Kryt chladiča
Kryt chladiča
Ahoj klubáci, máte nejaké skusenosti zo zimným krytom chladiča
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt chladiča
Na NF nebo OF ?
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt chladiča
Ono to je fuk zda of nebo NF ... pokud funguje termostat správně tak je kryt zbytečný.
Na NF jsem vozil spodní kryt co je strčený dole v nárazníku, ale jenom proto, aby mě nešel bordel na klimachladič ... a když se trošku oteplilo (+10°C a výš) mělo auto problémy s uchlazením když jsem ho tam nechal.
Na NF jsem vozil spodní kryt co je strčený dole v nárazníku, ale jenom proto, aby mě nešel bordel na klimachladič ... a když se trošku oteplilo (+10°C a výš) mělo auto problémy s uchlazením když jsem ho tam nechal.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt chladiča
Všichni berete v úvahu jen chladící okruh, ale co takhle tepelná pohoda v motorovém prostoru? Je tam akumulátor, plus ostatní elektrika a elektronika a tomu chlad škodí a zrovna rtak slaná břečka. Takže za mně jednoznačně pozitivum, používám jak do nárazníku, tak do masky, dokonce mám i haupnu zakrytou, dělaly to bratři slováci a je to fajn. A nezaznamenal jsem, nějaké přehřívání, to vůbec ne. Mám to tam jen přes zimu, vždy se zimníma gumama nahodím i zimní doplňky.
Re: Kryt chladiča
Zdá se mi to trochu přehnané dávat deku přes celou kapotu motoru. Vdyť vitřní strana kapoty má originální výplň, která funguje i jako zvuková izolace. Dával bych přednost spíš spodnímu zakrytí chladiče a na masku bych aplikoval jen během tuhých mrazů. Pokud se bude motorový prostor přehřívat, tak tím utrpí veškeré elektroinstalační přístroje, relé, čidla apod. Nic se nemá přehánět.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt chladiča
Rony, tohle bylo u auta, tak proč to tam nedat. Myslíš, že by se mohl v zimě motorový prostor přehřívat? Neblázni, to není osmiválec, to je jen Felicie, právě naopak mráz škodí elektrice a akumulátoru zvlášť. Ono to zimní zakrývání předku vozidla už v současnosti není až tak z důvodu tepla či zimy, ale z důvodu slaného sajrajtu, kterej tím pádem nemůže do chladiče a do motorového prostoru. Zkus chvíli jezdit v zimě bez ostřikovače a stěračů. Tak přesně takovej bordel, jakej máš na okně ti jde do chladiče a motoru.
Re: Kryt chladiča
Presne,ako píše 103457 ,chladiacu sústavu mám v poriadku, takže žiadne prehrievanie nehrozí a cladič je chránený pred kamienkami a motorový priestor pred slanou vodou.
Re: Kryt chladiča
Velmi se mi líbí řešení: franci13 viz. foto v jeho profilu, velmi praktické. Když se v poledne oteplí, tak otevře a ráno když mrzne zavře. Nevíte náhodou, kde seženu něco podobné.
Re: Kryt chladiča
Re. RONY. Ten kryt chladiče jsem měl původně na Wartburgu kombi, ale stejně je to samovýroba. Ovšem pasuje perfektně.