sahara z 1.6 do 1.3
sahara z 1.6 do 1.3
zdravím vás, mám dotaz, chystám se namontovat saharu z feldy 1.6 do feldy 1.3 MPi, jenze, sahara, kterou aktualne v aute mam ma pouze 2 dráty, kdežto sahara z 1.6 má dráty 3... poradí nekdo, jak to zapojit, aby fungovala jak ma? díky za rady
Re: sahara z 1.6 do 1.3
sahara z 1.6 s klimou (nevím jestli i normální) má dvoustupňovej větrák. Tak si najdi zapojení pro ten rychlejší supeň a zapoj to na dva stávající dráty.
edit: respektive polopaticky - jeden ze tří je zem čili mínus a je dost možný, že je spojenej s plechovým obalem motorku. Ten připojíš na mínus stávající. A zbývající dva připoj postupně na plus a kde se to bude točit víc, tak zapojíš na plus stávající... A třetí drát do kšá
edit: respektive polopaticky - jeden ze tří je zem čili mínus a je dost možný, že je spojenej s plechovým obalem motorku. Ten připojíš na mínus stávající. A zbývající dva připoj postupně na plus a kde se to bude točit víc, tak zapojíš na plus stávající... A třetí drát do kšá
Re: sahara z 1.6 do 1.3
ajo, takze defakto zapojit ten rychlejsi chod motoru vetraku a pomalejsi chod nechat volny, ano?
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
chtělo by to oto o co ti jde , pod pojmem sahara si lze představit více věcí každý používá to slovo k něčemu jinému ,
někdo pro chladič , jiný pro ventilátor , a další pro chladič s ventilátorem
snímač teploty na chladiči má 3 vývody , 3 přívod + , 2 cca 50 °C , 1 cca 90°C
pokud máš chladič s ventilátorem a kabeláží , na jemímž konci je 3ří pinová svorkovnice , tak 3/hnědý - kostra , 1/černý - nízká ryclost , 2/červený - vysoká rychlost
pak ti ktomu chybí relé s pojistkami
nebo jak bylo napsáno připojíš to jen na vysokou rychlost , ale musíš si udělat propojopvací kabely , protože čidlo je připojený v motorovým svazku
někdo pro chladič , jiný pro ventilátor , a další pro chladič s ventilátorem
snímač teploty na chladiči má 3 vývody , 3 přívod + , 2 cca 50 °C , 1 cca 90°C
pokud máš chladič s ventilátorem a kabeláží , na jemímž konci je 3ří pinová svorkovnice , tak 3/hnědý - kostra , 1/černý - nízká ryclost , 2/červený - vysoká rychlost
pak ti ktomu chybí relé s pojistkami
nebo jak bylo napsáno připojíš to jen na vysokou rychlost , ale musíš si udělat propojopvací kabely , protože čidlo je připojený v motorovým svazku
Re: sahara z 1.6 do 1.3
jasan, chybi rele s pojistkami, ale nektere 1.6 mely na ventilatoru 2 vyvody a nektere 3 vyvody... 3 vyvody snad mely feldy 1.6 s klimou - ja bohuzel mam ventilator z feldy s klimou... stane se neco, pokud zapojim ventilator jen na tu nejvyssi rychlost?
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Ty dva vývody jsou kvůli klimě, protože ten první stupeň jede vždy, když zapneš klimu. Jelikož klimu nemáš, tak je ti první stupeň na nic, to už ti tu ale psali ostatní. Zapoj to na ten druhý (silnější, či rychlejší), alespoň to bude mít nějaký účel
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
motor ventilátoru byl buď dvou vývodový s odporem zvlášť
nebo třívývodový s integrovaným odporem
funkce vlastně úplně stejná
toto zapojení využívali 1.6 a 1.9
s klimou je trošku jiné zapojení u relé a jiné relé (s odělovací diodou ) , klima nespíná pomalou rychlost ale rychlou ,
nebo třívývodový s integrovaným odporem
funkce vlastně úplně stejná
toto zapojení využívali 1.6 a 1.9
s klimou je trošku jiné zapojení u relé a jiné relé (s odělovací diodou ) , klima nespíná pomalou rychlost ale rychlou ,
Re: sahara z 1.6 resp. 1,9D do 1.3
Ahoj. Chci se zeptat,kjestli Ti to už běhá?
Plánuju taky lepší chlazaní a zajímá mě rozdíl, resp. jestli mi na 1,3 s čipem a sníženou hlavou, který trápím mimo silnice, stačí ventilátor z 1,6ky, nebo mám hledat účinnější řešení.
Chladič mám nový,tak bych nerad měnil.
Víte někdo,jak je to s ventilátorem nebo chladičem na diesel, jak to jde použít na 1,3ku? Jestli vzít radši na původní 1,3ku chladič jen ventilátor z 1,9D místo 1,6 atd.
Dík za tipy
Plánuju taky lepší chlazaní a zajímá mě rozdíl, resp. jestli mi na 1,3 s čipem a sníženou hlavou, který trápím mimo silnice, stačí ventilátor z 1,6ky, nebo mám hledat účinnější řešení.
Chladič mám nový,tak bych nerad měnil.
Víte někdo,jak je to s ventilátorem nebo chladičem na diesel, jak to jde použít na 1,3ku? Jestli vzít radši na původní 1,3ku chladič jen ventilátor z 1,9D místo 1,6 atd.
Dík za tipy
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Kdyz jsem na aute jeste nemel klimu, mel jsem klasicky chladic pro 1.3, na nem vetrak z 1.6 a uchladilo to temer cokoliv. Tedka s klimou mam chladic pro 1.6 a na nem vrtuli z diesela, bohuzel naftovy chladic se nevesel. Puvodni chladic to v horku vylozene nedaval, klima chladila, motor se ohrival do neuveritelnych teplot. Tedka uz dobry.
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Takže chápu dobře,že do 1,3ky se vejde chladič z 1,6ky a vrtule může být taky z 1,6ky nebo z 1,9D?
A když mám nový chladič 1,3, můžu dát alespoň vrtuli z diesla,abych neměnil chladič? Nebo je velký rozdíl v účinnosti,když dám chladič z 1,6ky a ne jen silnější vrtuli (z diesla)?
A když mám nový chladič 1,3, můžu dát alespoň vrtuli z diesla,abych neměnil chladič? Nebo je velký rozdíl v účinnosti,když dám chladič z 1,6ky a ne jen silnější vrtuli (z diesla)?
Re: sahara z 1.6 do 1.3
zdravim taky sem dámal na 1.3mpi větrák z 1.6 ale měl poze 2 vývody,tak jsem to zapojil místo původního chladí to rychle oproti tomu malému,ale prijde mi hlučný,tedy ne vevnitř ale když stojím u auta a sepne tak je fičak je to normální?nebo váš není tak hlučný?nemyslím hlučny že by byl špatný,ale ten vzduch dělá ten hluk
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Mam saharu z diesela a naposled kdyz jsem na semaforu zapnul klimu, vetrak se rozbehl na plny vykon a jakasi zenska pred autem se celkem vydesila. Asi si myslela, ze ji to nasaje... Kdyz chces vitr, bude to delat kraval..
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Zdravim panove, chtel bych vas pozadat o pomoc. Na 1.6 felicii s klimou mi jednoho dne zacala neustale foukat sahara na chladici az mi to vybilo baterku. Usoudil se ze bude spatny teplotni snimac, tak sem ho vymenil. Chvili to bylo dobre, ale problem se objevil znovu. Nevite jestli je u klimi nejake dalsi rele ktere spina saharu?
za odpoved diky.
za odpoved diky.
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Pokud mas 2stupnovy vetrak, urcite tam rele bude. Tusim ho nekde v prostoru pred ridicem...
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
jelikož máš s klimou , tak by jsi mohl mít problém s jejím spínačem , popř vodu v pojistkovce
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Ahoj, mam 1.3 MPI bez klimy a serva, ale potrebuju trochu posilit chlazeni (upraveny motor). Mam tu ventilator s plechovym drzakem z 1.6 - na pripojovacim konektoru z motoru ventilatoru jsou pouze dva piny, prostredni pozice je neobsazena - soudim tedy, te je to jednostupnovy ventilator. Je nutne upravovat elektroinstalaci (napr. vymena vodicu za silnejsi prurez, zapojeni pres rele a podobne) nebo to muzu v pohode zapojit na stavajici elektroinstalaci? Nechci, aby mi nekde zhorely kabely, nevim jak je to dimenzovane...
Mechanickou cast neresim, mam tu chladic s uchytnymi oky na obou stranach, takze toto mam vyresene.
Mechanickou cast neresim, mam tu chladic s uchytnymi oky na obou stranach, takze toto mam vyresene.
-
- Příspěvky: 596
- Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
- Bydliště: Piešťany
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
ahoj. nie ak tam máš dvojpinový konektor tak kluden to zapoj na staré dva dráty. 1,3 a 1,6 facelift mali rovnaký termospíspínač, sahara je jednorýchlostná a je spínaná priamo cez termospínač. takže žiadne upravy netreba, maximálne ak ti nedočiahnu povodne káble
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Pratele i ja se do toho pustil, jen prosim dotaz.
Origo 1.3 ventilator zabira malou cast chladice a zbytek je volne odkryty
U 1.6 je zbytek chladice zakryt plechem.
Stane se neco kdyz do toho plechu vyriznu diru?
Porad to prece musi chladit lip nez ted nebo ne?
Dekuji
Origo 1.3 ventilator zabira malou cast chladice a zbytek je volne odkryty
U 1.6 je zbytek chladice zakryt plechem.
Stane se neco kdyz do toho plechu vyriznu diru?
Porad to prece musi chladit lip nez ted nebo ne?
Dekuji
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5691
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Chladit to bude, ale snížíš účinost ... ten plech má na svědomí to, že usměrňuje vzduch co teče skrz chladič a tahá ho ventilátor ... když tam bude díra tak to bude přisávat vzduch jinde
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
To chapu a ma.to logiku, ale naopak, pokud ventilator nebezi, musi zase prubeh vzduchu brzdit. Nebo ne?
Re: sahara z 1.6 do 1.3
V zúženom priestore prúdi rýchlejšie a horúci vzduch z chladiča nejde priamo na motor.Nevymyšľaj ,teplú vodu už vymysleli .
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Nevymslim, jen jsem vychazel z toho, ze 1.3 ten plech nema
Toto tema me napadlo nahodou, kdyz jsem si vsiml, ze na novem chladici je 6 drzaku a na starem jen 4.
Hlavne kdyz to bude pasovat, za feldou taham docela naklady, a nebo treba popojizdim po zahrade s vozikem atd, a po proplachu chladice paradoxne zacala varit driv nez obvykle.
Mam tu novy termostat, zanovni chladic z me byvale felicie (snad mu nevadi 4 roky co lezel v dilne) a novy fridex g12+ hadam ze se smi michat s g12 bez pluska.
Dekuji vsem
Toto tema me napadlo nahodou, kdyz jsem si vsiml, ze na novem chladici je 6 drzaku a na starem jen 4.
Hlavne kdyz to bude pasovat, za feldou taham docela naklady, a nebo treba popojizdim po zahrade s vozikem atd, a po proplachu chladice paradoxne zacala varit driv nez obvykle.
Mam tu novy termostat, zanovni chladic z me byvale felicie (snad mu nevadi 4 roky co lezel v dilne) a novy fridex g12+ hadam ze se smi michat s g12 bez pluska.
Dekuji vsem
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5691
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
1.3 s posilovačem/klimou ten plech okolo fofrníku měla taky a měla dvourychlostní fofrník ...
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
1.3 s posilovačem to má jako obyč.
Pozor pozor ! U 1.3 sice neni plech na celém chladiči ale větrák doléhá na chladič a tudíž chladí tu část kterou prosává vzduch , krom toho taky voda proudí v chladiči z leva do prava , z prava do leva a zase z leva do prava . U 1.6 jde voda z leva do prava a z prava do leva . Větrák nedoléhá na chladič a pomocí toho plechu prosává vzduch celých chladičem . Kd?ž do něj uděláš díru bude sát vzduch cestou nejmenšího odporu takže většina vzduchu nepůjde přes chladič .
Pozor pozor ! U 1.3 sice neni plech na celém chladiči ale větrák doléhá na chladič a tudíž chladí tu část kterou prosává vzduch , krom toho taky voda proudí v chladiči z leva do prava , z prava do leva a zase z leva do prava . U 1.6 jde voda z leva do prava a z prava do leva . Větrák nedoléhá na chladič a pomocí toho plechu prosává vzduch celých chladičem . Kd?ž do něj uděláš díru bude sát vzduch cestou nejmenšího odporu takže většina vzduchu nepůjde přes chladič .
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5691
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
1.3 s posilovačem nemá jako obyč ... mame ji doma. Ma plech okolo chladiče a dvourychlostní fofrník
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Mám ji doma a má obyč . Rv98 dovoz z D
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Tak po par set km referuji.
Sehnal jsem plech s vetrakem ale jednorychlostni.
Vyzkousel jsem jak to funguje v tech vedrech a zda se, ze to vychladi mnohem rychleji.
Problem ovsem je, ze i po vymene chladice, termostatu a chladici smesi (1:1 s vodou) motor stale vetsinu casu leze az na cca 100... A to prosim za jizdy
Termostat je zn. Vernet, nemam s touto znackou zkusenosti, tak nevim, co si myslet.
Cim dal vic zacinam vinit vodni pumpu vika....
Sehnal jsem plech s vetrakem ale jednorychlostni.
Vyzkousel jsem jak to funguje v tech vedrech a zda se, ze to vychladi mnohem rychleji.
Problem ovsem je, ze i po vymene chladice, termostatu a chladici smesi (1:1 s vodou) motor stale vetsinu casu leze az na cca 100... A to prosim za jizdy
Termostat je zn. Vernet, nemam s touto znackou zkusenosti, tak nevim, co si myslet.
Cim dal vic zacinam vinit vodni pumpu vika....
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Zjistit teplotu vody podle diagnostiky ne podle budíku .
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
A už jsi si přečetl návod k tvému vozidlu? Tam by jsi se dočetl, že provozní teplota je 70 až 110°C, takže mít 100°C v létě je na pohodu.felicia1 píše: ↑stř 11. zář 2024 4:08:40 Tak po par set km referuji.
Sehnal jsem plech s vetrakem ale jednorychlostni.
Vyzkousel jsem jak to funguje v tech vedrech a zda se, ze to vychladi mnohem rychleji.
Problem ovsem je, ze i po vymene chladice, termostatu a chladici smesi (1:1 s vodou) motor stale vetsinu casu leze az na cca 100... A to prosim za jizdy
Termostat je zn. Vernet, nemam s touto znackou zkusenosti, tak nevim, co si myslet.
Cim dal vic zacinam vinit vodni pumpu vika....
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Ano, ale pokud uz mam 12 felicii odzkousenych a moje se chova nestandartne, mam pravem jiste podezreni
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
máš 12 felicií odzkoušených a pořád hledáš problém, tam, kde není? Tak zkoušej dál.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Porad hldam problem tam, kde se vyskytuje u jedne z 12ti....
-
- Příspěvky: 4180
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Tak mi ji privez , já se na ní podívám.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Mozna by to i stalo za to.
Vam vazne prijde normalni ze pri jizde 90km/h mam celou cestu i v tomto pocasi teplomer nad 100?
Pokud vam to felda dela a neresite to, patrne vas nekdo leta ucil ignoraci
Vam vazne prijde normalni ze pri jizde 90km/h mam celou cestu i v tomto pocasi teplomer nad 100?
Pokud vam to felda dela a neresite to, patrne vas nekdo leta ucil ignoraci
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Nee, ignorant jsi ty, když se tu neustále ptáš a poradit si nenecháš.. Už jsi zjistil podle vagu a externího teploměru skutečnou teplotu? nebo jen se točíš okolo orientačbního budíku? Pořád tvrdím, že problém nemáš, jen ho úmyslně hledáš.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Ano, byl jsem na diagnostice a kdyz ukazovala 88 budiku ukazoval 90.....
A ted muzeme zpet na puvodni dotaz.
Ale nemam vam to za zle, oba mechanici, kteri to meli vyresit byli stejne arogantni do doby nez oba vymenili teplotni cidlo, termostat, a jeden chladic vymenil a druhy neveril ze je novy. Vodni pumpu vika mi jako zavadu vylucovali.
A ted muzeme zpet na puvodni dotaz.
Ale nemam vam to za zle, oba mechanici, kteri to meli vyresit byli stejne arogantni do doby nez oba vymenili teplotni cidlo, termostat, a jeden chladic vymenil a druhy neveril ze je novy. Vodni pumpu vika mi jako zavadu vylucovali.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
No vidíš, budík ti ukazuje správně a teplotu máš provozní. Tak kde je problém? 100°C je naprosto v pohodě, to není problém.
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
S tim bych dokazal souhlasit, ale pokud auto pouzivam prevazne jako malej traktor, radeji nch mel teplotni rezervu. Moje predchozi felda chladla na volnobeh i s puvodni malou saharou mnooooohem rychleji, drzela se tesne pod 90 a nikdy takhle extremne rychle nelezla teplota nahoru. Opravdu by ta vika vodni pumpa nemohla mit mensi davku?
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5691
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
zajímavé ... mě felda na volnoběh nikdy nechladla bez zapnuté sahary
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 368
- Registrován: pon 29. říj 2012 22:26:21
- Bydliště: Kutnohorsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sahara z 1.6 do 1.3
Vsak ja psal s puvodni origo saharou, jasny ze zapnutou