Co vyndat z motoru, aby auto nejelo
-
Sandra
Co vyndat z motoru, aby auto nejelo
V zimě jezdím autem tak 1x za 2-4 týdny, proto vyndávám baterii a nosím ji domů (za tak dlouhou dobu se v zimě venku vždycky vybije) . A protože mi bez baterie nejede alarm, tak mě to přivedlo na myšlenku, jak jednoduše zabezpečit auto. Zloději s sebou sice asi náhradní baterie nenosí, ale přesto (že by na moji Felicii někdo přijel s odtahovkou jaksi nepředpokládám:).
Co se dá vydnat z motoru/odkudkoliv, aby Felicie nenastartovala (něco rychlého, malého, jednoduchého)? Kablík nebo tak něco? Určitě to občas využiju i v létě a teď v zimě, když už budu vyndávat/zandávat baterii, tak mě těch pár minut šroubovní navíc nezabije a budu mít lepší pocit. (Jsem úplný úplný laik, tak budu velmi vděčná za popis pro blbce.)
Děláte to někdo? Má to smysl? Jak máte felicie zabezpečené?
Co se dá vydnat z motoru/odkudkoliv, aby Felicie nenastartovala (něco rychlého, malého, jednoduchého)? Kablík nebo tak něco? Určitě to občas využiju i v létě a teď v zimě, když už budu vyndávat/zandávat baterii, tak mě těch pár minut šroubovní navíc nezabije a budu mít lepší pocit. (Jsem úplný úplný laik, tak budu velmi vděčná za popis pro blbce.)
Děláte to někdo? Má to smysl? Jak máte felicie zabezpečené?
Re: Co vyndat z motoru, aby auto nejelo
Jestli máš mpi tak vytáhni svazek drátků od zapalovací lišty a pokud jednobod tak vytáhni nějakej kábl z rozdělovaču,to mě teď napadlo na rychlo,ale určo se tady rozvyne ooooooooobrovská
diskuze

Moje auto - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=26588
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
-
Sandra
Rex: Nechápu? Jakože mi tu někdo napíše, co vyndat, přečtou si to všichni zloději na světě, kteří mají zálusk na moji 100 let starou felicii, a až ji půjdou vykrást, tak si to přinesou s sebou?