Stránka 1 z 1

řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení

Napsal: ned 04. kvě 2025 23:10:14
od PS1
Dobrý den,
mám prosím dotaz ohledně řídící jednotky 1.3 MPI. Po řadě let bez problémů jsem díky řešení závady obtížného startu při již ohřátém motoru zjistil, že jsem koupil auto s neodpovídající řídící jednotkou - přepsanou
1.6 navíc s nahraným imobilizérem, který však zřejmě v autě nemám a je prý zdrojem problému. Zjištění ohledně přepsané jednotky jsem zjistil při hloubkové diagnostice v jednom servisu - sám bych na to nepřišel.
Bylo mi doporučeno nalézt jednotku přímo do 1.3 MPI a bez nahraného imobilizéru. Lze prosím dle označení např. 047906030C nebo nalézám 047906030N či dle jiného popisu na jednotce určit tu správnou.
V těchto elektronických komponentech se prosím moc neorientuji a jako nedávno přihlášený člen píši první dotaz.
Děkuji předem všem za nějaká moudra ev. jiné připomínky k mému příspěvku.

Re: řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení

Napsal: pon 05. kvě 2025 7:29:35
od ferdamravenec
Odkud jsi??
Obávám se že mechanik je měnič .
Tohle jsou ještě hloupý auta , ty toho na sebe moc neprásknou .
Závada se musí najít.
Z toho co jsi napsal , je problém čidlo teploty respektive jeho konektor.
Vypinovat , piny uštípnout nacvaknout nové . Jejich čištění nemá dlouhodobý účinek.

Re: řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení

Napsal: pon 05. kvě 2025 8:30:54
od ferdamravenec
Omlouvám se. Možná to není měnič .
Možná zjistil že při teplém startu se odpojí vstřikování. A dál to za vinu imobilizéru .
Ale tím to není.
Jak jednoduše neuvěřitelné.
Je to odcházejícím akumulátorem. Který v jiném vozidle dokáže klidně přes dva roky fungovat.