Dobrý den,
mám prosím dotaz ohledně řídící jednotky 1.3 MPI. Po řadě let bez problémů jsem díky řešení závady obtížného startu při již ohřátém motoru zjistil, že jsem koupil auto s neodpovídající řídící jednotkou - přepsanou
1.6 navíc s nahraným imobilizérem, který však zřejmě v autě nemám a je prý zdrojem problému. Zjištění ohledně přepsané jednotky jsem zjistil při hloubkové diagnostice v jednom servisu - sám bych na to nepřišel.
Bylo mi doporučeno nalézt jednotku přímo do 1.3 MPI a bez nahraného imobilizéru. Lze prosím dle označení např. 047906030C nebo nalézám 047906030N či dle jiného popisu na jednotce určit tu správnou.
V těchto elektronických komponentech se prosím moc neorientuji a jako nedávno přihlášený člen píši první dotaz.
Děkuji předem všem za nějaká moudra ev. jiné připomínky k mému příspěvku.
řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení
-
- Příspěvky: 4188
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení
Odkud jsi??
Obávám se že mechanik je měnič .
Tohle jsou ještě hloupý auta , ty toho na sebe moc neprásknou .
Závada se musí najít.
Z toho co jsi napsal , je problém čidlo teploty respektive jeho konektor.
Vypinovat , piny uštípnout nacvaknout nové . Jejich čištění nemá dlouhodobý účinek.
Obávám se že mechanik je měnič .
Tohle jsou ještě hloupý auta , ty toho na sebe moc neprásknou .
Závada se musí najít.
Z toho co jsi napsal , je problém čidlo teploty respektive jeho konektor.
Vypinovat , piny uštípnout nacvaknout nové . Jejich čištění nemá dlouhodobý účinek.
-
- Příspěvky: 4188
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení
Omlouvám se. Možná to není měnič .
Možná zjistil že při teplém startu se odpojí vstřikování. A dál to za vinu imobilizéru .
Ale tím to není.
Jak jednoduše neuvěřitelné.
Je to odcházejícím akumulátorem. Který v jiném vozidle dokáže klidně přes dva roky fungovat.
Možná zjistil že při teplém startu se odpojí vstřikování. A dál to za vinu imobilizéru .
Ale tím to není.
Jak jednoduše neuvěřitelné.
Je to odcházejícím akumulátorem. Který v jiném vozidle dokáže klidně přes dva roky fungovat.
Re: řídící jednotka 1.3 MPI - rozdíly v označení
Dobrý den,
děkuji Vám za nasměrování ohledně řešení problému ze startem. Pouze prosím na vysvětlení - nejsem automechanik - pouze všeobecný strojař, který je ochoten či někdy nucen se pustit do celkem čehokoliv,
pokud trochu tuší jak začít a opravu lze někde provést.
Bydlím v paneláku a nemám možnost skladovat jakékoliv rozsáhlejší vybavení, dílnu také nemám a problémy musím bohužel řešit za pochodu, dle rad zkušenějších.
Netajím se, tím že někdy řeším věci s autem metodou pokus-omyl, což chápu není ideální, ale zatím se mi vždy podařilo nakonec zvítězit.
přeji hezký den
PS1
děkuji Vám za nasměrování ohledně řešení problému ze startem. Pouze prosím na vysvětlení - nejsem automechanik - pouze všeobecný strojař, který je ochoten či někdy nucen se pustit do celkem čehokoliv,
pokud trochu tuší jak začít a opravu lze někde provést.
Bydlím v paneláku a nemám možnost skladovat jakékoliv rozsáhlejší vybavení, dílnu také nemám a problémy musím bohužel řešit za pochodu, dle rad zkušenějších.
Netajím se, tím že někdy řeším věci s autem metodou pokus-omyl, což chápu není ideální, ale zatím se mi vždy podařilo nakonec zvítězit.
přeji hezký den
PS1