Problémy s termostatem
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
To by mě zajímalo, jak to vypadá, ale jestli vše bude sedět tak proč ne. Pošli určitě fotky. Jinak lambdou jsi jistě myslel čidlo teploty
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Re: Pozor na šmejd termostaty
Lambdu myslel uchycení pro konektor lambda sondy kterej je na tělese termostatu a jiná konstrukce by měla spočívat v tom že ten vývod pro slabou hadici do nádobky není směrem k nádobce ale směrem k topení (pokud budeme brát felicii)Pawlick píše:To by mě zajímalo, jak to vypadá, ale jestli vše bude sedět tak proč ne. Pošli určitě fotky. Jinak lambdou jsi jistě myslel čidlo teploty
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne stř 14. led 2009 19:41:30, celkem upraveno 1 x.
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Jo jasně, tam jsou vlastně ty konektory, jsem blbej
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
A co to čidlo teploty?To tam pasuje nebo má fábka stejný jak felda?Jinak fotky sem určitě dej.
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
čidlo teploty mi hned vyměnil za to z felicie fotky udělam behem montaže
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Tak ted jsem opravdu z toho zmateny!!!!!!!!
našel jsem fotku termostatu z Fabie a jsou skoro stejne, akorat ma jeden vývod jinak. Takže ve škodovce asi neměli pravdu, ale proč by tam bylo čidlo teploty vody z Fabie ??? Je to opravdu divnééééé, jinak jsou uplně stejné takové kulate oproti termostatu z Felicie.
jinak fotky jsou zatim tyto.
http://uloz.to/1166457/P5194991.JPG
http://uloz.to/1166456/Obraz002.jpg
http://uloz.to/1166458/Obraz003d.jpg
http://uloz.to/1166459/Obraz004a.jpg
našel jsem fotku termostatu z Fabie a jsou skoro stejne, akorat ma jeden vývod jinak. Takže ve škodovce asi neměli pravdu, ale proč by tam bylo čidlo teploty vody z Fabie ??? Je to opravdu divnééééé, jinak jsou uplně stejné takové kulate oproti termostatu z Felicie.
jinak fotky jsou zatim tyto.
http://uloz.to/1166457/P5194991.JPG
http://uloz.to/1166456/Obraz002.jpg
http://uloz.to/1166458/Obraz003d.jpg
http://uloz.to/1166459/Obraz004a.jpg
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Mě ty fotky nejdou stáhnout,nejsou volný sloty.To uchycení toho termostatu tam je stejný?Na ty 2 packy?
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Tak to tu čtu..Jezdím do značkovýho servisu a nechám si všechno dělat Nemám čas Když jde o ten termostat.Klekl mi ten co mám na první feldě už co jsem ji koupil a na druhé/kde jsem jezdil dva roky s pokaženým/ jsem to tedy vyměnil po dlouhé době taky./Jednu feldu mám já a druhou manželka/.Výměna termostatu + práce ve značkovým servisu celkem 464Kč/z toho termostat 290Kč/.Není to pro všechny jednodušší řešení?Pokud se pokazí půjdu reklamovat,je to bez starostí a shánění,za myslím ne moc peněz
Re: Pozor na šmejd termostaty
Čaute chlapy vidím jak se tu trápíte s termostatem 1.3 mpi.
Tak pokud již máte polskej šmejd se ségrovkou, tak kupte wahler favorit ,nahrubo ho ostříhejte a pak dobrušte na průměr 46mm. Natlačte do polskýho plastu ,dejte segrovku a máte na věky pokoj.Dělal jsem to během pěti let šesti lidem a maká to furt.Doufam žeto někomu pomůže.
Tak pokud již máte polskej šmejd se ségrovkou, tak kupte wahler favorit ,nahrubo ho ostříhejte a pak dobrušte na průměr 46mm. Natlačte do polskýho plastu ,dejte segrovku a máte na věky pokoj.Dělal jsem to během pěti let šesti lidem a maká to furt.Doufam žeto někomu pomůže.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Ja dneska koupil nejaky termostat za 200,- Schovam si doklad a az se zase pose*e, tak ho reklamuju
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Právě , že ted mam v autě nějaký polský stal 380kč, ma stejnouj konstrukci jako origo dokonce je lepe vyřešeny, ze nema ty packy plastove, ale kovové, ale po půl roku začal propouštět neudrzi ani 80stupnu. Zítra tam šupnu ten ze škodovky, tak jsem zvědavý.
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Tak dnes proběhla montáž termostatu ze škodovky ( údajně pro FABII) s montáží nebyly žádné problémy. Akorat nemá uchyty na plynové lanko a el. svazek, má sice takový plíšek asi na uchycení konektoru od lambdy , ale nevejde se tam. Po montáží proběhla zkušební jízda do mototechny a zároveň jsem vyfotil ten polský termostat. V mototechně se na mě dívali jako na debila , když jsem jim donesl nefunkční polský termostat , pomalu to nechtěli reklamovat nakonec jo, ale posílají to prý přímo do polska takže to bude cca 2tydny až měsíc trvat. . Termostat ze škodovky drží teplotu mirně nad ryskou 90C občas to spadne na 90C ještě je to zavzdušněné, uvidím co to uděla v neděli jak pojedu po dálnici , zatím je to OK.
Nějaké fotky zde!
http://speedbiker.rajce.idnes.cz/TERMOS ... BIA/#album
Nějaké fotky zde!
http://speedbiker.rajce.idnes.cz/TERMOS ... BIA/#album
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
No super,ještě schválně co vydrží.Jinak která ta trubička je tam jinak?Mě připadá úplně stejný jako origo.
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
To jsi kupoval (a tedy měnil) komplet i domek, nebo se jednalo jen o víko s termostatem?
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Právě , že ta trubička je stam stejně jako u origo feldackem termostatu. Měnil jsem komplet domecek+viko+cidlo, škodovka pry to i jinak neprodava pouze komplet celý termostat.
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Jo fajn, mě zajímalo, jestli na tu Fabii to třeba neprodávaj zvlášť. A v čem je teda ten fábiáckej jinej? Je třeba kompatibilní to fábiácký víčko s termostatem s feliciáckým domkem?
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Uvnitř je konstrukčně uplně stejný jako má Felda, co se týče domečku a víka tak jsi nejsem jist, jesli by to pasovalo protože na první pohled je hned videt, že ten z Fabie ma větší průměr ( nezkoušel jsem jestli pasuje jenom viko z Fabie do domečku z Feldy , protože jsem to měnil celé) možná má i jinou rozteč těch sroubu co drží víko termostatu ( ty 3 šrouby, protože jak jsem ten jeden šroub odmonontoval, abych za něj uchytil měrku oleje tak jsem ten plíšek od měrky musel trochu vyhnout. Zatím je to ve fázi testování termostat drží trošku nad hranici 90C. Uvidíme jak se to bude chovat po delší době.
- Fidlla
- Příspěvky: 1238
- Registrován: sob 06. led 2007 20:04:27
- Bydliště: Trpík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Na kolik výjde fabiacký kompletní termostat?
- Speedbiker
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 08. čer 2008 11:37:50
- Bydliště: JIZNI MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Takže všichni POZORRRRRRR , v pátek mi to furt nedalo a vzpomněl jsem si na kamaráda, který pracuje ve škodovce potřeboval jsem koupit nějaká těsnění atd. tak jsem se za ním stavil. Mezí řečí se dostalo na ten můj termostat, říkal, že to je nějaké divné a šel se na něj podívat a pak jsem mu ukázal i ůčtenku ,kde je napsané termostat Fabia 1.4) pak si sedl k počítači a začal to hledat v jejich databazí ( né v ETCE). A prý je to tošku jinak. Takže to bylo tak, termostat pro Felicici ( klasickou konstrukci přestali vyrábět, a začali dělat takovou konstrukci jako má právě ta Fabia 1.4 - aby prý byly menší náklady na výrobu atd tak používají konstrukci termostatu jako má Fabia akorat, že na termostat pro Felicii navedli tu jednu trubičku jako bylo u Felicie ). A co se týče ceny tak ten pro Fabii je levnější jako pro Felici- takže jsem na tom vidělal = že mi prodali správný termostat, ale špatně ho vyfakturovali (byl ve špatné krabici) - pro mě lépe. Takže pro ty co si půjdou koupit termostat tak normálně řekněte na Felicii. Omlouvám se, jestli jsem zavedl nějaký zmatek atd. ale tohle mi bylo řečeno ve Škodovce - ten skladník, který mi tehdy prodával ten termostat, tak byl asi ještě nezaučený ....
Re: Pozor na šmejd termostaty
Já ho mám za 290 a je fakt lepé řešený, že se termostat neurve. Ale uvidíme jaká jiná závada se na něm časem objeví. Jestli se bude kroutit teplem a protíkat. No uvidímeSpeedbiker píše:Právě , že ted mam v autě nějaký polský stal 380kč, ma stejnouj konstrukci jako origo dokonce je lepe vyřešeny, ze nema ty packy plastove, ale kovové, ale po půl roku začal propouštět neudrzi ani 80stupnu. Zítra tam šupnu ten ze škodovky, tak jsem zvědavý.
Re: Pozor na šmejd termostaty
Kód: Vybrat vše
Čaute chlapy vidím jak se tu trápíte s termostatem 1.3 mpi.
Tak pokud již máte polskej šmejd se ségrovkou, tak kupte wahler favorit ,nahrubo ho ostříhejte a pak dobrušte na průměr 46mm. Natlačte do polskýho plastu ,dejte segrovku a máte na věky pokoj.Dělal jsem to během pěti let šesti lidem a maká to furt.Doufam žeto někomu pomůže.
Taky jsem měl problémy s temostatem,a tak jsem koupil celý kompletní, stál kolem 900 Kč a za měsíc byl v háji. Tak jsem koupil Wahlera a podle návodu jsem to udělal a je to super. Měřil jsem teplotu vody na vagu a ukazuje přesně na čárce 88 stupňu. A mám po starostech, Doporučuji.
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Tak dneska už se mi termostat poroučel na věčnost,ráno se mi ani neodlepila ručička teploměru,domů už to šlo.Dírou pro čidlo je vidět jak termostat vyběhnul ven z těch pacek.
A já přemejšlím jestli je lepší koupit celý nový origo anebo ten polskej a vrazit tam ten termostat Wahler.Co je podle vás lepší řešení?
A já přemejšlím jestli je lepší koupit celý nový origo anebo ten polskej a vrazit tam ten termostat Wahler.Co je podle vás lepší řešení?
- Vlada320
- Příspěvky: 706
- Registrován: sob 19. led 2008 21:41:38
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
já jsem kupoval termostat originál a už je po asi půl roce v háji takže já to mám jistý.mám ještě jeden ten starej polskej co tam byl kterej se zajišťuje segrovkou takže koupím termostat wahler do favorita a ostřihám ho a šoupnu ho tam a s... na to.mám chuť jim to dojít hodit na hlavu
ono ne nadarmo se někdy říká za málo peněz hodně muziky tak třeba bude ten favoriťáckej vpohodě a hlavně není tak drahej.
ono ne nadarmo se někdy říká za málo peněz hodně muziky tak třeba bude ten favoriťáckej vpohodě a hlavně není tak drahej.
Škoda Felicia Kombi 1.3 mpi Lpg 390 000 km, STK za námi a pořád slouží věrně dál, těch 500 tisíc km s ní prostě dám :-)
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
No právě že se bojím aby ten origo nešel za čas do háje.Klidně bych ten litr dal,jenže na origo už si stěžoval i Vašek,tak se na něj asi vybodnu,koupím ten polskej a fouknu tam toho Wahlera.
- Vlada320
- Příspěvky: 706
- Registrován: sob 19. led 2008 21:41:38
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
řikám já koupil origo a jestli jsem ho měl půl roku v autě.přes zimu no.a je v háji už já to mám jasný
Škoda Felicia Kombi 1.3 mpi Lpg 390 000 km, STK za námi a pořád slouží věrně dál, těch 500 tisíc km s ní prostě dám :-)
- Pawlick
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon 16. dub 2007 19:07:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Mě origo zatím drží, mám ho rok a půl... Polskej jsem ještě ten den reklamoval.
Felicia 1.3 LXi BMM 50kW, http://pawlick.rajce.net
Re: Pozor na šmejd termostaty
Blbá otázka: přece je lepší když je termostat otevřený než zavřený, ne? Může motoru vadit podchlazení spíše než přehřátí? Mně ukazuje provozní teplota kolem 70 C, čemu to může vadit? Že to v zimě nebude rychle a dobře topit, mi moc neva. Dávat za nějaký termostat cca 1000,- se mi zdá docela pálka, navíc když může po měsíci odejít.
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
gerrik: taky sem měl stejnej problém...ten podchlazenej motor prej nevadí ale mě se dost zvedla spotřeba...cca. o 1l/100km. Termostat si určitě vyměň já koupil od Honza 9007 co mu zbyl a drží teplotu na 90 stupních jak má...zeptej se ho kde ho koupil a kup si ho...rozhodně 1000 korun nestál
Re: Pozor na šmejd termostaty
Mě taky úplně nedovírá...což je ale v létě dobře:) Dokud se to nevysere prdím na to...stejně bych na to zase doplatil... Naučil sem se, že co funguje na to nešahat!!!
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Nakonec jsem koupil víko s termostatem zn Vernet (made in france),nedrží ho žádný packy ani ségrovky,je tam pouze vložený a dotažený do skříně.Zatím to vypadá dobře,cena 490 kč.Tak uvidíme.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
Opak je pravdou, podchlazený motor je mnohem horší než přehřátý, v klikovce při teplotách pod 80°C vzniká kondenz, který je velmi agresivní.gerrik píše:Blbá otázka: přece je lepší když je termostat otevřený než zavřený, ne? Může motoru vadit podchlazení spíše než přehřátí? Mně ukazuje provozní teplota kolem 70 C, čemu to může vadit? Že to v zimě nebude rychle a dobře topit, mi moc neva. Dávat za nějaký termostat cca 1000,- se mi zdá docela pálka, navíc když může po měsíci odejít.
Re: Pozor na šmejd termostaty
Blbosť radšej menej ako viac a hlavne v lete a v zápchach.Rozhodne radšej chraniť hlavu valcov.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
thermos ty jsi, ale šikulka, kde jsi na to přišel rozhodně je nízká teplota špatná, pokud by jsi měl pravdu, proč tam teda celý svět ty termostaty do motorů cpe??
Teplota motoru: motor jako tepelný stroj je konstruován na určitou provozní teplotu, při které mají všechny součásti vhodnou velikost a tím i optimální vůli vůči sobě. Největším nepřítelem životnosti válců je nízká teplota chladící kapaliny, protože teplota povrchu válce klesne pod tzv. kritickou hranici, která je asi 140° C. Při této teplotě válce nemá olej optimální teplotu a kromě špatných mazacích vlastností také špatně vytváří souvislý a soudržný film na stěně válce. Zplodiny pronikající ze spalovacího prostoru napomáhají vytváření kyselin (uhličitá, mravenčí, octová, dusičná, siřičitá, bromovodíková atd.) a agresivního CO a vodní páry. Kyseliny jsou korozivní jedna více než druhá, nejsilněji působí, kondenzují-li na stěně válce (píst potom tyto kyseliny vesele roztírá po celé ploše válce). Rosný bod závisí na okamžitém tlaku a teplotě a proto musí být teplota válce vždy vyšší, než teplota kritická. Nejhorších účinků docílíme před dosažením teploty chladící kapaliny 60° C, potom se negativní vlivy zmenšují. Minimálního působení je dosaženo v případě teploty chladící kapaliny vyšší než 80° - 85° C, vyšší teplota je ještě lepší (vypočítaná a laboratorně ověřená optimální teplota motoru je 120° C, ovšem problémem jsou motorové oleje, které teprve dnes dosahují patřičných parametrů pro tuto teplotu). Z tohoto důvodu je nutné zabezpečit co nejrychlejší spuštění motoru a uvedení na provozní teplotu. Vstupní teplota chladící kapaliny do motoru nesmí poklesnout pod 75° C a protože rozdíl mezi vstupem a výstupem z chladiče bývá asi 8° C, zabezpečení této podmínky se dosáhlo přechodem na vyšší provozní teplotu (dnes všeobecně 90° C). Dalším požadavkem je dobré odvětrání klikové skříně, aby se produkty spalování rychle odstraňovaly.....
toto je kousek článku pana Čecha, který napsal na Techweb
Teplota motoru: motor jako tepelný stroj je konstruován na určitou provozní teplotu, při které mají všechny součásti vhodnou velikost a tím i optimální vůli vůči sobě. Největším nepřítelem životnosti válců je nízká teplota chladící kapaliny, protože teplota povrchu válce klesne pod tzv. kritickou hranici, která je asi 140° C. Při této teplotě válce nemá olej optimální teplotu a kromě špatných mazacích vlastností také špatně vytváří souvislý a soudržný film na stěně válce. Zplodiny pronikající ze spalovacího prostoru napomáhají vytváření kyselin (uhličitá, mravenčí, octová, dusičná, siřičitá, bromovodíková atd.) a agresivního CO a vodní páry. Kyseliny jsou korozivní jedna více než druhá, nejsilněji působí, kondenzují-li na stěně válce (píst potom tyto kyseliny vesele roztírá po celé ploše válce). Rosný bod závisí na okamžitém tlaku a teplotě a proto musí být teplota válce vždy vyšší, než teplota kritická. Nejhorších účinků docílíme před dosažením teploty chladící kapaliny 60° C, potom se negativní vlivy zmenšují. Minimálního působení je dosaženo v případě teploty chladící kapaliny vyšší než 80° - 85° C, vyšší teplota je ještě lepší (vypočítaná a laboratorně ověřená optimální teplota motoru je 120° C, ovšem problémem jsou motorové oleje, které teprve dnes dosahují patřičných parametrů pro tuto teplotu). Z tohoto důvodu je nutné zabezpečit co nejrychlejší spuštění motoru a uvedení na provozní teplotu. Vstupní teplota chladící kapaliny do motoru nesmí poklesnout pod 75° C a protože rozdíl mezi vstupem a výstupem z chladiče bývá asi 8° C, zabezpečení této podmínky se dosáhlo přechodem na vyšší provozní teplotu (dnes všeobecně 90° C). Dalším požadavkem je dobré odvětrání klikové skříně, aby se produkty spalování rychle odstraňovaly.....
toto je kousek článku pana Čecha, který napsal na Techweb
Re: Pozor na šmejd termostaty
Len stručne felícia je Felícia a teoria jej nepomože.Motor starej generácie a hotovo.Bavme sa o nových motoroch súčasnosti a to je iná káva.
Re: Pozor na šmejd termostaty
....Blbosť radšej menej ako viac a hlavne v lete a v zápchach.Rozhodne radšej chraniť hlavu valcov.......
Hm , ale stále si nepovedal, kde si na to prišiel. Dokonca aj nové motory majú termostat.Videl som.
Hm , ale stále si nepovedal, kde si na to prišiel. Dokonca aj nové motory majú termostat.Videl som.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11174
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
thermos
co je to za pitomost, na co tady budemem řešit motory nové generace, když řešíme felicie, jelikož jsme na feliciaklubu??
co je to za pitomost, na co tady budemem řešit motory nové generace, když řešíme felicie, jelikož jsme na feliciaklubu??
Re: Pozor na šmejd termostaty
Napísal si : Bavme sa o nových motoroch súčasnosti a to je iná káva.
Napísal si : Však prave o to ide o Felície a nie o toriu.
Ďalej nekomentujem.
Napísal si : Však prave o to ide o Felície a nie o toriu.
Ďalej nekomentujem.
Re: Pozor na šmejd termostaty
Komentuj si čo chceš ja som reagoval na 103457.
Re: Pozor na šmejd termostaty
To, co citoval 103457 platilo už pro motory z embéčka, to není nějaká novinka aplikovaná jen na nových motorech. Takže uvedené optimální teploty platí i pro motory ve feliciích.
Mimochodem, ten článek na Techwebu napsal Ing. Čech už v roce 2002.
.
Mimochodem, ten článek na Techwebu napsal Ing. Čech už v roce 2002.
.
- Vlada320
- Příspěvky: 706
- Registrován: sob 19. led 2008 21:41:38
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
tak dnes jsem koupil termostat Wahler z favorita s označením WH 3032.88 u Autokelly a v pátek půjde do auta.mám tu starou skříň termostatu polskýho kterje je zajištěnej ségrovkou takže je ostříhám ten termostat aby se tam vešel a dám pak vědět jak to vypadá a co děl teplota.a ten origo co sjem koupil tak v pondělí ji ho jedu omlátit o hlavu.
Škoda Felicia Kombi 1.3 mpi Lpg 390 000 km, STK za námi a pořád slouží věrně dál, těch 500 tisíc km s ní prostě dám :-)
- Vlada320
- Příspěvky: 706
- Registrován: sob 19. led 2008 21:41:38
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na šmejd termostaty
tak se hlásím.už jsme po výměně termostatu.koupil jsem teda wahler WH 3032.88 do favorita.musle jsme ho zmenšit a třošku púrojet pilníkem ten plast do kterýho se vkládá termostat.pak jsme ho zajistil segrovkou a dal do auta a takhkle to dopadlo.
teplotu za jízdy si drží tak někde tady,občas třeba do kopce vyleze ručička k tý prostřední rysce jinak se drží minimálně 2mm po tou ryskou a níž už ale nejde.
no a pokud zastavím a stojím třeba v koloně tak mi teplota vyleze někam sem a zde spíná větrák.
co vy na to já myslím že vpohodě ne?
teplotu za jízdy si drží tak někde tady,občas třeba do kopce vyleze ručička k tý prostřední rysce jinak se drží minimálně 2mm po tou ryskou a níž už ale nejde.
no a pokud zastavím a stojím třeba v koloně tak mi teplota vyleze někam sem a zde spíná větrák.
co vy na to já myslím že vpohodě ne?
Škoda Felicia Kombi 1.3 mpi Lpg 390 000 km, STK za námi a pořád slouží věrně dál, těch 500 tisíc km s ní prostě dám :-)
Re: Pozor na šmejd termostaty
Jo do těch 110 to je krátkodobě v pohodě. Já mám momentálně jen ten polský bez úprav.
Normálně pořád kolem 90 a když zastavím tak to po chvílce leze na horu. Ale hned jak se rozjedu, tak to začne klesat.
Normálně pořád kolem 90 a když zastavím tak to po chvílce leze na horu. Ale hned jak se rozjedu, tak to začne klesat.
Problémy s termostatem
Vyměnil jsem termostat kterej mi umřel a namontoval novej, Ovšem po zahřátí to netěsní a stříká to mezi hlavou a termostatem.
Co s tim?
Díky
Kdyžtak víc popisu tady: http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 23#p250812
Co s tim?
Díky
Kdyžtak víc popisu tady: http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 23#p250812
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2844
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
No zkontroluj dosedací plochy,zda jsou čistý a rovný,co těsnění...není nějaký poškozený?A ten novej termostat..není třeba prasklej?
Re: Termostat, netěsní
Dosedací plochy mam čistý. Hlava je rovná, termostat jsem nekontroloval. Těsnění - o kroužek v pořádku, vyčníval z drážky a byl v pořádku.
Prasklej neni podle mě, cáká to mezi hlavou a termostatem a jen při teplym motoru.
Vypadal v pořádku.
Prasklej neni podle mě, cáká to mezi hlavou a termostatem a jen při teplym motoru.
Vypadal v pořádku.
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
termostat polský či talianský alebo turecký ? mal tam kde sa nasuva na štifty ocelove trubičky ?
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 27. bře 2006 19:31:31
- Bydliště: kojetin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat, netěsní
zdavim.ja jsem tet termostat resil a udelal jsem si domaci vyroba.staci jenom skrin z favorita a pak jsem pouzil krcek z rozdelovace ze skody 120.us to mam vse upravene a nasazene na aute a testuji a sleduji co to dela.mam s tim najeto us cca 500 km a zatim to vypada ze je to v pohode.cidlo funguje a nikudy to netece.jen nemam fotky co jsem vse upravil.jak budu mit cas tak nafotim a dodam i fotky.
zde jsou fotky.pokud by nesly tak napiste a ja vam je poslu.
http://img695.imageshack.us/content.php ... ia=mupload
http://img695.imageshack.us/content.php ... ia=mupload
http://img81.imageshack.us/content.php? ... ia=mupload
http://img81.imageshack.us/content.php? ... ia=mupload
zde jsou fotky.pokud by nesly tak napiste a ja vam je poslu.
http://img695.imageshack.us/content.php ... ia=mupload
http://img695.imageshack.us/content.php ... ia=mupload
http://img81.imageshack.us/content.php? ... ia=mupload
http://img81.imageshack.us/content.php? ... ia=mupload
Naposledy upravil(a) krejsa dne čtv 27. říj 2011 23:00:02, celkem upraveno 2 x.