiátor. Budu referovat.
děkuji za odpověď. Pro upřesnění, netopí jenom někdy. Ale vždy topí, pokud se otáčky zvednou nad cca 3000
Kapaliny mám dost, víčko je dva roky staré - jak poznat jestli je dobré?
tlak tam je (byl), ale zkontroluji to. Předpokládám, že kdyby tam tlak nebyl, tak nejspíš netěsní víčko.
Pumpa je tři roky stará - v létě se motor nepřehřívá. (prasknul mi chladič, tak je tam nový + pumpa)
Radiátor je původní. Můj servisák doporučuje vyčistit octem, aby se uvolnil vodní kámen. Trochu se ale bojím, jestli náhodou vodní kámen nedrží radiátor pohromadě...
Protože jinak nevidím jinou zjevnou příčinu, zbývá prozkoumat tlak+víčko a radiátor. Budu referovat.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Po jízdě i krátké po uvolnění víčka uteče značný tlak.
Zda je topení zanesené kamenem poznáš podle zakalené chladící kapaliny. Pokud tomu tak je, tak se octa nebo sody neboj, několikrát propláchni a projeď.
Tady je návod, jak jsem to dělal já.
viewtopic.php?f=21&t=22527&p=385641&hilit=soda+ocet#p385641
Zda je topení zanesené kamenem poznáš podle zakalené chladící kapaliny. Pokud tomu tak je, tak se octa nebo sody neboj, několikrát propláchni a projeď.
Tady je návod, jak jsem to dělal já.
viewtopic.php?f=21&t=22527&p=385641&hilit=soda+ocet#p385641
Re: Netopi..
Zdravím 103457,
tak jsem použil mocně octa a charakter topení se změnil. Jestliže před čištěním jsem musel mít nastaveno max, aby to začalo topit, tak teď mám reakci už asi tak od poloviny stupnice. Nebyla ještě pořádná zima, abych to plně odzkoušel, uvidíme za měsíc... Pozoruji ale, že mi to stejně pořádně topí až pokud motor vyženu do otáček (cca 3000 jak jsi psal). Uvidím jak to bude za mrazů. Zatím jsem s výsledkem čištění spokojen a nechávám topení na pokoji. Děkuji za radu.
tak jsem použil mocně octa a charakter topení se změnil. Jestliže před čištěním jsem musel mít nastaveno max, aby to začalo topit, tak teď mám reakci už asi tak od poloviny stupnice. Nebyla ještě pořádná zima, abych to plně odzkoušel, uvidíme za měsíc... Pozoruji ale, že mi to stejně pořádně topí až pokud motor vyženu do otáček (cca 3000 jak jsi psal). Uvidím jak to bude za mrazů. Zatím jsem s výsledkem čištění spokojen a nechávám topení na pokoji. Děkuji za radu.
Re: Netopi..
mám pocit, že Felda 1,6 mi v porovnání s Fabií 1,4 MPi topí málo, i na nejvyšší výkon nedokáže topení v zimě interiér vytopit tak dobře jako u Fabie. Je to normální, že Felda 1,6 v porovnání s Fabií topí málo nebo mám někde chybu? Nemám možnost to porovnat s jinou Feldou, proto se ptám
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
obávám se že porvnáváš neporovnatelné .
Tom1 a co se konečně zaregistrovat ?
Tom1 a co se konečně zaregistrovat ?
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
Re: Netopi..
Ono by to malo topit normálne...
Ja po 10 km ked nedám trochu na studeny vzduch sa usmazím v aute...
Ja po 10 km ked nedám trochu na studeny vzduch sa usmazím v aute...
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Tom1 píše:mám pocit, že Felda 1,6 mi v porovnání s Fabií 1,4 MPi topí málo, i na nejvyšší výkon nedokáže topení v zimě interiér vytopit tak dobře jako u Fabie. Je to normální, že Felda 1,6 v porovnání s Fabií topí málo nebo mám někde chybu? Nemám možnost to porovnat s jinou Feldou, proto se ptám
Naopak. Fel 1.6 topí proti Fabii jako divá. Topí dřív a víc. Jestli nemáš při současném počasí ve Felicii jako v sauně, tak je něco špatně. Většinou je problém v termostatu. I při -20 je ve Felicii na tričko s krátkým rukávem.
Abych Ti naznačil jak to normálně funguje, tak teplý vzduch jde z výdechů po jednom kilometru jízdy. Po pěti kilometrech už je motor na pracovní teplotě a z topení jde horký vzduch, že se před prostředním výdechem nedá udržet ruka.
Re: Netopi..
Nevíte prosím někdo, zda se dá ještě koupit originál vložka topení do 1,3? Objednal jsem si jí ze škoda-díly a dneska mi pán volal, že už se nedá sehnat... Čínskou nechci, prej míň topí. Byl by jste někdo prosím tak hodnej a podíval se mi na stránky Autokelly (z Německa nejde server načíst) a do ETKY (6U0819030) kolik by případně stála? Nemam český ceníky. Mockrát děkuju.
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
Re: Netopi..
vasek : v autokelly maji vlozku topeni za 514 kc, ale zda je to original nebo druhovyroba netusim... neni to tam nikde napsano
ale tady maji original http://www.e-nahradnidily.cz/topeni-4/r ... ni-fe-1316
ale tady maji original http://www.e-nahradnidily.cz/topeni-4/r ... ni-fe-1316
Re: Netopi..
mockrát děkuju za odpověď Dnes jsem volal do cc-autodílů a tam také vložku již nemají. Našel jsem ještě jeden krám, kde by měli mít skladem dva kusy. Tak jsem objednal tam a pokud mi budou volat, že již vložku také nemají, tak ji objednám z odkazu výše (koupil bych ji rovnou tam, ale nemaj tam jiný díly, který taky chci).
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Tak si jí kup rovnou ve škodováckém servisu, nebo objednej na škodováckém webu
https://eshop.skoda-auto.cz/webapp/wcs/ ... langId=-11
https://eshop.skoda-auto.cz/webapp/wcs/ ... langId=-11
https://eshop.skoda-auto.cz/webapp/wcs/ ... langId=-11
https://eshop.skoda-auto.cz/webapp/wcs/ ... langId=-11
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
rufus13 píše:Zdravím 103457,
tak jsem použil mocně octa a charakter topení se změnil. Jestliže před čištěním jsem musel mít nastaveno max, aby to začalo topit, tak teď mám reakci už asi tak od poloviny stupnice. Nebyla ještě pořádná zima, abych to plně odzkoušel, uvidíme za měsíc... Pozoruji ale, že mi to stejně pořádně topí až pokud motor vyženu do otáček (cca 3000 jak jsi psal). Uvidím jak to bude za mrazů. Zatím jsem s výsledkem čištění spokojen a nechávám topení na pokoji. Děkuji za radu.
Ahoj,
mocne octa znamena jaky pomer? taky budu timto prochazet.. mam podobny problem
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Ty jsi daval 1L..
Ja mam zase takovy problem, ono to na max. topi, ale jak trochu uberu treba o 1/4 otacky tak uz je to vlazne a je zima v aute, musim to mit temer porad na max. aby to topilo..
Ze by taky nejaka klapka, nebo zaneseny ten radiator ?? auto malo jezdilo od novoty..
Ja mam zase takovy problem, ono to na max. topi, ale jak trochu uberu treba o 1/4 otacky tak uz je to vlazne a je zima v aute, musim to mit temer porad na max. aby to topilo..
Ze by taky nejaka klapka, nebo zaneseny ten radiator ?? auto malo jezdilo od novoty..
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
no to my odsud nevidíme , to musíš najít ty , tady dostaneš jen rady čím by to mohlo být ,
z toho co jsi napsal tak to může být buď zanesený , problém v táhle , nebo prasklá příčka radiátoru
z toho co jsi napsal tak to může být buď zanesený , problém v táhle , nebo prasklá příčka radiátoru
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Auto mam uz 5let a je to porad stejne, zkousel jsem to cistit sodou a zadny rozdil...
Kdyz jsem ho koupil tak melo najeto za 9let 23000km..
jsem tak zvenci koukal na ty tahla vse se hybe jak ma proti jinym felam.. takze asi ten radiator.. jak hybu koleckem, zmeny nastavaji..
Kdyz jsem ho koupil tak melo najeto za 9let 23000km..
jsem tak zvenci koukal na ty tahla vse se hybe jak ma proti jinym felam.. takze asi ten radiator.. jak hybu koleckem, zmeny nastavaji..
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Original vlořka topeni je puvod: ČR ?
Dovoz: Čina ?
http://www.amd-autodily.cz/chladici-sys ... eni-3.html
Dovoz: Čina ?
http://www.amd-autodily.cz/chladici-sys ... eni-3.html
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
Re: Netopi..
jj, tohle je origiál z čr...
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Diky a nevite nekdo cisla privodni a odvodni hadice k tomu radiatoru ??
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
Re: Netopi..
je normální, že mi každý rok v zimě umře termostat? už je to tak třetí rok po sobě a už mě to štve.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
On možná umře dřív, ale všimneš si toho hlavně v zimním období.
Re: Netopi..
Chci se jen zeptat. Auto mi normálně po cca 3-5 km krásně topí, i když je venku -XX°C. Ale ručka na budíku vůbec nevyleze. I při delší trase vyleze max. k těm 70°C. Je to termostat nebo to čilo? Případně bych si mohl vzít nějakej "digitální teploměr" a po dojezdu z práce to změřit... ale v kterém místě nejlépe?
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Je to termostat a změřit teplotu můžeš v expanzce, jelikož do ní vede chladivo přímo z víka termostatu, takže je to měření relativně nejpřesnější.
Re: Netopi..
Tak to jsem si vzal vskutku dobrej teploměr. Dojel jsem dom, ponořil tam senzor a na displeji se objevilo H Takže jsem prd změřil. Ale objednal jsem novej termostat a v pátek ho snad vyměním.
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Re: Netopi..
Zdravím.
Dneska jsem vyměnil celé víko i s termostatem.. ale stejně mi to na budku nic neukazuje. Měl jsem ještě jedno čidlo teploty kapaliny, tak jsem vyndal to staré a na něm bylo myslím "6U0 919 501" a na to, které jsem koupil společně s dělenými sedačkami bylo označení "6U0 919 501 A". Ale když jsem ho tam dal, tak mi asi po 500 metrech začaly lítat očky na volnoběh, tak jsem vyskočil z auta a zjistil, že ta kapalina tam chči*e všude kolem. Už když jsem ho tam dával tak mi přišlo, že to tam jde nějak moc lehce. Takže se chci zeptat, jestli je to čidlo stejný pro starší i novější model? V obchodech mají napsané, že je kompatibilní. Leda ještě zkusit vzít těsnění z toho starého nebo nevím...
Dneska jsem vyměnil celé víko i s termostatem.. ale stejně mi to na budku nic neukazuje. Měl jsem ještě jedno čidlo teploty kapaliny, tak jsem vyndal to staré a na něm bylo myslím "6U0 919 501" a na to, které jsem koupil společně s dělenými sedačkami bylo označení "6U0 919 501 A". Ale když jsem ho tam dal, tak mi asi po 500 metrech začaly lítat očky na volnoběh, tak jsem vyskočil z auta a zjistil, že ta kapalina tam chči*e všude kolem. Už když jsem ho tam dával tak mi přišlo, že to tam jde nějak moc lehce. Takže se chci zeptat, jestli je to čidlo stejný pro starší i novější model? V obchodech mají napsané, že je kompatibilní. Leda ještě zkusit vzít těsnění z toho starého nebo nevím...
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
V etce je napsáno, že 6U0 919 501 je pro karburátory a BMM.
Ale měly by být záměnné, asi zkus jiné těsnění.
Ale měly by být záměnné, asi zkus jiné těsnění.
Re: Netopi..
Jen se chci zeptat, kdyby mi to i tak neukazovalo, je možné i to čidlo vyzkoušet? Něco jako ponořit po kroužek do vroucí vody a na těch svorkách se podle teploty mění odpor nebo tak něco,ne?..
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
ano mění se odpor , tabulka tu na foru je několikrát (je i v příručce) takže si ji najdi
a jestli máš možnost nějakých odporů/potencimetru tak to napoj místo čidla a vyzkoušej co dělá budík
možná je jen volná/zoxidovaná matice na budíku
a jestli máš možnost nějakých odporů/potencimetru tak to napoj místo čidla a vyzkoušej co dělá budík
možná je jen volná/zoxidovaná matice na budíku
Re: Netopi..
Jo, tak vyměněnej termstat i čidlo a pořád nic, takže zkusím ten potenciometr.
BTW mohl bych ten odpor změřit multimetrem na tom čidle, ne?
BTW mohl bych ten odpor změřit multimetrem na tom čidle, ne?
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
ano odpor změříš na čidle , tabulka hodnot > jak jsem psal
pak vyzkoušej za pomoci poťáku budík
pak vyzkoušej za pomoci poťáku budík
Re: Netopi..
Jen se chci zeptat který svorky kam vedou, na tom čidle? Jel jsem dnes z práce, ale po cestě jsem se stavoval nakoupit a pak už jen dojel kousek domů, ale orientačně jsem vyndal multimetr a na těch horních svorkách bylo 270 Ω a na těch spodních 340 Ω (nebo naopak?). Ale radši to ještě změřím ráno, až bude motor víc zahřátej, přeci jenom jsem aspoň půl hodiny nakupoval a pak jel už jen nějakých 500m domů.
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
1 kostra 3 do řj
2kostra 4 budík
2kostra 4 budík
topeni topi malo skoro vubec
Dobry vecer mam plna vas odborniky prosbu. motor se ohreje na teplotu pod 90 nejak. a z. topeni fouka vlazny vduch. jen kdyz dam ventilator na 1 stupen tk to fouka malinko teplejc jk ho pustim vic tak je to vlazny. hadice jsou teplu vsechny 4 co tam jsou. Mohl by to byt twrmostat? popripade co jeste dekuji za kazdou radu.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
viewtopic.php?f=20&t=31634
koukni sem
koukni sem
Re: Netopi..
Tak jsem se rozhoupal a po výměně termostatu jsem v včera koupil i orig. čidlo teploty, mel ho tady borec za 170kč (s kovovým spodkem) a už to ukazuje a i na volnoběh to krásně přede (před tím občas pocukávalo). Tak snad teď budu de na chvilku zas pokoj.
FELICIA LXi [] 1.3MPi, r.v. 1999 Deep sea blue metalic
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte 25. srp 2020 22:32:41
- Bydliště: Galanta
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netopi..
Děkuji. Už jsem psal do jiné témy, ale tady čtu i řešení. Já sem měl taky tohlo podezření.Jedlá soda nebo ocet + destilka několikrát vyměnit náplň v chladící soustavě.
Právě tím to procházím, 2x destilka + soda a 3x ocet + destilka, nechávám v motoru 2 dny působit, pak vypustím, propláchnu čistou vodou a znovu aplikuji. Nakonec proláchnu 2x jen destilkou a až poté dám fridex + destilku 1 : 1. Za dva roky fridex vyměním za nový. Snad to bude OK.