Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
Anfarus - chcem do toho investovať , zväzok vyjde na 3000sk , na klímu , nevieš či je v zväzku na klímu zakompované všetko čo treba - tj elektrika motora , elektrika ventilátora , termospínača , reléskrinky klímy ?
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
Svazek je vždy jenom kabel s konektorama, nic víc.
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
Anfarus - to viem , videl si niekedy 1,3 z klímou? ja jo ale neskúmal som ako to má zapojený dvojstupňový vetrák , všetko ide cez tú rj klímy?
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
Neviděl, ani jsem nezkoumal schéma. Pouze předpokládám, že to bude podobné jako u 1.6.
U 1.6 je větrák částečně ovládaný přímo a částečně přes řídící jednotku klimatizace. Přesněji, první stupeň je ovládaný přímo. Druhý stupeň je ovládaný přes řídící jednotku.
U 1.6 je větrák částečně ovládaný přímo a částečně přes řídící jednotku klimatizace. Přesněji, první stupeň je ovládaný přímo. Druhý stupeň je ovládaný přes řídící jednotku.
Re: klima,na cem drzi?
Klimatizace u 1.3 má dvě relátka, která spínají nižší a vyšší otáčky ventilátoru chladicí kapaliny. Relátko pro nižší otáčky se sepne hned při sepnutí spínače klimatizace, relátko pro vyšší otáčky je spínané tlakovým spínačem klimatizace. Mimo to je na chladiči dvojitý termospínač, který spíná nižší a vyšší otáčky nezávisle na stavu relátek.
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
Anfarus díky , Mikka - nemáš nejaké fotky?
Re: klima,na cem drzi?
Koukni se na schémata el. zapojení a dílenskou příručku.
http://wrp.cz/clanky/felicia.html
http://wrp.cz/clanky/felicia.html
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
mikka to mám ale celkovo nerozumiem či RJ klímy , elektrika motora , elektrika termospínača a ventilátora je v jednom zväzku?
Re: klima,na cem drzi?
Všechny konektory pro klimatizaci by měly být součástí kabelového svazku motoru. Pro 1.3 MPi s klimatizací je to č.dílu 6U0 971 072 AD.
Nevím ale, kde se připojuje čidlo teploty u výparníku, jestli do svazku motoru, nebo někde do svazku pod přístrojovou desku. Klímu nemám, jen jsem kdysi uvažoval, že si ji doinstaluju. Nepočítal jsem ale, že budu shánět origo svazek, spíš, že si pěch pár drátů přidělám samostatně.
Hezké ucelené schéma je taky třeba tady (pro BMM, ale pro MPI se moc lišit nebude):
Nevím ale, kde se připojuje čidlo teploty u výparníku, jestli do svazku motoru, nebo někde do svazku pod přístrojovou desku. Klímu nemám, jen jsem kdysi uvažoval, že si ji doinstaluju. Nepočítal jsem ale, že budu shánět origo svazek, spíš, že si pěch pár drátů přidělám samostatně.
Hezké ucelené schéma je taky třeba tady (pro BMM, ale pro MPI se moc lišit nebude):
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
Mikka ja schéma mám, no uvidím kúpim ten zväzok aj napriek cene , bastliť to nebudem
Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Ahoj,
pred par dny jsem tady na foru koupil v podstate kompletni klimu. Elektrika je v e stavu "po demontazi" takze nektere veci moc nevim jak tam byly. Vymyslim si to po svem, to neni problem, ale potreboval bych znat zapojeni cidel, ktera jsou na dehydratoru. Tusim, ze je to zdvojene cidlo tlaku a teploty chladiva. Vede do toho stejny konektor se 4 draty, jak je u vetsiny aut pripraveny pro ostriky svetel. Bohuzel bez chladiva nezjistim, jak tam ty cidla jsou. Nevite nekdo, jak to je uvnitr zapojene?
Mozna by stacilo nejake schema zapojeni klimatizace, nejspis ty cidla budou vsude stejny.
Jo, klimu mam takovou, co jsem na foru jeste nevidel, pry to je snad vyvozni do nemecka, ma recirkulaci s klapkou ovladanou el. servem, dira se reze nad ridicovyma nohama...
Diky
pred par dny jsem tady na foru koupil v podstate kompletni klimu. Elektrika je v e stavu "po demontazi" takze nektere veci moc nevim jak tam byly. Vymyslim si to po svem, to neni problem, ale potreboval bych znat zapojeni cidel, ktera jsou na dehydratoru. Tusim, ze je to zdvojene cidlo tlaku a teploty chladiva. Vede do toho stejny konektor se 4 draty, jak je u vetsiny aut pripraveny pro ostriky svetel. Bohuzel bez chladiva nezjistim, jak tam ty cidla jsou. Nevite nekdo, jak to je uvnitr zapojene?
Mozna by stacilo nejake schema zapojeni klimatizace, nejspis ty cidla budou vsude stejny.
Jo, klimu mam takovou, co jsem na foru jeste nevidel, pry to je snad vyvozni do nemecka, ma recirkulaci s klapkou ovladanou el. servem, dira se reze nad ridicovyma nohama...
Diky
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Problém je ten že klíma origo továrna je len jedna z veľkým obalom čo trčí do motorového priestoru kde je motorček ventilátora , k ničomu inému nie sú schémy , konektor origo má čierny vodotesný nie taký ako je na ostrekovačoch svetiel , to bude zložité bádanie .
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Ja doufam, ze to tady nekdo ma, potreboval bych toho vic, treba vedet, jak vlastne vede remen. Neco snad pujde vystopovat z te origo kabelaze, ale dohromady jako celek to urco pouzit nepujde, takze patram kde se da. Z casti to sedi na zapojeni ktere je tady nekde na foru, kdybych zavrel obe oci a prohlasil 2 relatka za ridici jednotku tak skoro uplne. Jen si nejsem uplne jistej...
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Nahoď napřed nějaké fotky té klimy, abychom vůbec věděli, o čem je řeč (jak už zmínil Suri, kromě jedné originální bylo ještě několik dodatečných sad jiných výrobců)... Pak se uvidí, co dál
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Velice podrobná dokumentace klimatizace včetně schemat je součástí dílenské příručky. To čidlo co je na vysoušeči je dvojitý snímač tlaku. Sleduje dvě úrovně tlaku - opět je to v dílenské příručce velice podrobně popsané.
Když ty máš ale nějakou neoriginální klimu a na tu asi nikde nic nenajdeš.
Když ty máš ale nějakou neoriginální klimu a na tu asi nikde nic nenajdeš.
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Fotky jsou v planu, jen nesmim zapominat brat fotak do garaze. Dehydrator vypada, ze je identicky s origo klimou. Jen ma byt umisteny jinde, pobliz skrine topeni. Ja to snad zkusim natlakovat pumpickou na kolo, by bylo abych nezjistil jak tam ty cidla jsou
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Jestli uděláš pumpičkou na kolo tlak 2MPa, tak to zjistíš.
Jeden z vestavěných spínačů sleduje nízká tlak. Když je tlak menší než požadovaný, tak se nespíná kompresor. Je to vlastně kontrola úniku chladiva.
Druhý spíná při vysokém tlaku. Ten jistí kompresor v případě kdy by došlo z nějaké příčiny k poruše expanzního ventilu a tím k prudkému nárůstu tlaku. K překročení maximálního tlaku dojde i v důsledku vysoké teploty chladícího chladícího prostředku.
Vše je popsané na několika stránkách dílenské příručky. Tlakový spínač je tam vyobrazený samostatně a je tam o něm celý odstavec. Stačí stáhnout z netu a číst.
Jeden z vestavěných spínačů sleduje nízká tlak. Když je tlak menší než požadovaný, tak se nespíná kompresor. Je to vlastně kontrola úniku chladiva.
Druhý spíná při vysokém tlaku. Ten jistí kompresor v případě kdy by došlo z nějaké příčiny k poruše expanzního ventilu a tím k prudkému nárůstu tlaku. K překročení maximálního tlaku dojde i v důsledku vysoké teploty chladícího chladícího prostředku.
Vše je popsané na několika stránkách dílenské příručky. Tlakový spínač je tam vyobrazený samostatně a je tam o něm celý odstavec. Stačí stáhnout z netu a číst.
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Jojo, diky za info, uz jsem to asi nasel. Jinak ta skrin...
http://83.240.83.109/photo/photo_thumb. ... 75626c6963
ps: nevite kde by mobli v brne zavarit hlinikovou trubku? Jedna se mi nejak nepozdava, asi to PPLka pri transportu nesetrila..
http://83.240.83.109/photo/photo_thumb. ... 75626c6963
ps: nevite kde by mobli v brne zavarit hlinikovou trubku? Jedna se mi nejak nepozdava, asi to PPLka pri transportu nesetrila..
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Odkaz mi nefunguje... Ale jestli už jsi na to přišel, tak už je to asi jedno
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Odkaz funguje, jen musis kliknout a cekat, nebo pokud to nejde tak to zkusit za 30 vterin znova neni to verejna sluzba, vypinaji se disky...
ps: skrin ma dokonce stejnou tu cast s klapkama, pri montazi mozna ani nebude muset topeni ven
ps: skrin ma dokonce stejnou tu cast s klapkama, pri montazi mozna ani nebude muset topeni ven
- Mexikan
- Příspěvky: 784
- Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
- Bydliště: Branka u Opavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Tohle není origo skříň
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Čekal jsem, mačkal jak idiot F5 furt dokola a nic Ale teď už mi to jde... Tohle by měla být Diavia.Honzis píše:Odkaz funguje, jen musis kliknout a cekat, nebo pokud to nejde tak to zkusit za 30 vterin znova
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
to ja vim ze to neni origo. Diavia to podle popisu taky neni. Diavia by nemela mit recirkulaci, tohle ma...
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Pravou recirkulaci s dírou nasávající luft z interiéru mimo vlastní skříň klimatizace nebo "falešnou" (klapka pouze uzavírající přívod vzduchu z venčí)?
To první Diavia nemá, to druhé ano...
To první Diavia nemá, to druhé ano...
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
ma to klapku, ktera prepina sani zevnitr a z venci. Dira se reze jinde nez u originalu - nad nohama ridice za posilovacem brzd... Je to trochu videt na tech fotkach, u ventilatoru je uplne na boku jeste jeden maly motorek, ktery tu klapku ovlada.
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Sakra a nebylo těch Diavií teda víc druhů?
Já jsem se kdysi zajímal o nákup jedné takové klimy do Fáčka, dám krk za to, že to byla vizuálně ta samá skříň jako toto a byla to Diavia, měla to na sobě i napsáno, a byla bez klasické vnitřní cirkulace, jen uzavírala přívod zvenčí a nikde se tudíž nic neřezalo. Sice už se tady otázka Diavie a její recirkulace taky párkrát řešila, ale to je taková diskuze o ničem, když k tomu nikdo pořádně nic nemá a každej řekne jen to, co si myslí...
Já jsem se kdysi zajímal o nákup jedné takové klimy do Fáčka, dám krk za to, že to byla vizuálně ta samá skříň jako toto a byla to Diavia, měla to na sobě i napsáno, a byla bez klasické vnitřní cirkulace, jen uzavírala přívod zvenčí a nikde se tudíž nic neřezalo. Sice už se tady otázka Diavie a její recirkulace taky párkrát řešila, ale to je taková diskuze o ničem, když k tomu nikdo pořádně nic nemá a každej řekne jen to, co si myslí...
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Tak tahle by do facka sla posadit uplne bez problemu. Diavia snad dokonce potrebovala kohout na vodu do topeni, kdyz jsi chtel studeny vzduch, zavirala se voda. Kdysi jsem videl dodelavanou diavii na 1.6tce, skrin byla mensi nez tohle, remen pro kompresor byl vzity od kdo vi kud.. tohle vyuziva puvodni rozvody vzduchu, jen se sunda ta cast s ventilatorem (cast s topenim uz zustane), nejaky napis jsem nikde neobjebvil. Jen je znat, ze to je min kvalitni plast nez origo skrin. Jo, kdyby tam tu diru nekdo nevyrobil, tak to ma i "vratku", ze by jen behal vzduch pres vymeniky a nebyl by zaduseny ventilator. Zase mi ale prijde skoda tu recirkulaci nevyuzit, vyrezavat to sice asi nebudu ale udelamt tam 10tkou vrtakem "reseto" asi nebude problem. Flexou nevim jak bych se tam dostal, teda spis se bojim ze bych urezal i neco, co tam ma zustat
Naposledy upravil(a) Honzis dne čtv 03. bře 2011 11:20:59, celkem upraveno 1 x.
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Jo, to s tím kohoutem je pravda, stejně jako rozvod vzduchu, ten taky zůstával původní. Ta skříň ale vypadala, co si vzpomínám a co je vidět z tvých fotek, fakt stejně, jako tahle tvoje
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Kohout nemam, zustava puvodni reseni s klapkama, ktere vlozku topeni "odstavi" z proudu vzduchu... Jak budu doma, hodim jeste par fotek, mam nafocenou tu recirkulaci ale fotak je doma...
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2422
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Jasně, pak to někam hoď a foť průběžně i instalaci, určitě se nejen já rád podívám
Re: Zapojení čidel na dehydrátoru klimy
Tak.. Sice to nebylo bez komplikaci, ale skrin topeni je na svem miste, recirkulace funguje, cidla na klapce funkcni (puvodne ti dobytci zrejme pustili proud a nikdo se nestaral co motor udela v dorazu...). Jinak poznatek, klima byla asi puvodne do BMM, zavazela ridici jednotka, a protoze nerad rezu a premistuju to, co v aute nutne musi byt, tak jsem radeji trochu pilkou a horkovzduskou upravil skrin
V dalsim kole bude kompresor a trubky, ale ceka se na tesneni. Nejhorsi je ale asi uz hotove.
Par fotek z akce na odkazu vyse, ale fakt jen par, hrozne nerad saham tema zas*anyma rukama na fotak...
V dalsim kole bude kompresor a trubky, ale ceka se na tesneni. Nejhorsi je ale asi uz hotove.
Par fotek z akce na odkazu vyse, ale fakt jen par, hrozne nerad saham tema zas*anyma rukama na fotak...
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: klima,na cem drzi?
vie niekto aké sú rozdiely v termostatoch na mpi bez klímy a s klímou ? v etke sú rozdelené
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
neví někdo jestli se dá použít klimakompresor z nějaké motorizace co se davali do octavie ?? popřípadě jestli by to mělo nějaký efekt co se týče chlazení
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5691
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Stejný klimakomprsory co má felda jsem potkal v peugeotu 206, řada Citroenů ........ stačí si vybrat .... porovnával jsem čísla na klimakompresoru a jsou stejný
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Videl sem i na felde klimakompresor z fabie, ale tam je vic moznosti kdyz si nekdo udela vlastni drzak. Jde mi spis o to jestli si nejak pomuzu kdyz tam dam lepsi kompresor, treba lepsi chlazeni, nebo to je otazka neceho jiného. Na oktavky to je na kazdem rohu.
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Ahoj stalo se vám někomu že při zapnuté klimatizaci, vám auto cuká, na chvilku ztratí dost razantně výkon? Jako by se ten motor zasekl na chvilku? Když klimatizace zapnutá není tak to nedělá.
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5691
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
spojka na klimakompresoru spíná a rozpíná? ... vadný kontakt?
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Vse funguje tak jak by melo. Kdyz se zapne klima tak to normalne chladi tak jak ma. Jen obcas kdyz da clovek plyn na podlahu tak to skubne jakoby na chvilku prestane jet. Vic me v tomhle problemu prave nenapada, kdyz je klima vypnuta tak to nedela .
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11175
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Klimakompresor neběží pořád, občas vypne a když zapne, tak je to na motoru znát. 1,3ky měly dokonce nastaveno, že když jsi dal plný plyn, tak kompresor dočasně řj. odpojila, aby jsi měl výkon, třeba pod kopcem nebo při předjíždění. Možná tam bude problém.
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Aha tak o tomhle nevim, ale to vypne tak ze motor skoro vyskoci??? Driv to nedelalo tak proto me to zarazilo.
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Jestli jsi zapnul klimu po dlouhe dobe, tak chvili vydrz, jednotka si na to zvykne. Prece jen motor bezi v odlisnem rezimu, dela to celkem psi kusy.
jinak spinani kompresoru je celkem pecka, naposled jsem se rozjizdel z krizovatky, v okamziku kdy zabrala spojka se ozvalo typicke "klap" a uz jsem stal, neb mi to proste zdechlo. Za jizdy je to jasne citit, kdy kompresor bezi. Jinak odpinani s plnym plynem nemam a da se i bez toho. Vlastni zastavba, neresil jsem to.
Kdyz klima vypne pri motoru na volnobeh, otacky vyskoci asi na 1400. Takze to pecka je taky.
jinak spinani kompresoru je celkem pecka, naposled jsem se rozjizdel z krizovatky, v okamziku kdy zabrala spojka se ozvalo typicke "klap" a uz jsem stal, neb mi to proste zdechlo. Za jizdy je to jasne citit, kdy kompresor bezi. Jinak odpinani s plnym plynem nemam a da se i bez toho. Vlastni zastavba, neresil jsem to.
Kdyz klima vypne pri motoru na volnobeh, otacky vyskoci asi na 1400. Takze to pecka je taky.
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
No radši to ještě prolezu zda není třeba něco uvolněno nebo přestřiženo, ale klima funguje tak jak má a je pravda že za zimu se pustila tak dvakrát. Uvidíme co to bude dělat. Díky vše moc.
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Zítra si jedu pro klimu za pěkných 800 je ještě v autě takže se ptám co všechno musím vyndat ?? mám vzít i komplet elektriku z auta ?? nebo to fiknout někde za konektorama a dodělat ? nerad bych na něco zapomněl
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Vem si dle toho zda má 4 drážkový řemen nebo 6 drážkový už. Jinak pokud jen čtyř, tak pumpu, řemenici olejového čerpadla, chladič, klima chladič, k tomu ten plast (přivadeč vzduchu), pokud vím je k tomu i jiný termostat (aspoň škodovka to tak má značeno), hadici podtlaku z brzdového válce, hadice od čističe paliva, jsou o něco delší, snad i plynové lanko je delší (jak je na tom spojkové to nevím), pak za baterkou je podtlaková nádoba jedna hadička vede do topení tu si vezmi a pak jedna hadička vede k motoru kde je připevněna na takové téčko tak to si hlavně vezmi sebou to se blbě shání. Pokud máš možnost vzít komplet motorovou kabeláž bral bych jí, je to pak oser hledat kam který kabel jde a připojovat to. Hadice a ten základ ani nezmiňuji. jinak v přístrojovce pokud je tam ta klima od výroby je i jiný rozvod vzduchu. Toť asi vše ostatní určitě něco přidají
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
no mám to na 1.6ku všecko, takže 6drážkový řemen, palubka je taky jiná jo ? to je celkem průser, protože mám OF a dávat tam NF se mi moc nechce
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Tak vím to jen podle etky, sám jsem to neviděl. Ale dle mě když tu přístrojovku rozebereš a vyjmeš z ní ten rozvod vzduchu a tu svou taky rozebereš tak poznáš zda je to jiné. Ale v ETCe to tak škodováci mají.
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
no vezmu raději i celou palubku, chci to mít opravdu vše ještě zjistit jestli oktávky mají silnější kompresor a jestli bude sedět držák
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
A pokud budeš brát tu palubku a rozebereš jí a bude to porovnávat dej sem vědět zda je to opravdu trošku jiné, docela mě to zajímá. Já jí nemám právě no
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Tak v DP je napsano tohle: Pripevnìní rozvodu vzduchu, vedení vzduchu kanálu
do nožního prostoru a stredního vyústení jsou stejné jako v provedení bez klimatizace.
do nožního prostoru a stredního vyústení jsou stejné jako v provedení bez klimatizace.
Škoda Felicia 1.6 GLX - ABS, 2xairbag, servo, el.okna, zrcatka, alarm Magicar s dálkovým startem..
-
- Příspěvky: 215
- Registrován: ned 22. srp 2010 19:47:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klimatizace - montáž, zapojení a vše okolo
Hele nevím, maj to v ETCE. Jestli máš možnost vem si jí taky nedáš za to nic.