Zdravím

mám podobný problém. V týdnu mi začalo nekontrolovatelně cvakat relé svorky X a problikávat/zhasínat světla a větrák. Po nastartování jsem na spínaných svorkách naměřil od 13,3 do 15V v závislosti na odběru (zapnutí světel a ventilaci), s vypnutým motorem 13,3V. Původně to cvakalo random ale dnes jen při volnoběhu v koloně. Taky se dost zahřívají tlačítka na palubovce. Podle předchozích příspěvků jsem zkontroloval startér, ale kabely jsou v pořádku ( je asi 8 měsíců novej). Otevření pojistkové skříně a případné vyschnutí taky nepomohlo. Baterka je taky OK (12,8V), nabytá před 2 měsíci.
Myslíte že by to mohl způsobit špatný alternátor? Jak by se to dalo ověřit? Zkusil jsem vyměnit samotné relé a za chvilku se cvakání opakovalo.
Taky se zřídka kdy stane že po krátké pauze nejde znovu nastartovat ale to jsem pokládal za chybu imobilizéru.
Díky za odpovědi