Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Občas jak jezdím ve felince kombíku, tak si zatáhnu trošinku ručku a pak zabrzdím no a brzdí to opravdu lépe. Jinak normálně vlastně brzdí jen předek skoro... Myslíte, že by tohle šlo nějak poštelovat? Se chystám seštelovat ručku, tak aby když je položená, tak aby ty pakny byli co nejblíž, ale nedotýkali se...nebo nějak seštelovat samostavy? Nebo možná vyměnit regulátory tlaku zadních brzd za nějaké z jiného auta? Ale zase bych nechtěl, aby ten zadek brzdil na plne a ně kde mě předbíhal zadek a to nemluvím o brždění v zatáčkách na sněhu.... ale v létě by to zase mělo být bez problému.... No poradíte někdo co by s tím šlo udělat?
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
sesteluj si ruku tak na 1zub,lepsi na samostavu.pokud to bude malo tak budto jiny valecky-brzdovy,nebo vyndej na brzd.pumpe omez valecky.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Zkus přištelovat jen zátěžový regulátor??? je to jeden M8 šroub
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Co se stane když odstraním ty omezovací válečky co jsou na brzdovej pumpě? Bude mi zadek brzdit víc?
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Jarous píše:Co se stane když odstraním ty omezovací válečky co jsou na brzdovej pumpě? Bude mi zadek brzdit víc?
jo.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Dedla píše:Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
A kde sou vlastně ty ventilky?A může se to udělat i u ABS?
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
U ABS omezovací ventily nejsou .
1.3 Mpi, 50kW, 2000, Special,
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Tak sem tenhle týden seřídil tu ruční brzdu a hle? Už to brzdí a moc moc dobře... už sou i bubny teplé, takže už i zadek brzdí... pedál nemá skoro žádnej prošlap a prostě je to lebeda... ručka de teda jen na první stupen, ale když povolí nic nikde nedře atd... no prostě mazec...doporučuju všem.... Kdyby to takhle měl udělaný každej, tak myslím, že už ty pakny takovou životnost mít nebudou:) Jinak žádnej zátěžovej regulátor sem na své feldě nikde nenašel jen na HBV ty omezovače tlaku...
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Takže ti to brzdí skvěle jen s tou vyladěnou ručkou? Nebo jsi se hrabal i v těch ventilkách? Chci to taky pořešit, tak nevím co je menší zlo. Přece jen ty ventilky tam asi nejsou pro srandu.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Ne...jen sem prostě dotáhnul ručku co nejvíc to šlo a zárověn nedrhly pakny o buben...měl sem zvedlý obě zadní a točil šroubkama u ručky až to bylo OK. Ručka de sice docela těžko i na první zub, ale nikde nic nedrhne a brzdí skvěle...kdybych ted oddělal ty omezovací ventilky, tak asi zabrzdím zadek se zablokuje a přední nic.... Fakt doporučuju...brzdí to super
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
No,tak to zítra taky zkusím. Vyzkouším to dát alespoň o pár zubů míň než teď, aby se to zlepšilo. Případně můžu zkusit i jen na ten jeden zub, ale to mi přijde skoro jako extrém. Uvidím zítra až na to kouknu.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Podle mě aby jsi dosáhl toho pravého účinku, tak to musíš udělat tak jako já... Tak by to podle mě mělo správně fungovat. Holt ručka de jen na první zub no ale to ničemu nevadí ne? Hlavně to chce dělat obě kola zárověň a nikdy nesmí ani trošku drhnout pakny o buben!!! Na to bacha!!! Chce si to s tím pohrát
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Tak jsem to dnes taky pošteloval, a brzdí to vážně úplně jinak. Ne že by se to nedalo čekat, ale je to vážně příjemné. Předtím jsem vždycky šlápnul brzdový pedál dost nízko a dá se říct že zadek začínal brzdit až na konci pracovního tahu brzdového válce. Sešteloval jsem si to tedy na dva zoubky,protože mi to připadalo fakt už extrém na ten jeden a ještě natvrdo. Samozřejmě i tak to brzdí mnohem lépe a pedál už reaguje hned odvrchu. Tedy vlastně jakýmkoli přitažením táhel ručky by se to každému zlepšilo, protože se tak jak tak dostanou čelisti blíže k bubnům a záleží na každém jak moc blízko je chce mít. Mě to tedy plně vyhovuje na ty dva zuby a ještě s tím akorát musím jet někam pořádně zablbnout abych viděl co to bude dělat třeba na nějakém kluzčím povrchu a jestlis e nebude chtít předbíhat zadek. Ale asi to nebude tak horký, protože doteď se zadní brzdy asi na autě jenom vozily místo aby brzdily a teď teprve začnou pracovat
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Tak tak..... a díky tomu ,že to nikdo takto nemá seštelovaný brzdy, tak říká jak dlouho vydrží zadní pakny, ale životnost bude kratší jak u destiček asi..... Ono ted to fakt bzdí a zadek se nefláká!!!! Já sem z toho taky fakt nadšenej.... prostě nádhera
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Jurka píše:Tak tak..... a díky tomu ,že to nikdo takto nemá seštelovaný brzdy, tak říká jak dlouho vydrží zadní pakny, ale životnost bude kratší jak u destiček asi..... Ono ted to fakt bzdí a zadek se nefláká!!!! Já sem z toho taky fakt nadšenej.... prostě nádhera
zadni brzdy jsou od toho,aby brzdily ,na aby tam jenom byli.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
To jo, ale je pravda že v normálním stavu tam fakt skoro jenom JSOU a použijí se jen na ručku
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Pravě ale u většiny lidí tam ty brzdy sou tak leda na ruční brzdu...99% lidi to vůbec nemá takto seřízené
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Kua lidi, já vám teda věřím, že to líp brzdí...ale nějak se mě nezdá přikládat význam seřízení ručky zlepšení brzdění pedálem. Já teda Feldu neměl rozdělanou, ale předpokládám, že to tak nějak bude jako u Škodovek dřívějších. Přece brzdí prasátko a je mu šumafuk jak jsou volný lanka ručky? A vůle paken od bubnu se seřizuje sama při brždění pomocí samostavěcího mechanismu nezávisle na velikosti sjetí obložení...sjížděním obložení se právě jen "rozštelovává" postupně ta ručka, ne? Vidím to leda tak, že extrémním utažením ručky ještě zmenšíte tu vůli, co standartně nastavuje ten samostav, nebo z nějakýho důvodu nemaká ten mechanismus samostavu a suplujete ho utažením ručky, jinak si nedovedu vysvětlit...
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Samostav je originál nastaven tak, aby byla mezi čelistma a bubnem dost velká rezerva. Tekže se buď může seřídit právě samostav, nebo se to přitáhne přes táhla ručky, což je to samé, akorát pohodlnější z interiéru. Prasátko se tak potom při prvním brždění po tomhle seřízení o něco více roztáhne a zůstane o tu trošku stále více roztažené. Při jakémkoli dalším brždění prasátko pohybuje paknama na stejnou vzdálenost jako dříve, akorát že dříve se na tu vzdálenost (ta je úměrná vzdálenosti sešlápnutí brzdového pedálu a pohybu HBV) pakny sotva dotkly bubnů, jelikož byly strašně daleko a teď když jsou přiblížené se skoro hned dotýkají bubnu a brzdí to tedy mnohem dříve a hlavně účiněji.
Snad je to pochopitelně napsaný.
Snad je to pochopitelně napsaný.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
borlan píše:Kua lidi, já vám teda věřím, že to líp brzdí...ale nějak se mě nezdá přikládat význam seřízení ručky zlepšení brzdění pedálem. Já teda Feldu neměl rozdělanou, ale předpokládám, že to tak nějak bude jako u Škodovek dřívějších. Přece brzdí prasátko a je mu šumafuk jak jsou volný lanka ručky? A vůle paken od bubnu se seřizuje sama při brždění pomocí samostavěcího mechanismu nezávisle na velikosti sjetí obložení...sjížděním obložení se právě jen "rozštelovává" postupně ta ručka, ne? Vidím to leda tak, že extrémním utažením ručky ještě zmenšíte tu vůli, co standartně nastavuje ten samostav, nebo z nějakýho důvodu nemaká ten mechanismus samostavu a suplujete ho utažením ručky, jinak si nedovedu vysvětlit...
dotazenim rucky zkrstis krok pedalu,nebudes slapat do ho.na
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Tak jsem udělal o víkendu přední brzdy (disky i destičky a trochu to nahrubil a je to paráda . A díval jsem se v prodejně na brzdový prasátka .Na 1.3 a 1.6 jsou menší , průměr 19,05 a 1.9 průměr 20,6 . Mají jiný průměr hrdlo prasátka , ale dát tam ty dvacítky do mé 1.3 by šly. Taky by měl být vidět rozdíl . Řešit to v hlavním brzdovém válci se mi nechce . Je to moc vo ústa. Měnil někdo ty prasátka za větší ?
Díky Jarda .
Díky Jarda .
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
No zní to lakavě, ale moc se mi do brzd vrtat nechce, řekl bych že mi to brzdí vyborně (i na STK mi to pochvalil ) a oproti jiným feliciim ktere jsem měl možnost zkoušet to je nebe a dudy... ale větší brzdný účinek se vždycky hodí
Takže stači svednou zadek nahoru (kola do vzduchu) a zevnitř dotahovat ty šrouby do te doby než začnou drhnout brdzy? Ručku zatahnout na druhý zub (na prvni by to bylo pro mě moc )
Takže stači svednou zadek nahoru (kola do vzduchu) a zevnitř dotahovat ty šrouby do te doby než začnou drhnout brdzy? Ručku zatahnout na druhý zub (na prvni by to bylo pro mě moc )
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Sigy píše:Takže stači svednou zadek nahoru (kola do vzduchu) a zevnitř dotahovat ty šrouby do te doby než začnou drhnout brdzy? Ručku zatahnout na druhý zub (na prvni by to bylo pro mě moc )
Jo, přesně tak. Akorát brzdy by drhnout neměly. Mělo by to jít pořád bez nějakého většího tření, aby ti zbytečně nepřibržďovaly.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
to jak dobře to je seštelované se nechá zjistit i za jízdy - dupněte na brzdu - pokud se auto zhoupne na čumák, je to špatně a zadek se fláká... Já mám regulátor a je to nastavený řekl bych suprově - ručka na 2 zoubky a při brždění žádný zadek ve vzduchu a přední tlumiče zaražené v blatníku... prostě auto se ani nehne... doporuču seřídit všem... PS: se starejma gumama jsem dělal test na suchým asfaltu - kamarád se posadil na obrubník a já to u něj v 60ti zašlápnul - téměř všechny 4 kola šli naráz do floku... několikrát jsme to opakovali... myslím, že tak by to mělo bejt.
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Lumpo píše:to jak dobře to je seštelované se nechá zjistit i za jízdy - dupněte na brzdu - pokud se auto zhoupne na čumák, je to špatně a zadek se fláká... Já mám regulátor a je to nastavený řekl bych suprově - ručka na 2 zoubky a při brždění žádný zadek ve vzduchu a přední tlumiče zaražené v blatníku... prostě auto se ani nehne... doporuču seřídit všem... PS: se starejma gumama jsem dělal test na suchým asfaltu - kamarád se posadil na obrubník a já to u něj v 60ti zašlápnul - téměř všechny 4 kola šli naráz do floku... několikrát jsme to opakovali... myslím, že tak by to mělo bejt.
Takže ručka ti dál jak na 2 zoubek nejde?
- xmorfeuz
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned 10. čer 2007 13:49:03
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
já mám ručku na dva zuby a že by to brzdilo nějak extra....no nevím asi to dám na jeden "tuhý" zoubek.... ( nedělal jsem žádné porovnání s jinou feldou...takže kdo ví třeba mi to brzdí suprově )
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Fakt vám to jde jen na 2 zuby?Mě to jde na 4 a brzdí mi to slušně.Sem nějak nepochopil z dp jak se vlastně ta ručka šteluje.Tam je napsáno pouze určitá síla na první zub....
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
tak jako když otevírám a zavírám vrata tak zatahuju ručku na první zoubek a bohatě to stačí... na druhej zatahuju opravdu když už je to krpál... jinak samozřejmě pokud bych se extra vzepřel v sedadle tak to na ten 3tí zoubek dám, ale určo to nebude brzdit o moc víc než na druhej...
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
caute, ja dle Dedly vytahl valecky {kratka 1.3} a projel to bez odvzdusneni. Brzdilo to stejne, jako s valeckama. Pak jsem odvzdusnil oba zadky a zaclo to brzdit mnohem lepe, ba co vic, i zadni kola uz mi dokazou smykovat. Myslim si, ze vase obavy o predbihani zadku bez valecku jsou vzhledem k vaze auta a ucinnosti bubnu zcela neopodstatnene
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
A kde jsou ty šrouby na štolování ruční brzdy?
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
kvalt píše:A kde jsou ty šrouby na štolování ruční brzdy?
V kabině přímo pod pákou ruční brzdy.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Jurka píše:Jaký válečky si vytáhnul?
Píše,že je to krátká felda,takže to jsou omezovače brzdného účinku na zadek.Jsou dva, jsou to šestihrany a jsou namontovány na hlavním válci na výstupu pro trubičky,co vedou na zadek.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
llugosy píše: a projel to bez odvzdusneni.
Docela odvážnej...
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
JoS píše:Jurka píše:Jaký válečky si vytáhnul?
Píše,že je to krátká felda,takže to jsou omezovače brzdného účinku na zadek.Jsou dva, jsou to šestihrany a jsou namontovány na hlavním válci na výstupu pro trubičky,co vedou na zadek.
To su tie rozdelovacie ventiy na hlavnom brzdovom valci(podla diel. prirucky cislo 15?). To ich mam len jednoducho vykrutit? Cim ich mam potom nahradit?
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
ciki píše:JoS píše:Jurka píše:Jaký válečky si vytáhnul?
Píše,že je to krátká felda,takže to jsou omezovače brzdného účinku na zadek.Jsou dva, jsou to šestihrany a jsou namontovány na hlavním válci na výstupu pro trubičky,co vedou na zadek.
To su tie rozdelovacie ventiy na hlavnom brzdovom valci(podla diel. prirucky cislo 15?). To ich mam len jednoducho vykrutit? Cim ich mam potom nahradit?
Tak poradte niekto prosim..
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
No normálně je vyšroubuješ a trubičky našroubuješ přímo na válec, ale asi to budeš muset odvzušnit potom celý a podle mě to bude ten zadek dost brzdit...až moc možná
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Dedla píše:Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
Tak takhle to vypadá po demontáži omezovačů u Favorita. U Felicie je to míň pracnější a jednodušší.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Dedla píše:Dedla píše:Vyhodit u Feldy omezovací ventilky,nebo zátěžový regulátor je rozhodně příjemná záležitost.
A navíc to odlehčí poddimenzovaným předkům.
A co se týká zadku,tak ten přebržděnej neni.
A co je důležitý: Nestojí to nic,pouze výměnu brzdovky a auto je lehčí zas o další nepotřebnej díl!
Už jsem to kdysi psal ma starém fóru,ale lidi si nedají a nedají poradit a vymejšlej jiný ptákoviny...
Tak takhle to vypadá po demontáži omezovačů u Favorita. U Felicie je to míň pracnější a jednodušší.
A nemáte prosím někdo foto, jak to vypadá konkrétně na felicii před demontáží a po demontáži?
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
pisnete rovnou nekdo cely navod treba na to utazeni rucky z toho interieru nejak sem to nepobral mozna i nejakej foto navod by nebyla spatna vec... jsem absolutni anti technik ale ucim se rychle... rovnu reknete i jak oddelat stredovy panel pokud to je potreba abych se dostal k rucni brzde
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Prosímvás štelovat jenom ručkou brzdy je hovadina.Zkuste nejdřív nahodit brzy bez ručky,vyšroubuj jeden šroub a koukni do bubnu /směrem dopředu/,oběvíš tam plocháček s očkem a pérkem.Kámoš ať ti šlápne na brzdu a drží ty dírou prostrč trn a zatáhni směrem dolů,né moc aby kolo nedrhlo.Teprve potom našteluj ručku. Protože když nahodiš brzdy ručkou brzdí jenom jedna pakna.čus
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Chci se zeptat jak je tu fotka toho HBV bez omezovačů tlaku tak jezdil s tím někdo? Já si nemůžu pomoct, ale jednu dobu jsem taky blbnul s brzdama na fáčku omezovače tlaku přišli z formana (o něco jiné než favo) dozadu se daly prasátka s větším průměrem no a výsledek? Na mokru to bylo dle mě o hubu zadek šel hned do smyku brr tak by mě zajímaly zkušenosti
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
smolik píše:Prosímvás štelovat jenom ručkou brzdy je hovadina.Zkuste nejdřív nahodit brzy bez ručky,vyšroubuj jeden šroub a koukni do bubnu /směrem dopředu/,oběvíš tam plocháček s očkem a pérkem.Kámoš ať ti šlápne na brzdu a drží ty dírou prostrč trn a zatáhni směrem dolů,né moc aby kolo nedrhlo.Teprve potom našteluj ručku. Protože když nahodiš brzdy ručkou brzdí jenom jedna pakna.čus
To je blbosť. Pokiaľ sa zaprie 1 čeľusť o bubon, tak pôsobí silou aj na 2. čeľusť (cez pohyblivý valček v prasiatku). Rozdiel je len v tom, ktorá čeľusť sa pohne k bubnu ako prvá.
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Kaliban123 píše:Jednu dobu jsem taky blbnul s brzdama na fáčku omezovače tlaku přišli z formana (o něco jiné než favo) dozadu se daly prasátka s větším průměrem no a výsledek? Na mokru to bylo dle mě o hubu zadek šel hned do smyku.
Mozna bude problem v tech prasatkach s vetsim prumerem.
Precejen Favo ma proti 120 na zadku mnohem min hmotnosti, takze kdyz tam nacpes podobnou kombinaci jako ma Rapid (zadny omezovac na HBV a velka prasatka vzadu), pritom tam mas minimalne o 100kg min, tak to bude delat takovouhle neplechu.
Taky ted premejslim, jestli ty valecky vyhodit uplne, nebo dat z Formana, protoze s tim budu jezdit i v zime a nerad bych, aby me na snehu predbihal zadek
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
To mi vysvětli jak to ty válečky tak změní vždyť to bylo v podstatě přece to samé čeho chtějí docílit zde přítomní tedy zvětšit brzdný účinek vzadu jediné co mě napadá že už to bylo moc
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Sigy píše:No zní to lakavě, ale moc se mi do brzd vrtat nechce, řekl bych že mi to brzdí vyborně (i na STK mi to pochvalil ) a oproti jiným feliciim ktere jsem měl možnost zkoušet to je nebe a dudy... ale větší brzdný účinek se vždycky hodí
hehe, už vím proč mi felda brzdí lépe, než co jsem předtím zkoušel Já tam totiž ty omezovače nemám
Re: Zvýšení účinnosti zadních brzd?
Sigy píše:
hehe, už vím proč mi felda brzdí lépe, než co jsem předtím zkoušel Já tam totiž ty omezovače nemám
No ještě aby jsi tam měl ventilky. Na ropáčkovi by jsi měl mít vzadu zátěžák pouze.