Atnarfus píše:Do prahů se dostaneš i plastovýma zátkama v předním a zadním podběhu...
Pawlick píše:... a z boku malý gumový ...
Atnarfus píše:Prahy u Feldy nijak zvlášť nereznou, ta s nima se zase nemusíš tak trápit. Důležité je zalepit tu pitomou škvíru mezi zadním lemem a prahem a pořádně naplnit zadní lemy.
Guru22 píše:Mám feldu rv. 2000, v návodu je psáno : dutiny ošetřeny přímo na lince, není nutno ošetřovat. První tři roky tekl vosk z 5tých dveří, teď už ne. Mám to nechat stříknout, nebo na to kašlat. V motoru sem vydloubl tu gumovou zátku z rámu za motorem a vnitřek byl mastne. Akorát ta zátka to při zpětný montáži nepřežila, musím sehnat druhou.
U feldy je nutno držet se hesla "co je mastný - to nerezavý"
PINY píše:Guru22 píše:Mám feldu rv. 2000, v návodu je psáno : dutiny ošetřeny přímo na lince, není nutno ošetřovat. První tři roky tekl vosk z 5tých dveří, teď už ne. Mám to nechat stříknout, nebo na to kašlat. V motoru sem vydloubl tu gumovou zátku z rámu za motorem a vnitřek byl mastne. Akorát ta zátka to při zpětný montáži nepřežila, musím sehnat druhou.
U feldy je nutno držet se hesla "co je mastný - to nerezavý"
Zdarec.Dobreho hesla se drzis to je pravda.No ja bych je klidne nastrikal znova.Ja strikam tak dvakrat do roka a hlavne v lete at se to roztece.
PINY píše:Dutiny strikam dvakrat do roka lak mam jeste origo 11let a ani flicek.Pate dvere za listou jedine vazelina ve spreju.
Zdenda19895 píše:Já používám Antikorozní přípravek RUST STOP. Je to přípravek od Kanadské firmy a u nás ho aplikuje jeden malý servis. Neznám jeho složení ale vypadá jako olej narůžovělé barvy. Má velkou vzlínavost takže se dostane i do mikroskopických trhlinek ,vytěsní vlhkost a brání korozi. Při pravidelné aplikaci poskytuje firma doživotní záruku proti prorezavění. Auto mám deset let, v zimě jezdím víc než v létě a na kastli není ani kousek rzi.Auto není garážované.
Do prahů to stříkají přes zátky v podbězích. Mám plastové lamy a když jsem na jaře nechal umýt spodek, tak jak to bylo na zvedáku jsem to pořádně prohlédl a ani u lemů zevnitř žádná koroze. http://www.ruststop.cz/ http://www.volny.cz/ruststop/auta.htm
Michal píše:http://www.ruststop.cz
Zastaví i počáteční korozi (která je zevnitř - viz. lemy.
Jiná místa kde to provádí vizZdenda19895 píše:Já používám Antikorozní přípravek RUST STOP. Je to přípravek od Kanadské firmy a u nás ho aplikuje jeden malý servis. Neznám jeho složení ale vypadá jako olej narůžovělé barvy. Má velkou vzlínavost takže se dostane i do mikroskopických trhlinek ,vytěsní vlhkost a brání korozi. Při pravidelné aplikaci poskytuje firma doživotní záruku proti prorezavění. Auto mám deset let, v zimě jezdím víc než v létě a na kastli není ani kousek rzi.Auto není garážované.
Do prahů to stříkají přes zátky v podbězích. Mám plastové lamy a když jsem na jaře nechal umýt spodek, tak jak to bylo na zvedáku jsem to pořádně prohlédl a ani u lemů zevnitř žádná koroze. http://www.ruststop.cz/ http://www.volny.cz/ruststop/auta.htm
Guru22 píše:PINY píše:Dutiny strikam dvakrat do roka lak mam jeste origo 11let a ani flicek.Pate dvere za listou jedine vazelina ve spreju.
Na kolik přijdou ty dutiny, mat + práce? v
Vzelina ve spray?? Toť co? Sehnat se dá cokoliv, ale totok?
PINY píše:Guru22 píše:PINY píše:Dutiny strikam dvakrat do roka lak mam jeste origo 11let a ani flicek.Pate dvere za listou jedine vazelina ve spreju.
Na kolik přijdou ty dutiny, mat + práce? v
Vzelina ve spray?? Toť co? Sehnat se dá cokoliv, ale totok?
Normální vazelina ve spreji zn:BERNER,WURT.Ja když to dělám doma tak 1000kč materiál a neco za prácu no každopádne ne 2300kč!
PINY píše:.Do dutin rezistin ML.
Zdenda19895 píše:Já používám Antikorozní přípravek RUST STOP. Je to přípravek od Kanadské firmy a u nás ho aplikuje jeden malý servis. Neznám jeho složení ale vypadá jako olej narůžovělé barvy. Má velkou vzlínavost takže se dostane i do mikroskopických trhlinek ,vytěsní vlhkost a brání korozi. Při pravidelné aplikaci poskytuje firma doživotní záruku proti prorezavění. Auto mám deset let, v zimě jezdím víc než v létě a na kastli není ani kousek rzi.Auto není garážované.
Do prahů to stříkají přes zátky v podbězích. Mám plastové lamy a když jsem na jaře nechal umýt spodek, tak jak to bylo na zvedáku jsem to pořádně prohlédl a ani u lemů zevnitř žádná koroze. http://www.ruststop.cz/ http://www.volny.cz/ruststop/auta.htm
Sigy píše:
To dělaj někde ve F-M? Na kolik tě to vyjde?
Vlada320 píše:nejlepší co je je Rezistýn takovej ten v plechovce a vyjetej olej.namíchat to jedna ku třem.jeden litr rezistynu a tři litry oleje.a pořádně s tím vystříkat všechny dutiny který jen najdete.dělal jsem to s kamarádem na škodovce 105.vystříkalo se to tak že pomalu ze všech děr to vytejkalo.hlavně to dělat v létě a hned potom to auto musíte šoupnout na sluníčko ať se ta karoserie pořádně prohřeje aby se to dostalo všude.a po dvou letech kdy se to auto vůbec nešetřilo tak se uřízla střech u sloupků a když jsme šáhly prstama do sloupků tak byly zevnitř mastný.for je v tom když se to takhle udělá a hlavně dá potom na to sluníčko tak sice ze všech možnejch děr to vytejká tak týden až dva ale ten rezistýn s olejem krásně vzlíná takže i tam kammse nedostanete aby se to vystříkalo tak to tam vyvzlíná.vynikající věc.až jsem tomu nevěřil.a ještě něco.tam kde to rezlo předtím tak koroze tam byla pořád sice to je jasný ale už se nerozlejzala dál!!!ten rezistýn s olejem to tak zakonzervuje že se to dál nerozlejzá.o prázdninách se na to taky chystám a udělám to přesně tak.jo a ještě něco nějakej ten týden to auto z venku jetrochu cítit ale během pár desítek dní to přestane
emilio52 píše:Vlada320 píše:nejlepší co je je Rezistýn takovej ten v plechovce a vyjetej olej.namíchat to jedna ku třem.jeden litr rezistynu a tři litry oleje.a pořádně s tím vystříkat všechny dutiny který jen najdete.dělal jsem to s kamarádem na škodovce 105.vystříkalo se to tak že pomalu ze všech děr to vytejkalo.hlavně to dělat v létě a hned potom to auto musíte šoupnout na sluníčko ať se ta karoserie pořádně prohřeje aby se to dostalo všude.a po dvou letech kdy se to auto vůbec nešetřilo tak se uřízla střech u sloupků a když jsme šáhly prstama do sloupků tak byly zevnitř mastný.for je v tom když se to takhle udělá a hlavně dá potom na to sluníčko tak sice ze všech možnejch děr to vytejká tak týden až dva ale ten rezistýn s olejem krásně vzlíná takže i tam kammse nedostanete aby se to vystříkalo tak to tam vyvzlíná.vynikající věc.až jsem tomu nevěřil.a ještě něco.tam kde to rezlo předtím tak koroze tam byla pořád sice to je jasný ale už se nerozlejzala dál!!!ten rezistýn s olejem to tak zakonzervuje že se to dál nerozlejzá.o prázdninách se na to taky chystám a udělám to přesně tak.jo a ještě něco nějakej ten týden to auto z venku jetrochu cítit ale během pár desítek dní to přestane
Hele a nesmrdí tam pak ten olej?(vyjetej) co takhle zkusit hydraulickej nebo transformátorovej? ty tak nesmrděj dělal jsem to na š120 a vydržela 22let než jsem ji prodal a stále nic rezatýho .
Kein píše:a hele ten ruststop mi udelj i v ostrave a dokonce v privoze..to mam kousek 10min cesty tak to se tam pred zimou stavim
Atnarfus píše:Olej jako olej. Já jsem používal Konkor, ale už nemám. Tak tam dávám co mi padne pod ruku.
Co je mastný to nerezne. Samotný rezistin je časem moc tuhý, když se tomu pomůže olejem, tak je to lepší.
Kamarád stříkal auto vazelínou naředěnou technickým benzínem.
Teea píše:Kein píše:a hele ten ruststop mi udelj i v ostrave a dokonce v privoze..to mam kousek 10min cesty tak to se tam pred zimou stavim
Hele tak se podel kde. Letos to mam taky v planu a OV by byla idelani mistoDiky.
madmaik píše:Zdenda: To je tohle? http://www.ruststop.cz/fakta.htm jestli jo tak dam na tvoje zkusenosti a necham si to udelat taky
asjerk píše:Mám v souvislosti s tímto tématem malý dotaz. Uvažuju o vystříkání zadních blatníků rezistinem + konkorem. Ale mám dlouhou feldu a mám strach že by to smrdělo dovnitř. Abych si nechal udělat RUST STOP to mám daleko a tak se pokusím sám rezistinem.
Nemáte někdo zkušenost jestli to bude v kombíku cítit dovnitř??
A nebo nějakou lepší antikorózní ochranu která by tolika nesmrděla??
Předem díky
Pistolí nastříkáš spodek. Ale na dutiny potřebuješ speciální nádstavce aby jsi se dostal všude. A ty asi neseženeš. Jak jsem se díval v servise, tak tam měli těch nádstavců několik druhů. A dostanou se s tím opravdu všude. Až jsem se divil odkud odevšad mi ta mastnota vytéká.Libca píše:Já mám doma pistoli na stříkání a udělal bych si to sám jen kde to koupit?
Mě nevadil.Ponman píše:Sorry za OT,ale rezistin mne strasne vonel uz jako malymu klukovi kdyz jsem jezdil s dedou v aute
Libca píše:táta všechno stříká rezistinem s vyjetím olejem s převodovky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník