[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 14641
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Undefined array key 10408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1814: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 12777
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
FeliciaKlub • Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okolo - Stránky 4
Stránka 4 z 6

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: čtv 09. pro 2010 17:21:59
od Libor - FK
Tak ten pin mi nezjistí,ale do tisícovky mi to ve Škodovce odpojí.Ale dnes a zítra budeme ještě hledat,kam to mohl mladý založit.Všem dík.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 11. pro 2010 12:38:43
od Jeronimo
V Odrách ti to udělají za 500,- Potoční 35 je tam zámečnictví ;)

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 11. pro 2010 13:29:12
od Ivarek
Libor píše:Tak ten pin mi nezjistí,ale do tisícovky mi to ve Škodovce odpojí.Ale dnes a zítra budeme ještě hledat,kam to mohl mladý založit.Všem dík.

Zeptej se na http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=15 tam to dělaj maníci tak za 200kč nebo cíga.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 11. pro 2010 15:13:09
od metla
stalo se mi to take ze jsem ztratil klic tak jsem zajel s autem do skodovky(samozdrejme jsme ho tam museli dotahnout)
zapojili mi ho pres zasuvku na pocitac a spojili se pres internet s boleslavi a nahrali mi novy sotvare a tim mi i sparovali klic s imobilizerem kdyby nekdo ti nasel ty klice tak do auta se ti dostane ale neodjede.
ale ja mam alarm tak otviram auto pres dalku a kdyby mi to chtel nekdo otevrit klickem tak se mu to nepovede protoze jsem vyndal ty tahla ktere propojuji zamek na klic se zamkem ve dveri aji kdyby se ti tam nekdo dostal tak stejne stym klicem neodjede

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 11. pro 2010 17:09:09
od Ivarek
Tak prima....kolik za to chtěli?

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 11. pro 2010 17:40:55
od Tweety
Vyčíst PIN z budíků není problém , stačí mít jen spravnej kabel a soft. Tím, že se přispůsobí nové klíče se automaticky staré smažou a tak s nima nejde nastartovat. Podle mě to tahat do škodovky a nechat přehrávat soft je trochu zbytečné. Tyhle kabely na přístrojovku má už spoustu lidí a určitě rádi za drobnou úpravu vyčtou PIN a ronou nastaví nové klíče.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: ned 12. pro 2010 20:57:26
od Libor - FK
Já to tam nebudu přehrávat,oni to odpojí,a bude to bez imobilizéru a klíč co mám bez čipu mi zůstane.Nemusím dávat nové klíčky a zámky.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: ned 12. pro 2010 21:11:56
od Ivarek
Odpojit immobilizér ti nemůžou,to by ti leda museli dát řj bez imma.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: čtv 16. pro 2010 17:45:27
od Libor - FK
Tak felicia má nový klíč za 500kč,+270kč práca,a na druhý den jsme našly ty moje ztracené.Na ty už to nestartuje, mám nový ten pin.Cenu ve Škodovce bych čekal trochu větší,na znčkový servis levné.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: čtv 16. pro 2010 18:01:59
od hledacz - FK
Libor: Tak to je pecková cena! To mě stál jen klíč s čipem 750 Kč, musel jsem ho nechat udělat z důvodu, že k autu jsem dostal jen jeden klíč a navíc lehce ohnutý.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: stř 02. bře 2011 12:17:47
od Mildacaso
jde rozbehnout na aute bez imobilizeru v klicku, ridici jednotku motoru s imobilizerem? Lze imo zrusit?

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: stř 02. bře 2011 13:17:35
od hledacz - FK
Pokud nemáš čip a máš ŘJ s immo, tak neodjedeš. Immo lze zrušit.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: stř 02. bře 2011 13:39:45
od Mildacaso
mam auto ktere je bez imo, nova jednotka by mela imo, řešim jak se ho zbavit

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: stř 02. bře 2011 13:51:45
od hledacz - FK
Sehnat si někoho, kdo má program immo killer a udělá to.

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: stř 02. bře 2011 14:01:10
od Ivarek
Mildacaso píše:mam auto ktere je bez imo, nova jednotka by mela imo, řešim jak se ho zbavit

No mohli by jsme to zkusit....to je Simos2P?

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: stř 02. bře 2011 18:15:13
od Mildacaso
jedná se o Bosch Mono Motronic

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 16. kvě 2011 7:37:48
od Baset
Ahoj všichni,

nebudu zakládat nový topic když se to řeší tu ... taky mám jen jeden klíč (s čipem) a už celkem dost opotřebovanej a trochu mi i blbne zámek u řidiče.

Tak jsem se byl v Brně zeptat na novej klíč a machr na mě plácnul cenu 1200kč ... tak bych se chtěl zeptat jestli je to moc nebo se to dělá i levněji???

A trošku související téma: ten zámek mi blbne při zamykání nebo odemykání a to tak že když chci otočit klíčem tak to vůbec nejde jako kdyby to tam vevnitř něco drželo a když to povolí tak to zní jako kdyby povolil nějaký kus kovu. Nevíte někdo jestli je to spíš tím že klíč vypadá dost opotřebovaně a pořádně nevytlačí vložky v zámku nebo je to jen nějakým mechanickým opotřebením v zámku??? ... u spolujezdce to ale funguje v pohodě když to zkusím ... ale tam zase skoro vůbec nelezu :)

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 16. kvě 2011 8:31:03
od ferdamravenec
tak přehoď zámky mezi sebou
nebo si nech udělat jen obyč klíč jako do š120 , fáčka (do 20kč) , na jedný straně obruš plast a klíč vytrhni , na té části co byla v plstu uvidíš dvě díry , rozlouskni svůj klíč přilož k němu ten novej a tam co není ta dírka ji vrtni (opatrně ať ho neprojedeš) a pak to opatrně vytrhni , s pomocí lepidla to dej do sebe a máš hotovo

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 16. kvě 2011 11:33:17
od Baset
Jestli to chápu dobře tak si nechat udělat jen klíč bez čipu a pak jen tu zámkovou část tj: tu kovovou vyměnit v tom mém původním klíči co teď mám? ... a fakt novej klíč stojí normálně tolik nebo se mě tam snažily jen natáhnout?

A ještě ta výměna zámků ... není tam ještě potřeba vyměnit nějakou podložku nebo nějakou část aby to šlo na druhou stranu do druhejch dveří?

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 16. kvě 2011 12:40:25
od borlan - FK
Ten jeden klíč s čipem si samozřejmě můžeš obnovit jak píší výše. Ale já bych ho obnovil tak, že bych koupil normální celý klíč s komůrkou pro čip (cca 100?), nechal vyfrézovat podle starého klíče a ze starého bych opatrně vydoloval (pokud je zalitý, pokud jen vložený tak je to o to jednodušší) a vložil do toho nového klíče.

Avšak tvým cílem by mělo být mít ještě jeden startovací (tedy s čipem) náhradní klíč. Takže buď koupit klíč s programovatelným čipem (nevím jak je to nyní, já měl před cca 4r nabídku cca klíč 100+čip700), vyfrézovat podle starého a čip také okopírovat (dělají v klíčařství běžně). Nebo odkoupit již neužívaný nebo nalezený origo klíč s čipem natvrdo (nejde programovat), koupit nový klíč s komůrkou, přesunout do něj ten čip, vyfrézovat podle tvého starého klíče a jednotce ten čip přiřadit k tomu stávajícímu čipu (jednotka bude brát oba čipy, přestože bude mít každý jiný kód, může jich umět několik), to dokáže někdo šikovný kabelem. V obou případech bych pak původní klíč neřešil a nechal si jej jako záložní (když jakž takž mechanicky funguje a čip je funkční 100%ně).

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 16. kvě 2011 12:43:05
od borlan - FK
K těm zámkům - snad nemystifikuju, ale myslím, že je na obě strany stejná vložka. A přešroubuje se taková packa-táhlo na kterou stranu potřeba...

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 16. kvě 2011 14:53:41
od Baset
ok zatím díky za rady ... hlavně mě ale zajímalo jestli je cena 1200kč u klíčníka normální nebo tam byly zrovna moc drazí a můžu to sehnat jinde levněji...

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: čtv 19. kvě 2011 8:51:38
od Atnarfus
1200 je cca běžná, když je to klíč s čipem imobilizeru.
V Škodovce ale koupíš origoš nový klíč za 800.

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: čtv 19. kvě 2011 21:54:50
od Baset
ok díky za rady a a odpovědi ... probleeem vyřešen Šalamounsky :ugeek: ... koupil jsem si 2 nové klíčky ke kterým je celá jiná Felda ... "ohnivá mexičanka" barvy Chilli :lol: :king:

jinak díval jsem se že nejspíš asi je nejjednodušší prohodit ty zámky mezi sebou...

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 23. kvě 2011 14:01:50
od tabak - FK
Panové najde se někde origo zapojení imobilizeru?

Re: Klíč + imobilizér

Napsal: pon 23. kvě 2011 14:07:41
od Marty_pv - FK
tabak: Najde, Dílenská příručka > Elektrická schémata

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 06. srp 2011 15:07:47
od Standa10121996 - FK
chtěl bych se zeptat, jak se pozná, že mám u Feldy imobilizér?Dá se to poznat i podle klíčku?Já mám ještě ten starší typ klíčku, tedy není oboustranný, ale má ještě na okraji ty zoubky

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: sob 06. srp 2011 15:48:12
od ferdamravenec
hledat hledat a hledat , už to bylo popisováno

Re: Klíček,imobilizer

Napsal: ned 07. srp 2011 14:57:49
od Standa10121996 - FK
tak jsem nakonec zjistil, že moje auto má imobilizér.Kdybych chtěl ten imobilizér odpojit, musela by se také přeprogramovat řídící jednotka nebo stačí ten imobilizér odpojit?

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: ned 07. srp 2011 15:39:20
od Marty_pv - FK
Všechna vlákna o továrním imobilizéru jsem sloučil do jednoho, Stando odpověď nalezneš pročtením příspěvků výše (hledat ti to už nebudu)

popis na zapojeni dratu jednotky imobilizeru

Napsal: stř 24. srp 2011 19:44:52
od feldafavorit - FK
vsude jsem se docetl jak imobilizer odpojit ale jak ho zapojit nikde neni.
sehnal jsem si celou volantovou tyc s felicie se spinaci skrinkou okolo je cteci krouze ktery je propojen s jednotkou a sni vede svazek zil
chtel bych ji dat do favorita moje predstava je ze vymenim celou volantovou tyc a pres rele budu odpojovat civku na zapalovani (kdyz vlozim klic bez cipu tak motor bude tocit a auto nechytne potom kdyz vlozim klic s cipem tak auto chytne )co vede se spinaci skrinky cislo dratu je 15 ale jak zapojit draty co vedou z imobilizeru
bylo by mozna tento vymysl zrealizovat popr.uvitam i jinaci navrhy se zapojeni
barvy dratu jsou :
hneda : to je kostra
cerna:
cerna s bilou:
seda s bilou:
tyto tri barvy nevim co a jak dekuji za kazde navrhy ;)

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: stř 24. srp 2011 20:15:32
od Ivarek
No nevím zda tě plně chápu,ale immo z Feldy komunikuje po k-lince s ecu motoru,tudíž na nějaká relátka atd můžeš zapomenout.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: stř 24. srp 2011 20:25:34
od Marty_pv - FK
feldafavorit: Nastuduj si nejdřív jak ten originální imobilizér funguje, pak pochopíš že to co vymýšlíš je nesmysl ;) (bez použití jednotky s immo - pokud ten favorit je vůbec stříkačka)

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: stř 24. srp 2011 21:15:31
od feldafavorit - FK
bohuzel je to karburator takze to nepujde mam cteci krouzel ktrery je propojen s cernou skrinkou a sni jde ctyri vodice myslej jsem ze jeden je zem druhy je stalej plus aby to fungovalo a jeden by mohl by byt spinaci a to tak kdyz se spoji spravny klic s cipem tak pusti popr.nepusti ale to tak nepujde takze to nezapojim vzadnem pripade ?

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: stř 24. srp 2011 21:19:42
od Jura_Favorit
Ne, s karbecem opravdu v žádném případě... :scratch:

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: ned 27. lis 2011 9:34:26
od Matalion - FK
Ahoj kluci mám taky takový problém u 1,3MPi Točí točí , benzín jde ale nenastartuje jakmile kroužek z imobilizéru dám někde dál od spínačky tak nastartuji v pohodě. Jako by tam něco rušilo. Takže teď čtecí kroužek mám dál od spínačky a přilepenej na něm klíček když déle stojím tak nastartuji až na podruhé ale když nastatuji a pak chcípnu motor a hned chci nastartovat tak naskočí.

Mám spínačku která je původně z BMM může to být chyba je odlišná od MPi???

Moc díky za jakékoliv rady.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: sob 03. pro 2011 23:41:32
od BlueFox - FK
Čau, potřeboval bych si něco ověřit... Pochopil jsem správně že ŘJ motoru si nijak neověřuje jestli nebyl imobox vyměněn? Tzn. když z funkčního auta vyhodim imobox a dam tam jinej tak půjde stejnym chpipem nastartovat, protože jeho kod je v ŘJ a ne v imoboxu. Jedinný co se změní tak je pin pro párování, protože ten řeší imobox.

Čímž se dostávám k nejasnosti co tam mám. Jak je možné že kód chipu drží ŘJ, ale když je potřeba je přepsat kecá do toho pin imoboxu, kterej si jednotka nijak neověřuje. Dávalo by smysl kdyby imobox byl jen převodník a napáječ toho rfid. A všechno by si šéfovala ŘJ. Ale takhle napůl kdy chip ověřuje ŘJ, ale jeho přepsání autentizuje imobox, to je takový zmatený.

Můžete mi někdo s jistou říct jak jsou ty vazby? Co drží čí kódy a co co ověřuje? Dostal jsem tolik variant odpovědí od různých znalců že jsem z toho jelen.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: sob 03. pro 2011 23:45:31
od BlueFox - FK
Matalion: Chápu to dobře že jeden klíč se správnym chipem máš nalepený na kroužku a startuješ jinym? Nemáš v tom druhym klíči taky chip? Kdyby se ti tam dostávali dva chipy do napájecího pole kolem té cívky, vysílali by přes sebe a blbě by se přijmul kod, nebo by se přijmul ten druhej. Dávalo by smysl že když dáš cívku dál, tak se ten druhej chip nerozebehne a nedela paseku.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: ned 04. pro 2011 15:29:03
od Ivarek
Kody transpondérů jsou uloženy v immoboxu.Immobox komunikuje s ecu po k-lince a dává jí vpodstatě jen příkazy - můžeš auto natočit,klíček je vpořádku anebo ne.Immobox musí být spárovaný (přizpůsobený) s ecu tzn po výměně jednoho či druhého se musí vždy udělat přizpůsobení.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: čtv 08. pro 2011 23:06:23
od BlueFox - FK
Dobře, tak konečně to vim, snad teda, jistě. A jakym způsobem se to provede? má to něco společného s pinem na přizpůsobování klíčů?

Nebo spíš pro začátek tekhle. Nacpal jsem do auta jednotku, imo a chip z klíčku, co jsou údajně z jednoho auta a měli by byt spárované. Jenže to nechodí, vzávadách se mi pořád dokola objevuje že jednotka byla zablokována imobilizérem. Vzhledem k tomu že tam ta závada byla už když jsem jí zapnul poprvé si myslim že mě stejně natáhl a je to poskládaný kdo ví jak.

Potřeboval bych ale nejprve zjistit, co s čim je rozladěný. Jestli ecu - imo a nebo imo - chip. A nebo jestli uplne vsechno...

Předpokládám že přehození těhle dvou komponentů v autě nezkrývá žádné úskalí. Prostě přeházim konektory a mělo by to nastartovat ne?

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: pát 09. pro 2011 8:49:30
od Ivarek
No to ano,ale pokud neprovedeš přizpůsobení ecu a imma (po jejich výměně) tak to nenatočíš taky.Nejsem si teď úplně jistý jakou hlášku to bude vypisovat.K tomu přizpůsobení PIN nepotřebuješ,ten je potřeba akorát když koduješ třeba nový klíče atd.
V první řadě bych teda provedl to přizpůsobení ecu + immo (dle VIS,přesně z hlavy si to už nepamatuju,musel bych si to doma vyzkoušet - spojíš se s immem,dáš přizpůsobení,vymazat adapataci,uložit 000,vypnout zapalování na půl minuty,zapnout a hotovo).
Pokud bude vše OK a stejně nestartuješ,pak nesouhlasí čip s immem a jsi v háji.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: sob 10. pro 2011 15:22:42
od BlueFox - FK
Díky moc za rady.

Našel jsem ve VIS postup, tak ho vyzkoušim. Pokud by se to nepovedlo, je tu někdo z liberecka, popřípadě odjinud, kdo má SW na vyčtení pinu imoboxu? Samozřejmě zaplatim..

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: sob 10. pro 2011 17:26:54
od BlueFox - FK
Tak jsem laboroval a až dneska mi došlo že do imoboxu se dá vlézt zvlášť na adrese 25. 9_9
Zkoušel jsem s chipem a bez chipu a dle nalezených závad usuzuji, že neni chip nakodovany v imoboxu. komunikace s ECU se zdá v pohodě, čtecí cívka taky. Jinak by to bez chipu nepsalo low signal a s nim unauthorized.
Mrkněte na to pls , jestli je můj předpoklad zprávný.


bez chipu:
---------

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 032 906 030 AG
Component and/or Version: MARELLI 1AV F012
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
.............................................
VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 1H0 953 257 B
Component and/or Version: IMMO VWZ3Z0T3111861 V00
Software Coding: 09600
Work Shop Code: WSC 00000
1 Faults Found:
01176 - Key
07-00 - Signal to Low
.............................................
MEASURING BLOCK:

Authorised Start? 1
ECU Answers? 0
Key condition OK? O
Mo. of Matched keys: N/A

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

s chipem na klicku:
-------------------
VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 032 906 030 AG
Component and/or Version: MARELLI 1AV F012
Software Coding:
Work Shop Code:
2 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
00609 - Ignition Output 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
......................................................
VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 1H0 953 257 B
Component and/or Version: IMMO VWZ3Z0T3111861 V00
Software Coding: 09600
Work Shop Code: WSC 00000
1 Faults Found:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
......................................................
MEASURING BLOCK:

Authorised Start? 1
ECU Answers? 1
Key condition OK? O
Mo. of Matched keys: N/A

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: ned 11. pro 2011 14:58:20
od Matalion - FK
Děkuji za tvou reakci. Zkoušel jsem z klíčku kterým startuji chip odstranit ale problém je stále stejný


BlueFox píše:Matalion: Chápu to dobře že jeden klíč se správnym chipem máš nalepený na kroužku a startuješ jinym? Nemáš v tom druhym klíči taky chip? Kdyby se ti tam dostávali dva chipy do napájecího pole kolem té cívky, vysílali by přes sebe a blbě by se přijmul kod, nebo by se přijmul ten druhej. Dávalo by smysl že když dáš cívku dál, tak se ten druhej chip nerozebehne a nedela paseku.

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: pon 12. pro 2011 20:11:00
od BlueFox - FK
Můžete mi prosím někdo mrknout na log co jsem psal výše? Abych toho člověka nepéroval zbytečně že mě natáhnul, na což se právě chystam.
Dneska jsem znovu zkusil vymazat adaptační hodnoty z motoru i imoboxu (Na adresu 00 zapsat 000, vypnout klicek na min. 30s.) a stejný výsledek. Stále "key unautorised".

A nebo, je tu někdo kdo umí pin vyčíst? To bych možná uvítal ještě víc. Poslal bych imobox poštou, nebo po liberecku s nim přijedu.

Pomoc vedoucí k vyřešení bude odměněna!

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: pon 12. pro 2011 21:23:13
od Ivarek
Podle toho logu to vypadá že opravdu immobox není spárovanej s čipem.No já to můžu zkusit vyčíst vagtachem ale nikdy jsem nezkoušel číst pin bez alespoň jednoho funkčního čipu....nevím jestli to půjde....

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: pon 12. pro 2011 23:50:10
od BlueFox - FK
vag tacho to neumí bez funkčního čipu. Jedinný program co by to měl umět se zdá že je Motordiag Imobox Pin Manager. A nebo pin vytahnout primo z procesoru HC05B6, kterej je ovšem zamčen proti přečtení. Prý zrovna tahle ochrana obejít jde, tak se na to mrknu jestli bych to nedokázal vyčíst takhle.

Škoda že ve starých imoboxech jako má felda neni samostatna eeproma jako v tech novejsich. Tam je to raz dva...

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: úte 13. pro 2011 22:28:54
od BlueFox - FK
Takže kdo budete potřebovat vyčíst pin z imoboxu feldy a ostatních aut používajících stejný typ, klidně se na mě obraťte. Koupil jsem nakonec ten pin manager, vsak se bude jeste hodit. A kdyz poslouží více lidem, alespoň se mi něco málo vrátí. ;-)

EDIT: Odvolávám co jsem provolal. Motordiag pin manager neumí co umět měl. Bez funkčního klíče si vyláme zuby... :thumbdown:

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: ned 18. pro 2011 1:22:29
od Lacik - FK
Ahojky,

chcem sa spytat, mam moznost kupit sadu zamkou aj z RJ IMMO (novsia sada), bude to fungovat ked to vymenim, a keby nieco porobim vo VAGU? alebo potrebujem aj niaky pin?

dakujem

Re: Tovární imobilizér - odpojení, párování klíčů a vše okol

Napsal: ned 18. pro 2011 11:35:21
od BlueFox - FK
Ahoj. Immobox je v novějšim typu myslim stejnej. Ale nejsem si na 100% jistej. Spíš jsem o jinym nikdy nelyšel, rozdíl je jenom v mechanice klíčů.

Pokud vyměníš zámky i imobox ze stejného auta a jsou tudíž zkódované, potřebuješ jen vagem přizpůsobit řídicí jednotku motoru na nový imobox. Ve VIS je popsané jak na to, na to není potřeba žádný pin. Pokud by jsi s tim vyměnil i ŘJ motoru, nemělo by být potřeba řešit vůbec nic.

PIN potřebuješ pouze na změnu klíčů. Pokud klíče s imoboxem v minulosti fungovaly, pin nepotřebuješ.