Problémy s termostatem
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
lumbre
rovněž nevidím žádný problém je to standardní stav. Pokud máš správně namíchanou chladící kapalinu v poměru 1:1 fridex, destilka, tak je vše naprosto OK. Takto naředěná chladící kapalina má v chladící přetlakové soustavě automobili bod varu minimálně 115°C. Felicie má náporovej chladič, z toho vyplývá, že chladič správně funguje jen pod náporem vzduchu. Pokud auto stojí nápor vzduchu není, tudíž pomáhá ventilátor. Nemusíš mít obavy vše je v pořádku.
Co se týče přepadu, tak na volnoběh to nepoznáš, ale zkus povolit zátku expanzky a kousek se projet, hned poznáš, že přepad funguje, budeš mít nádržku celou zablitou od kapaliny.
Nevěř všemu, co ti kdo nakuká
rovněž nevidím žádný problém je to standardní stav. Pokud máš správně namíchanou chladící kapalinu v poměru 1:1 fridex, destilka, tak je vše naprosto OK. Takto naředěná chladící kapalina má v chladící přetlakové soustavě automobili bod varu minimálně 115°C. Felicie má náporovej chladič, z toho vyplývá, že chladič správně funguje jen pod náporem vzduchu. Pokud auto stojí nápor vzduchu není, tudíž pomáhá ventilátor. Nemusíš mít obavy vše je v pořádku.
Co se týče přepadu, tak na volnoběh to nepoznáš, ale zkus povolit zátku expanzky a kousek se projet, hned poznáš, že přepad funguje, budeš mít nádržku celou zablitou od kapaliny.
Nevěř všemu, co ti kdo nakuká
Re: Problémy s termostatem
otázka kde koupit OK termostat??? nemyslím teda takový ten který vám všem funguje půl roku a tak... mám na mysli něco co osvědčeně tak min. dva roky bude fungovat. A budu asi potřebovat i čidlo takže zřejmě komplet... kde v ostravě tedy pro termostat???
co říkáte ne tohle?
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html
není to podezřele levné? já do něj možná půjdu...
co říkáte ne tohle?
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html
není to podezřele levné? já do něj možná půjdu...
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: sob 23. dub 2011 10:48:26
- Bydliště: Jaroměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Od tam jsem kupoval prvovýrobu a je vše OK Ale je pravda, že jej mám namontovaný jen cca 2 měsíce.
Re: Problémy s termostatem
Mám dotaz, ventilátor podle příručky zapíná při 96 stupních, takže když mi teploměr ukazuje nějakých 72 stupňů po výměně termostatu a zahřátí a pokud to nechám bězět na volnoběh tak si to i pustí ventilátor tak to může být jedině vada čidla teploty že ?
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Termostat se pozná snadno,jestli je v pořádku,hadice ke chladiči studená a naráz horká.Teplota by měla ukazovat za jízdy na prostřední čárce budíku ,neplatí v létě,když je venku horko.Při prvním otevření může spadnout až na 70°a pak se postupně ustálí.Čidlo teploty může být taky vadné,může tam být žluté,nebo modré.
Re: Problémy s termostatem
Tak jsem koupil skorotchánovi termostat origo za 700,- a i jsem ho rozlousknul jestli je to opravdu originál a je
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html
Ještě tam i jenom víko a to fakt nevím jestli se dělalo ? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html
Ještě tam i jenom víko a to fakt nevím jestli se dělalo ? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html
1.3 Mpi, 50kW, 2000, Special,
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
Re: Problémy s termostatem
já koupil taky ten originál za 700... zatím asi 1tis km najeto a bezproblémů krásně funguje. Na obou těch částech je znak škoda.
Re: Problémy s termostatem
i konstrukčně a ve všech detailech to odpovídá originálu.
1.3 Mpi, 50kW, 2000, Special,
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
- 1.3MPi
- Příspěvky: 167
- Registrován: ned 02. bře 2008 15:49:08
- Bydliště: Stredné Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Tak som dnes vymenil termostat-origo zo skoda-dily.cz.
Nejaké poznatky:
-je to fakt origo, vyzeral presne tak isto ako pôvodný(všetky čísla a logá sedeli)
-čidlo teploty bolo pôvodne zo spodu poplastované, teraz tam je toto
-výpustný šrób na bloku motoru nemám
-pri dolievaní chlad. kvapaliny som sa dostal na rysku MAX, ale pri vybratom čidle bolo v domčeku termostatu sucho. Nalial som tam asi 5,5L
-po prejdení asi 4km auto začalo fúkať vlažný vzduch a ručička na budíku sa odlepila, po ďalšom kilometri to kúrilo celkom obstojne a ručička bola na cca 80°. Po asi ďalších 6 km sa ručička už moc nehýbala. Vonkajšia teplota cca 5°.Štart na benzín, celá jazda na Lpg.
-pôvodný vydržal 13 rokov-80 000 km
Nejaké poznatky:
-je to fakt origo, vyzeral presne tak isto ako pôvodný(všetky čísla a logá sedeli)
-čidlo teploty bolo pôvodne zo spodu poplastované, teraz tam je toto
-výpustný šrób na bloku motoru nemám
-pri dolievaní chlad. kvapaliny som sa dostal na rysku MAX, ale pri vybratom čidle bolo v domčeku termostatu sucho. Nalial som tam asi 5,5L
-po prejdení asi 4km auto začalo fúkať vlažný vzduch a ručička na budíku sa odlepila, po ďalšom kilometri to kúrilo celkom obstojne a ručička bola na cca 80°. Po asi ďalších 6 km sa ručička už moc nehýbala. Vonkajšia teplota cca 5°.Štart na benzín, celá jazda na Lpg.
-pôvodný vydržal 13 rokov-80 000 km
Škoda felicia 1.3MPi Lpg
Re: Problémy s termostatem
Jo to čidlo je novější typ, to starší provedení se nedodává.
1.3 Mpi, 50kW, 2000, Special,
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
Servo, klima, ABS, 2x Airbag,
Výroba Tripplingu pro vozidla se sériovým přerušovačem v kladné větvi...Felicia, Octavia
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... &start=150
- 1.3MPi
- Příspěvky: 167
- Registrován: ned 02. bře 2008 15:49:08
- Bydliště: Stredné Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Aj som to tak predpokladal, že to moje je nejaké staršie, mám r.v.1998.
Škoda felicia 1.3MPi Lpg
Re: Problémy s termostatem
Ty staré čidla měřily mnohem lépe něž ty nové kulaté.Na tom kulatém jsem ujel pouze 300Km a začalo špatně měřit.Na diagnostice teplota 90°C na budíku teplota 105°C.Dal jsem zpět staré čidlo a teploty všude 90°C.
Re: Problémy s termostatem
ahoj všem, když vám přestane termostat měřit teplotu tak co všechno měníte? Jenom termostat, čidlo nebo celý komplet termostatu s čidlem a plastovým obalem??
Re: Problémy s termostatem
záleží kolik do toho chceš dát že jo...
můžeš koupit celý termostat za 700... přehodíš si čidlo a termostat ti zůstane do rezervy až se ti pokazí tvůj současný
můžeš koupit celý termostat za 700... přehodíš si čidlo a termostat ti zůstane do rezervy až se ti pokazí tvůj současný
Re: Problémy s termostatem
jo problémy s termostatem bývají často řešil bych to tak že bych dal originální termostat do felin se dával termostat od wahlera zatim jsem měl štěstí že byly ok od toho vahlera ale kdykoliv jsem kopil levnější tak bylo zle blbnuly od začátku trefil jsem třeba až 5 kus který byl ok
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 27. bře 2006 19:31:31
- Bydliště: kojetin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Proc to zrovna panove neprekopete na hlinikovy domek?je to jednoduche a pak si vymenite samotnej termostat za cca 100kč.celkove naklady nepresahnou cenu noveho domku.tet sem jeden delal kamosovy a naklady jsou tak 400kč a asi 1 prace.ja ten hlinikovy domek jezdim us asi 3 roky a nemam zadnej problem.nikde to netece a termostat funguje super.
Re: Problémy s termostatem
OT jak poznám těsnění pod hlavou? musí to v expanzce bublat i při studeném motoru? nebo až otevře termostat? dneska mi začla vařit felina... resp. neuvařila se ale jet se 115C -120C je pěkně deprimující, přitom větrák nespíná, tlustá hadice je vlažná (tedy málo otevřený termostat) ale jde mi o to poznat jestli se jen zaseknul termostat nebo je nějaký problém s těsněním (když bude bublat bude zavzdušněný systém a tím pádem nebude otevírat termostat tak jak má?). 5let s tím autem nemám problém a teď když se chystám do tater příští týden tak toto
Re: Problémy s termostatem
...stačí "ten polský" s písmenom "B" a môžeš meniť iba samotné teliesko za cca 3,-€... ...ale mám ho už asi 6 rokov a funguje na 100%, tak ten náhradný som zatiaľ nepoužil...krejsa píše:Proc to zrovna panove neprekopete na hlinikovy domek?je to jednoduche a pak si vymenite samotnej termostat za cca 100kč.celkove naklady nepresahnou cenu noveho domku.tet sem jeden delal kamosovy a naklady jsou tak 400kč a asi 1 prace.ja ten hlinikovy domek jezdim us asi 3 roky a nemam zadnej problem.nikde to netece a termostat funguje super.
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Termostat neměří teplotu,alespoň ne tak jak myslíš.Termostat otvírá prostor ,aby se vyměnila horká voda za schlazenou, teplotu měří teplotní čidlo, výměna 10 min.,sundání konektoru,povolení a utažení víčka nádržky z důvodu vyrovnání tlaku , vytažení závlačky ,vytažení starého čidla,přendání těsnění a zasunutí nového čidla zpět.Nasazení závlačky a konektoru.Nastartování.
Re: Problémy s termostatem
v mojej felicii od vyroby je čidlo ktore vyzera takto http://www.autocomponent.cz/eshop/cidlo ... modre.html ma však žlty kružok nejake nemecke spodok ma iny než tie ktore sa teraz predavaju felda 1,3 MPI 99
Re: Problémy s termostatem
Ahoj, dnes jsem si koupil termostat Wahler, jenž se dával do Favoritů s tím, že zítra se na soustruhu stočí, aby se vešel do plastového domku, ve kterém byl vadný polský termostat. Pročítal jsem ještě zde nějaká témata a dozvěděl jsem se, že bude potřeba i "ostrouhat" vnitřek otvoru toho domku, aby se tam ten Wahler vešel - v tom bych problém neviděl, ale když jsem to teď rozebral a porovnával domek s tím Wahleráckým termostatem, tak mi příjde, že ten otvor v tom domku bude i po vydlabání pořád malý, eventuálně jej bude potřeba vydlabat tak, že stěna toho domku bude příliš tenká a po několika jízdách domek přetlakem praskne. Našel jsem tedy dva uživatele, kteří to už dělali a nemají s tím problém, ale mám z toho divný pocit. Mohl by mi tedy prosím někdo napsat, kdo to tedy dělal, o kolik se baj oko musí otvor zvětšit ? Mě to vrtá v hlavě celé odpoledne a nejradši bych, kdybych mohl, to šel teď stočit, abych mohl vyzkoušet, o kolik musím tu díru zvětšit. Využiji foto uživatele, myslím ten otvor, ktery ústí do té trubice, na kterou se potom napojí hadice do chladiče. Děkuji
http://www.rajce.net/f350941204
http://www.rajce.net/f350941204
Škoda Felicia 1.3 MPI, 40kW, 18.3.1998, najeto cca 135 000km. ;)
Tolik nových dílů a přitom tolik věcí se musí ještě vyměnit. ;) Ale radost z jízdy, k nezaplacení. ;)
http://chalan1.rajce.idnes.cz
https://www.youtube.com/user/skodoful
Tolik nových dílů a přitom tolik věcí se musí ještě vyměnit. ;) Ale radost z jízdy, k nezaplacení. ;)
http://chalan1.rajce.idnes.cz
https://www.youtube.com/user/skodoful
Re: Problémy s termostatem
Na plastová víka a domečky jsem po několika zkrouceních a prasknutích rezignoval a pořídil totok: http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... #termostat . Dole jsou i obrázky. Je to ta hliníková verze č.2, ta mi funguje už půl roku k naprosté spokojenosti. Ono taky faka žádné problémy s termostaty neměly, takže jde jen o to předělat hliníkový domeček z faka na feldu a nechat stočit hliníkovou vložku na čidlo vody. Výkres zde: http://www.imghosting.cz/view-747_539_1 ... 2_07_1.jpg
Je s tím trochu více práce, ale zato s výhledem, že se problém vyřeší jednou provždy a termostat, respektive domeček už bude bezúdržbový po dobu životnosti auta...
edit: takto vypadá hotový výsledek: http://www.imghosting.cz/view-267_539_1 ... 2_07_1.jpg
Je s tím trochu více práce, ale zato s výhledem, že se problém vyřeší jednou provždy a termostat, respektive domeček už bude bezúdržbový po dobu životnosti auta...
edit: takto vypadá hotový výsledek: http://www.imghosting.cz/view-267_539_1 ... 2_07_1.jpg
Re: Pozor na šmejd termostaty
Tak taky mi přestal fungvat termostat, respektive se ulomilo to plastový ouško co drží termostat. Dík za tip. Taky jsem objednal víko s termostatem Vernet. Vypadá to lépe řešený. Nemá se tam co ulomit. Pasovalo perfektně a zatím funguje taky super. Klep, klep.Ivarek píše:Nakonec jsem koupil víko s termostatem zn Vernet (made in france),nedrží ho žádný packy ani ségrovky,je tam pouze vložený a dotažený do skříně.Zatím to vypadá dobře,cena 490 kč.Tak uvidíme.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 07. bře 2017 15:50:57
- Bydliště: Vážany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Zdar, budu měnit v lednu měněný termostat.Přijde mi vadný.Teplota vystoupá na 90 pak se otevře a teplota klesne lehce nad 70 a poté se udržuje cca na 80-85.Ale to je teďka jedno.Koupil jsem nový a chtěl bych se zeptat, zda je normální, že ten termostat drží ségrovka, ale trošičku se pod ní viklá a dá se s ním točit.Termostat se ségrovkou jsem nikdy neměl, vždy byl chycený na plastové packy.Díky za informace.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Joo je to v pohodě, segrovkový termostaty jsou méně poruchové, tím, řže nemají ty packy. Navíc se do této komory pod segrovku dá dát po menším zmenšení termostat wahlewr z fáva a ty byly naprosto spolehlivé.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 07. bře 2017 15:50:57
- Bydliště: Vážany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Včera jsem vyměnil termostat, ale zaboha se nechce auto ohřát na 90 stupňů.Ručička je stále dole po ujetí pár kilometrů se zvedne trochu pod 70 a tak to vydrží opravdu dlouhou dobu až po ujetí tak 25 kilometrů se ručička začne zvedat k devadesáti pak spadne k cca 80-83 stupňům.
Je vadný ten vyměněný termostat?¨
Už když jsem ho prvně vybalil mě překvapilo, že v tom víku je nějak pofidérně uchycený ségrovkou, viklá se a dá se sním otočit do libovolné polohy.To by asi dělat nemělo ne?
Ten co jsem tam měl předtím uchycený na packy byl teda taky vadný, ale aspoň se prokazatelně otevíral a zavíral a ukazoval teplotu byť teda nedobře.
Je vadný ten vyměněný termostat?¨
Už když jsem ho prvně vybalil mě překvapilo, že v tom víku je nějak pofidérně uchycený ségrovkou, viklá se a dá se sním otočit do libovolné polohy.To by asi dělat nemělo ne?
Ten co jsem tam měl předtím uchycený na packy byl teda taky vadný, ale aspoň se prokazatelně otevíral a zavíral a ukazoval teplotu byť teda nedobře.
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
To vypadá na vadný kus. To, že tam je na volno a jde s ním otáčet, je vcelku jedno.
Pokud máš již tento "segrovkový" typ, za mě je nejlepší úprava vyndat tělo pod segrovkou a nahradit ho termostatem Wahler na Favority a první Feldy s hliníkovým domkem. Tento termostat se musí jen dokola trochu ostřihnout a maličko jsem musel ubrousit i hmotu ve víku, aby dobře padnul. Tyto termostaty fungují bezvadně a drží správnou teplotu bez jakéhokoliv kolísání.
Pokud máš již tento "segrovkový" typ, za mě je nejlepší úprava vyndat tělo pod segrovkou a nahradit ho termostatem Wahler na Favority a první Feldy s hliníkovým domkem. Tento termostat se musí jen dokola trochu ostřihnout a maličko jsem musel ubrousit i hmotu ve víku, aby dobře padnul. Tyto termostaty fungují bezvadně a drží správnou teplotu bez jakéhokoliv kolísání.
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Přesně, jak píše kolega Pawlick. Tyhle víka termostatu jsou konstrukčně lepší než origo a s termostatem Wahler fungují spolehlivě. Termostat ve víku nemůže stoprocentně těsnit, protože při nalévání kapaliny do chladícího okruhu je potřeba, aby vzduch unikal, jak od spoda motoru stoupá hladina.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: úte 07. bře 2017 15:50:57
- Bydliště: Vážany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Byl jsem se včera zeptat v obchodě, kde jsem ten termostat koupil jak mi to nefunguje a bylo mi řečeno, že to ségrovkové uchycení je špatně konstrukčně řešené, že pod tím termostatem protéká voda a auto se neohřeje na provozní teplotu a že mám sundat ségrovku, vyndat termostat ven a napatlat na spod nějaký motorový silikon a na to přilepit termostat a vrátit ségrovku.
Takže pod tím termostatem musí být ještě silikon? Tak proč to neudělají tak už při výrobě?
No sundal jsem ségrovku a termostat jsem hodil do hrnce s vodou a zavařovacím teploměrem a začal ohřívat.Můžete mě někdo říct jak to teda má být?Při otevírací teplotě 88 stupňů se má teprve začít otevírat nebo už má být plně otevřený, kdy se začne otevírat při nižší teplotě?
Mě se začne pomalu otevírat při 72 stupních.Přitom je na něm vyznačeno 88 stupňů.
Takže pod tím termostatem musí být ještě silikon? Tak proč to neudělají tak už při výrobě?
No sundal jsem ségrovku a termostat jsem hodil do hrnce s vodou a zavařovacím teploměrem a začal ohřívat.Můžete mě někdo říct jak to teda má být?Při otevírací teplotě 88 stupňů se má teprve začít otevírat nebo už má být plně otevřený, kdy se začne otevírat při nižší teplotě?
Mě se začne pomalu otevírat při 72 stupních.Přitom je na něm vyznačeno 88 stupňů.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Už jsme ti odpověděli a ty se zase ptáš na to samý.
Že je termostat ve víku volný, vůbec nevadí, neser tam žádnej silikon.
Vyhoď tenhle termostat a dej tam wahler.
Termostat má začít otevírat cca při 88° ± 2°C a plně otevřen je při 103°C.
Že je termostat ve víku volný, vůbec nevadí, neser tam žádnej silikon.
Vyhoď tenhle termostat a dej tam wahler.
Termostat má začít otevírat cca při 88° ± 2°C a plně otevřen je při 103°C.
Re: Problémy s termostatem
motor se neohříval s novým termostatem od VIKA se segerovkou,
použil jsem tenhle termostat na 88°Vernet TH3328.88J a dal jsem tam silikon, aby to těsnilo, motor se ohřeje a drží teplotu jak má
https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... earch=true
tenhle by šel taky použít ale otvírá při 90°
https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... 0d1/117613
použil jsem tenhle termostat na 88°Vernet TH3328.88J a dal jsem tam silikon, aby to těsnilo, motor se ohřeje a drží teplotu jak má
https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... earch=true
tenhle by šel taky použít ale otvírá při 90°
https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... 0d1/117613
Naposledy upravil(a) novi2 dne pon 25. lis 2024 4:00:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Problémy s termostatem
Rob píše: ↑čtv 28. kvě 2015 7:51:52 Na plastová víka a domečky jsem po několika zkrouceních a prasknutích rezignoval a pořídil totok: http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... #termostat . Dole jsou i obrázky. Je to ta hliníková verze č.2, ta mi funguje už půl roku k naprosté spokojenosti. Ono taky faka žádné problémy s termostaty neměly, takže jde jen o to předělat hliníkový domeček z faka na feldu a nechat stočit hliníkovou vložku na čidlo vody. Výkres zde: http://www.imghosting.cz/view-747_539_1 ... 2_07_1.jpg
Je s tím trochu více práce, ale zato s výhledem, že se problém vyřeší jednou provždy a termostat, respektive domeček už bude bezúdržbový po dobu životnosti auta...
edit: takto vypadá hotový výsledek: http://www.imghosting.cz/view-267_539_1 ... 2_07_1.jpg
dalo by se to udělat takhle s tím domkem s favorita a nemusíte nic frézovat:
https://youtu.be/eWt73sJmQPI?t=1537
za použití tohoto dílu 4A0819497 na čidlo teploty:
https://www.gafaauto.cz/products/potrub ... VJSUF9UXlE
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
novi2 je to také řešení, ale za mně bych šel jednodušší cestou a to favoriťáckej termostat pod segrovku do plastového víka. Nemusel bych překopávat celý tělo termostatu, čidlo do mezikusu a ještě shánět zátku. Čím víc spojů, tím větší šance na možný průsak.
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s termostatem
Dobře, že jsi dospěl k funkčnímu řešení. Vernet je také OK. Jen sem poznamenám, že to funguje kvůli tomu, že je ten termostat 100% funkční. Ne kvůli dotěsnění termostatu silikonem, to opravdu nic neovlivní.novi2 píše: ↑pon 25. lis 2024 3:41:53 motor se neohříval s novým termostatem od VIKA se segerovkou,
použil jsem tenhle termostat na 88°Vernet TH3328.88J a dal jsem tam silikon, aby to těsnilo, motor se ohřeje a drží teplotu jak má
https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... earch=true
tenhle by šel taky použít ale otvírá při 90°
https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... 0d1/117613
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net