Skrtici klapka nereaguje-vyriesene

Simos 2P
135M, 136M
mlhosi

Skrtici klapka nereaguje-vyriesene

Příspěvek od mlhosi »

prosim o radu do srtiacej klapky nejde napajanie aspon teda podla vypisu zavad. Nevie mi niekto poradit ako by som to zistil ci to napetie tam naozaj nie je alebo ako by som zmeral tu skrtiacu klaku. Dik
Naposledy upravil(a) mlhosi dne stř 05. led 2011 15:54:50, celkem upraveno 1 x.
robin1 - FK

Re: Skrtici klapka nereaguje

Příspěvek od robin1 - FK »

Postup na kontrolu škrtiacej klapky máš v dielenskej príručke.

Odpojíš konektor od klapky, zapneš zapaľovanie a meriaš na konektore napätie.
Medzi kontaktami A a B min. 4,5V.
Medzi kontaktami B a D min. 4,5V.
Medzi kontaktami B a C min. 4,5V.

Obrázek
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pon 27. pro 2010 15:24:08, celkem upraveno 1 x.
mlhosi

Příspěvek od mlhosi »

A ktore su to kontakty som laik a chcem sa naucit ako to vyriesit. Dikl
robin1 - FK

Akože ktoré? Veď som ti ich napísal a podľa obrázku ich identifikuješ.
mlhosi

Příspěvek od mlhosi »

Dik za radu no teraz by som potreboval ktore su to kontakty na riadiacej jednotke a skontrolovat ci to napetie ide uz s nej. Diky moc za radu
mlhosi

Příspěvek od mlhosi »

Problem vyrieseny. Dakujem za rady
robin1 - FK

A kde bola chyba?
mlhosi

Příspěvek od mlhosi »

problem bol v tom ze som neved ktore su to kontakty na tej RJ tak som to nasiel a teraz som zistil ze uz s tej Rj nejde napetie tych 4,5V na tu skrtiacu klapku akurat medzi B a C kntaktmi sme namerali 12V, skusali sme zapojit inu RJ a tam to bolo to iste, neviete mi prosim niekto poradit cim to moze bit. Dik
robin1 - FK

Myslím, že ste zle merali. 12V napätie do klapky nejde.

Neviem, či sa ti zobrazil obrázok, čo som sem včera dal. Mne dnes nie, tak som ho nahral na iný server.
Zmeraj to ešte raz, no nie na riadiacej jednotke, ale na konektore, ktorý ide do klapky.
mlhosi

Příspěvek od mlhosi »