návod a tutíž důkaz že to lze
ZDEnávod na výměnu řadící páky, v mém případě za FI:RS
K výměně řadící páky mě vedlo to že stará ošklivá původní hlavy řadící páky se začala rozpadat. A jako druhá věc mi celkem vadilo že páka je hodně vysoko. Vzhledem k tomu že hodně střídám auta se mi prostě s Feldou špatně jezdilo. Proto došlo ke kroku kdy jsem páku vyměnil. A teď Vám ukážu jak.
1. Jdeme na nákupyJá zvolil řadící páku z Fabie I RS. Jinak Vám se meze nekladou. Dá se řadit opravdu čímkoliv, možná nebudu sám kdo si vzpomena na doby 120tek, kde nám jako řadící páka dobře posloužil i obyčejný šroubovák

V tomto návodu si tedy ukážeme jak upravit řadící páku z Fabie tak aby nám seděla na tyč z Felície (kterou budeme muset trochu zkrátit)
2. MontážSejme tedy původní hlavu řadící páky i s její manžetou. Poté páku zkrátíme, a to v horní části tyče, tam kde dochází k zúžení směrem k závitu. Tohle děláme jednak proto aby se mám s pákou lépe řadilo (viz. můj popis výše) a také proto že nová manžeta od naší nové řadící páky je menší než ta původní a nedostala by nám až ke středovému tunelu, resp. dostala ale při zařazení jakéhokoliv rychlostního stupně by došlo k její mu “vyškubnutí“. Nyní je potřeba upravit samotnou hlavici řadící páky a to tak že musí zvětšit její otvor do kterého poté vsadíme tyč. Změříme si tedy průměr řadící tyče, vezmeme vhodný vrták a otvor zvětšíme (pozor ať si hlavici neprovrtáte

, proto je lepší před vrtáním sejmout vrchní ozdobný kryt hlavice). Nyní již nasadíme manžetu, přichytíme ji ke středovému, naneseme lepidlo na vrch tyče a nasadíme hlavici. Poté k ní jen přilepíme manžetu a necháme pořádně zaschnout.
3.FotografieFotografie hotové práce naleznete
ZDE