www.auto-vin-decoder.com

Detail uživatele Jura_Favorit

Odkaz na tuto stránku: www.feliciaklub.cz/jura_favorit
Serie Typ Favorit 136 GLXi Felicia klub
Rok 1994
Objem 1,3 (50Kw)
Barva Modrá královská - K4K4

Jura_Favorit, byvaly dlouholety clen (2004-2010) klubu pri strankach skodafavorit.cz.
>>> Slovy Viciho: "Hovno nevylestis!" <<<

- typ:
Skoda Favorit 136 GLXi - MPi (puvodne 135 LXi pochopitelne s BMM)

- historie vozu:
vyroben na konci listopadu 1994 (presneji 26.11.1994, tedy az ctvrt roku po ukonceni vyroby Favoritu; podle nejake expedicni databaze Skodovky by to snad mel byt 4. posledni vyrobeny Favorit - beru to s rezervou a humorem, ale nerealne to neni vzhledem k tomu datu, pomerne nestandardni vybave uz pri prodeji ze salonu a take kolik dilu je tam z vyroby ciste Feldovych), prodan az v puli ledna 1995, ja jej vlastnim od prelomu let 2002/3 - jsem treti majitel, avsak historii auta znam celou :o) K 1.3.2021 najeto 126 000 km.

Muj cil je dostat z Favorita pomyslne kompromisni maximum pri zachovani pokud mozno 100% serioveho vzhledu a za pouziti vyhradne originalnich dilu a prislusenstvi. Nicmene se nejedna o zadny show-car, ale o vozidlo jeste pred par lety mi slouzici v beznem provozu i pro radost; celorocne garazovane a pouzivane jen prilezitostne je teprve od podzimu 2010. Konstruktivni kritice se nebranim, avsak podotykam, ze to, co delam, jednoduse delam proto, ze to tak delat chci a delam si to pro sebe a sve poteseni. Ne pro nejake srazy, pochybne kluby apod., ty jsou mi ukradene :-)

- karoserie:
po castecne vyvarce v letech 2003-4, jednou z toho bude uplne jine auto (nebudu dale rozvadet).
Krome toho karoserie podstoupila mnoho drobnych, vice ci mene viditelnych uprav a vylepseni jako napr. instalace jinych, ucinnejsich sametek a gum oken, nepovazuji za dulezite se o tom vice rozepisovat. Cela karoserie je dodatecne vytlumena a odhlucnena kvalitnimi tlumicimi materialy, jako je Dynamat, Indasa, Vibraflex apod.

- podvozek, brzdy:
puvodne seriovy, 2005 vse vymeneno za nove, na HBV odstraneny omezovaci ventily, stabilizator zadni napravy (priprava na nej jiz z vyroby); s prestavbou tam samozrejme prijde neco zcela jineho co se brzd i podvozku tyka - co konkretne, to tu zatim psat nebudu. Rozchod zadni napravy je rozsiren o 2x10 mm, tlumice s pruzinami jsou momentalne pouzity zakazkove lehce modifikovane HP Sporting pro AEE.
Alu kola AMZ znama z anglickeho akcniho modelu Flair-line, originalni bezpecnostni srouby, pneu Michelin Energy.
Dale v ted uz deseti kusech naskladeny originalni ultralehke magnesiove 14" Speedline z tovarnich Felicii Kit Car Skoda Motorsport v predrenovacnim stavu.

- motor:
Prapuvodne z vyroby typ 781.135B, tedy 40 kW motor s jednobodovym vstrikovanim Bosch MONOMOTRONIC s rizenym katalyzatorem. V prubehu let motor prochazel mnoha nejruznejsimi vice ci mene zdarilymi upravami s cilem zvysovani vykonu, az se z nej stal plnohodnotny motor typu 781.136M, pricemz puvodni zustal uz jen blok motoru, vlozky valcu a klikova hridel. V soucasne dobe je motor osazen vstrikovanim MPi, tedy ctyrbodovym vstrikovanim paliva Siemens SIMOS 2P. Ridici jednotka motoru, vackova hridel a hlava (136M) pochazi z dilny MOTOR-EXCEL, tento funkcni celek pak doplnuje splneny sen v podobe jednoho z cca 7 vyrobenych celonerezovych vyfuku MOTOR-EXCEL (svody 4-2-1, stred s rezonatorem a ucinny koncak) od TIWa, puvodem primo z legendarni Dedlovy Felicie. A soucasne s timto jsem od TIWa ziskal jeste "Dedlovo zlute tajemstvi" - RJ s unikatnim Dedlovym vyvojovym M-E softem na miru naladenym k motoru s timto vyfukem :-) O idealni tepelne podminky motoroveho oleje se stara koncernovy vymenik voda-olej, chlazeni je posileno chladicem ve verzi pro tropy/klima a k nemu odpovidajici saharou. Vstrikovani pracuje se zvysenym tlakem paliva pomoci upraveneho regulatoru na vstrikovaci liste. Diagnostika je plnohodnotna OBD II totozna s Feliciemi (zasuvka v interieru a neni treba zadnych redukci apod. jako u Favoritu BMM). A protoze pokrok nezastavis, motor roztaci novy originalni starter z Felicie a elektriku tomu vsemu zajistuje 70A alternator Bosch. Dale jsme naskladnili nove, nikdy nepouzite sani pro vozy Felicia/Fabia MINIKIT puvodni tovarni vyroby Skoda Motorsport, uvidime, jaky bude dalsi vyvoj...

- vybava:
puvodne LX s pomerne nadstandardni vybavou, dnes vicemene kompletni GLX vybava a jeste spousta veci navic. Jmenovite z toho, co stoji za zminku: palubni pocitac Apri CD-1i, stropni hodiny Tesla (cerne dvoutlacitkove), alarm MetaSystem s imobilizerem a centralni zamykani na DO, priprava na radio vcetne anteny, hlasic rozsvicenych svetel pri vypnutem motoru a otevrenych dverich (Akin), pametovy cyklovac, otackomer, stredovy panel, originalni ctyrramenny volant, otevirani 5. dveri packou vedle sedadla ridice, originalni kozeny paket (samozrejme vyjma volantu - tedy hlavice a manzeta radici paky a rukojet rucni brzdy), originalni prodluzovac osvitu (synchronizace s centralnim zamykanim a alarmem), osvetleni zavazadloveho prostoru, originalni vyskove reproduktory ze Solitaira, vyskove nastavitelne bezpecnostni pasy ridice a spolujezdce, originalni cerny potah stropu, originalni sfericka vyhrivana zrcatka s kourovymi skly, uzamykatelne viko kastliku, stresni okno VS-3, tonovana skla (celni s modrym pruhem), polepy sloupku, odnimatelne tazne zarizeni (bude zcela zruseno), zkracene cerne koliky zamku ve dverich z Felicie, treti brzdove svetlo vlastni vyroby, elektricke naklapeni svetel, zapojeni kontrolky pasu ke svemu pravemu ucelu, ostrikovace svetlometu (zapojene pres originalni tlacitko - export severske zeme), sterac a ostrikovac skla 5. dveri, spoiler Sport94 v laku auta (na sezonu 2016 demontovan), originalni lizatko pod prednim naraznikem, predni zasterky, zadni plastove mini-lemy, originalni striska z Black-line, originalni nasavac vzduchu na kapote motoru, originalni kourovo-cervena zadni svetla a samozrejme nesmi chybet kourove krytky bocnich smerovek, originalni reflexni celocerveny panel HELLA (v konecne fazi ale bude nahrazen jeste necim jinym - nebudu prozrazovat cim, ale kourovocerveny panel od Helly to taky nebude), originalni duralova rozperna tyc prednich tlumicu, originalni lestena koncovka vyfuku, nova originalni roletka skla 5. dveri, nove originalni naslapove kryty prahu, originalni suplik pod sedacku, variabilne jedina originalni maska s pridavnymi dalkovymi svetlomety (po celkove renovaci a v laku auta), originalni polepy B sloupku a ramu skla 5. dveri, dvoutonova houkacka z O1, ochranna lizina delici roviny motor/prevodovka s atestem, ...
Neni-li uvedeno jinak, vse jsou originalni dily, doplnky a prislusenstvi a v drtive vetsine bylo sehnano a namontovano jako zcela nove nebo bylo ve voze uz od vyrobeni.

- v techto vyctech nejsou zahrnuty dily, ktere mam jiz pripravene na montaz po dokonceni prestavby - od elektrickych stahovacek a ucelene sady fungl novych modrych GLX tapecu ve verzi pro el. okna (tedy predni bez diry na tisicihran stahovacky), HP Treningacua jinych dilu podvozku a brzd, fungl nove sady originalnich ALU kol apod. pres hromady fungl nove originalni plechariny az po zcela nove originalni dily interieru i exterieru ci dalsi originalni prislusenstvi a doplnky; sice uz ty kramy nemam, kam davat, ale kdyz uz nove auto, tak seskladane z novych veci...

http://jurafavorit.rajce.net & http://www.youtube.com/user/JuraFavorit

-----------------------------------------------------------------------------------------------
16. brezna 2021 prikoupena Skoda Favorit Pick-up 135 LX, r.v. 1993. Na prvni pohled takovy otloukanek, nutno vsak dodat, ze v uzasnem, neuveritelne puvodnim stavu a vlastne je to celkove na sve stari a na "nakladak" velice slusny zaklad.
Dale bylo:

- Skoda Forman Praktik 136LXi r.v. 1993, zachranena kastle s TP z kovosrotu v opravdu velmi dobrem stavu vzhledem k uzitkovemu urceni vozu, po nezbytnych drobnych opravach, provedeni celolaku, nastriku spodku a konzervace dutin prodano (9/2011) na Trinecko.

- Skoda Favorit 135L r.v. 1992, vozidlo po mem dedkovi, nikdy nejel v zime, v desti minimalne, od vyroby garazovany, k 1.10.2011 (prodej) najeto 42 800 km a v podstate tam bylo vse puvodni tak jak to bylo pri koupi v roce 92 ze salonu :o) I po prodeji nadale zustava na Stredni Morave, nicmene uz asi celkem dostava na prdel.

- ... a hromada dalsich hranatych popelnic, ktere se u me jen ohraly ci ani to ne, nebo poslouzily jako darci ND :-)
Daily car - Skoda Octavia combi 1.9 TDI elegance

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dalsi fotky, videa atd.:
http://jurafavorit.rajce.net
a neco malo take na http://www.youtube.com/user/JuraFavorit

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Shanim:
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradni-dily-prislusenstvi-koupe-cz/144577-koupim-tyto-raritky-na-favorita/
Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit Fotografie: Jura_Favorit
Jméno a příjmení: Jura Přezdívka: Jura_Favorit
Město: Olomoucko
Stát/kraj: Olomoucký kraj (M)
Web: http://jurafavorit.rajce.net




Stránka byla zpracována za 0.025s.