Odpojení imobilizéru META M36

Uživatelský avatar
Vici
Příspěvky: 1278
Registrován: úte 16. pro 2003 16:17:43
Bydliště: Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Odpojení imobilizéru META M36

Příspěvek od Vici »

tak holt musis jit po kabliku od ctecky tak dlouho az najdes krabicku.... :)
O1 Combi ASZ 204PS/461Nm, Galaxy AUY 149PS/368Nm, Sharan AUY 4motion série, Favorit Silver Line 50kW
Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 301
Registrován: ned 27. úno 2005 14:42:18

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Aleš »

Já ho měl (asi ) taky a nějaké čary s dráty jsem našel ve sloupku "A" tam to tuším bylo napíchlé na dráty s palivového čerpadla. Je to bez záruky.
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin :-)
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od zemlak »

Povedlo se ti ho odstranit? Taky plánuju, že ho vyhodím, tak by se mi hodilo info jak na to? Dělal to někdo?
Má to svojí řídící jednotku, kterou stačí "odstřihnout", nebo je to nějak víc napojeno na řídící jednotku auta?
Uživatelský avatar
davidek75
Příspěvky: 34
Registrován: pon 02. led 2006 15:35:51
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od davidek75 »

Už je to stašně dávno co jsem ho kolegovi rval ven , ale musíš rozebrat palubku a od spínací skřínky všechny dráty pryč , a pod plastem A sloupku vedou kablíky k palivovému čerpadlu které jsou přerušené a spínané imobilizérem . Ty dráty co vedou k IMO dej do pryč a původní sletuj k sobě .
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od zemlak »

Budu se na to muset podívat až bude venku trošku hezky.:-)
A protože budu do auta montovat centrál od jablotronu, myslíte že bych místo toho sletování mohl to přerušení připojit přes okruh IMO u toho CZ?
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Demontáž imobilizéru

Příspěvek od zemlak »

Tak už jsem se na to koukal, a mám takovej dotaz. Jak se co nejjednodušeji dostanu k té spínačce?

Co by se stalo, kdybych ten imobilizér jen odpojil od napájení a ten přerušený vodič vlevo dole spojil?
Nevíte někdo kam vede zbytek drátů od té jednotky imobilizéru? Je ještě někde něco rozpojeno? Jak a proč je to napojeno na tu spínačku?

Pokud o tom někdo něco víc víte, tak prosím napište, nerad bych to zbytečně celé rozebíral.
Uživatelský avatar
103457
_________________
_________________
Příspěvky: 11153
Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž imobilizéru

Příspěvek od 103457 »

zemlak píše:Tak už jsem se na to koukal, a mám takovej dotaz. Jak se co nejjednodušeji dostanu k té spínačce?

Co by se stalo, kdybych ten imobilizér jen odpojil od napájení a ten přerušený vodič vlevo dole spojil?
Nevíte někdo kam vede zbytek drátů od té jednotky imobilizéru? Je ještě někde něco rozpojeno? Jak a proč je to napojeno na tu spínačku?

Pokud o tom někdo něco víc víte, tak prosím napište, nerad bych to zbytečně celé rozebíral.

Pokud jsi již spínačku nesundaval a nemáš na ní normální šrouby, tak musíš svěsit volantovou tyč i se spínačkou dolů k pedálům a potom teprve můžeš stáhnout kroužek imo. A přerušit dráty od imo nejdou tak, aby auto fungovalo, musí se imo zrušit VAGem v ŘJ.
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž imobilizéru

Příspěvek od zemlak »

103457 píše:Pokud jsi již spínačku nesundaval a nemáš na ní normální šrouby, tak musíš svěsit volantovou tyč i se spínačkou dolů k pedálům a potom teprve můžeš stáhnout kroužek imo. A přerušit dráty od imo nejdou tak, aby auto fungovalo, musí se imo zrušit VAGem v ŘJ.

Ty asi myslíš novější imo který je rovnou v klíčku. Tady se mi jedná o starší imo META, kde se musí dávat taková klíčenka do čtečky. Má to samostatnou ŘJ v kastlíku, která je napojená na napájení, pak od ní vede kabel k tý čtečce (ta je vedle zapalovače) a jeden pár jde doleva vedle pedálů, kde je přerušenej červenej vodič. A je to v tom autě jak dobastlený, všude samá izolačka.

Další vodiče vedou někam ke spínačce jak píše:
davidek75 píše:Už je to stašně dávno co jsem ho kolegovi rval ven , ale musíš rozebrat palubku a od spínací skřínky všechny dráty pryč , a pod plastem A sloupku vedou kablíky k palivovému čerpadlu které jsou přerušené a spínané imobilizérem . Ty dráty co vedou k IMO dej do pryč a původní sletuj k sobě .

jen nevím jakou tam mají funkci, a jestli je nestačí jen zrušit z toho kastlíku, abych k tý spínačce nemusel vůbec lést

Tady jsem v dílenský příručce našel návod na demontáž a tam o VAG nic nepíšou:
Obrázek

Jen dodám, že chci tenhle vyhodit a tam jak je to rozpojený připojit jinej imobilizátor.
Uživatelský avatar
Jyrgen
Příspěvky: 805
Registrován: pon 05. pro 2005 17:41:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Jyrgen »

jojo, posraná META, hromada izolačky všude, milion drátů a rozpadající se čip :roll: už se na to chystám pěkně dlouho abych to dostal z auta ven... akorát u mě je malá změna, já mám "META 87a n" a řj mi leží za budíkama pod plechem. A obávám se že bez sundání palubky se při hledání všech kabelů neobejdu...
Škoda Felicia 96' | 1.3 BMM 40kW +steroidy| HP Sporting | Rial 16" viewtopic.php?f=16&t=37170
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV

ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od zemlak »

To já to mám v tom kastlíku, jako to je na tom obrázku co jsem tam dal.
A zajímá mě ta spínačka, nechce se mi to celé rozebírat, pokud by to nebylo nutné.

Jakou to tam má funkci? Co by se stalo kdybych to jen odpojil od napájení a spojil ten drát vlevo dole?
Uživatelský avatar
Jyrgen
Příspěvky: 805
Registrován: pon 05. pro 2005 17:41:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Jyrgen »

no u mě, když neodpípnu čipa a točím klíčkem, tak se mi rozsvítí kontrolka s vykříčníkem. takže předpokládám že si to bere ze spínačky napětí...
Škoda Felicia 96' | 1.3 BMM 40kW +steroidy| HP Sporting | Rial 16" viewtopic.php?f=16&t=37170
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV

ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od zemlak »

Ano to mi taky dělá. A pokud by mi po odpojení jen při startování tohle svítilo, tak mi to nevadí.

Jen nevím co víc to tam dělá. :(

A nejspíš to pak budu muset prostě vyzkoušet ;) Ale ještě musím koupit jedno relátko, abych to moh rovnou zapojit tak jak to chci. :)
Uživatelský avatar
DuDe
Příspěvky: 799
Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
Bydliště: Velky Tynec
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od DuDe »

Mam v plánu to taky demontovat , ale vidim že tady vpodstatě nikdo nenapsal že se mu to podařilo a funguje to . . . Nerad bych neco rozrýpal a aby mi pak auto nejelo . . . :)
Uživatelský avatar
Ponman
Příspěvky: 2282
Registrován: stř 06. zář 2006 22:17:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Ponman »

DuDe píše:Mam v plánu to taky demontovat , ale vidim že tady vpodstatě nikdo nenapsal že se mu to podařilo a funguje to . . . Nerad bych neco rozrýpal a aby mi pak auto nejelo . . . :)

No me to zatim funguje,sice mam jeden klicek s tim plochacem a cipem a druhej rozpadlej a zatim to taky neresim.Az se to posere,tak to bude zly.Jinak objevil jsem firmu kde by teoreticky mohli dodat nahradni klicky k tomuto na hovno systemu.
http://www.casystem.cz/index.html
Felda,to je auto!!!! Aspoň víš,že jedeš!!!
Uživatelský avatar
DuDe
Příspěvky: 799
Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
Bydliště: Velky Tynec
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od DuDe »

Ja pravě nechci dělat novy kličky . . . Chci ten imobilizer dat pryč a zahodit někam moc daleko , protože mě tu už štve ,při každym startování zasouvat ten imobilizer. Ale chci mit jistotu ,když se ho pokusim dat pryč z auta ,že nepokazim nic jinyho . . . Takže bych potřeboval mensí návod jak na to ,co odpojit a předělat atd. . .
Uživatelský avatar
Jyrgen
Příspěvky: 805
Registrován: pon 05. pro 2005 17:41:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Jyrgen »

Všichni máme ten stejnej že? jak se strká jakoby USB klíčenka do toho nesmyslu aby přestala blikat dioda :lol: ten můj je META 87 a n (myslím)
a už ho mám teda odpojenej :) o víkendu sem hledal závadu proč mi nejede auto a jelikož na to jdu vylučovací metodou, tak imobilizér sem taky zkoušel a když už sem v tom byl tak sem ho odpojil :-) akorát připoijenej na napájení sem ho nechal ať si ta dioda bliká, ničemu už to teď nevadí :lol:

Když sem to odpojoval tak sem nic nefotil, ale vím přesně co bylo odpojený. Takže:
1. odpojený 2 dráty (tuším žlutý, nebo bílý... ) přímo ze spínačky .... místo toho černej do jednotky IMO a z jednotky zase černej na ty 2 dráty - při pokusech sem odhalil že se jedná o startování
2. odpojený napájení palivovýho čerpadla - černej drát co vede z pojistkovky do spínačky. Byl přerušenej a zase černej do IMO a černej z IMO.
To sou 2 základní věci. Já měl dráty přerušený asi 10cm od spínačky a maskovaný to bylo žlutozelenou páskou, takže jednoduše sem odhaloval.

Pak tam zůstali další 4 černý dráty z jednotky IMO.
1 byl nezapojenej a jen smotanej do klubka.
2 +12V napájení - našel sem ho připojenej na původní napájení autorádia, který sem nepoužíval
3 a 4 oba ukostřený na volantovou tyč.

Ty černý dráty bohužel nejsou nijak označený, jediný co sem tedy udělal, že sem sundal štít budíků, spodní dekl volantovky a vzal sem do ruky měřák. Na štěstí už od oka bylo vidět podezřelý dráty, takže měřák plnil funkci jen ověřovací :) Ikdyž sem dřív viděl jen hromadu drátů a izolačky, tak tentorkát sem se víc soustředil a už to tak složitě nepůsobilo :)

EDIT: teprve po napsání si čtu co sem vlastně psal dřív, tak možná máme každej jinej typ, ale tak třeba to poslouží nějak ;)
Naposledy upravil(a) Jyrgen dne čtv 02. říj 2008 19:55:41, celkem upraveno 1 x.
Škoda Felicia 96' | 1.3 BMM 40kW +steroidy| HP Sporting | Rial 16" viewtopic.php?f=16&t=37170
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV

ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Ivarek »

Přesně jak píše Jyrgen,dodělávaný immobilizéry vykopnete dobře,jelikož ty přerušený dráty jsou na skoro první pohled poznat,viz ta Jyrgenova žlutozelená izolačka.A napsal vám velmi dobrý návod.
Chce to krapet osobní odvahy. :D
Frank
Příspěvky: 48
Registrován: ned 07. říj 2007 10:59:22
Bydliště: Chotusice
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Frank »

DuDe píše:Ja pravě nechci dělat novy kličky . . . Chci ten imobilizer dat pryč a zahodit někam moc daleko , protože mě tu už štve ,při každym startování zasouvat ten imobilizer. Ale chci mit jistotu ,když se ho pokusim dat pryč z auta ,že nepokazim nic jinyho . . . Takže bych potřeboval mensí návod jak na to ,co odpojit a předělat atd. . .



Když sem felinu kupoval v bazaru tak mi řekly že mi odpojili imobilizer že to zlobylo tak me nejde potom sem zjistil že mám nějaký vypínač pod palubkou tak sem ho přepnul a už sem to nenatočil tak vím že je to od benzínovího čerpadla a co se dává ten čip tak sem tam dal blikací diodu tak když vypnu klíček tak se my rozbliká a nikdo to nepozná že nechodí imobilizér ;) :lol:
Uživatelský avatar
DuDe
Příspěvky: 799
Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
Bydliště: Velky Tynec
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od DuDe »

Tak to se na to asi zitra mrknu . . . Defakto se jen spojí přerušený dráty ,ktery jsou přes IMO .
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Ivarek »

Přesně tak.A doporučuju pro ty co si nevěří aby si při té demontáži popisovaly dráty a kreslily si schéma jak to bylo zapojený.To pro případ kdyby se jim to opravdu nepovedlo,aby to mohli alespoň uvést do stavu před kucháním.
michal1111

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od michal1111 »

Zdravim vykradli mi auto felicii 98 takze jsme musel koupit celou sadu zamku.Vsechny jsme namontoval jen spinacka mi nechce chytnout.Motor mi chytne ale po cvyli chcipne.nevim jestli musim imo krouzek nejak nechat prekodovat na nove klice nebo nevim co stim muzete mi poradit ??
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Ivarek »

Ze starých klíčů které rozloupneš musíš vyndat takovou malou kostičku (čip čili transpondér) a ten musíš vložit do nových klíčů.
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od zemlak »

Jyrgenovi děkuji za návod, jen to potvrdilo to jak bych na to šel. Tak snad na to bude někdy čas.

:D A tohle je asi dost výstižný:
Ivarek píše:Chce to krapet osobní odvahy. :D
moskvic - FK

Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od moskvic - FK »

Čuste...mám takový dotaz..co všechno( z elektriky) obnáší výměna ze starého klíče ze starým IMMO na nový typ klíče ala Octavia..Jedná se mi o změnu čtecího zařízení z té čtečky na kroužek kolem spínačky..jak to přepojit?

Díky všem ;)
moskvic - FK

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od moskvic - FK »

Neví nikdo :?: :?:
Kuladmin
Příspěvky: 1751
Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Kuladmin »

Ja se jen optam a nejde vymenit cip v klicku?? pak by sis todle vsechno mohl usetrit. Myslim prehodit z klicku do klicku.
moskvic - FK

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od moskvic - FK »

No jo ale vono je to trošku jinka řešené...starý IMMO má zvlášť čip u klíče který se zasouvá zvlášť kdežto nový IMMO má čip přímo v klíči..
Kuladmin
Příspěvky: 1751
Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Kuladmin »

Aha tak to snad neni ani tak stary jako neoriginal ne? ja mam 96 stary klice a cip v nich uz.
moskvic - FK

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od moskvic - FK »

No já mám taky 96 ale čip ještě zvlášť a potřebuju HELP jak to předělat..
Alda.50 - FK

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Alda.50 - FK »

mam podobnej dotaz,koupil sem feldu r.v. 12.96 a mam tam alarm na DO,centrál a imobilizér.Ale je to imobilizér že mam na klíčku čip a ten musim přiložit k takový čtečce ,vono to zapíská a můžu nastartovat,když to neudelám tak bliknou kontrolky když chci zastartovat a nejde to. A právě to chci ododělat,protože mam 1 čip a stejně kdyby se posral nebo ztratil tak abych nebyl v řiti.Nevíte někdo jestli to má vlastní jednotku nebo jak to je udělaný,bojim se abych to pak neoddělal a pak už nenastartoval.Na vokýnku mam nálepku ATC security takže myslim že to je ta firma ale na netu toho moc nemaj
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Ivarek »

Všechny immobilizéry mají vlastní řj.Pokud je dodělávanej dá se vykuchat líp,jelikož každej pozná dodělávku od origa.Tzn rozkuchat palubku (kastlík u spolujezdce,kolem volantové tyče nebo za budíkama),najít dodělávku,vykuchat a napojit původní kabeláž do origo podoby.
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Ivarek »

Moskvič...moc nechápu,ale jestli máš starý zasouvací immobilizér a chceš to předělat na nový typ s čipem přímo v klíčku tak potřebuješ následující.
Vykuchat starý typ immobilizéru,vyměnit řj motoru za řj pro immobilizér,osadit řj imma,osadit cívku kolem spínačky,osadit čipy do klíčů,to celé propojit kabeláží,přizpůsobit diagnostikou a je to.
moskvic - FK

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od moskvic - FK »

Ivarek... přesně tohle jsem myslel jenom špatně vysvětlil..hmm tak to se na to můžu vy....ja myslel že jenom přepojím kabel...škoda..ale díky moc za info..
Uživatelský avatar
Mildacaso
Příspěvky: 517
Registrován: ned 07. zář 2008 11:12:10
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Mildacaso »

a s kabelazi to je jak? Predpokladam ze konektor ridici jednotky bude pripraven kabelazi pro imo.. ale kde se pak napojuje ta ridici jednotka a krouzek.. ?
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér-starý na nový typ

Příspěvek od Ivarek »

Tady máš schéma od ima....

Obrázek
Kellis111

IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od Kellis111 »

Už někdo odpojoval imobilizér META M 36. Chci ho zrušit protože čtečka už dosluhuje. Poradí mi někdo? Díky
raduzo22 - FK

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od raduzo22 - FK »

Já sem si to nechával odpojovat od jednoho chlapíka co montuje alarmy atd..do aut, mel to za 30min a stálo mě to 200,-. Odkaď si jestli se můžu zeptat,dal bych ti na něho kontakt... ;)
kellis111

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od kellis111 »

Já jsem od K.Varů.
raduzo22 - FK

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od raduzo22 - FK »

Aha,tak to by ti byl můj kontakt naprd...ale když půjdeš po drátech od jednotky toho imobilizérů tak by neměl být problém... V příloze je fotka aby si věděl kolik to má zhruba vodičů,ale už ti neřeknu kde to všude bylo napojený, hodně zdaru jestli se do toho budeš pouštět sám.
Uživatelský avatar
DuDe
Příspěvky: 799
Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
Bydliště: Velky Tynec
Kontaktovat uživatele:

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od DuDe »

Taky jsem nad tím uvažoval že to odpojím , dokonce se to tu někde řešilo , ale nikdo tu nikdyn napsal že to odpojíl a vše mu funguje . Tak jsem se do toho nepouštěl .

Našel jsem to téma kde se to řešilo :
viewtopic.php?f=30&t=1162
Uživatelský avatar
Jyrgen
Příspěvky: 805
Registrován: pon 05. pro 2005 17:41:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od Jyrgen »

co kecáš, že nikdo, mě po odpojení všechno funguje :)

ale měl sem typ META 87an
Škoda Felicia 96' | 1.3 BMM 40kW +steroidy| HP Sporting | Rial 16" viewtopic.php?f=16&t=37170
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV

ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od zemlak »

Chystám se na to rok a bojím se do toho pustit.. už jsem to zkoumal, ale zatím funguje, tak se mi do toho moc nechce..
A uvažoval jsem taky o tom, předělat to jen na tlačítko, nebo něco podobnýho.. nechce se mi ho úplně vyhodit..

Pokud to budeš vyndavat, tak to prosím určitě nafoť, hodně lidem pomůžeš. Díky.
raduzo22 - FK

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od raduzo22 - FK »

Mě taky všechno funguje ( ťuk ťuk ), měl sem immo viz obrázek.
Uživatelský avatar
zemlak
Příspěvky: 108
Registrován: stř 16. led 2008 14:15:00
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od zemlak »

Jyrgen: Jaký je rozdíl mezi Meta M 36 a Meta 87 an?
Uživatelský avatar
DuDe
Příspěvky: 799
Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
Bydliště: Velky Tynec
Kontaktovat uživatele:

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od DuDe »

Jyrgen píše:co kecáš, že nikdo, mě po odpojení všechno funguje :)

ale měl sem typ META 87an


Tak sry ,tebe jsem asi přehlíd .

Jinak ja nad tím stále uvažuju , ale nevim jestli není na škodu to vyndávat když už to tam je .
Uživatelský avatar
Jyrgen
Příspěvky: 805
Registrován: pon 05. pro 2005 17:41:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od Jyrgen »

zemlak píše:Jyrgen: Jaký je rozdíl mezi Meta M 36 a Meta 87 an?

joo, tak to netuším... ale účel bude asi stejný, odpijit startér a palivový čerpadlo...

já ho odpojil protože mi vadilo to zasouvání toho klíče, zdržovalo mě to a navíc mi jeden už nefungoval a druhej se rozpadal, tak sem tomu nevěřil a místo immo sem si udělal vlastní... skrytej čudl
Škoda Felicia 96' | 1.3 BMM 40kW +steroidy| HP Sporting | Rial 16" viewtopic.php?f=16&t=37170
+ family car VW Touran Highline 03' | 2.0 TDI AZV

ex: VW Golf IV Highline 99' | 1.9 TDI AHF | EGR OFF, TA & 18" Turbo Twist
ex: Škoda Felicia GLXi 95' | 1.3 BMM 50kW | Brock 8x14" www.feliciaklub.cz/Jyrgen
Dave.m - FK

Re: IMOBILIZÉR - META M 36

Příspěvek od Dave.m - FK »

Když jsem překopával elektriku, tak jsem ho celý vyndal..bez problémů všechno funguje. Není se čeho bát, jen odpojit několik hodně drátků :D
MaxSand - FK

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od MaxSand - FK »

Čaute chlapi. Zkoušel už někdo z Vás ten imobilizer odpojit a ví jak na to. Pokoušel jsem se o to podle návodu od Jyrgena a první část sedí. U mně stačilo vyměnit dva zluty kabely, který byly připojený k jednomu černýmu za dva cerny připojený k spinačce. Tím se mi podařilo rozjet startér avšak i když jsem urputně hledal tak jsem nenašel kabel od čerpadla, takže točím motorem, ale ten nenaskočí. Můžete mi říct aspoň kde ho hledat, jak ho poznat? Z jednotky imo mi jde celkem 9 kabelů + 1 široký ke čtečce(všechny černý). Typ imo je ta "USB kličenka" :). Těch 9 kabelů jde ke spínačce. Pak 2 pokračují a ztrácejí se někde u levých dveří pod palubkoum, dva jsou ukostřený na volantu, čtyři jsou u spínačky. Jedne spojený se 2 žlutýma, dva napojený do spinačky na jeden konektor a jeden ještě napojený na pravy straně stínačky. Pak mi ještě jeden chybí a ikdyž jsem lez pod palubku, nad ní, tak ho nemůžu najít a mám podezření že jde někde do schrumáže kabelů který jdou pod přístrojovkou. Tam se už ale asi budu horkotěžko dostávat. Pak jsem se ale díval, že na pojistkové skříni je stejnou páskou jako u spinačky spojeny 2 černý kabely. Jeden jde do te schrumáže a druhý nahoru do kaslíku kde je tuším napojený na jeden červený a modrý drát ( to nevím jistě) a ty jdou do bílé skříňky za těsněním v kaslíku. Doufám, že to někdo pochopí co jsem tu napsal :) a řekne co hledat a protojit, aby mi šlo čerpadlo :)
Uživatelský avatar
Mildacaso
Příspěvky: 517
Registrován: ned 07. zář 2008 11:12:10
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Mildacaso »

pal cerpadlo by melo byt preruseny u ridice vyndas ten prah co ram je a prednim je takovej plast jeko y pred dverma drzi tam na sroubku.. tam byvca preruseny vodic cerpadla a kabyly tazeny pod palubku kde to pak spina krabicka imo
Uživatelský avatar
Ivarek
_________________
_________________
Příspěvky: 2843
Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer dofungoval asi

Příspěvek od Ivarek »

Šel bych po těch drátech od immobilizéru až kam jsou napojený na origo kabeláž.Tam bych je uštípl a pak už ti musí být jasný jak to bylo zapojený původně.Tzn přerušený origo vodiče naletovat zpátky,dráty který byly původně na spínačce opět na na ní vrátit atd.
Odpovědět