5 dveře nefunkční zámek
-
lucemburk54685
5 dveře nefunkční zámek
Dobrý jsem jestě takový amatér potřeboval bych poradit jak otevřít 5 dveře když nejdou klíčkem prostě otevřít ? Děkuji moc
- Kova
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5 dveře nefunkční zámek
páčkou vedle sedačky řidiče 
Felicie Combi 1.3 Mpi 50kW 2000....Octavia Combi 1.8T 4x4 110kW 2004......... Nikdy nejezdi rychleji než létá tvůj anděl strážný.
http://sklad.obrazku.cz/obr140890_5DVFELGS.jpg
Vlez si do kufru a zatlač doleva odjišťovací mechanismus zámku (páčka odjišťující zámek).
Vlez si do kufru a zatlač doleva odjišťovací mechanismus zámku (páčka odjišťující zámek).
- Kova
- Kontaktovat uživatele:
sory sem nevěděl že to některé Feldy neměli 
Felicie Combi 1.3 Mpi 50kW 2000....Octavia Combi 1.8T 4x4 110kW 2004......... Nikdy nejezdi rychleji než létá tvůj anděl strážný.
-
jerry282 - FK
Mas zlomenu taku umelu somarinku v zamku. Treba si ju zoznat alebo zlepit. Mne sa to podarilo zlepit a zatial funguje.lucemburk54685 píše:Dobrý jsem jestě takový amatér potřeboval bych poradit jak otevřít 5 dveře když nejdou klíčkem prostě otevřít ? Děkuji moc
Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.com/files/249120147/Pokazeny_zamok.jpg- Kova
- Kontaktovat uživatele:
- jenda_dc
- Kontaktovat uživatele:
5 dveře nefunkční zámek
Ahoj všichni, potřeboval bych poradit. Nejdou mi zamykat 5 dveře. Zámkem lze otočit do polohy zamčeno. Když zavřu dveře, tak se nezacvakne zámek. Jdou v pohodě zdvihnout. Dneska jsem na to koukal a zjistil jsem, že se nezacvakne tenhle mechanismus.

Ten čudlíček (v červeným kroužku) mi přijde hodně volnej. Myslím, že by asi měl držet na jednom místě a s nějakým drobným odporem (pomocí asi pružinky) lze přestavět do jiné polohy. Lze to nějak opravit?