Problémy s termostatem
Re: Termostat, netěsní
Termostat je originál Škoda, žádná druhovýroba.
- Tomas6
- Příspěvky: 3760
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
krejsa:Nevidím v tom žádnou výhodu.Jaký je domek je v podstatě jedno.Důležitý je termostat a ta polská náhrada s kovovým termostatem funguje...
jezek:zkus ho sundat z hlavy a tu dosedací plochu kde má být ten okroužek srovnat a trošku snížit pilníkemnebo něčím.Ale tak aby to bylo rovný.Ale jen tak o půl mm.A nový kroužek a musí to těsnit.Případně to napaplat nějakým tmelem.
jezek:zkus ho sundat z hlavy a tu dosedací plochu kde má být ten okroužek srovnat a trošku snížit pilníkemnebo něčím.Ale tak aby to bylo rovný.Ale jen tak o půl mm.A nový kroužek a musí to těsnit.Případně to napaplat nějakým tmelem.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 27. bře 2006 19:31:31
- Bydliště: kojetin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
Tomas6 : pokud jsem si vsimnul tak se tu resi ze netesni kolem hlavy a nebo mezi komorama.jenze ten plast je mekej.hlinik se podle me tak rychle nekrouti.a podle meho nazoru se ty termostaty sypou jeden za druhym.timto je to vyreseno.
- Tomas6
- Příspěvky: 3760
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
Nekroutí.To je jasný,ale málokdo má možnost ten hliníkový domek upravit na nový typ čidla.A abych se sám přiznal,taky nemám kde a jak.Ikdyž pro mne by to asi nebyl problém neřešitelný,bo opravuju auta,ale svářečku na hliník stejně nemám.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Re: Termostat, netěsní
Zkusim kouknout jak je to rovný, ale zdá se mi divný, že by to bylo až tak křivý. Bylo to párkrát dole a vždy v pohodě, aspoň teda nikdo mi neřikal, že je to křivý
Dam mu ještě jednu šanci a zkusim nějakej ten tmel trošku kolem O kroužku, snad to pomůže. Napadlo mě ještě jestli to nebylo že byl ten otvor neodmaštěnej?
Možná plácam
Dam mu ještě jednu šanci a zkusim nějakej ten tmel trošku kolem O kroužku, snad to pomůže. Napadlo mě ještě jestli to nebylo že byl ten otvor neodmaštěnej?
Možná plácam
- Tomas6
- Příspěvky: 3760
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
Neodmaštěnej nevadí...Spíš jestli ten okroužek není nějak skřípnutý,nebo spíš netěsní.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Termostat
Zdravím, mám dotaz ohledně termostatu. Zajímalo by mě jaký je postup při vyndávání termostatu a jestli je v mých silách to zvládnout pouze se šroubovákem? Taky by se mi hodila rada, kde přesně se termostat nachází:) Prosím ještě o radu, jestli pokud se mi ten termostat podaří vyndat, bude problém jet cca 200 km bez něj, vím, že mi bude asi trošku zima, ale jde mi hlavně o to, abych ještě víc neublížil autu.
Re: Termostat
Bez termostatu se jen nedá, aby jsi ho vymontoval musíš částečně vypustit vodu, protože se v termostatu nachází trvale voda. Jeho výměna složitá není. Po výměně termostatu vodu nalévám přes čidlo teploty kvůli zavzdušnění, je to jen vychytávka. Tím, že by jsi jel bez něj by ti bylo právě pekelné horko
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne stř 02. pro 2009 10:40:49, celkem upraveno 1 x.
Re: Termostat
Jinak termostat je toto:
Levá část termostatu se při jeho pokažení měnit nemusí, ale prodejci většinou prodávají komplet (chcou vydělat). Pravá část tam je ten zasmolený mechanismus který se jednou za rok vždycky po....
- Ty 2 části spojujou 3 šrouby.
- Na levé části se nachází čidlo teploty.
Levá část termostatu se při jeho pokažení měnit nemusí, ale prodejci většinou prodávají komplet (chcou vydělat). Pravá část tam je ten zasmolený mechanismus který se jednou za rok vždycky po....
- Ty 2 části spojujou 3 šrouby.
- Na levé části se nachází čidlo teploty.
Re: Termostat
Díky moc....asi to dám stejně do servisu, možná bych tomu spíš ublížil. Nevíš náhodou o nějakým levným dobrým servisu?:)
Re: Termostat
bez termostatu se jet da u 120ky jsem bez nej jezdil 2mesice nez jsme ji hodily ze skaly a prave ze mu bude zima neeee horko,topit to nebude
- Tweety
- Příspěvky: 1433
- Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
Kvuli termostatu je zbytečný jezdit do servisu, je to fakt jednoduchý .
Takhle vypadá to co potřebuješ vyměnit
Voda se vypouštět ani nemusí, stačí když odšroubuješ nádržku s vodou na který hlídáš kolik jí tam je. Jsou to dvě destkový matky. Celou tu nádobku narveš dolů na převodovku, aby byla níže než ten termostat. Když vyndáš čidlo, tak uvidíš, že už tam není voda a můžeš začít šroubovat termostat. Samozřejmě z něj odpojíš hadice a konektor. Tu velkou si opřeš někde venku, ať je výše než chaldič. No a až ho přišroubuješ a napojíš, tak zvedneš tu nádobku a budeš koukat do vnitř a až uvidíš vodu vrazíš tam čidlo a máš to odvzdušněný. Přišroubuješ baňku a hotovo.
Jinak se dá jet i bez termostatu, ale musíš vyndat tu kovovou část z toho plastu a ten plast tam vrátit, aby měla kudy téct voda. Zima by ti až taková nebyla, ono by se to trochu ohřálo, ale tak max na 70. S tím bych ,ale nijak dlouho nejezdil nebo aspoň to moc netočil.
Takhle vypadá to co potřebuješ vyměnit
Voda se vypouštět ani nemusí, stačí když odšroubuješ nádržku s vodou na který hlídáš kolik jí tam je. Jsou to dvě destkový matky. Celou tu nádobku narveš dolů na převodovku, aby byla níže než ten termostat. Když vyndáš čidlo, tak uvidíš, že už tam není voda a můžeš začít šroubovat termostat. Samozřejmě z něj odpojíš hadice a konektor. Tu velkou si opřeš někde venku, ať je výše než chaldič. No a až ho přišroubuješ a napojíš, tak zvedneš tu nádobku a budeš koukat do vnitř a až uvidíš vodu vrazíš tam čidlo a máš to odvzdušněný. Přišroubuješ baňku a hotovo.
Jinak se dá jet i bez termostatu, ale musíš vyndat tu kovovou část z toho plastu a ten plast tam vrátit, aby měla kudy téct voda. Zima by ti až taková nebyla, ono by se to trochu ohřálo, ale tak max na 70. S tím bych ,ale nijak dlouho nejezdil nebo aspoň to moc netočil.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
Re: Termostat
Moc pěknej návod..... Taky se mi do toho servisu nechce, ale nemám ani moc nářadí....no to by se sehnalo. Ale potřebuju k tomu nějaký těsnění, nebo stačí, když si koupím vyloženě jen ten Termostat?
- Tweety
- Příspěvky: 1433
- Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
Stačí jen ten termostat, šroubovák na spony na hadici, dva voříšky(10 a asi nebo klíče(ale s nima bude asi blbej přístup). Těsnění tam žádné není.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4136
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
Obávám se že těsnění tam je ...č.3..... jestli to je to co myslíte ,pozor při demontáži ať ho nepřetrhneš kdyby bylo přilepený
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
- Tweety
- Příspěvky: 1433
- Registrován: ned 28. kvě 2006 19:32:58
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
Tak koukám, že jsem se spletl a to jsem ho měl v sobotu venku To bude nějaká guma namačklá v drážce, to se je tak neroztrhne.
Moje bejvalá skorozávodnička http://www.feliciaklub.cz/Tweety http://tweety5004.rajce.idnes.cz/felda/
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
Momentálně Pašík 1.9TDi chro chro a Clio II 2.0 16V Sport - už taky vše pryč
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=25423
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: ned 01. úno 2009 17:13:53
- Bydliště: u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
Ano, těsnění tam je nasazené v drážce. Pokud je hodně vymačkané, doporučuji vyměnit. Někdo ho prodává zvlášť, někdy je součástí víka s termostatem.
Důležité je také správné odvzdušnění chladícího systému. Postup je uvedený v dílenské příručce (v části "Motor- Mechanika") která je ke stažení např. zde:
http://wrp.cz/clanky/felicia.html.
Pokud si pořídím nějaké vozidlo a chci být schopen si něco málo opravit, není od věci pořídit si i nějakou literaturu a trochu si počíst.
Důležité je také správné odvzdušnění chladícího systému. Postup je uvedený v dílenské příručce (v části "Motor- Mechanika") která je ke stažení např. zde:
http://wrp.cz/clanky/felicia.html.
Pokud si pořídím nějaké vozidlo a chci být schopen si něco málo opravit, není od věci pořídit si i nějakou literaturu a trochu si počíst.
Re: Termostat
Dva roky, žádný problém
http://img143.imageshack.us/i/novytermostatme3.jpg/
jen pro jistotu jsem "vruty" vyměnil za šrouby s matkama.
http://img143.imageshack.us/i/novytermostatme3.jpg/
jen pro jistotu jsem "vruty" vyměnil za šrouby s matkama.
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin
domeček termostatu
Zdarec, dá se dát na nový mpíčko starej hliníkovej domek termostatu? Jako fyzicky tam bude pasovat bez problémů, to vím, ale jde mi o to čidlo teploty, jak zapojit...
- jirkaf
- Příspěvky: 4539
- Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
právě to čidlo teploty je problém ... potřebuješ na MPI čidlo který má zvlášť vedění do jednotky a zvlášť do budíků. do starýho domku je šroubovací ... leda bys to nějak opracoval a vyrobil na tom pouzdro pro MPi čidlo.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Re: domeček termostatu
Niko: z vlastní zkušenosti můžu říct, že to velmi rádo praská, zrovna teď s tím taky bojuju...
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
Někdo tu "narouboval" hliníkový víčko na plastovej domek a fungovalo mu to dobře. Bohužel nevím kdo, ale někde v diskuzi o termostatech byla fotka.
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Re: domeček termostatu
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin
Re: domeček termostatu
Aleši a jaký to obnášelo úpravy? to jsi jen přehodil víčka? a termostat klasickej "starej velkej kulatej" ?
Re: domeček termostatu
Almond:To mají všechny ty plastový víka od různých značek tak blbou konstrukci-že ty packy jsou plastový?
Re: domeček termostatu
Nevím, jestli všechny, ale rozhodně jsem se na žádnym eshopu se žádnym jinym určenym pro 1.3 MPi nesetkal. Ale zase na druhou stranu si řikám, že když ten původní plast vydržel 12,5 roku, ten novej už bude snad na doživotí
- jirkaf
- Příspěvky: 4539
- Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
Tohle řešení má jenom originál od Škodovky, například Polskej je kotvenej sám do sebe (plech/plech) a za skušenosti můžu říct že zatím (půl roku) funguje dobře i teplotu reguluje dobře.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4136
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
Taky mě to prasklo a dokonce sem ani nenašel tu kovovou hřídelku .Pak jsem koupil to polský víko kde je tělo termostatu jištěno segrovkou a je tam už možná skoro dva roky a funguje to bez problémů
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
jj aspoň v niečom , kým termostat otvorí má motor 110 stupňou potom ide normálne na 90 a zastraneš na 10 minút a dej sa opakuje , nápad dobrý ale segerka nemá drážku a tiež drží len silou vôle , origo vydrží 5-7 rokov a je pokoj
- Tomas6
- Příspěvky: 3760
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
5-7 roků?No nevím.Asi jak kdy.I výrazně míň....Nejlepší je koupit ten polský.A někdo tu měl hliníkový domek s upravenou dírou na čidlo na MPI.Fotky tu někde byly.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Re: domeček termostatu
Klasickéj placatej (ten co je v hliníkovém těle) já dával WAHLER a nebyl problém, a i kdyby byl, tak za 100Kč ho jednoduše vyměním. S plastovýma termostatama a jejich kvalitou jsem se svého času dost natrápil. Tahle varianta vznikla na jiném voze a to jednak že to vyšlo levnější, ale hlavně někdo v minulosti na BMM měnil nejspíš přístrojovku a te orginální snímač teploty nechodí s novými budiky. Navíc jsem to měl všechno doma.Nonamed píše:Aleši a jaký to obnášelo úpravy? to jsi jen přehodil víčka? a termostat klasickej "starej velkej kulatej" ?
Učit se ...učit se.... učit se...., říkal jeden pán si myslím, že mu říkali Lenin
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
6 rokov originál vydržal a nebol problém , výmena nie je zložitá ale nbavilo by ma meniť každý rok polský vypúšťať a dolievať vodu
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
Panove, jeste, ze nemame sani z plastu, jako nektera nova "auta". Nez jsem to zjistil, tak 2 litry fridexu fuc. Novy termostat 807Kc - Opava. Proste ten plast praska, viz. priloha, kde je muj termostat z roku 1997. Vydrzel skoro 300kkm a teplotu ma OK.
edit 31.1.2011 - tak plastaku po roce napraskly pacicky, ted uz mam wahler a hlinikove viko. Viz. http://lugosy.smirci-krize.cz/#termostat
edit 5.5.2011 - tak plasťáku se zkroutila přiruba u víka a praskla příruba u hlavy. od včerejška už mám celohliníkový dle know how by Krejsa
edit 31.1.2011 - tak plastaku po roce napraskly pacicky, ted uz mam wahler a hlinikove viko. Viz. http://lugosy.smirci-krize.cz/#termostat
edit 5.5.2011 - tak plasťáku se zkroutila přiruba u víka a praskla příruba u hlavy. od včerejška už mám celohliníkový dle know how by Krejsa
Naposledy upravil(a) Lugosy dne čtv 05. kvě 2011 10:51:31, celkem upraveno 2 x.
Re: Termostat
Může čidlo na termostate spôsobovať, že mi prepúšťa teplú vodu termostat???
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat
Nemůže. Čidlo je na termostatu naprosto nezávislé.
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: domeček termostatu
Tak to jsem netusil
Re: Pozor na šmejd termostaty
Mě se teplota drží někde kolem 75 stupňů + -, čidlo je ok. Ale je divný, že auto začne topit už tak po 5km nafest, ale než se pohne ručička aspoň na 70 tak to ještě pěkně dlouho trvá no a taky je divny že topení začne z ničeho nic foukat studenej vzduch, ale jenom otvorama co jdou na sklo, zbytkem je to horký
Re: domeček termostatu
Pro ilustraci přikládám fotky termostatu vyrobeného v Polsku. Je to zajištěno segerovkou. Omluvte kvalitu fotek, je to foceno mobilem. Cena 200-290 kč.
termostat- řešení problému s plastem
berte to jako návod
Potřebujeme hliníkový víko termostatu Škoda 120 - BMM felda, termostat Favorit, těsnění
1. označíme si na víku polohu termostatu
2. vybrousíme drážku na termostat a díry zvětšíme na 7mm (i 8 se dá)
3. nasadíme na auto
pro porovnání
připomínky k mojemu řešení jsou vítány
Potřebujeme hliníkový víko termostatu Škoda 120 - BMM felda, termostat Favorit, těsnění
1. označíme si na víku polohu termostatu
2. vybrousíme drážku na termostat a díry zvětšíme na 7mm (i 8 se dá)
3. nasadíme na auto
pro porovnání
připomínky k mojemu řešení jsou vítány
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: termostat- řešení problému s plastem
jistě ale musíš ho koupit tohle mě stálo 10 minut času
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat- řešení problému s plastem
Jawaevo - lepšie je zapasovať bmm termostat do origo veka plastového tie polské po čase začínajú rosiť ale inak je to jedno
sadra - pekné
sadra - pekné
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat- řešení problému s plastem
Jenom jedna technická, i BMM motory měly plastové termostaty, nikoliv jen ty staré typy z fáva. Bylo tam poté i jiné sací potrubí bez čidla. To jen pro upřesnění.
Jinak určitě pěkný návod a sádra si s tím dal práci, ovšem dle mně zbytečné, jak často měníš termostat Koupil jsem polskej za 302,-Kč, myslím ten s tou segrovkou a vydržel mi funkční 3 roky než jsem auto prodal. Tudíž ikdybych měl měnit termostat znovu, je pro mne jednodušší koupit opět plastovej v mototechně a jenom ho vyměnit, než shánět starou vyžranou hliníkovou mrchu a upravovat jí. Navíc, pokud si ještě pamatuju, to víko je současně i držák konektoru lambdy a myslím, že i lanka plynu.
Jinak určitě pěkný návod a sádra si s tím dal práci, ovšem dle mně zbytečné, jak často měníš termostat Koupil jsem polskej za 302,-Kč, myslím ten s tou segrovkou a vydržel mi funkční 3 roky než jsem auto prodal. Tudíž ikdybych měl měnit termostat znovu, je pro mne jednodušší koupit opět plastovej v mototechně a jenom ho vyměnit, než shánět starou vyžranou hliníkovou mrchu a upravovat jí. Navíc, pokud si ještě pamatuju, to víko je současně i držák konektoru lambdy a myslím, že i lanka plynu.
Re: termostat- řešení problému s plastem
to se dá opět použít z BMM103457 píše: to víko je současně i držák konektoru lambdy a myslím, že i lanka plynu.
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat- řešení problému s plastem
tak robotu si dal prečo nepochváliť ,ale sám zastávam názor že origo plastový domček a do neho daný bmm termostat je lepší - lepšie utesnenie a vyzerá ako origo
- jirkaf
- Příspěvky: 4539
- Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termostat- řešení problému s plastem
přidám se s otázkou...
Ví někdo o termostatu otvírajícím cca v 70-75st celsia? samozřejmě aby šel zapasovat do MPi nebo BMM domku ... konektory a čidla neřeším. Pokud někdo ví tak předem díky.
Ví někdo o termostatu otvírajícím cca v 70-75st celsia? samozřejmě aby šel zapasovat do MPi nebo BMM domku ... konektory a čidla neřeším. Pokud někdo ví tak předem díky.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang